hebben jullie ook selectieweken gehad? Of zit jij in een 'fun-boot'? Las net op de site van phocas hier, dat je in de selectieweken 5 keer per week traint: 2 keer fitness en 3 keer roeienquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
[..]
We zijn met zes meisjes, en gaan in een bootje voor met z'n vieren.. Dus als we met z'n vijfen zijn dan fiets er een mee met de coach en wisselt iemand halverwege.. We zijn nog nooit met zes tegelijk geweest..
En we hebben vier coaches dus er kunnen er altijd wel een, of twee, of drie.. Het fijnste is als er twee coach zijn, dan kan er een sturen en die ander kan vanaf de kant zeggen dat je beter recht op moet zitten oid. De gene die stuurt kan alleen de gene die voor hem zit goed zien..
Hm.. We zijn een beetje ingedeeld op lengte/gewicht? Volgens mij.. En hoeveel je wil trainen.. Dan zijn er nu een aantal weken om jezelf te bewijzen, en dan uiteindelijk kom je in een bootje.. Volgens mij is er maar 1 wedstrijd boot en de rest is competetie. En dan is dames 1 het beste en dames 20 het slechtste zeg maar..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben jullie ook selectieweken gehad? Of zit jij in een 'fun-boot'? Las net op de site van phocas hier, dat je in de selectieweken 5 keer per week traint: 2 keer fitness en 3 keer roeien![]()
Woon jij ook in Noord dan? Hier hebben we geen parkjes.. Er is een stukje bij een kinderboerderij maar daar ga je als meisje zijnde niet voor je lol in je eentje hardlopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik woon ook in Amsterdam
Dus daarom vind ik het zo raar, ik kan vol op hardlopenPM anders even welke straat dan zoek ik wel een hardlooproute voor je uit
aardappelquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soms ben ik best een aardappel. Ben ik zodanig bezig met een boodschappenlijstje e.d. dat ik vergeet te lunchen ofzo
Gewoon alsnog doen! Deed ik ook net!quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Totziens! Leuk dat Coldplay tof was!
PF's schortjeIk krijg heel erg het mamma-helpen-met-koken-gevoel bij die foto
een remix van de carmina burana.... hmm...quote:
Oeh Eraquote:
Dan spreken we binnenkort eens af om een biertje te drinkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
je was dus bij mij om de hoek
wij hadden 2 keer gratis Coldplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |