Trouwjurk nemen met goed rijgveterkorset, haal je tien cm van je taille af, dan mag je toch 3 biertjes drinken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
gezellig! ik ook 1 biertje, want de buik moet weg![]()
Haha ja zo ongeveer wel ja! Alleen waar ze die ketchup vandaan halen mag joost wetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:34 schreef Chicolate het volgende:
Maria, eet jij toevallig morgen dit:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=484622&rq=&dishtype=brood%2Fsandwiches
Ik liep als een zombie door de supermarkt, dus dit eet ik zometeen. Mja 5 uur gaat em niet worden
.
Klinkt goed inderdaad!quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef cyclechick het volgende:
Lekker in de spinningles hoor!
en slaap zacht is mijn cooling down, ook fijn nummer
Het is veel goedkoper en veel lekkerder als je het bij een Donerzaak haalt, daar kan die droge troep van de AH niet tegenop.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:34 schreef Chicolate het volgende:
Maria, eet jij toevallig morgen dit:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=484622&rq=&dishtype=brood%2Fsandwiches
Die zitten hier niet in de buurt. En ik had er geen broodje bij. Ik had balletjes met mayo en een pluk peen jullienne oid. Met mayo omdat de knoflooksaus op isquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is veel goedkoper en veel lekkerder als je het bij een Donerzaak haalt, daar kan die droge troep van de AH niet tegenop.![]()
Hier op loopafstand kost een broodje falafel slechts ¤ 3,00 en die zit propvol versgemaakte falafel en groente.
Foto's komen later, als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb geen falafelzaak in de buurt![]()
Ik probeer morgen die van AH en volgende keer maak ik ze zelf met een pakje van de biowinkelOf ik ga iemand overhalen om samen met mij langs de Ferdinand Bolstraat te gaan
Maoz
Enneh, Vik: foto;s!![]()
Ja klopt, de collectie op de site is anders dan in de winkel. Er zijn ook dingen die je alleen online kunt bestellen, die nooit in de winkel komen. En soms loopt de winkel gewoon achter op de sitequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foto's komen later, als ik thuis ben.
Klopt het dat niet alles wat in de winkel te verkrijgen is ook online te verkrijgen is? (of zelfs compleet andere assortimenten?). Ik wilde m'n kleren daar ff zoeken, maar niks staat erop.
Knuffel terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: mayo + zout, peper en knoflook = knoflooksausMaar een knuffel voor je dipje!
Soms ben je gewoon niet in een knoflooksausmaakbui!
Vik: klopt! H&M is weird like that.
Share thy secrets!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
zelf maken is mij wel goed gelukt hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |