Goede info!quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ingetje, alleen de katten met aids en leucose zijn te adopteren dus niet alle katten. Als je een kat wilt adopteren kun je er dus een 'uitzoeken' binnen deze groep. Je kunt ook via mail overleggen met dierenthuis ( ddegene die de adoptie doet) welke 'geschikt' is. Sommige katten zijn wat schuwer en als je het bv leuk vindt om 'je eigen' kat een keer te bezoeken kun je beter een sociale kat adopteren.
Oke!quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ingetje, alleen de katten met aids en leucose zijn te adopteren dus niet alle katten. Als je een kat wilt adopteren kun je er dus een 'uitzoeken' binnen deze groep. Je kunt ook via mail overleggen met dierenthuis ( ddegene die de adoptie doet) welke 'geschikt' is. Sommige katten zijn wat schuwer en als je het bv leuk vindt om 'je eigen' kat een keer te bezoeken kun je beter een sociale kat adopteren.
Of er tegen kunnen dat je:quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik wil ook een F&F adoptiepoes! (of twee)quote:Op zondag 13 september 2009 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of er tegen kunnen dat je:
a) meewarig aangekeken wordt
b) straal genegeerd wordt
c) verwond wordt
d) een combi van bovenstaande
e) besproeid wordt als een snotterneusje gaat niezen van het spinnen
Ik wil een F&F-adoptiepoes
Ja, maar ik wil ook een eigen kindje, van mij alleen en niet van julliequote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
Hihihi, die foto!
En we hebben eigenlijk met die cheque Piet Pootje toch wel een beetje 'geadopteerd'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |