SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 10-09-2009 22:32:30 (zo nou moet ie niet meer de layout vertiefen :')) ]Kwak
OH TOF! Gefeliciteerd en geniet ervan!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:
T(ruste)VP
morgen big day, mooiste jurkje aan, eerst nog een half college, dan mijn diploma uitreiking en savonds uiteten met mijn ouders, zusje en oma
En FIPO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat gaaf!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Windesheim is ook akkoord, hiep hoi!.
Jeez! 20 kmquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:32 schreef sigme het volgende:
20,75km
2:04 u
10,0 km/u
En nu de rest van m'n thuiswerkdag besteden aan werk.
Respect! Heb jij weleens een marathon gelopen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:32 schreef sigme het volgende:
20,75km
2:04 u
10,0 km/u
En nu de rest van m'n thuiswerkdag besteden aan werk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Windesheim is ook akkoord, hiep hoi!.
Wat zij zegt idd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef loveli het volgende:
Tink, vertel eens heel gauw hoe het met je gaat!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu even eten en dan naar het thuisfront.Niet meer actief op Fok!
Ja, deze heeft een GPSquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef Chicolate het volgende:
Sigme, heeft die ook een GPS erop zitten? (daar ben ik naar op zoek) En wow, 20 km.
Lief dat je er naar vraagtquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef loveli het volgende:
Tink, vertel eens heel gauw hoe het met je gaat!!
Belangrijkere dingen te doen dan Fok? Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Maar het gaat goed. Wel heel erg druk (lees: geen zin en tijd meer om te Fokken). Voorlopig zit ik iig heel erg op mijn plek. Blij
Superfijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Maar het gaat goed. Wel heel erg druk (lees: geen zin en tijd meer om te Fokken). Voorlopig zit ik iig heel erg op mijn plek. Blij
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Superfijn.
Ik hoop dat ik dat nu ook snel kan zeggen.
Oeh interessantquote:
Het verschilt van dag tot dag, afgelopen week op woensdag bijvoorbeeld ging het goed, dus had ik de hele dag gewerkt.. Dat had ik alleen beter niet kunnen doen, want daar ben ik nu nog moe vanquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor Vik d'r studiebusiness!
Yay voor blije Tink op d'r plekkie!
Boo voor Blurred's 2 kgAltijd balen
![]()
En hee Daphert! Ik vroeg me iets af. Je zegt dat je lijf moe is - ik weet niet hoe erg je klachten zijn, dus dit is maar een ideetje he! Zou voorzichtig wat 'leuke' sport (dansen, misschien kleine stukjes hardlopen als je dat leuk vindt) niet kunnen helpen? Ik krijg vaak best energie van sport merk ik!![]()
Vriendje had geld over na alle vaste lasten deze maand en heeft wat extra's aan mij overgemaakt zodat ik 'wat leuks' kan kopen!Niet dat ik zelf geen geld heb, maar ik vind het toch lief
![]()
roeien gaat goed! deze week 3x roeien 1xhardlopen/outdoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef Chicolate het volgende:
PF. Hoe gaat het nu met roeien en het tuig van je studie?
Ja dat had ik ook wel leuk gevonden als we zoiets hadden, maar we hebben hier geen parkje. Wel een natuurgebied, maar het is ongeveer een kilometer ernaartoe om er te komen en dus ook alweer terug en dan heb je nog niks in het natuurgebied zelf gelopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Heee Tink!!!!
@ Daph_ ik ren altijd 6 kleine rondjes in het "parkje" achter het huis van m'n ouders.. Gewoon een beetje zigzaggen... Als je geen zin hebt kun je meteen weer terug
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Hier maak ik pizza!!!
dat dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF's schortjeIk krijg heel erg het mamma-helpen-met-koken-gevoel bij die foto
Schortje heb ik van m'n omaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel leuk gevonden als we zoiets hadden, maar we hebben hier geen parkje. Wel een natuurgebied, maar het is ongeveer een kilometer ernaartoe om er te komen en dus ook alweer terug en dan heb je nog niks in het natuurgebied zelf gelopen![]()
Je schortje is te schattig
Ik heb alles zelluf gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens! Leuk dat Coldplay tof was!
Hahaha! Ja ik had een jurkje aan en ik knoei altijd heeeeeeel erg. Dus puur praktischquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Totziens het volgende:
Dat is wel een stukje goedkoper moblo![]()
Zaten volgens mij ook veel mensen gewoon in het park, zou ik ook gedaan hebben als ik in de buurt woonde.
Beetje Bree van der kamp/desperate houswives style taarten en pizza's bakken enzo zeker P.F.?
Ik herken je steeds niet zonder icoonquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
dag allemaal!jeej vikje! wat fijn!!
ResTeCp! voor Sigme...
ik heb nog steeds geen geld voor mn sportkaart... volgende maand is het het eerste wat ik koop...
goed nieuws: na een week van vreterij ben ik sl;echts 400 gram zwaarder, en vandaag alweer heel keurig begonnen, dus het gaat ok.
vandaag resultaat en ontwikkelingsgesprek (ofwel functioneringsgesprek)...
Maar het is ook echt zoooooo leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik kwam gisteren in de sportschool nog een roei-dude tegen, die me had overgehaald om een proefles roeien te doen
en stiekem wil ik ook echt heel graag roeienzag ze gisteren weer over het Maas Waal Kanaal roeien en ik kreeg er helemaal zin in
![]()
Ben jaloers op je PF!![]()
I want to break free-hee! I want to breaaaak freeee!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind Coldplay echt vreselijk.![]()
Bijna net zo erg als Queen.
Ik ben twee keer naar concerten geweest, in de Melkweg en Tivoli!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sonata Arctica
die heb ik voor het eerst live gezien in het voorprogramma van Nightwish
ja sorryquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik herken je steeds niet zonder icoon![]()
En inderdaad.. 2!!!!! uur rennen. jezus christus.. Gister ging het bij mij echt kut, maar m'n longen zitten ook vol, misschien daarom
Kun je die kaart niet van iemand lenen op de dagen dat je wil gaan? Vriendje heeft ook geen geld voor een nieuwe kaart en leent zo lang mijne....
En succes met je gesprek!! Maar komt goed toch?
Oma's schortquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Schortje heb ik van m'n oma!
Hm.... Maar heb je echt niks van een park/bomen/iets? Of een dijk of zo?
Hmmmmmm.. Bij m'n ouders kan ik over de dijk rennen/in parkjes/of in een heeel groot park/of om een meer
Bij m'n kamer kan ik een rondje om de plas doen of door het bos
En bij vriendje kan ik langs de Amstel rennen, is wel fietspad en zo maar wel te doen!
Dus is er echt echt niks? Geen water, geen bomen? Niks?
Waar woon je dan? (Rotterdam
?)
We zijn met zes meisjes, en gaan in een bootje voor met z'n vieren.. Dus als we met z'n vijfen zijn dan fiets er een mee met de coach en wisselt iemand halverwege.. We zijn nog nooit met zes tegelijk geweest..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja sorryben te lui om mn icoon te uploaden...
gesprek ging ok. leuk dat je roeien zo tof vindt. heb je met die meisjes een bootje? een lichte 8 met stuur ofzo?
lenen kan hier niet, je foto verschijnt heel groot op beeld als je incheckt en ze checken het. kaart is echt persoonlijk en niet overdraagbaar...
maar goed, over 8 dagen komt mn salaris, en deze week was ik ziek dus zou ik toch niet gesport hebben... dus die acht dagen hou ik nog wel uit...
Ik woon ook in Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oma's schort![]()
Nee geen bomen, park of wat dan ook. Ja, wel bomen, maar die groeien in tuinenBij m'n vriend kan ik over een fietspad hardlopen tussen de weilanden en het water
Als er niet te veel wind staat is dat echt heerlijk!
Ik woon trouwens in Amsterdam
hebben jullie ook selectieweken gehad? Of zit jij in een 'fun-boot'? Las net op de site van phocas hier, dat je in de selectieweken 5 keer per week traint: 2 keer fitness en 3 keer roeienquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
[..]
We zijn met zes meisjes, en gaan in een bootje voor met z'n vieren.. Dus als we met z'n vijfen zijn dan fiets er een mee met de coach en wisselt iemand halverwege.. We zijn nog nooit met zes tegelijk geweest..
En we hebben vier coaches dus er kunnen er altijd wel een, of twee, of drie.. Het fijnste is als er twee coach zijn, dan kan er een sturen en die ander kan vanaf de kant zeggen dat je beter recht op moet zitten oid. De gene die stuurt kan alleen de gene die voor hem zit goed zien..
Hm.. We zijn een beetje ingedeeld op lengte/gewicht? Volgens mij.. En hoeveel je wil trainen.. Dan zijn er nu een aantal weken om jezelf te bewijzen, en dan uiteindelijk kom je in een bootje.. Volgens mij is er maar 1 wedstrijd boot en de rest is competetie. En dan is dames 1 het beste en dames 20 het slechtste zeg maar..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben jullie ook selectieweken gehad? Of zit jij in een 'fun-boot'? Las net op de site van phocas hier, dat je in de selectieweken 5 keer per week traint: 2 keer fitness en 3 keer roeien![]()
Woon jij ook in Noord dan? Hier hebben we geen parkjes.. Er is een stukje bij een kinderboerderij maar daar ga je als meisje zijnde niet voor je lol in je eentje hardlopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woon ook in Amsterdam
Dus daarom vind ik het zo raar, ik kan vol op hardlopenPM anders even welke straat dan zoek ik wel een hardlooproute voor je uit
aardappelquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soms ben ik best een aardappel. Ben ik zodanig bezig met een boodschappenlijstje e.d. dat ik vergeet te lunchen ofzo
Gewoon alsnog doen! Deed ik ook net!quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens! Leuk dat Coldplay tof was!
een remix van de carmina burana.... hmm...quote:
Oeh Eraquote:
Dan spreken we binnenkort eens af om een biertje te drinkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
je was dus bij mij om de hoek
wij hadden 2 keer gratis Coldplay
Trouwjurk nemen met goed rijgveterkorset, haal je tien cm van je taille af, dan mag je toch 3 biertjes drinken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
gezellig! ik ook 1 biertje, want de buik moet weg![]()
Haha ja zo ongeveer wel ja! Alleen waar ze die ketchup vandaan halen mag joost wetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:34 schreef Chicolate het volgende:
Maria, eet jij toevallig morgen dit:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=484622&rq=&dishtype=brood%2Fsandwiches
Ik liep als een zombie door de supermarkt, dus dit eet ik zometeen. Mja 5 uur gaat em niet worden
.
Klinkt goed inderdaad!quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef cyclechick het volgende:
Lekker in de spinningles hoor!
en slaap zacht is mijn cooling down, ook fijn nummer
Het is veel goedkoper en veel lekkerder als je het bij een Donerzaak haalt, daar kan die droge troep van de AH niet tegenop.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:34 schreef Chicolate het volgende:
Maria, eet jij toevallig morgen dit:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=484622&rq=&dishtype=brood%2Fsandwiches
Die zitten hier niet in de buurt. En ik had er geen broodje bij. Ik had balletjes met mayo en een pluk peen jullienne oid. Met mayo omdat de knoflooksaus op isquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is veel goedkoper en veel lekkerder als je het bij een Donerzaak haalt, daar kan die droge troep van de AH niet tegenop.![]()
Hier op loopafstand kost een broodje falafel slechts ¤ 3,00 en die zit propvol versgemaakte falafel en groente.
Foto's komen later, als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen falafelzaak in de buurt![]()
Ik probeer morgen die van AH en volgende keer maak ik ze zelf met een pakje van de biowinkelOf ik ga iemand overhalen om samen met mij langs de Ferdinand Bolstraat te gaan
Maoz
Enneh, Vik: foto;s!![]()
Ja klopt, de collectie op de site is anders dan in de winkel. Er zijn ook dingen die je alleen online kunt bestellen, die nooit in de winkel komen. En soms loopt de winkel gewoon achter op de sitequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto's komen later, als ik thuis ben.
Klopt het dat niet alles wat in de winkel te verkrijgen is ook online te verkrijgen is? (of zelfs compleet andere assortimenten?). Ik wilde m'n kleren daar ff zoeken, maar niks staat erop.
Knuffel terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: mayo + zout, peper en knoflook = knoflooksausMaar een knuffel voor je dipje!
Soms ben je gewoon niet in een knoflooksausmaakbui!
Vik: klopt! H&M is weird like that.
Share thy secrets!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
zelf maken is mij wel goed gelukt hoor![]()
Ik geloof dat ik er niet zo van hou, maar met mayo zijn bijna alle soorten vlees(vervangers) wel te etenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vond je ze wel lekker Chico?
Ha! Echt welquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zelf maken is trouwens ook geen succes: is mij nooit gelukt en volgens mij zélfs Coldfeet niet.![]()
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
CF is op d'r culinaire teentjes getrapt.
met blik is het ook goed te doen (mijn verse meuk liep juist uit op een fiasco) maar dan wel heeeeeeeeeeeel lang uit laten lekken en in een oude theedoek goed uitwrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha! Echt wel![]()
Truc is om 'rauwe' kikkererwten te gebruiken, volgens mij. Veel verse groene kruiden, niet te zuunig met de specerijen, beetje bakpoeder, meen ik, en dan met zelfgemaakte knoflooksaus en uienprut. Ik heb nog nooit zo gemeurd
Zo erg dat ik het zelf rook
Maar echt heel erg lekker!
de zeer kritische vega waar ik het voor maakte vond die van mij lekkerder dan die van de maozquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind ze met gekookte kikkererwten snel melig worden. Hummussig![]()
Bij Maoz kun je trouwens ook falafel met hummus nemen, dat is helemaalen veel teveel zetmeel -> pruttelbuik
En bij de buiksloterdijk dan? Daar heb je een kanaalwater dat uit het IJ komt, volgens mij kun je daar wel hardlopen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Woon jij ook in Noord dan? Hier hebben we geen parkjes.. Er is een stukje bij een kinderboerderij maar daar ga je als meisje zijnde niet voor je lol in je eentje hardlopen
tsja, ik houd ook van mooie dure jurkjes van niet bekende merken enzo, maar daar heb ik geen geld voor... ik vind de kwalitleit van de dingen die ik bij H&M en WE enzo koop erg meevallen. ik doe er vaak wel een paar seizoenen mee...quote:
gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
H&M ziet er vaak leuk uit, maar het is zulke slechte kwaliteit.. na 2 keer wassen zijn de kleuren vaak al vervaagd, en er zit altijd wel ergens een naadje los.
Het is wel goedkoop idd, maar uiteindelijk blijkt het bij mij altijd een miskoop te zijn - dan geef ik liever iets meer uit (Esprit, Mexx, Mango etc), voor betere kwaliteit (en in mijn geval ook voor betere pasvorm).
Ik kom wel bij H&M voor oorbellen/riemen enzo.
Ik ben ook klassiek wat dat betreft hoor - niet zo van de wilde kleding dingen. Ik hou van simpel&stijlvol. Dat staat mij ook het beste overigens, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
Eens met kwak wat betreft Esprit en Mexx. Die kleding is vaak zo... saai ofzo. Nietszeggend. Bij mij tenminste. Raar is dat toch hè? Dat kleding bij de één niets doet en bij de ander geweldig staat.
Grappig dat dat zo verschilt, hè. Ik heb bij H&M nog bijna nooit een goede aankoop gedaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gelukkig verschillen smaken
ik pas niks van Mango, helaas.
Esprit vind ik doorgaans echt niet leuk... ik vind bijna niks van esprit leuik voor mezelf (het is lijkt het wel ook gemaakt voor rehctere types, en langere vrouwen, en het voelt allemaal zo...hollands en degelijk...) al vind ik esprit vaak leuk staan bij andere mensen wel...
Mexx kan ik nooit slagen... t valt nooit goed...
ik heb daarentegen nog nooit echt miskopen gehad bij H&M (de dingen van Divided zijn doorgaans wel crap kwaliteit, maar ook daar pas ik niet in)
Brr, dat doe ik ook nooit - dat vind ik zo student. (Ik ben ook student, maar zie er liever niet zo uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Esprit is ook vaak zo Esprit. Je herkent het vaak al van verre. Nu heb ik ook wel wat dingen van Esprit hoor - ik heb er vorige week nog een heel fijne broek gekocht. Maar een blousje onder een truitje gaat me te ver..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik kan geen hakken dragen, dus idd. platyte laarzen, en sowieso een grote tas. ik doe niet aan kleine tasjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat zou ook iets voor mij zijn kwak, alleen zou ik er dan lekker hoge pumps onder doen, geen petje, en een hele grote tas.
hm, misschien omdat als je dijen zo dik zijn je ook wel vet op andere plekken hebt? die van mij zijn echt 74 cm ofzo volgens mij...quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien heb ik het gemist en is het in Slank al voorbij gekomen, maar hebben jullie gelezen dat je met dijen waarvan de omtrek <60 cm een grotere kans op hart- en vaatziekten zou hebben? Dat vind ik toch zo'n raar bericht. Kan het me gewoon niet voorstellen.
Nee, het ging juist om slanke dijen die een groot risico zouden vormen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, misschien omdat als je dijen zo dik zijn je ook wel vet op andere plekken hebt? die van mij zijn echt 74 cm ofzo volgens mij...
Ligt het aan mij of lijkt je huidige kledingstijl hier best wel op? Toen we wat gingen drinken droeg je ook een legging + overhemdjurkje + hakjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb heel lang erg "neutrale" basics gedragen, maar sinds ik mezlef leuker vind draag ik meer frivole dingen.
frivool óf juist heel veel in 1 kleur (grijs of zwart) en dan lekkere felle lippenstift ofzo...
ik ben bekeerd tot de jurkjes en de fladderigheid. niet al te romantisch. draag mn gebloemde jurkje (die jij ook op je lijstje hebt denk ik, maria) dus wel met n zwart vestje een legging en stoere laarzen...
de dingen die PPP net post vind ik op zich wel mooi, maar ze passen idd. totaal níet bij mij, qua pasvom en qua stijl idd.
ik heb ook ernstig zin om mn haar weer in een lange bob te laten knippen (zonder laagjes), mn bril vaker te gaan dragen, en me eens te buiten te gaan aan leuke mutsjes en sjaals enzo...
als ik slanker was zou dit denk ik mijn stijl zijn (maar dan wel met een langer vallend jurkje)
[ afbeelding ]
oh wacht! ik las >60 cm.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, het ging juist om slanke dijen die een groot risico zouden vormen.
Ik zit volgens mij op 50quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, volgens mij was het <55. En de dikte van je dijen was een goede maat voor de hoeveelheid beweging die je krijgt, omdat je er makkelijk spieren opbouwt.
Jup, echt zo'n appelfiguur... dunne ledematen en dan heel veel buikvet. Een collega van mij heeft ook echt van die hele dunne beentjes... iew... de verhoudingen zijn dan gewoon helemaal zoek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh wacht! ik las >60 cm.
ik denk dat hele dunne benen vaak gecombineerd gaan met relatief meer vet op de buik ofzo?
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?quote:
Nee, het had niets te maken met buikvet, was enkel het gesport. Tink, jij hebt echt slanke dijen dan, zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup, echt zo'n appelfiguur... dunne ledematen en dan heel veel buikvet. Een collega van mij heeft ook echt van die hele dunne beentjes... iew... de verhoudingen zijn dan gewoon helemaal zoek.
Dat komt vast wel goed, want op de foto's die je post ben je over het algemeen heel erg leuk gekleed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben langzaamaan mijn eigen stijl aan t ontdekken en waar ik me lekker in voel enzo...
Haha, ik heb ook laatst uitgezocht wat ik precies had. Resultaat is dat ik in korte tijd voor iets van 300,- aan kleding heb gekocht. Maar een hoop spullen passen niet meer goed. Mijn wasmachine eet mijn spijkerbroeken op ofzo, de rek is eruit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
@ ewelina: ja het lijkt er ook wel al een beetje op. ik zou alleen graag iets uitgesprokener durven zijn nog, en meer acessoires enzo... ik ben nu vaak zo dat ik dat een beetje oversla, en wat ik heb past er niet goed bij...
maar goed, ik ga binnenkort mn kast door voor het herfstseizoen, de echte zomerspullen in vacuumzak onder t bed doen, en eens kijken wat ik precies heb hangen, hoe het te combineren valt, en wat weg kan (want al een winter nooit gedragen ofzo) en dan eens kijken of ik nog basics moet aanvullen (panties, maiilots, legging, longsleeves) en wat ik evt. met goedkope acessoires kan doen
ik ben langzaamaan mijn eigen stijl aan t ontdekken en waar ik me lekker in voel enzo...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, het had niets te maken met buikvet, was enkel het gesport. Tink, jij hebt echt slanke dijen dan, zegMaar jij sport toch best veel?
Neuh, volgens mij niet echt. Toen ik je zag had je in verhouding nog ietsje meer vet op je buik, maar echt een appelfiguur heb je niet, want je hebt ook nog een taille.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?
Dit was het artikel op NU.nl, maar lees voor de zekerheid het hele artikel even!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ze zijn ook mooi gespierd. Sterker nog, ik vind mijn hele figuur wel goed in evenwicht eigenlijk.
Mwah, volgens mij valt dat eerder onder zandloper? Mooie maten trouwensquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even gemeten: ik ben nu 92-70-93 en mijn benen zijn 50 cm. Ben ik een appel?
Maar 55 centimeter is toch helemaal niet zo weinig? Ik zit nu op 60, en ik ben vrij lang en mijn benen zijn op dit moment echt niet meer zo dun.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dit was het artikel op NU.nl, maar lees voor de zekerheid het hele artikel even!
Ik vind het ook weinig! Ik zit nu, met nog best forse benen, op iets van 65. Maar ik heb wel aanleg voor van die stevige, strakke sportbenen, en volgens mij kom ik daarmee best onder de 55!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar 55 centimeter is toch helemaal niet zo weinig? Ik zit nu op 60, en ik ben vrij lang en mijn benen zijn op dit moment echt niet meer zo dun.Dus dan kan ik me voorstellen dat iemand met een normaal figuur die iets kleiner is daar snel onder zal zitten.
En in dat artikel zeggen ze zelfs dat de omvang van je dijen een grotere invloed heeft dan je buikomvang.
Ja, daar meet ik wel. Dank je wel trouwensquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij valt dat eerder onder zandloper? Mooie maten trouwens. Waar moet je meten als je je dijen wil meten? Benen op breedste punt oid?
Datquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
Ik neem aan dat je het niet aan had naar de uni maar gewoon in je vrije tijd? Dan kan het toch prima? We hoeven er niet allemaal doorgestyled bij te lopen, toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik vond het een heel leuk kort broekje
[ afbeelding ]
Toch zie je er in een motorpak een stuk sexier uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb ook 'bermuda's' die me heerlijk zitten
Gewoon doen hoor, petjes! Ik vind het leuk bij anderen vaak - alleen bij mezelf niet zo. Ik ben van de megazonnebrillen - en ook van de sjaals.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kan geen hakken dragen, dus idd. platyte laarzen, en sowieso een grote tas. ik doe niet aan kleine tasjesen wel een petje, want ik heb een petjeshoofd. ik durf ze alleen steeds niet.
mijn goede voornemen voor de herfst is mn haar afknippen tot een rechte lange bob, en petjes kopen - een gebreid baretmutsje bedoel ik dan he? met ene lekkere sjaar erbij die je binnen om kan doen...
Om in te sporten? Of wanneer had je het aan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:ik vond het een heel leuk kort broekje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Voor de geinteresseerden, dit heb ik gisteren besteld bij Esprit.nl:
- Geweldig mooi vest:
[ afbeelding ]
het is gewoon een H&M broekje van een soort linnenquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Om in te sporten? Of wanneer had je het aan?
Gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik heb 'm ook wel eens naar de uni aangehad
met 38 graden ga ik echt niet in een spijkerbroek zitten![]()
Ik hou ook van sweaterdresses.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt je huidige kledingstijl hier best wel op? Toen we wat gingen drinken droeg je ook een legging + overhemdjurkje + hakjes![]()
H&M... ik koop er niet veel. Maar heel soms zit er iets moois bij. Ik heb er een heel mooi bruin jurkje vandaan, dat ding was echt liefde op het eerste gezichtMexx en Esprit passen niet echt bij mijn figuur, Mango ook niet. Vanilia en Vila vind ik wel heel fijn. Ik vind trouwens wel dat Steps steeds leukere kleding krijgt.
Ik koop het meeste bij River Island, al heb ik tegenwoordig ook de Forecast ontdekt... die hebben ook erg leuke dingen! River Island past vooral heel goed bij mijn figuur, de shirtjes accentueren mijn taille mooi (die valt nog weleens weg) en het is fijn dat je de spijkerbroeken in verschillende lengtematen hebt.
Wat ik leuk vind? Nou, dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van sweaterdresses en van jurkjesPaar mooie hakken eronder, klaar
Vik, gefeliciteerd met je stageplek!
Het lijkt alsof het van joggingstof is gemaakt. Maar als het linnen is, dan lijkt het mij een gewone dagelijkse korte broek?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is gewoon een H&M broekje van een soort linnengewoon, wanneer ik zin heb om het te dragen en het warm is
Lijkt mij heel leuk, een sexy overall.. Maar ik ben er denk ik nog iets te jong voor/heb een te jeugdige uitstraling..quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon doen hoorIk loop in van die broeken met een hangend kruis en ben nog steeds op zoek naar een chique en sexy "overall", dus van mijn commentaar moet je je al helemaal niets aantrekken
Ik ben juist echt gek op accessoires, heb ladingen riemen/tassen/armbanden/lange kettingen/oorbellen/sjaaltjes enzovoort. Vind dat heerlijk, want niet al te duur, en het kan een outfit helemaal nieuw laten lijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook laatst uitgezocht wat ik precies had. Resultaat is dat ik in korte tijd voor iets van 300,- aan kleding heb gekocht. Maar een hoop spullen passen niet meer goed. Mijn wasmachine eet mijn spijkerbroeken op ofzo, de rek is eruit.
Laatste score waren 3 tuniekjes/ wijde jurkjes, die draag ik dan met een riem in de taille.
Ik ben ook echt zo slecht met accessoires... ik draai nooit kettingen/sjaals ofzo... (oorbellen dan wel weer regelmatig, maar niet op mijn werk). Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig een riem in mijn taille durf te dragen en dat ik een paar fatsoenlijke tassen heb![]()
Ik draag wel mooie schoenen als compensatie.
Laten prikken joh! Voel je echt niets van, alleen worden je oorlelletjes een beetje heet er naquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb niet eens gaatjesik durf niet... ik wilde het ooit doen als ik onder de 83 kwam. daar ben ik geweest, heb het toen niet gedaan. dus nu weer het voornemen om gaatjes te laten prikken als ik wéér onder de 83 kom.
@ tinkdankjewel
Eens. Sorry, moblo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Hm... Volgens mij kunnen korte broeken sowieso niet echt, tenzij je op het voetbal veld staat...
Je hebt er wel het figuur voor. Een beetje meer kinky modelletje zou jou best staan trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Lijkt mij heel leuk, een sexy overall.. Maar ik ben er denk ik nog iets te jong voor/heb een te jeugdige uitstraling..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]Dat vest lijkt op mijn H&M-vest, alleen heb ik hem dus in donkerblauw.
nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voeltquote:
Dat is natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt![]()
Dat dus. Maar om eerlijk te zijn mo, kan je er prachtig uitzien (herinnert zich foto's van mo in rok etc.) en ik vind het weleens jammer dat jij je niet op je gemak lijkt te voelen als je er prachtig uitziet. Want je bent echt mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik vind het onzin dat iets 'niet kan', laat iedereen lekker dragen waar hij/zij zich comfortabel iin voelt![]()
Dat idd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Maar om eerlijk te zijn mo, kan je er prachtig uitzien (herinnert zich foto's van mo in rok etc.) en ik vind het weleens jammer dat jij je niet op je gemak lijkt te voelen als je er prachtig uitziet. Want je bent echt mooi.
Tegen kleurloze lippen: labello pearl and shine - geen lippenstift, maar gewoon een labello, die je lippen meteen kleur geeft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
mijn neus is te groot, mijn lippen kleurloos (ik haat lippenstift) en mijn haar doet niet wat ik wil.
Combineer dat met een niet tevreden zijn met figuur en dan is dat niet zo makkelijkmaar er wordt aan gewerkt
dank je wel iig voor het compliment
Ja, ik moet echt kinky/ordinaire kleding dragen.. Dan wordt het nét aan sexyquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt er wel het figuur voor. Een beetje meer kinky modelletje zou jou best staan trouwens.
de kapper doet het altijd perfect, maar mn haar is heel dun en na een tijdje zakt het uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tegen kleurloze lippen: labello pearl and shine - geen lippenstift, maar gewoon een labello, die je lippen meteen kleur geeft.
Voor je haar kun je naar de kapper of wat nieuwe producten proberen.
En je neus is gewoon iets waar je niet tevreden mee bent (mij is t overigens nooit opgevallen op je foto's hoor!), zoiets heeft iedereen wel.
Nu is het voor mij misschien makkelijk praten hoor, ik laat me hier wel regelmatig van mn onzekere kant zien, maar ik ben geboren met een ongezonde dosis zelfvertrouwen - dus mensen merken het nooit aan me als ik ergens onzeker over ben. Ik kan me best voorstellen dat je, als je niet lekker in je vel zit, dat ook uitstraalt, maar met een beetje zelfvertrouwen kom je zo ver - dat geeft je een hele andere uitstraling, en het lokt complimentjes uit (geflirt van wildvreemde mensen, of onverwachte leuke opmerkingen van vrienden), en daar houden we allemaal van.
Je voelt je er echt beter door.
Maar ik snap ook dat het moeilijk is hoor.
Heb je dat echt laten meten? Ik dacht ook dat ik 75a had..quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga ook slapen, you're welcome hoor.
(En ik heb ook echt kleine borsten: 75a)
Ik woon in een buurt waar altijd veel groepjes jongens staan en dan wil ik zo graag die onzichtbaarheidsmantel van H. potter hebben...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
Alleen heel soms komt het terug, als ik al een beetje verdrietig ben en dan gaan er van die jongens uit een auto naar je schreeuwen en het is nog zooooo ver naar de overkant van de straat.. Dan weet ik echt niet meer waar ik moet kijken
Na zes jaar?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag. Ik wil ook gewoon weekend samen met m'n vriend en zo..
Same here.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja. Ik begin het behoorlijk zat te worden, dat werken op zaterdag.
Hee, jij bent toch niet mijn beste vriendin? Die houdt ook heel erg van 'mannenmuziek', en precies dit nummer moest ze een tijd lang iedere dag horen (en ik dus ook)! Het zit in duistere tijden dus vaak in mijn hoofd. Ken je ook het origineel, van Bonnie Prince Billy? Een artiest voor als je ècht naar the Dark Side over wil gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Niet zo vrolijk, wel zo mooi:![]()
Ja, laten meten en alles, ik heb écht kleine borstenquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je dat echt laten meten? Ik dacht ook dat ik 75a had..
Maar toen ging ik naar de Triumph en daar vertelde zo een vrouw mij dat ik 70C had, en dat was logisch, want bijna niemand had a/b op oudere leeftijd?!!!! Alleen als je 16 oid was? Maar dat geloof ik niet zo... Vond het maar een vaag verhaal.. Die BH's zitten wel echt beter, maar m'n borsten zien er niet groter uit of zo
Maar de maat zegt eigenlijk ook niet alles... En anders is er altijd nog gelvulling
wat een lieve post PF!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:20 schreef P.F het volgende:
@ Mo
Natuurlijk doet je haar niet wat jij wil. Daarvoor heb je je beste vrienden haarlak & fohn. Maar je moet ze wel even goed leren kennen...
En je lippen, ik vind ze prachtig vol en groot. En het staat mooi bij je blanke huid, blonde haar en blauwe ogen (denk aan scarlett??) Wil je toch een kleurtje, dan heb je een soort lippenstift van bourjois. Echt een stift. Ik heb geloof ik een nog wat donkerder kleurtje over, nieuw en niet gebruikt. Je proeft het niet, je voelt het niet. Als je even je adres PMt stuur ik hem naar je op. Ik zou je graag mijn favoriete kleur sturen maar die heb ik helaas zelf in gebruik, al zou hij je vrij goed staan...
En je neus... Het is mij niet opgevallen en volgens mij vind iedereen zijn neus groot.. Zelfs ik!
En ik denk dat je er heel leuk uit kunt zien in kleren waarin je je op je gemakt voelt en die ook nog eens leuk staan. Echt!
Net als chico, je hebt gelukkig nu door dat strakke shirtjes je echt heel goed staan!
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:09 schreef ColdFeet het volgende:
SDB! Je bent in Edinburgh geweest! Geweldige stad
En verder wil ik nog even mededelen dat ik bij BMI 31 alleen maar lompe spijkerbroeken en grote truien droeg, maar dat ik tegenwoordig allemaal jurkjes heb
geen belediging! kelly osbourne is dunner dan ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
Misschien vindt kwak het een belediging, maar dat meisje van eh.. the Osbournes? Zij is volgens mij voller dan kwak, en heeft ook een heel net stijltje soms, met grote zonnebrillen en tassen. Soms ziet ze er ook verschrikkelijk uit, maar soms, heel per ongeluk, ziet ze er leuk uit. Dus dat soort outfits, met acessoires kunnen sowieso wel!
Ik wil dat middelste jurkje!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Op de rechter foto hieronder vind ik Kelly Osbourne er echt leuk uit zien (heel Jackie Kennedy):
(mocht je het verband zoeken tussen de foto's, het gaat om de fendi-tas)
[ afbeelding ]
Volgens mij niet!quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, jij bent toch niet mijn beste vriendin? Die houdt ook heel erg van 'mannenmuziek', en precies dit nummer moest ze een tijd lang iedere dag horen (en ik dus ook)! Het zit in duistere tijden dus vaak in mijn hoofd. Ken je ook het origineel, van Bonnie Prince Billy? Een artiest voor als je ècht naar the Dark Side over wil gaan
Oh, ik bedoel niet dat je geen jurkjes zou mogen dragen als je wat dikker bentquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ola! dit draag ik vandaag, met bmi 37ik droeg vroeger ook alleen broeken met slobbertruien, of lange wijde dingen... maar sinds ik me vrouwelijker kleed vind ik mezelf ook mooier... ook al zie je best dat ik dik ben...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |