quote:
quote:
quote:
En ik blijf het er ranzig uit vinden zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*burp*
Speciaal voor jou en Greys:
[ afbeelding ]
Ik heb bij elke hap aan jullie gedacht.![]()
Mooi beest!quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier werd ze gewassen. Dat moet altijd aan de riem anders bonjourt mevrouw weer naar binnen, alle water en zeep van zich af schuddend![]()
In de winter wordt ze trouwens niet in de tuin gewassen hoor. Dan mag de 40 kilo paniek de trap op en af, iets wat ze niet durft.
Maar het is zo lekkah!quote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik blijf het er ranzig uit vinden zien.
die kuikentjes vond ik ergerquote:Op zondag 13 september 2009 18:56 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik blijf het er ranzig uit vinden zien.
Nodig jezelf uit bij oh-oh.quote:
Daar is de laminaatheld!quote:
kijk je ook nog even naar mijn fotoprobleem?quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef DABAMaster het volgende:
hallowwww!
Bedankt voor de foto MB, zijn lieve beesten (ook als ze weglopen)
Er moet dus een wachtwoord op?
[update] Iedereen kan zijn/haar foto's uploaden, pm even als je een login wilt
quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
Een kenner!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
En ik vind Daba net een soort indische/aziatische Harry Potter op die ene foto![]()
Maar erg toffe gast.
Oh en;
Ik heb 'm ergens op CD in de auto, doet het altijd goed in de file, wanneer ik me op zit te vreten omdat het zo langzaam gaat.quote:
die doen het inmiddels allemaal hoorquote:Op zondag 13 september 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk je ook nog even naar mijn fotoprobleem?
tof!quote:Op zondag 13 september 2009 19:32 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
die doen het inmiddels allemaal hoor
Heerlijk nummer ja!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ergens op CD in de auto, doet het altijd goed in de file, wanneer ik me op zit te vreten omdat het zo langzaam gaat.![]()
Wmb trouwens over niet al te lange tijd gewoon ff tussen de acties door hapje eten of iets, het was reuze-gezellig groepje, en om nou weer een jaar te wachten...
Bovendien spreek je altijd dan wat meer dan nu.
Laat me raden: je gaat helemaal naakt?quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
die login heb ik nu, maar nu staan alleen de foto's van 2007 en 2008 online, en zie ik die wat ik vanmiddag erop gezet heb niet meerquote:Op zondag 13 september 2009 19:39 schreef DABAMaster het volgende:
maar, dan moet ik een lijstje maken met wie allemaal moet krijgen... anders kan ik replyen
voor uploaden moet je login A hebben
voor bekijken login B
Ik lees het net Frontpage bericht en krijg bij het zien van de foto's gewoon kleine traantjes in m'n ogenquote:Op zondag 13 september 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
Het linkje naar het verslag nog even voor de mensen die net wakker worden:
Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Als dr een fok naakkalender komt geef ik met liefde mijn honden op
Sorry, enter vergeten. Nu staan ze er!quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
die login heb ik nu, maar nu staan alleen de foto's van 2007 en 2008 online, en zie ik die wat ik vanmiddag erop gezet heb niet meer
Het is wel de bedoeling dat die kalender verkocht gaat worden hèquote:Op zondag 13 september 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Als dr een fok naaktkalender komt geef ik met liefde mijn honden op
En al helemaal als jij de foto's maakt, wat heb je mooie plaatjes geschoten zegquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Sorry, enter vergeten. Nu staan ze er!
Jij ontkleed je helemaal?quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
dank je welquote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En al helemaal als jij de foto's maakt, wat heb je mooie plaatjes geschoten zeg
Er staan al héél veel foto's in de topics voor de donateurs, toch?quote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso draven we enigszins door denk ik met logins om te bekijken. Er zijn ook nog tig donateurs die graag de foto's willen zien en imho daar ook best recht op hebben...
Snap dat sommige mensen liever niet met dr harses op FOK willen, maar als het op een aparte site staat dan is het toch sowieso al prima. En de mensen die dan echt dusdanig schuw zijn die moeten d'r foto's maar geheel offline laten halen ofzo?
Dr zijn Fokkers zat die wel smaak hebben hoorquote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat die kalender verkocht gaat worden hè.
dan moet jij maar naakt gaanquote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat die kalender verkocht gaat worden hè.
'Fok!'ers' en 'smaak' in één zin. Die durft!quote:Op zondag 13 september 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zijn Fokkers zat die wel smaak hebben hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |