Wat zij zegt idd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef loveli het volgende:
Tink, vertel eens heel gauw hoe het met je gaat!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu even eten en dan naar het thuisfront.Niet meer actief op Fok!
Ja, deze heeft een GPSquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:38 schreef Chicolate het volgende:
Sigme, heeft die ook een GPS erop zitten? (daar ben ik naar op zoek) En wow, 20 km.
Lief dat je er naar vraagtquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef loveli het volgende:
Tink, vertel eens heel gauw hoe het met je gaat!!
Belangrijkere dingen te doen dan Fok? Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Maar het gaat goed. Wel heel erg druk (lees: geen zin en tijd meer om te Fokken). Voorlopig zit ik iig heel erg op mijn plek. Blij
Superfijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt![]()
Maar het gaat goed. Wel heel erg druk (lees: geen zin en tijd meer om te Fokken). Voorlopig zit ik iig heel erg op mijn plek. Blij
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Superfijn.
Ik hoop dat ik dat nu ook snel kan zeggen.
Oeh interessantquote:
Het verschilt van dag tot dag, afgelopen week op woensdag bijvoorbeeld ging het goed, dus had ik de hele dag gewerkt.. Dat had ik alleen beter niet kunnen doen, want daar ben ik nu nog moe vanquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor Vik d'r studiebusiness!
Yay voor blije Tink op d'r plekkie!
Boo voor Blurred's 2 kgAltijd balen
![]()
En hee Daphert! Ik vroeg me iets af. Je zegt dat je lijf moe is - ik weet niet hoe erg je klachten zijn, dus dit is maar een ideetje he! Zou voorzichtig wat 'leuke' sport (dansen, misschien kleine stukjes hardlopen als je dat leuk vindt) niet kunnen helpen? Ik krijg vaak best energie van sport merk ik!![]()
Vriendje had geld over na alle vaste lasten deze maand en heeft wat extra's aan mij overgemaakt zodat ik 'wat leuks' kan kopen!Niet dat ik zelf geen geld heb, maar ik vind het toch lief
![]()
roeien gaat goed! deze week 3x roeien 1xhardlopen/outdoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef Chicolate het volgende:
PF. Hoe gaat het nu met roeien en het tuig van je studie?
Ja dat had ik ook wel leuk gevonden als we zoiets hadden, maar we hebben hier geen parkje. Wel een natuurgebied, maar het is ongeveer een kilometer ernaartoe om er te komen en dus ook alweer terug en dan heb je nog niks in het natuurgebied zelf gelopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Heee Tink!!!!
@ Daph_ ik ren altijd 6 kleine rondjes in het "parkje" achter het huis van m'n ouders.. Gewoon een beetje zigzaggen... Als je geen zin hebt kun je meteen weer terug
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk! Hier maak ik pizza!!!
dat dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF's schortjeIk krijg heel erg het mamma-helpen-met-koken-gevoel bij die foto
Schortje heb ik van m'n omaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel leuk gevonden als we zoiets hadden, maar we hebben hier geen parkje. Wel een natuurgebied, maar het is ongeveer een kilometer ernaartoe om er te komen en dus ook alweer terug en dan heb je nog niks in het natuurgebied zelf gelopen![]()
Je schortje is te schattig
Ik heb alles zelluf gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens! Leuk dat Coldplay tof was!
PF's schortjeIk krijg heel erg het mamma-helpen-met-koken-gevoel bij die foto
Hahaha! Ja ik had een jurkje aan en ik knoei altijd heeeeeeel erg. Dus puur praktischquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Totziens het volgende:
Dat is wel een stukje goedkoper moblo![]()
Zaten volgens mij ook veel mensen gewoon in het park, zou ik ook gedaan hebben als ik in de buurt woonde.
Beetje Bree van der kamp/desperate houswives style taarten en pizza's bakken enzo zeker P.F.?
Ik herken je steeds niet zonder icoonquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
dag allemaal!jeej vikje! wat fijn!!
ResTeCp! voor Sigme...
ik heb nog steeds geen geld voor mn sportkaart... volgende maand is het het eerste wat ik koop...
goed nieuws: na een week van vreterij ben ik sl;echts 400 gram zwaarder, en vandaag alweer heel keurig begonnen, dus het gaat ok.
vandaag resultaat en ontwikkelingsgesprek (ofwel functioneringsgesprek)...
Maar het is ook echt zoooooo leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik kwam gisteren in de sportschool nog een roei-dude tegen, die me had overgehaald om een proefles roeien te doen
en stiekem wil ik ook echt heel graag roeienzag ze gisteren weer over het Maas Waal Kanaal roeien en ik kreeg er helemaal zin in
![]()
Ben jaloers op je PF!![]()
I want to break free-hee! I want to breaaaak freeee!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vind Coldplay echt vreselijk.![]()
Bijna net zo erg als Queen.
Ik ben twee keer naar concerten geweest, in de Melkweg en Tivoli!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sonata Arctica
die heb ik voor het eerst live gezien in het voorprogramma van Nightwish
ja sorryquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik herken je steeds niet zonder icoon![]()
En inderdaad.. 2!!!!! uur rennen. jezus christus.. Gister ging het bij mij echt kut, maar m'n longen zitten ook vol, misschien daarom
Kun je die kaart niet van iemand lenen op de dagen dat je wil gaan? Vriendje heeft ook geen geld voor een nieuwe kaart en leent zo lang mijne....
En succes met je gesprek!! Maar komt goed toch?
Oma's schortquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Schortje heb ik van m'n oma!
Hm.... Maar heb je echt niks van een park/bomen/iets? Of een dijk of zo?
Hmmmmmm.. Bij m'n ouders kan ik over de dijk rennen/in parkjes/of in een heeel groot park/of om een meer
Bij m'n kamer kan ik een rondje om de plas doen of door het bos
En bij vriendje kan ik langs de Amstel rennen, is wel fietspad en zo maar wel te doen!
Dus is er echt echt niks? Geen water, geen bomen? Niks?
Waar woon je dan? (Rotterdam
?)
We zijn met zes meisjes, en gaan in een bootje voor met z'n vieren.. Dus als we met z'n vijfen zijn dan fiets er een mee met de coach en wisselt iemand halverwege.. We zijn nog nooit met zes tegelijk geweest..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja sorryben te lui om mn icoon te uploaden...
gesprek ging ok. leuk dat je roeien zo tof vindt. heb je met die meisjes een bootje? een lichte 8 met stuur ofzo?
lenen kan hier niet, je foto verschijnt heel groot op beeld als je incheckt en ze checken het. kaart is echt persoonlijk en niet overdraagbaar...
maar goed, over 8 dagen komt mn salaris, en deze week was ik ziek dus zou ik toch niet gesport hebben... dus die acht dagen hou ik nog wel uit...
Ik woon ook in Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oma's schort![]()
Nee geen bomen, park of wat dan ook. Ja, wel bomen, maar die groeien in tuinenBij m'n vriend kan ik over een fietspad hardlopen tussen de weilanden en het water
Als er niet te veel wind staat is dat echt heerlijk!
Ik woon trouwens in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |