quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 02:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik dan toch een pokke-eind ga lopen...
Laat Elies toch lekker met iedereen meelopen als ze wil.quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]Gaan we dat niet samen doen dan? Iedereen een stukje?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd hier gister
Die staan er (behalve #45) allemaal in, plus de 2 FP berichten (de special en het gewone bericht). Misschien kan Elies #45 er nog ff ingooien?quote:Op maandag 14 september 2009 10:07 schreef Ynske het volgende:
misschien handig voor in de OP
vanaf hier zijn foto's te vinden Asielactie 2009 Dierenthuis - #45 Eindelijk is het zover!!!
Asielactie 2009 Dierenthuis - #46 Huilende mensen _O_
Asielactie Dierenthuis - Napraten en foto's
Asielactie 2009 - Meer napraten en meer foto's!
sorrry had ik nog niet gezienquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die staan er (behalve #45) allemaal in, plus de 2 FP berichten (de special en het gewone bericht). Misschien kan Elies #45 er nog ff ingooien?
Ok, dan heb ik voor niets gezeurdquote:Op maandag 14 september 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Zo goed als álle foto's staan al in deze topics.
Die twee of drie waar iemand op staat die niet online wil staan straks achter een wachtwoord.
Lijkt me niet meer dan logisch. Maar verder staan echt alle foto's gewoon al in deze topics!
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd over die speakers die ze hadden staan, ze hadden ook geen idee hoe ze er aan kwamen
Ik vond het trouwens wel zonde dat ze niet qua gedrag ook nog met bepaalde beesten probeerde op te voeden. Honden kun je ook op oudere leeftijd nog over een trauma heen helpen. het lijkt me voor die Jack Russell die direct uithaalt naar handen en voeten (:P) of die zwarte die bang is voor mannen toch ook niet leuk om in angst te leven. Of die ene hond die helemaal achter een kast verscholen zat en alleen s nachts zich liet zien...
Ik zou met zulke beesten aan de slag gaan
Da's leuk! Mijn ouders wonen recht naast het Pieterpad, daar kan ik wel een overnachting voor 4 personen regelen (in eigen appartement, ook te boeken voor vakantiesquote:Op maandag 14 september 2009 11:01 schreef Pagan het volgende:
Wat, gaan we het Pieterpad als non-stop estafette doen?Wat goed.
Dispensatie aanvraagt
nee ze werkten er niet mee, ze lieten de beesten in hun waarde e.d.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...
Ze werken er expres niet mee. Waarom niet is mij eigenlijk een raadsel.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel willen, maar de kennis en tijd hier niet voor hebben...
Nou 't lijkt me vrij onmogelijk om ieder beest met issues daar apart even te trainen, er zaten er gelukkig niet een paar. En bovenal levert het vrij weinig op, de beesten slijten hun dagen daar, dus om ze nu intensief te trainen zodat ze 'iets' rustiger worden...quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze werken er expres niet mee. Waarom niet is mij eigenlijk een raadsel.
Dus ik ga ook lekker niet lopen,quote:Op maandag 14 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Van lopen word je moe
Ik ben vóórquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
en als je ze vlak boven de staart gaat krabben worden ze helemaal wild op een positieve manier. beest liep zijn hele reet tegen me aan te wurmenquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Ynske het volgende:
k moet trouwens nog lachen om t geroep richting M_M dat de hond die hij aaide beet en dat t zijn eigen risico was enzo.... kijk m nou
[ afbeelding ]
Liever lui dan moe he?quote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus ik ga ook lekker niet lopen,
Ik doe de kalender wel,dan hoef ik alleen maar gezellig te liggen met mijn poes (
) erbij.
ja zeker is dat goed, maar t zag zo grappig uit, die hond bijna in m gekropen, t is goed dat je t weet want je kunt niet in t koppie van t beest kijken maar hij zag er niet echt als een bijtert uit, vooral ook hoe rustig hij was met al die vreemde mensenquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch vind ik het goed dat ze het zeggen.
Want als er in het verleden dat risico geweest is met die hond, ga je dat niet onvermeld laten tegen een stel goedbedoelende enthousiastelingen
Ga es werkenquote:
Moet jij zeggen!quote:
Uhuhquote:En bovendien besla jij natuurlijk de eerste 6 maanden op de kalender, want we hebben nog een naaktshoot tegoed van de 3FM actie![]()
Van winkelen zeker niet!quote:
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,quote:
Heel onbescheiden ook vooralquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed in semi-sexy liggen,.
Hmm. Klinkt dat erg fout?![]()
Daar gaat mijn talent,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |