gooi ff t linkje naar de fp erin, en de 2 topics van hiervoor waar al foto's in staanquote:Op zondag 13 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
En verder!
Hebben we nog een napraat OP Tante Greys?
pm mij, er komt een pm met inlogjes voor terugquote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Als er een aparte plek is om de rest van de foto's te bekijken, dan hoop ik een linkje te krijgen.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Mijn foto's zijn af!
DABA en poes
Er zijn er nog meer! Alle foto's van mij en Re staan hier: klik
Ik zal later ook nog even kijken naar dat asieldingesalbum dan, maar nu even niet!
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!quote:Op zondag 13 september 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ja hoi.
Ik heb net een PM gehad met inlog om te uploaden.
Gegevens ingevuld en dan kom ik op een pagina met allemaal mapjes en foto's.
En dan?![]()
Ik zie geen uploadknop ofzo. N00b snapt het niet
Oh, knuffelmomenten, prachtige foto's!quote:
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar opquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Oh, wat een geweldige foto's weer!
Loveless heb je al in dat linkje van MB gekeken, staan nog twee leuke van jou in. Eentje alleen van jou en eentje van een poessie op een bed!
Ik heb wel firefox. En dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!
Nee, ze zijn heel leuk. Geen zorgen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Nee, sta je hartstikke leuk op!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Ach ja, de Yoko act-a-like.quote:Op zondag 13 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehe, me + de aandachtsgeile krulstaart
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beterquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
De rijst heb ik van mijn privé rekening betaald en dat hoef ik niet terug.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beter![]()
Oh en je hebt al overgemaakt terwijl je nog 14 euri kreeg van de rijst
Weet ik.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
Jazeker! Die worden volgens mij diepgevroren aangeleverd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Die kuikentjes he, waren die al dood toen de katjes ze kregen of niet?
ja, die worden diepgevroren aangeleverd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Die kuikentjes he, waren die al dood toen de katjes ze kregen of niet?
Aah op die fiets. Ik vroeg me al af waar ze anders al die kuikens zouden houdenquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die worden diepgevroren aangeleverd.
Die foto van Elisa naast RonaldMcDonald blijft ook priceless.quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
zo, mijn pics staan ook in fotoboek.asielactie.nl
Ik word hier ook helemaal gek, die 2 beesten zijn helemaal ADHD dat ik er eindelijk weer ben, en proberen van alles om aandacht te krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Inlog deed het net niet.Tot ik ontdekte dat er een kitten op de zzzzzzzzz stond.
![]()
Wat wel een betere actie was dan daarvoor: tenen aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vwordt 9K for surequote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke randdebiel hadden jullie mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veeg me op!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]BwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is leuk!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
*****? Nooit van gehoordquote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFGWelke randdebiel hadden jullie mee
Nee, echt té ergquote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef DABAMaster het volgende:
*****? Nooit van gehoord
je leeft nogquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef draculettetje het volgende:
meld me ook weer, alleen internet doet raar!
nu foto's kijken!
Ey.... heb ik je ooit mijn tent ontzegdquote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Sponsorloop
Ik doe alleen mee als er een EHBO tent is hoor Elies!
Yeahquote:Op zondag 13 september 2009 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ey.... heb ik je ooit mijn tent ontzegd![]()
Tuurlijk is er een EHBO-tent![]()
die van mij staan in t fotoboek van de asielactie.nlquote:Op zondag 13 september 2009 21:00 schreef Maes het volgende:
Dag lieve mensjes![]()
Ik heb eigenlijk geen puf om alle topics door te lezen, sorry. Waar staan de foto's?
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dank Uquote:Op zondag 13 september 2009 21:01 schreef ElisaB het volgende:
http://photophoria.net/forum/gallery2.php?g2_itemId=4812
Daar bijvoorbeeld
k miste je onlinequote:
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon het niet laten
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ai laf joe!quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben kjoet![]()
![]()
Euhm...ik heb net dat fotoboekgedoe geopend, maar ik snap er geen hol van![]()
Wat moet ik doen?
Heb IE, en welk scherm?quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef DABAMaster het volgende:
al je foto's kopieeren en in het schermpje plakken... Als je fireftox hebt: start > uitvoeren> explorer.exe ftp://ftp.asielactie.nl en daar plakken
Mja, op degenen die ik gemaakt heb (3 stuks) kijkt er steeds wel 1 raar of staat er half opquote:Op zondag 13 september 2009 @ 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik heb nog nergens (achter de schermen) de foto gezien van Q, Hara, Greys en ikke voor de spullen
ftp://ftp.asielactie.nlquote:
Zien!quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, op degenen die ik gemaakt heb (3 stuks) kijkt er steeds wel 1 raar of staat er half op
Ik wil ze wel alsnog bewerken hoor, maar echt super gelukt zijn ze dus niet, sorry
Jahaaaa, maar HOE zet ik ze daar in?quote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ftp://ftp.asielactie.nl
zet daar al je foto's en filmpjes in en de filmpjes zet ik daarna even apart
Huh, maar dat asielactie.nl/fotoboek fotoboek was daarvoor toch al op slot gegaan?quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zien!
En is het de bedoeling dat alle foto's in dat gezamelijke boek komen? Inclusief degenen die niet op Fok! wilden?
Of is het straks voor iedereen te zien?
Zo ja, komt er dan nog iets waar ALLE foto's gedumpt worden?
Ook als ze niet gelukt zijn of er mensen opstaan die liever niet op Fok! willen?
Ik zou het leuk vinden om alles te hebben namelijk...
En DABA, kom es helpen!
gelukkig heb je gelijkquote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh, maar dat asielactie.nl/fotoboek fotoboek was daarvoor toch al op slot gegaan?
Dan kan daar toch alles ingeplempt worden?
Of ben ik nu kortzichtig.
Oh gaaf!quote:Op zondag 13 september 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Ing, er zit al een wachtwoord op het fotoboek.asielactie.nl gebeuren.
Dus alleen wij kunnen het straks zien. Als alle foto's er in staan (ook de lelijke) dan krijgen degenen die mee geweest zijn de inlog gegevens om te kijken.
Ik heb de inlogggevens al.quote:Op zondag 13 september 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
Ing, er zit al een wachtwoord op het fotoboek.asielactie.nl gebeuren.
Dus alleen wij kunnen het straks zien. Als alle foto's er in staan (ook de lelijke) dan krijgen degenen die mee geweest zijn de inlog gegevens om te kijken.
heb je een ftp programma? filezilla ofzo? Kwestie van ftp://www.asielactie.nl ww en username, en dan gewoon uploaden.quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zien!
En is het de bedoeling dat alle foto's in dat gezamelijke boek komen? Inclusief degenen die niet op Fok! wilden?
Of is het straks voor iedereen te zien?
Zo ja, komt er dan nog iets waar ALLE foto's gedumpt worden?
Ook als ze niet gelukt zijn of er mensen opstaan die liever niet op Fok! willen?
Ik zou het leuk vinden om alles te hebben namelijk...
En DABA, kom es helpen!
Jakkes....quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Oh my... ik zit per ongeluk RTL5 te kijken. Aambeien, voetschimmel, ballen-toestanden, alles komt voorbij
*wegzapt*
MB en Re zouden dat ook nog doen geloof ik, maar nu even nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gaaf!
Zetten MB en Re ook alles erin? Of blijft dat op hun eigen site?
En hoe zet ik nou die foto's er in?
/jankmodus
Er zijn ook mensen (zoals Ing en ik) die nooit iets met ftp doen en dus ook geen ftp programma hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je een ftp programma? filezilla ofzo? Kwestie van ftp://www.asielactie.nl ww en username, en dan gewoon uploaden.
Zo moeilijk ist nie
MB had het druk ofzo, die foto's komen nogquote:Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
MB en Re zouden dat ook nog doen geloof ik, maar nu even niet
Nou zou ik iets kunnen zeggen van "ik" en "heb altijd gelijk", maar dat vind ik een beetje overdreven overkomen.quote:
het is fijn dat jij en ik het altijd eens zijn als bovenstaand kloptquote:Op zondag 13 september 2009 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou zou ik iets kunnen zeggen van "ik" en "heb altijd gelijk", maar dat vind ik een beetje overdreven overkomen.
Hoeft nietquote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik ga een pm naar ing en gerys sturen mét handleiding.
Wat inlog of uploaden?quote:
Huh? Whut?quote:Op zondag 13 september 2009 22:32 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
het is fijn dat jij en ik het altijd eens zijn als bovenstaand klopt
quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet
Ik heb ze al aan DABA gemaild en hij heeft ze er al op gezet!
Ergens maar beter. Dan heb je dar tenminste ook geen gelazer mee omdat er per ongeluk toch iets te zien was of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, op degenen die ik gemaakt heb (3 stuks) kijkt er steeds wel 1 raar of staat er half op
Ik wil ze wel alsnog bewerken hoor, maar echt super gelukt zijn ze dus niet, sorry
quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Volgende keer willen wij ook mee,
kun je het hele eind meerijden, Pagan en Strega,
die het helemaal geweldig vinden, zowel actie, als organisatie als foto's!
Echt HULDE!!!
Waren ook intense momenten. Slikquote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een 'intense' foto... moest ff slikken. Nok![]()
Heb ik trouwens bij meer van jouw foto's MB, je weet heel goed de emotie vast te leggen/eruit te pikken. Moeilijk uit te leggen.
Loveless, je bent een leukerd.
Accepteert gewoon mijn ww niet. Of het je een speciaal ww en username nodig?quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat inlog of uploaden?
Krijg je "verbinding is geherin dingest?
ff opnieuw proberen dan
Ja, moet je Dabamaster even voor PM'en.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Accepteert gewoon mijn ww niet. Of het je een speciaal ww en username nodig?
Jij probeert met de fok gegevens in te loggen? Da luk nie.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
zat jij nu serieus je fok-username en ww te gebruiken?quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
ja, PM komt jouw kant op.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef DABAMaster het volgende:
ik had m al gepm'd.
Ze had niet alles teruggelezen en ik kan me voorstellen dat je die fout dan snel maakt!quote:Op zondag 13 september 2009 22:46 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
zat jij nu serieus je fok-username en ww te gebruiken?
Dank je wel schat, ik wilde dat zelf ook al zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had niet alles teruggelezen en ik kan me voorstellen dat je die fout dan snel maakt!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwam net een vrolijk geluidje uit de laptop, dus ik gok dat de foto's klaar zijn
quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Dank je wel schat, ik wilde dat zelf ook al zeggen.
Nou ja zitten ze me hier uit te lachen
Ik heb heul geen uploadprog. ala ipswitch ofzo...en ik deed gewoon de foto's selecteren, kopieren en in die IE-pagina proberen te plakken.quote:Op zondag 13 september 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]Je wilt niet weten wat ik allemaal fout deed, ik snapte het hele foto uploaden gebeuren ook niet.
En Ing gelukkig ook niet. En dan kunnen jullie nog zeggen dat je blond bent!
Nou dan kan ik je een hand geven.quote:Op zondag 13 september 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen uploadprog. ala ipswitch ofzo...en ik deed gewoon de foto's selecteren, kopieren en in die IE-pagina proberen te plakken.![]()
quote:I can see through my windows
I can see the girls and the boys
I can see through my windows
And I can imagine the noise
I can see through my windows
I can see them playing with toys
Oh I hope it won't end
If I promise not to touch, just be a friend
Life is so lonely
I don't get high off just being me
I like pretending
Wanting to touch them, wanting to see
It's only normal
Creeping behind you, now don't shout, 'cause it's alright
They keep the windows locked and the door shut tight
Oo I'm feeling like I'm locked in a cage
No way in, no way out, and it gets so lonely
Am I really asking a lot
Just to reach out and touch somebody
'Cause when I look through my windows or open my door
I can feel it all around me
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 september 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dan kan ik je een hand geven.
Ik zat ze ook op de pagina te schuiven.
Het is toch geen magnetron.quote:Op zondag 13 september 2009 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwam net een vrolijk geluidje uit de laptop, dus ik gok dat de foto's klaar zijn
Er werd ook gezegd 'schuif ze in dat venster'.quote:
Nee, een laptopquote:
Mijn laptop maakt geen geluidjes.quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, een laptop![]()
Hetzelfde geluid had ik wel es uit de PC van m'n man horen komen, dus ik ging er van uit dat het wel goed was![]()
Filmpjes zijn nog wel ff bezig....1,7 gb en ik ben ook nog 1 filmpje bij Photobucket aan het uploaden.
Ze bedoelt volgens mij dat ze haar eigen foto's nog niet terug zagquote:Op zondag 13 september 2009 23:10 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
een hoop hebben al een login gekregen hoor ing...
ah!quote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze bedoelt volgens mij dat ze haar eigen foto's nog niet terug zag
de groeten terugquote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens kreeg iedereen nog de groetjes van Breathtaking, maar dat ben ik vergeten te zeggen.
Nou dan hartelijke groetjes terug inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens kreeg iedereen nog de groetjes van Breathtaking, maar dat ben ik vergeten te zeggen.
Ehm, charming...blauwe volle maan van mijquote:
"Goh Ing, wat aardig dat je al die leuke filmpjes voor ons upload"quote:Op zondag 13 september 2009 23:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ehm, charming...blauwe volle maan van mij![]()
![]()
![]()
Ja, dat had ik net ook nog zullen meldenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |