abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 22:23:25 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72628000
Het vorige deel: Slank #847: Tijd voor alcohol!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Anders komt Martha Steward je haaaalen!!
De OP is hier te vinden.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72628234
T(ruste)VP

morgen big day, mooiste jurkje aan, eerst nog een half college, dan mijn diploma uitreiking en savonds uiteten met mijn ouders, zusje en oma

En FIPO
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72628241
ok... ik ben een nerd... ik heb geprobeerd dat gedicht dat MoBlo postte op te nemen. ik maak een paar leesfoutjes merkte ik, en ik wist een paar woorden niet, en je hoort dat ik moe word naar t einde toe maar toch... voor de medenerds:
linkje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakz0r op 10-09-2009 22:32:30 (zo nou moet ie niet meer de layout vertiefen :')) ]
Kwak
pi_72628261
DaD, ohhh Wil je een recept overtikken? Met foto van jouw baksels erbij?
  donderdag 10 september 2009 @ 22:30:50 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72628279
Ik kan niet slapen van opwinding .
TVP dus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 september 2009 @ 22:30:56 #6
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72628282
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef cyclechick het volgende:
T(ruste)VP

morgen big day, mooiste jurkje aan, eerst nog een half college, dan mijn diploma uitreiking en savonds uiteten met mijn ouders, zusje en oma

En FIPO
OH TOF! Gefeliciteerd en geniet ervan!
pi_72628284
Misschien kun je iets aan de titel van je bestand veranderen kwak?

wat een ambities nog zo op de late avond trouwens!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 10 september 2009 @ 22:32:38 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72628355
Veel plezier morgen CC!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 september 2009 @ 22:34:16 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72628411
Keuringsdienst van Waarde ging over hamburgers en vervolgens moest ik de rest van de avond aan de vegaburgers van Mini_Rulez (?) denken. Dus die wil ik dit weekend ofzo een keer gaan maken .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 september 2009 @ 22:37:50 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72628542
Bonenburgers van Ainsley, Vikkert?

Ikkes ga slapen! Trusten allemaal
  donderdag 10 september 2009 @ 22:39:34 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72628605
Die ja. Heb me er net weer even aan verlekkerd in het Foodgawkerstopic .

Slaap lekker . Ik ga ook weer een poging wagen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72628686
CF, het recept staat gewoon online op: www.marthastewart.com/recipe/cream-cheese-swirl-blondies

De mijne was niet helemaal geworden zoals op het plaatje. . Al was het maar omdat ik 't gewoon in een ronde bakpan gegooid heb zonder een motiefje te maken en zo. . En ik begrijp niet zo goed hoe een gedeelte bij haar zo donker kan zijn... misschien had ik donkerbruine basterdsuiker moeten gebruiken. Anyhoo, hij smaakte super.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72628716
Veel plezier morgen, Cycle! .
pi_72628967
Oh man die taart ziet er lekker uit

En jeetje kwak wat een verhaal, maar wel mooi gedaan! Je hebt een heel mooi niet geforceerd Brits accent vind ik, in ieder geval niet zoals veel Nederlanders doen die denken dat ze dat kunnen ( )
pi_72629868
ik ga het morgen luisteren kwak! Ben benieuwd!

nu: welterusten!
Ja doei.
pi_72630812
Bah mn vriend is ziek + heeft dit weekend deadlines, en mn ouders + broertjes zijn ook tot zondag weg. Ik ga dit weekend denk ik maar brood bakken en andere huisvrouwerige dingen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72630882
Ow yum DaD, dat ziet er heerlijk uit. Als ik weer eens een gelegenheid heb tot bakken, ga ik ze proberen! Maar nu eerst tukken, morgen moet ik vroeg beginnen (voor mijn doen, dan ).

Veel plezier morgen, fietsepiets!
pi_72630899
Ja, géén taart dus . Ondanks lekker plaatje en overheerlijke beschrijving.
pi_72631121
Dingen bakken is zo leuk. Maar ik wil het zelf niet eten, dus ik begin er maar niet aan.

Al klonken veel van de recepten hier wel lekker. Ik moet die quiche van Maria eens proberen! Ik heb nog nooit quiche gegeten omdat ik vroeger eieren vies vond, maar ik heb geleerd om ze eten dus misschien vind ik het nu wel lekker!
pi_72631415
tvp
pi_72631435
PF . Hoe gaat het nu met roeien en het tuig van je studie?
pi_72633384
Goeiemorgen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 11 september 2009 @ 07:13:27 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72633573
Goeiemorgen .

Voor het eerst deze week de hele nacht doorgeslapen, tot half 7 . Straks shoppen en eind van de middag naar mijn ouders, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_72633682
Goeiemorgen. .
pi_72633704
mogguh

vanochtend 2 kilo zwaarder dan afgelopen maandag zal wel iets met mijn cyclus te maken hebben aan mijn eetgedrag van deze week kan het echt niet liggen..
en hoewel ik het best kan rationaliseren ben ik er toch niet blij mee
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')