Ja dat was dan wel weer een domper van mn zuurvlees, sneaky Cat wilde het gewoon niet afstaan.quote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Best wel ja!![]()
Krijg je al jeuk als je al die katten op de foto ziet?
Het was een topdag! Behalve dan dat zuurvlees-feitjeDus ik kom het bij je eten!
![]()
quote:
Nee, slippers.quote:Op zondag 13 september 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze had geen hakken aan! WIe belt ff de krant?
en dan ook nog in de stront trappenquote:
mehn die stonk echtquote:
Jaquote:
Ik zat al helemaal te kijken of het niet aan/tussen je tenen zatquote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Thank god for dat desinfecterende matje waar we daarna overheen mochten lopen!
En het feit dat het niet aan mijn voet zelf kwam
Nu ik geen hakken aan had was jij groter dan ik volgens mij!quote:Op zondag 13 september 2009 18:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze had geen hakken aan! WIe belt ff de krant?
Dan had ik stiekem toch wel ff gelachen hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Thank god for dat desinfecterende matje waar we daarna overheen mochten lopen!
En het feit dat het niet aan mijn voet zelf kwam
Stimmt. Pas nog gemeten. 1.85 ben ikquote:Op zondag 13 september 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu ik geen hakken aan had was jij groter dan ik volgens mij!
En Chipsie ook!
Nee, gelukkig echt alleen aan de zool van de slipper.quote:Op zondag 13 september 2009 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat al helemaal te kijken of het niet aan/tussen je tenen zat
Gelachen? Man, je had me dan kunnen opvegenquote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan had ik stiekem toch wel ff gelachen hoor.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelachen? Man, je had me dan kunnen opvegen afvegen
Dat idee had ElisaB.quote:
mij ookquote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gelachen? Man, je had me dan kunnen opvegen
Van katwijk naar de Hondsrug? Kan Q ons opvangen aan de finish.quote:Op zondag 13 september 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat idee had ElisaB.
Dat gaan we voor volgend jaar uitwerken! Om van... eh... iets met Kat en iets met Hond te lopen!
Ik zag je ook echt kijken met ene gezicht van "quote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gelukkig echt alleen aan de zool van de slipper.
Pfieuw!
Gewoon lopen of hardlopen?quote:Op zondag 13 september 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat idee had ElisaB.
Dat gaan we voor volgend jaar uitwerken! Om van... eh... iets met Kat en iets met Hond te lopen!
Hoelang? Want een hond met artrose mag niet zoverquote:Op zondag 13 september 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat idee had ElisaB.
waar de neuk ligt hondseindquote:Op zondag 13 september 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Van Katwijk naar Hondseind was het volgens mij!
En dan die lager gelegen Katwijk, niet die in ZH
Gewoon wandelen!quote:
quote:
aan dat gedeelte wil ik wel bijdragenquote:Op zondag 13 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon wandelen!
Een estafette, ieder die dat wil neemt een stuk(je) tussen die twee plaatsen op zich en laat zich sponsoren daarvoor! Compleet met koek en zopie en meerijders en aanmoedigers en foto's enzo onderweg!
Het hoeft ook niet persé met je huisdier, het gaat om ons zelf. Wij moeten lopen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoelang? Want een hond met artrose mag niet zover![]()
Maar het huisdiertje mag wel mee, toch? Baloe vindt dat wel tof, en MM ook wel. Dan rij ik wel mee, en als dikdik niet meer kan, pleuren we hem in de autoquote:Op zondag 13 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet persé met je huisdier, het gaat om ons zelf. Wij moeten lopen.
En allemaal een stukje, een estafette. Dus de één loopt 1 kilometer, de ander 5. Net wat je wilt. Als we samen het hele stuk maar volmaken!
Ohh leuk! Daar wil ik wel aan meedoenquote:Op zondag 13 september 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon wandelen!
Een estafette, ieder die dat wil neemt een stuk(je) tussen die twee plaatsen op zich en laat zich sponsoren daarvoor! Compleet met koek en zopie en meerijders en aanmoedigers en foto's enzo onderweg!
Samen wandelenquote:Op zondag 13 september 2009 18:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh leuk! Daar wil ik wel aan meedoen
je hebt er iig al 2 ( MM en mij )quote:Op zondag 13 september 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Elisa had al bekeken dat het ongeveer 115 km. in totaal is.
Dus als we bv 30 mensen kunnen vinden die een stukje willen lopen, dan is dat gemiddeld bijna 4 km. per persoon. Is best te doen!
Ja! Een rhodesian ridgeback, Sam. Ik vergeet steeds hoe oud ze is (quote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Samen wandelenHeb jij eigk een hond? Vroeg ik me zo opeens af
quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
je hebt er iig al 23 ( MM en Q en Muis )
quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja! Een rhodesian ridgeback, Sam. Ik vergeet steeds hoe oud ze is () maar volgens mij 10. Ze heeft alleen al een jaar een gezwel in haar buik waarvan de DA niet weet wat het is. Operatie om te kijken wat het is, is te gevaarlijk dus we laten het zo. Ze heeft er geen last van en ook geen pijn, dus zolang het goed gaat
Ik wil volgend jaar geen gemekker horen van je! Je zit er gewoon weer in.quote:Op zondag 13 september 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Mooi he, we zouden zo naadloos weer overgaan in de organisatie voor volgend jaar![]()
Maar daar moeten we nog even een paar maanden mee wachten
*burp*quote:Op zondag 13 september 2009 18:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat was dan wel weer een domper van mn zuurvlees, sneaky Cat wilde het gewoon niet afstaan.
En ja ik kreeg spontaan een niesbui en jeuk van al die foto's![]()
Ach, ik had hier mijn eigen asiel, 9 honden in huis het hele weekend, ik ga weer ff puinruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |