En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
Liever lui dan moe he?quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
ja zeker is dat goed, maar t zag zo grappig uit, die hond bijna in m gekropen, t is goed dat je t weet want je kunt niet in t koppie van t beest kijken maar hij zag er niet echt als een bijtert uit, vooral ook hoe rustig hij was met al die vreemde mensenquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.
Want als er in het verleden dat risico geweest is met die hond, ga je dat niet onvermeld laten tegen een stel goedbedoelende enthousiastelingen
Ga es werkenquote:
Moet jij zeggen!quote:
Uhuhquote:En bovendien besla jij natuurlijk de eerste 6 maanden op de kalender, want we hebben nog een naaktshoot tegoed van de 3FM actie![]()
Van winkelen zeker niet!quote:
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,quote:
Heel onbescheiden ook vooralquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,.
Hmm. Klinkt dat erg fout?![]()
Daar gaat mijn talent,quote:
Het was pas erg als ik zei dat ik steengoed was in ontzettend geil liggen,quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 14 september 2009 11:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het was pas erg als ik zei dat ik steengoed was in ontzettend geil liggen,.
"DIE KUN JE NIET AAIEN HOOR! DIE BIJT! ECHT NIET AAIEN!"quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
Heujheuj! Dat is hetgene wat ik níet zei,quote:
Hmm..quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hebt vast ook nog wel andere kwaliteiten! Tóch?
Tuurlijk gaan we het samen doen (het woord 'estafette', jeweets), maar ik zal zelf ook in de benen moeten en daar ik een aardslui varken ben, is dat best een opgavequote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:Gaan we dat niet samen doen dan? Iedereen een stukje?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd hier gister
ik vind leuk ideequote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we het samen doen (het woord 'estafette', jeweets), maar ik zal zelf ook in de benen moeten en daar ik een aardslui varken ben, is dat best een opgave
Ik moet het nog voorleggen en verder uitwerken, maar het plan is een estafette sponsorloop over een periode van enkele dagen (dag en nacht doorlopen). Met een beetje mazzel staat er niet een achterlijk record bij Guinness genoteerd en kunnen we dús voor een titel gaan
Wat mij betreft staat het vooralsnog los van een bepaald doel, maar er zal uiteindelijk wel een 'goed doel' bijgezocht moeten worden. Dan dient de loop een dubbel doel: een record voor FOK!-ers en een leuke opbrengst voor een weldoener. Oftewel: ik wil dit sowieso organiseren, maar als jullie niet willen, hoeft het niet aan de asielactie gekoppeld te worden. Maar het mag wel
Ik ook!quote:
Jij gaat semi-geil bij de finish liggen ter motivatie?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik loop alleen niet mee,![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gaat semi-geil bij de finish liggen ter motivatie?
Niet eens ontzettend geil? Dan haak ik afquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom loop je dan niet mee?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik loop alleen niet mee,![]()
![]()
Dan lopen alleen de dames niet zo snel. Er zal dan ook nog een knappe man naast gelegd moeten worden.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met een harige poesquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ok ik wil de laatste kilometer lopenquote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Inderdaad.
En dan heb ik de flesjes water bij me, voor dorstige FOK!ers.
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,quote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar puur uit nieuwsgierigheid, waarom loop je dan niet mee?
Een paar kilometer kan toch bijna iedereen?
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,.
Het is écht, écht heel erg triest gesteld met mij.
Ik ren een straat door en ik ben doodop,.
Verder heb ik een godsgruwelijke hekel aan lopen in general.
Ik doe álles op de fiets, ookal is het letterlijk 5 minuten verderop,.
Dus ik draag mijn steentje bij via de kalender,.
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffersquote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe ook mee!
Maar niet 's nachts want ik val om als ik in het donker moet lopen
Wie heeft gezegd dat het harlopend moet zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien rennen,.
Het is écht, écht heel erg triest gesteld met mij.
Ik ren een straat door en ik ben doodop,.
Verder heb ik een godsgruwelijke hekel aan lopen in general.
Ik doe álles op de fiets, ookal is het letterlijk 5 minuten verderop,.
Dus ik draag mijn steentje bij via de kalender,.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef MikeyMo het volgende:
Op den duur associeert hij een hand met eten en dat is goed
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijnquote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, er borrelt weer een plan op: dan gaan wij 's avonds snachts samen in de EHBO-tent liggen wachten op slachtoffers
Ik kan ook niet lopen 's nachts.... denk ik... ik val niet om, maar in slaap
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.
Maar oke, als je dat ook niet kunt....
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..quote:Op maandag 14 september 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ging dan ook over wandelen. Niemand heeft het over rennen gehad.
Maar oke, als je dat ook niet kunt....
Cesar says soquote:
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom heb ik weinig vertrouwen in dat er daadwerkelijk een actieve en alerte EHBO-post zal zijn
Is dat niet die gast van TV?quote:
Leuk voor de foto'squote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No way dat ik ga rennen! Als ik dat wel doe, dan wordt het goede doel mijn uitvaart. Misschien leuk voor de foto's, maar ik wil het graag nog een tijdje uitstellen!
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen nou van dat ik mee moet rennen lopen..als er één ding is wat ik écht, écht niet leuk vind is het lopen.
Het moet wel leuk blijven.
Een hagelwit strand, blauwe zee, de zon die als kopperrode bol de zee in zakt, een paar palmen die zachtjes in de wind wuiven, de geluiden van de natuur, de vogels die een romantisch epos fluiten en in de weide omtrek geen ander mens te ontdekkenquote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook afAls ik in deze een dirty mind had, dan had ik wel een andere plek voorgesteld
Euheuhquote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Loveless. Kap eens. Ik ben aan het werk.
Dit soort dingen helpen niet.
Ja, sorryquote:Op maandag 14 september 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, het is pas volgend jaar, ik vond het gewoon bijzonder dat je nu al roept dat je daar geen zin in hebt.
Niemand dwingt je verder hoor, ik vond het wel opvallend (maar ook wel grappig)
En het feit dat we er geen zin in hebben maakt het juist een opgave. Da's de bedoeling, zeg maar.
Maar hou jij het maar bij quasi-gheyl aan de finish staan, dat komt helemaal goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |