abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72643313
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Heee Tink !!!!

@ Daph_ ik ren altijd 6 kleine rondjes in het "parkje" achter het huis van m'n ouders.. Gewoon een beetje zigzaggen... Als je geen zin hebt kun je meteen weer terug
Ja dat had ik ook wel leuk gevonden als we zoiets hadden, maar we hebben hier geen parkje. Wel een natuurgebied, maar het is ongeveer een kilometer ernaartoe om er te komen en dus ook alweer terug en dan heb je nog niks in het natuurgebied zelf gelopen

Je schortje is te schattig
  vrijdag 11 september 2009 @ 14:37:00 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72643363
Totziens! Leuk dat Coldplay tof was!

PF's schortje Ik krijg heel erg het mamma-helpen-met-koken-gevoel bij die foto
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72643365
Dat is wel een stukje goedkoper moblo
Zaten volgens mij ook veel mensen gewoon in het park, zou ik ook gedaan hebben als ik in de buurt woonde.

Beetje Bree van der kamp/desperate houswives style taarten en pizza's bakken enzo zeker P.F.?
pi_72643386
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk! Hier maak ik pizza !!!
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
dat dus
Ja doei.
pi_72643390
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook wel leuk gevonden als we zoiets hadden, maar we hebben hier geen parkje. Wel een natuurgebied, maar het is ongeveer een kilometer ernaartoe om er te komen en dus ook alweer terug en dan heb je nog niks in het natuurgebied zelf gelopen

Je schortje is te schattig
Schortje heb ik van m'n oma !

Hm.... Maar heb je echt niks van een park/bomen/iets? Of een dijk of zo?

Hmmmmmm.. Bij m'n ouders kan ik over de dijk rennen/in parkjes/of in een heeel groot park/of om een meer
Bij m'n kamer kan ik een rondje om de plas doen of door het bos
En bij vriendje kan ik langs de Amstel rennen, is wel fietspad en zo maar wel te doen!

Dus is er echt echt niks? Geen water, geen bomen? Niks?

Waar woon je dan ? (Rotterdam ?)
pi_72643453
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens! Leuk dat Coldplay tof was!

Ik heb alles zelluf gedaan hoor

Vriendje had die foto dus gemaakt en hij is altijd helemaal als ik iets huishoudelijks doe

Die foto gaat tegen mij gebruikt worden !
pi_72643486
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Totziens het volgende:
Dat is wel een stukje goedkoper moblo
Zaten volgens mij ook veel mensen gewoon in het park, zou ik ook gedaan hebben als ik in de buurt woonde.

Beetje Bree van der kamp/desperate houswives style taarten en pizza's bakken enzo zeker P.F.?
Hahaha! Ja ik had een jurkje aan en ik knoei altijd heeeeeeel erg. Dus puur praktisch En op m'n opleiding moest ik altijd een schort aan dus ik ben niet anders gewend !
pi_72643531
Oja! Ik zou op roei kamp gaan, maar toen werd er niet geroeid, en was het echt een gevecht om de kaartjes.. Dus toen dacht ik laaaaat maar

En nu gaan we met 6 meisjes ons eigen kamp/pyjama party houden.. Veel leuker!
pi_72643584
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
dag allemaal!

jeej vikje! wat fijn!!

ResTeCp! voor Sigme...

ik heb nog steeds geen geld voor mn sportkaart... volgende maand is het het eerste wat ik koop...

goed nieuws: na een week van vreterij ben ik sl;echts 400 gram zwaarder, en vandaag alweer heel keurig begonnen, dus het gaat ok.

vandaag resultaat en ontwikkelingsgesprek (ofwel functioneringsgesprek)...
Ik herken je steeds niet zonder icoon

En inderdaad.. 2!!!!! uur rennen. jezus christus.. Gister ging het bij mij echt kut, maar m'n longen zitten ook vol, misschien daarom

Kun je die kaart niet van iemand lenen op de dagen dat je wil gaan? Vriendje heeft ook geen geld voor een nieuwe kaart en leent zo lang mijne....

En succes met je gesprek!! Maar komt goed toch?
pi_72643590
ik kwam gisteren in de sportschool nog een roei-dude tegen, die me had overgehaald om een proefles roeien te doen en toen had hij zoiets van 'waarom ben je geen lid geworden? '

en stiekem wil ik ook echt heel graag roeien zag ze gisteren weer over het Maas Waal Kanaal roeien en ik kreeg er helemaal zin in

Ben jaloers op je PF!
Ja doei.
pi_72643714
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik kwam gisteren in de sportschool nog een roei-dude tegen, die me had overgehaald om een proefles roeien te doen

en stiekem wil ik ook echt heel graag roeien zag ze gisteren weer over het Maas Waal Kanaal roeien en ik kreeg er helemaal zin in

Ben jaloers op je PF!
Maar het is ook echt zoooooo leuk !! En ook echt heel erg gezellig...

Het kost natuurlijk wel kracht etc. om vooruit te komen, maar wat ook heel belangrijk is, is dat je het exact tegelijk doet en de beweging goed maakt.. En iedereen doet de gene voor hem/haar na.. En dat gaat echt niet altijd goed! En dan moet je ook nog eens balans houden, of dan komen er golven, zodat je denkt dat je om slaat, echt hilarisch

Je kan natuurlijk altijd nog bij een burger vereniging gaan (Whahaha, zo schijnt dat te heten!) Maar ik vind het vooral zo leuk dat ik met 5 andere meisjes ben die een beetje dezelfde leeftijd hebben zodat je elkaar ook nog wat te vertellen hebt..
pi_72643771
hier zijn volgens mij geen burgervereniginge, en de loods van ze is echt op 5 minuten fietsen hiervandaan, dus de drempel om te gaan roeien is hier echt heel laag.. alleen heb ik het dit jaar al zo druk dat ik 't gewoon echt niet moet doen...

dus wellicht volgend jaar maar, en me dan over de ballen heenzetten en gewoon een leuke wedstrijdploeg vinden
Ja doei.
pi_72643890
Leuk dat je Coldplay gewoon kon horen mo!

Toen wij nog in Rotterdam-Zuid woonden (met mijn ouders op een flatje bij Zuidplein), konden we altijd alle concerten/voetbalwedstrijden in de Kuip horen. Dan speelde Feyenoord ofzo, en hadden we de deuren open zodat we het gejuich daar konden horen.
pi_72644090
het verschilde per nummer wat we konden horen, vaak alleen de bas en de drums, maar heel Viva La Vida konden we meezingen zo ongeveer
Ja doei.
pi_72644225
Ik vind Coldplay echt vreselijk.
Bijna net zo erg als Queen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:04:53 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72644403
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind Coldplay echt vreselijk.
Bijna net zo erg als Queen.
I want to break free-hee! I want to breaaaak freeee!

Queen is grappig! Als je in de stemming bent. Coldplay ken ik eigenlijk niet zo goed.

Ik ben uberhaupt erg van de ik-moet-in-de-stemming-zijn-muziek. Ik heb playlists met Juanes, Sonata Arctica, Cirque du Soleil, Jeff Buckley, Disney soundtracks, Live, La Sarita, Jesus Christ Superstar, Johnny Cash en The Foo Fighters, om een aantal te noemen Oh en hoe kan ik Tenacious D vergeten
pi_72644412
Dan ben ik wel nieuwsgierig naar wat je wel leuk vindt vmw? Maar smaken verschillen, ik vind coldplay en queen het omgekeerde van vreselijk.
pi_72644420
Queen!

Somebody to love vind ik echt één van de beste nummers ooit.

Maar ben ook niet zo'n fan van coldplay, vind het wel mooie muziek, maar het lijkt allemaal zo op elkaar.
pi_72644447
Sonata Arctica

die heb ik voor het eerst live gezien in het voorprogramma van Nightwish
Ja doei.
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:07:15 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72644483
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sonata Arctica

die heb ik voor het eerst live gezien in het voorprogramma van Nightwish
Ik ben twee keer naar concerten geweest, in de Melkweg en Tivoli! Die zanger (Tony Kakko ) is grappig En hij heeft een geniaal accent.
pi_72644557
Ik heb een paar vrijkaartjes voor een feestje zaterdag in Amsterdam..

Dit feestje

Dus als iemand graag wil gaan, geef maar een gil !
pi_72644624
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik herken je steeds niet zonder icoon

En inderdaad.. 2!!!!! uur rennen. jezus christus.. Gister ging het bij mij echt kut, maar m'n longen zitten ook vol, misschien daarom

Kun je die kaart niet van iemand lenen op de dagen dat je wil gaan? Vriendje heeft ook geen geld voor een nieuwe kaart en leent zo lang mijne....

En succes met je gesprek!! Maar komt goed toch?
ja sorry ben te lui om mn icoon te uploaden...

gesprek ging ok. leuk dat je roeien zo tof vindt. heb je met die meisjes een bootje? een lichte 8 met stuur ofzo?

lenen kan hier niet, je foto verschijnt heel groot op beeld als je incheckt en ze checken het. kaart is echt persoonlijk en niet overdraagbaar...

maar goed, over 8 dagen komt mn salaris, en deze week was ik ziek dus zou ik toch niet gesport hebben... dus die acht dagen hou ik nog wel uit...
Kwak
pi_72644691
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef P.F het volgende:

[..]

Schortje heb ik van m'n oma !

Hm.... Maar heb je echt niks van een park/bomen/iets? Of een dijk of zo?

Hmmmmmm.. Bij m'n ouders kan ik over de dijk rennen/in parkjes/of in een heeel groot park/of om een meer
Bij m'n kamer kan ik een rondje om de plas doen of door het bos
En bij vriendje kan ik langs de Amstel rennen, is wel fietspad en zo maar wel te doen!

Dus is er echt echt niks? Geen water, geen bomen? Niks?

Waar woon je dan ? (Rotterdam ?)
Oma's schort

Nee geen bomen, park of wat dan ook. Ja, wel bomen, maar die groeien in tuinen Bij m'n vriend kan ik over een fietspad hardlopen tussen de weilanden en het water Als er niet te veel wind staat is dat echt heerlijk!

Ik woon trouwens in Amsterdam
pi_72644761
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja sorry ben te lui om mn icoon te uploaden...

gesprek ging ok. leuk dat je roeien zo tof vindt. heb je met die meisjes een bootje? een lichte 8 met stuur ofzo?

lenen kan hier niet, je foto verschijnt heel groot op beeld als je incheckt en ze checken het. kaart is echt persoonlijk en niet overdraagbaar...

maar goed, over 8 dagen komt mn salaris, en deze week was ik ziek dus zou ik toch niet gesport hebben... dus die acht dagen hou ik nog wel uit...
We zijn met zes meisjes, en gaan in een bootje voor met z'n vieren.. Dus als we met z'n vijfen zijn dan fiets er een mee met de coach en wisselt iemand halverwege.. We zijn nog nooit met zes tegelijk geweest..

En we hebben vier coaches dus er kunnen er altijd wel een, of twee, of drie.. Het fijnste is als er twee coach zijn, dan kan er een sturen en die ander kan vanaf de kant zeggen dat je beter recht op moet zitten oid. De gene die stuurt kan alleen de gene die voor hem zit goed zien..
pi_72644785
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oma's schort

Nee geen bomen, park of wat dan ook. Ja, wel bomen, maar die groeien in tuinen Bij m'n vriend kan ik over een fietspad hardlopen tussen de weilanden en het water Als er niet te veel wind staat is dat echt heerlijk!

Ik woon trouwens in Amsterdam
Ik woon ook in Amsterdam

Dus daarom vind ik het zo raar, ik kan vol op hardlopen PM anders even welke straat dan zoek ik wel een hardlooproute voor je uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')