ja, alleen om te uppen moet je inloggen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:01 schreef Re het volgende:
is dat fotoboek.asielactie.nl publiekelijk toegangkelijk?
en ja leuke foto heb je gemaakt greys
Ik ben niet de enige met spierpijnquote:Op zondag 13 september 2009 16:55 schreef Re het volgende:
ik heb trouwens spierpijn in mijn linkerbovenbeen
ohh en bedankt iedereen voor de complimenten, het was mij iig een waar genoegen daar rond te lopen en af en toe een plaatje te schieten
Geweldig Ynske, wat een schitterende foto's.quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
overigens ben ik nu door mijn foto's heen
dank jequote:Op zondag 13 september 2009 17:39 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geweldig Ynske, wat een schitterende foto's.
Als ze slim zijn bij het dierentehuis, vragen ze je een paar ter promotie! Strega
Je, die kan dus echt niet op het net he? Dat zijn namelijk mijn knieën en ik kan uiteraerd niet met een hond op schoot gezien worden in het openbaar.quote:Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef Re het volgende:
zo nog een paar
[ afbeelding ]
ik heb er nog meer maar die staan in de folder, linkje stuur ik wel via PM want ik weet niet wie er wel en niet mijn zijn/haar hoofd op de foto wil op tha interwebzzz
Volgende keer willen wij ook mee,quote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk kan ik dan over een half jaar auto rijden,
Dat gaat vast sneller,
Hihihiiiiiiiiiiihihihiquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Speciaal voor DABAmaster:
[ afbeelding ]
There's still a feeling of rejection when someone says she preferres the company of others
to your exclusive company.![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
There's still a feeling of rejection when someone says she preferres the company of others
ja dat klopt, en nee ik snap er geen zout vanquote:Op zondag 13 september 2009 17:54 schreef JJH het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn niet alle foto's op asielactie.nl/fotoboek zichtbaar?
Plaag die jongen niet zoquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wou alle foto's zien!quote:
We zullen zien.quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat klopt, en nee ik snap er geen zout van
maar daba is al gepmd, en hoop dat hij een oplossing heeft
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Of deze:
Look! I have a special friend!
*strokes invisible cat*
Even gequote.quote:Op zondag 13 september 2009 17:01 schreef Re het volgende:
is dat fotoboek.asielactie.nl publiekelijk toegangkelijk?
en ja leuke foto heb je gemaakt greys
Best wel ja!quote:Op zondag 13 september 2009 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Wat een gave foto's en wat een superleuk verslag op de FP Greys
![]()
Ik geloof dat de actie best een succes was he
Ik las: daba is al gepawnd.quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat klopt, en nee ik snap er geen zout van
maar daba is al gepmd, en hoop dat hij een oplossing heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |