Da's wel een idee misschien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een NIET SC topic, [Centraal] Hoe het nu verder gaat met DTH.
Ik vindt alles voorbij Zwolle een kut/klote eind weg, maar als de gezondheid van mij, Strega en de XM Break het toelaten wil ik best een rit maken.
Weet ik nix van, maar kunnen jullie mijn LaPo hier quoten ofzo???quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat Pagan er al eentje opende, want ik weet wel van laatste poster enzo maar ik dacht dat Pagan geen nieuwe zou openen misschien
Ja ga ik doen, in de OP!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weet ik nix van, maar kunnen jullie mijn LaPo hier quoten ofzo???
quote:
Maar die vrouw die ons de rondleiding gaf zei dat de bouwplannen en vergunningen nog niet klaar waren, en er dan nog gebouwd moest worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
Verslag: Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!
Over eventuele hulp bij de verhuizing volgend naar van Dierenthuis van Aarle-Rixtel naar Almere schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's wel een idee misschien.
Dat topic zullen we openen zodra bekend is wanneer Dierenthuis ongeveer gaat verhuizen
Staat er in!quote:
Ik zeg, hoe langer hoe beter.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die vrouw die ons de rondleiding gaf zei dat de bouwplannen en vergunningen nog niet klaar waren, en er dan nog gebouwd moest worden.
Kortom; dat duurt wss nog wel jaren
Ja, hoe kwamen wij er in godsnaam bij dat het voglend jaar zou gebeuren?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar die vrouw die ons de rondleiding gaf zei dat de bouwplannen en vergunningen nog niet klaar waren, en er dan nog gebouwd moest worden.
Kortom; dat duurt wss nog wel jaren
Ghehe het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat er in!
@Loveless: sorrysorrysorry, ik was vergeten dat jij vorige keer al een dubbele had geopend en dat we die best nu konden gebruiken voor het vervolg
Er kwam ook gewoon iets uit wat leek op ei-dooierquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had die kuikens helemaal niet zo fluffy verwacht
Het was wel een beetje een ongelijke cup-verdeling, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, ik vond je leuk trouwens...met je tietentaartje
Ja, één keer tijdens een vakantie in Zuid-Frankrijk waar ze met Meneer Maes kwam slapen in een hotel waar ik met een vriendin ook sliepen. Want het foldertje van dat hotel trok ze er vanmorgen nog uit!quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Maes, de tas is trouwens super!
Heb je hem uberhaupt wel gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |