gooi ff t linkje naar de fp erin, en de 2 topics van hiervoor waar al foto's in staanquote:Op zondag 13 september 2009 19:51 schreef Loveless85 het volgende:
En verder!
Hebben we nog een napraat OP Tante Greys?
pm mij, er komt een pm met inlogjes voor terugquote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef nokwanda het volgende:
Als er een aparte plek is om de rest van de foto's te bekijken, dan hoop ik een linkje te krijgen.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:55 schreef MissBliss het volgende:
Mijn foto's zijn af!
DABA en poes
Er zijn er nog meer! Alle foto's van mij en Re staan hier: klik
Ik zal later ook nog even kijken naar dat asieldingesalbum dan, maar nu even niet!
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!quote:Op zondag 13 september 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ja hoi.
Ik heb net een PM gehad met inlog om te uploaden.
Gegevens ingevuld en dan kom ik op een pagina met allemaal mapjes en foto's.
En dan?![]()
Ik zie geen uploadknop ofzo. N00b snapt het niet
Oh, knuffelmomenten, prachtige foto's!quote:
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar opquote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Oh, wat een geweldige foto's weer!
Loveless heb je al in dat linkje van MB gekeken, staan nog twee leuke van jou in. Eentje alleen van jou en eentje van een poessie op een bed!
Ik heb wel firefox. En dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:00 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Als je m hebt geopend en geen firefox hebt, kan je daar gewoon je fototjes in slepen / plakken!
Nee, ze zijn heel leuk. Geen zorgen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Nee, sta je hartstikke leuk op!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ff kijken, al sta ik er altijd raar op
Ach ja, de Yoko act-a-like.quote:Op zondag 13 september 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehe, me + de aandachtsgeile krulstaart
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beterquote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
De rijst heb ik van mijn privé rekening betaald en dat hoef ik niet terug.quote:Op zondag 13 september 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kopieer de link wáár je moet uploaden (dus wat in je adresbalk staat bij FF, en plak die even in adresbalk als je 'Deze Computer' opent. Dan werkt het wellicht beter![]()
Oh en je hebt al overgemaakt terwijl je nog 14 euri kreeg van de rijst
Weet ik.quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, alleen de foto's van Ynske staan er pas in hoor.
Die van mij lukken voor geen meter, want ik snap er geen ruk van.
Wáár moet ik ze nou in kopiëren? Ik zie meerdere mapjes?
En die van Re & MB staan in dat linkje onder de foto's van MB.
Jazeker! Die worden volgens mij diepgevroren aangeleverd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Die kuikentjes he, waren die al dood toen de katjes ze kregen of niet?
ja, die worden diepgevroren aangeleverd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Die kuikentjes he, waren die al dood toen de katjes ze kregen of niet?
Aah op die fiets. Ik vroeg me al af waar ze anders al die kuikens zouden houdenquote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die worden diepgevroren aangeleverd.
Die foto van Elisa naast RonaldMcDonald blijft ook priceless.quote:Op zondag 13 september 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
zo, mijn pics staan ook in fotoboek.asielactie.nl
Ik word hier ook helemaal gek, die 2 beesten zijn helemaal ADHD dat ik er eindelijk weer ben, en proberen van alles om aandacht te krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Inlog deed het net niet.Tot ik ontdekte dat er een kitten op de zzzzzzzzz stond.
![]()
Wat wel een betere actie was dan daarvoor: tenen aanvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vwordt 9K for surequote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik ga uiteraard niet half naakt op de kalender, dat snappen jullie zelf ook wel.
Kan je beter claimen dat ik erop ga en laten bieden om het NIET te doen, dan word het een veelvoud van die 7k
quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke randdebiel hadden jullie mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veeg me op!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon het niet laten
[ afbeelding ]BwahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is leuk!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
*****? Nooit van gehoordquote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OMFGWelke randdebiel hadden jullie mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |