Jawel. Van Agt kan boeiend vertellen en kwam sympathiek over.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Veerboot het volgende:
Moeite van herhaling kijken niet echt waard als ik het zo lees?
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Jawel. Van Agt kan boeiend vertellen en kwam sympathiek over.
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wilquote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.
Doe is even lekker mongool.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.
Hij wil wat het publiek wilt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wil
Ik ken Dries van Agt nog niet zo lang en weet dus niet hoe hij was en overkwam in zijn regerings/kabinetsjaren. Zoals ik hem nu vond overkomen lijkt het mij een sympathiek en authentiek figuur.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil wat het publiek wilt.
Voelt zich buiten gezet door het CDA als vooraanstaande ex-politicus.
Voelt zich door de staat buiten gezet omdat ie nog niet is geëeerd als oud-Minister President
Dat je niet door zijn ijdelheid doorkijkt ligt niet aan mij.
De meeste Nederlanders zijn pro-Israël denk ik.quote:Hij wil wat het publiek wilt.
Tong leest alle kranten, daarom post hij zoveel, deze beste man van stop kindersex.Deugt zelf niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil wat het publiek wilt.
Voelt zich buiten gezet door het CDA als vooraanstaande ex-politicus.
Voelt zich door de staat buiten gezet omdat ie nog niet is geëeerd als oud-Minister President
Dat je niet door zijn ijdelheid doorkijkt ligt niet aan mij.
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaaktquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Tong leest alle kranten, daarom post hij zoveel, deze beste man van stop kindersex.Deugt zelf niet.
Nou sterktequote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaakt
Spot er maar niet mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef Gefilterd het volgende:
Wat zitten er toch steeds schitterende politica in België. Als dat in Nederland ook zo was ging ik direct de politiek in!
Wat een kansloze uitspraak weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:20 schreef Marjonne het volgende:
Maar al was ik niet zo voor den Agt , vergeleken bij de corupte lijsttrekkersvan nu , zoals balkenelende en al dat uitschot wat er nog meer regeert en alleen maar uit is op hun eigen portomonee steeds meer te spekken zou ik zo weer terug willen naardie tijd
Geloof je het zelf hou op met dromen en zie eens de realiteitquote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef Sloggi het volgende:
Die Koopmans heeft trouwens wel een paar minpunten bij me gescoord (voor zover hij al in de plus stond). Heel erg zwakke reactie. Wat is er trouwens links aan een pro-Palestina standpunt?
Ik heb van Agt ook meegemaakt.. Ik ben 52 jaar. Inderdaad politiek was beter als nu ..quote:Op donderdag 10 september 2009 10:20 schreef Marjonne het volgende:
Ik ben 49 en heb van Agt ook meegemaakt , hij was toen niet een van mijn favorieten dat blijft altijd Joop den Uyl . Dat was pas een echte politicus met hard voor de mensen zo als het hoort .Ook van der Spek lijsttrekker van de psp had mijn sympathy. Maar al was ik niet zo voor den Agt , vergeleken bij de corupte lijsttrekkersvan nu , zoals balkenelende en al dat uitschot wat er nog meer regeert en alleen maar uit is op hun eigen portomonee steeds meer te spekken zou ik zo weer terug willen naardie tijd
Leg eens uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Geloof je het zelf hou op met dromen en zie eens de realiteit
Hoe triest eigenlijk. Alsof je als rechtse politicus niet gewoon van mening kan veranderen over één onderwerp zonder meteen als links bestempeld te worden.quote:'verrassend dat bepaalde katholieke politici naarmate ze dichterbij de hemelpoort komen steeds linksere taal gaan uitslaan'
Wat was er beter aan ?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb van Agt ook meegemaakt.. Ik ben 52 jaar. Inderdaad politiek was beter als nu ..
Nee geen ideequote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet jij dat niet met je 46 jr
quote:Vanavond te gast:
- Winnaars Lira scenarioprijs Maike Meijer en Margôt Ros.
- Gerand Spong in debat met Joost Eerdmans over zijn Burgercomité tegen Onrecht.
- Willem Vermeend vindt het huidige immigratiebeleid schadelijk.
Dat was echt een belachelijke opmerking van die vent. Voelt zich als protestant waarschijnlijk vér verheven boven katholieken. Als ik fractievoorzitter was van het CDA zou ik hem zeker op het matje roepen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef msnk het volgende:
Dries van Agt is cool
Ger Koopmans![]()
![]()
[..]
Hoe triest eigenlijk. Alsof je als rechtse politicus niet gewoon van mening kan veranderen over één onderwerp zonder meteen als links bestempeld te worden.
Helemaal onzin is het ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een kansloze uitspraak weer.
Ik heb behoorlijk wat politici ontmoet en die zijn echt niet anders dan jij en ik en zitten over het algemeen in de Tweede Kamer omdat ze daadwerkelijk iets positiefs willen bijdragen aan de samenleving. Daar zijn ze soms wel 80 uur per week mee kwijt en krijgen daarvoor veel minder betaald dan een goede baan in het bedrijfsleven. Dat betekent niet dat we medelijden met ze moeten hebben, want ze krijgen gewoon een heel behoorlijk inkomen, maar opmerkingen als dat ze alleen uit zijn op geld staan zo ver van de werkelijkheid af dat ik me altijd afvroeg hoe verzuurd je wel niet moet zijn om dat te denken.
Waar het aan ligt is dat Van Agt zichzelf is gebleven (namelijk een echt persoon van het midden) en het CDA langzamerhand naar rechts is opgeschoven. Dat is de voornaamste bron van deze discrepantie. Überhaupt is het politieke spectrum sterk veranderd de afgelopen 30 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef msnk het volgende:
Dries van Agt is cool
Ger Koopmans![]()
![]()
[..]
Hoe triest eigenlijk. Alsof je als rechtse politicus niet gewoon van mening kan veranderen over één onderwerp zonder meteen als links bestempeld te worden.
Hij is nooit van het midden geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar het aan ligt is dat Van Agt zichzelf is gebleven (namelijk een echt persoon van het midden) en het CDA langzamerhand naar rechts is opgeschoven. Dat is de voornaamste bron van deze discrepantie. Überhaupt is het politieke spectrum sterk veranderd de afgelopen 30 jaar.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
Hij vertikte het om te bezuinigen. Dat kwam pas na hem.
Maar jij hebt die tijd meegemaakt dus misschien kun je het onderbouwen.
Hij is m.i. vooral een beetje oubollig. Wil dat we ministers nog met excellentie aanspreken enzo.
Voor de rest een goede man met het hart op de juiste plaats.
Anti-katholiek!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is een antisemiet. Niet zo vreemd aangezien ie een katholiek is.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een kansloze uitspraak weer.
Ik heb behoorlijk wat politici ontmoet en die zijn echt niet anders dan jij en ik en zitten over het algemeen in de Tweede Kamer omdat ze daadwerkelijk iets positiefs willen bijdragen aan de samenleving. Daar zijn ze soms wel 80 uur per week mee kwijt en krijgen daarvoor veel minder betaald dan een goede baan in het bedrijfsleven. Dat betekent niet dat we medelijden met ze moeten hebben, want ze krijgen gewoon een heel behoorlijk inkomen, maar opmerkingen als dat ze alleen uit zijn op geld staan zo ver van de werkelijkheid af dat ik me altijd afvroeg hoe verzuurd je wel niet moet zijn om dat te denken.
Noem me flauw, maar ik heb in heel lang niet zo'n leuk programma op de NLse TV gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hebben er dan echt mensen gekeken naar Toren C? Die stukjes die ze laten zien vind ik nooit leuk eigenlijk.
Ja. Want mensen met kritiek op de staat Israël zijn jodenhaters. Net als katholieken.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het leven is nou eenmaal heel simpel he schatjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kan die vent niet uitstaan. Toen ik zag dat hij aan tafel zat heb ik maar niet verder gekekenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef SCH het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat die Eerdmans ooit weer terugkomt in de kamer. Wat een loser met die lasbril
Tuurlijk!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
he, ook 46 en hem ook meegemaakt! inderdaad, ik wantrouw deze man tot in het diepst van mijn ziel.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaakt
Het was vreselijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hebben er dan echt mensen gekeken naar Toren C? Die stukjes die ze laten zien vind ik nooit leuk eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:13 schreef evert het volgende:
[..]
he, ook 46 en hem ook meegemaakt! inderdaad, ik wantrouw deze man tot in het diepst van mijn ziel.
quote:Gasten: zanger Xander de Buisonjé, directeur Reclassering Nederland Sjef van Gennip, ouders van overleden baby Biendya, hoogleraar gynaecologie Gerard Visser.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Geen enkele interessante gast zo op het eerste gezicht, sla 'm over denk ik.
de eerste woorden: "erg goed"quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
Ha smullen, de ouders van een overleden baby
en meer dan terecht. er is niet iets fouts aan belastingontwijking, iedereen probeert dat toch\?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef alors het volgende:
Die opmerking van belastingadviseur was echt prachtig
Dat wordt vanavond smullenquote:Vier fractievoorzitters uit de oppositie blikken vooruit op Prinsjesdag.
Dit zijn:
- Agnes Kant (SP)
- Mark Rutte (VVD)
- Femke Halsema (GroenLinks)
- Alexander Pechtold (D66)
Ik wilde net vragen of z'n moeder de gel vergeten was bij Albert Heijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Mark Rutte begint een ouwe kop te krijgen
Whehequote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ah, dat wordt zometeen weer lekker met kromme tenen in bed liggen, als Agnes Kant haar vinnige vissebek weer op een slecht getimed moment in de strijd gooit.
Vind jij Rutte dan een hele sterke indruk maken?quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Ad_rem het volgende:
Femke ga in een hoekje huilen. Wat een trieste vertoning met z'n allen tegen RutteGelukkig slaan ze nog geen deuk in een pakje boter.
Gezien het gedrag van zijn vrouwelijke tegenstanders houdt hij zich vrij sterk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind jij Rutte dan een hele sterke indruk maken?
Omdat economie een verre van exacte wetenschap is.quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik ben een leek op het gebied van Economie, dus een vraag aan jullie:
Waarom zijn er nou economen die zeggen dat het goed is om te bezuinigen, en tegelijkertijd een groep economen is die zegt dat het goed is om te investeren. Dat bewijst toch alleen maar het ongelijk van alle economen te samen?
Ik hoorde femke halsema 1 minuut dom lullen en toen was de tv al weer uit.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is geen programma voor jou dan, snel afzetten.
Inderdaad. Er moet echt iemand anders opstaan binnen de SP, want hoe goed ze ook haar best doet, het komt gewoon niet goed over , helaas.quote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dat Marijnissen niet dood is, anders zou hij zich omdraaien in het graf vanwege de manier hoe Kant de ideeën brengt.. Tjezus.
Ook gewoon zwaar correcte zinnen, en ook voor iedereen te begrijpen iddquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet echt iemand anders opstaan binnen de SP, want hoe goed ze ook haar best doet, het komt gewoon niet goed over , helaas.
Pechthold is de beste debater aan tafel.
Hij is ook gewoon helder in zijn woordkeuze.
Het gaat toch niet alleen om de mensen die het doen maar vooral om de ideologie? En degene die mij kan vertellen wat de ideologie is van D66 krijgt de piemel van Van Mierlo in goudquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet echt iemand anders opstaan binnen de SP, want hoe goed ze ook haar best doet, het komt gewoon niet goed over , helaas.
Pechthold is de beste debater aan tafel.
Hij is ook gewoon helder in zijn woordkeuze.
Ga lekker bloggen ofzo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Keepertje8 het volgende:
Zo boeiende aflevering vanaf minuut één. Pechtold kwam het best over, Kant gelooft nog altijd heilig in het communistisch manifest, Halsema was een beetje onzichtbaar en Rutte verviel te vaak in rechtsliberale retoriek. Vooral dat laatste is zonde, want de VVD en D'66 zouden een perfect duo kunnen vormen wanneer de VVD zich een beetje van zijn historie afzet.
Ze willen Neelie terugquote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Rutte ook maar een lulletje rozenwater.
Ook daarvoor geldt: Heeft de VVD geen betere kandidaat?
Dat klinkt inderdaad erg logisch. Zijn economen dan echt mensen die Keynesiaans of niet-Keynesiaans zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Omdat economie een verre van exacte wetenschap is.
Lees dit:
http://www.beursgorilla.nl/de-pyschologie-achter-de-crisis.asp
Nee, maar het is wel handig als iemand de partij standpunten goed overbrengt en wat vertrouwen uitstraalt. Ik vind zowel Rutte als Kant op beide punten tekort komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze willen Neelie terug
Maar het gaat niet alleen om de mensen, daar maak ik bezwaar tegen. Protest dus!!!
Het is wel handig ja maar ik laat mijn stem er niet door bepalen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel handig als iemand de partij standpunten goed overbrengt en wat vertrouwen uitstraalt. Ik vind zowel Rutte als Kant op beide punten tekort komen.
Ja goeie, ik vraag me ook al jaren af wat die C van Christen bij het CDA in 's hemelsnaam in de praktijk betekent.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wil
Oh nee, dat zeker niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel handig ja maar ik laat mijn stem er niet door bepalen.
Over mijn lijkquote:
Een andere mogelijkheid is dat sommige economen een ander doel voor ogen hebben dan anderen. En dat is denk ik veel plausibeler, het gaat er om welke weging je hanteert om bepaalde maatregelen op te beoordelen. Er zal weinig discussie onder economen zijn of dat bezuinigen leidt tot minder overheidsuitgaven, of dat hogere belastingen tot hogere overheidsinkomsten leiden, het verschil van mening zit hem in de doelen die men voor ogen heeft en die men met bepaald maatregelen wil bereiken. Economen hebben dan dus hun economen jas uit gedaan en hun politieke jas aan getrokken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Keepertje8 het volgende:
Waarom zijn er nou economen die zeggen dat het goed is om te bezuinigen, en tegelijkertijd een groep economen is die zegt dat het goed is om te investeren. Dat bewijst toch alleen maar het ongelijk van alle economen te samen?
Echt een zwamverhaal. Wiskundige modelleringen zijn zeer nuttig in de economische wetenschap, problemen ontstaan pas als je de aannames die maakt om het wiskundige model op te tuigen niet meeneemt in de interpretatie van de uitkomsten van het model.quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Ad_rem het volgende:
Omdat economie een verre van exacte wetenschap is.
Lees dit:
http://www.beursgorilla.nl/de-pyschologie-achter-de-crisis.asp
Daarom wil jij een Sataliet boven je hoofd die alles van je weet vast te leggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een andere mogelijkheid is dat sommige economen een ander doel voor ogen hebben dan anderen. En dat is denk ik veel plausibeler, het gaat er om welke weging je hanteert om bepaalde maatregelen op te beoordelen. Er zal weinig discussie onder economen zijn of dat bezuinigen leidt tot minder overheidsuitgaven, of dat hogere belastingen tot hogere overheidsinkomsten leiden, het verschil van mening zit hem in de doelen die men voor ogen heeft en die men met bepaald maatregelen wil bereiken. Economen hebben dan dus hun economen jas uit gedaan en hun politieke jas aan getrokken.
[..]
Echt een zwamverhaal. Wiskundige modelleringen zijn zeer nuttig in de economische wetenschap, problemen ontstaan pas als je de aannames die maakt om het wiskundige model op te tuigen niet meeneemt in de interpretatie van de uitkomsten van het model.
Verduidelijk dat eens even, ik mis volgens mij wat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Daarom wil jij een Sataliet boven je hoofd die alles van je weet vast te leggen
Echt waar fok slaat alles op ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Verduidelijk dat eens even, ik mis volgens mij wat?Ik ben juist op mijn privacy en op die van anderen gesteld.
Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik op FOK! zet en wat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef Comedylocal het volgende:
Echt waar fok slaat alles op ?
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik op FOK! zet en wat niet.
quote:
Domme kutwijven, dat ze maar snel mogen afstappen van die communistische waanzin.quote:Je hebt twee dochters, van 15 en 17. Gaan die ook de politiek in?
Dat denk ik niet, ze vertonen nog geen enkele neiging. Mijn oudste dochter Anna is pas lid geworden van de SP. Als we het over bepaalde onderwerpen hebben, merk ik gelukkig dat ze politiek wel goed zitten. Dat hebben we Lisa en Anna ongemerkt toch mee kunnen -geven. Maar dat wil niet zeggen dat ze hun leven direct aan de politiek moeten wijden. Overigens zou ik het vreselijk vinden als ze zich -zouden aansluiten bij een andere club. Dan is er iets mis gegaan in de opvoeding.
Ik denk dat ik daar ook maar voor ga.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
Bij deze hoop ik op een meerderheidscoaltie van VVD en D'66.
Dat word roeren in de stront.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
wiegel wordt oud... is zeker vergeten dat pvv op sociaal economisch gebied geen enkel verhaal heeft en de koers van de sp volgtquote:
Duh, bange mensen scharen zich allemaal achter hun leider. Slimme strategie, alleen extreem doorzichtig. Witteman heeft helemaal gelijk met zijn baby analyse.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Wouter is ons duidelijk bang aan het maken
De PVDA is dan ook wel angstaanjagend, check Mevr Hamerquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Wouter is ons duidelijk bang aan het maken
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Keepertje8 het volgende:
Dat Israël vlaggetje zegt al genoeg bij Hero
En Download die geweldige dvd.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:12 schreef evert het volgende:
jandijkgraaf, hoofdredacteur HP op twitter: ik hoor net uit 020 dat de arm van witteman uit de anus van bos geglipt is
Hun kijk op hoe deze crisis moet worden bestreden. Goede, concrete maatregelen waarvan je zegt: Ja, daarmee kunnen we door.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef Toad het volgende:
Over wat voor visie heb je het dan Horloge?
Bos geeft vrijwel altijd goede antwoorden. Dat is het probleem ook helemaal niet wat betreft de PvdA. Het probleem zit bij mensen als Mariëtte Hamer en een parlementaire enquête die eerst een breekpunt is, dan weer niet, waarna er dan toch wel een onderzoek komt maar echt geen enquête. Wat overigens slim gespeeld was van de PvdA, maar goed. Ik kan me wel voorstellen dat veel mensen zich op dat punt besodemieterd voelden na de kabinetsformatie.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:37 schreef Mike het volgende:
Onzin. Ik vond Pauw en Witteman behoorlijk kritisch, maar de minister gaf gewoon goede antwoorden en dan wordt het misschien minder spannend dan je zou willen als tegenstander van dit kabinet. Oh, en dat zeg ik als niet-PvdA-stemmer.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Predikant
Ja hij zit rechtsquote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Hebben jullie de happy slapping predikant al gespot?
In tegenstelling tot Rutte, die was echt kut.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold was echt meesterlijk vandaag
Hij heeft een hernia gehad, laat hem lekker zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef qonmann het volgende:
vreemd dat Jan daar zit en niet Agnes
Hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Enfermera het volgende:
Wat is dat nou weer voor gezeik van dat wijf. Feminisme is niet dat vrouwen even vaak carriere willen maken, maar dat vrouwen streven naar gelijke behandeling en gelijke kansen.
Ja en daarom heb ik het over mijn held Jordy van Loon, hij durfde in het openbaar Paul de Leeuw in zijn reet te neuken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoezo?
Feministen slaan tegenwoordig gewoon door en ze heeft gewoon gelijk dat vrouwen wel in de top moeten willen werken voor we gaan verplichten zoveel % in de top te krijgen.
Ik zou ze een aanrecht geven, doet een mens goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:30 schreef Enfermera het volgende:
Nouja, dan ben ik zeker een ouderwetse feministe, ik wil gewoon dat vrouwen evenveel verdienen en dat ze evenveel kansen krijgen op de arbeidsmarkt. Want als we gaan verplichten dat zoveel % van de topbestuurders vrouwen moet zijn, dan kunnen we nog wel 1000 jaar wachten. Mannen en vrouwen zijn gewoon te verschillend (biologisch helemaal), en carriere maken is daarom ook heel verschillend.
De regering zou wel meer kunnen doen om het te stimuleren gok ik, zoals in Zweden bijvoorbeeld (nee, niet NOORWEGEN), daar gaat het wel beter. Maar verplichten? Neh.
Das wel een hele erge grote open deur he.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Ik zou ze een aanrecht geven, doet een mens goed.
Ja schat zullen we nu trouwen het is weer 9/11 geweest.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das wel een hele erge grote open deur he.
You're too late honeyquote:Op woensdag 16 september 2009 23:36 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Ja schat zullen we nu trouwen het is weer 9/11 geweest.
quote:
Goed en nou trouwenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh oh, wel prikkeldraad dat onder stroom staat dan!
waarom vuil? heb je haar boek en onderbouwing al gelezen?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:36 schreef Klopkoek het volgende:
Die bitch is dan ook van de Elsevier.
Niemand kan trouwens meer volhouden dat P&W een links programma is. Jan Marijnissen wordt zoals altijd hard aangepakt, die bitch van de Elsevier zit vuil te verspreiden (waar pauw het mee eens is) en er zitten ook nog twee christelijke figuren
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef Zero2Nine het volgende:
Reken maar dat dit ook door menig imam wordt gezegd, dan hebben Pauw en Witteman waarschijnlijk niet zo'n grote mond.
Ze zei gewoon overduidelijke nonsens. Elsevier he? Rechts he?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:46 schreef evert het volgende:
[..]
waarom vuil? heb je haar boek en onderbouwing al gelezen?
nonsens? haar wetenschappelijke onderbouwing vanuit noorwegen zijn nonsens?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze zei gewoon overduidelijke nonsens. Elsevier he? Rechts he?
Check mn foboquote:
Goh je schoonfamilie ??quote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Check mn fobo![]()
Oh gatver check wat ik heb gevonden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Volgensmij heeft ie ze van te voren een goed pak slaag gegeven van te voren, anders zouden ze nooit zo hysterisch lachen![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat negatieve publiciteit ook publiciteit is. Op een gegeven moment krijgen mensen het door, er zit een grens in welke mate je ridicule plannen kunt lanceren, als je over die grens gaat nemen mensen je niet meer serieus.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Dit is precies wat Wilders wilde, alle shows hebben het weer over Wilders
Ah, je hebt kennis gemaakt met Klopkoek, de slinkse socialist die voor het slapen gaan onder z'n bed kijkt of er geen kapitalist zit.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:50 schreef evert het volgende:
[..]
nonsens? haar wetenschappelijke onderbouwing vanuit noorwegen zijn nonsens?
Boehquote:Ah, je hebt kennis gemaakt met Klopkoek, de slinkse socialist die voor het slapen gaan onder z'n bed kijkt of er geen kapitalist zit.
Klopt. Hoe meer van zulke debiele voorstellen, hoe meer het imago (bij de kiezer) zal verschuiven van een martelaar van het vrije (lees: anti-islamitische) woord, naar een meneer die plannetjes bedenkt waar je een beetje om moet lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat negatief publiciteit ook publiciteit is. Op een gegeven moment krijgen mensen het door, er zit een grens in welke mate je ridicule plannen kunt lanceren, als je over die grens gaat nemen mensen je niet meer serieus.
Zal een gezellig Sinterklaasfeest zijn compleet met ROE natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Check mn fobo![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Volgensmij heeft ie ze van te voren een goed pak slaag gegeven van te voren, anders zouden ze nooit zo hysterisch lachen![]()
Ja, inderdaad. Sluit ook mooi aan bij mijn gedachte dat je discriminerende opmerkingen, het oproepen tot haat, demonstraties van neo-nazi's, helemaal niet hoeft te verbieden. Het merendeel van de bevolking heeft geen hekel aan buitenlanders, ziet niks in het haten van elkaar, enzovoort. Een extremist die daar toe oproept krijgt echt niet zomaar voet aan de grond, extremisten zitten zich op dit gebied vanzelf buiten spel.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:02 schreef Horloge het volgende:
Klopt. Hoe meer van zulke debiele voorstellen, hoe meer het imago (bij de kiezer) zal verschuiven van een martelaar van het vrije (lees: anti-islamitische) woord, naar een meneer die plannetjes bedenkt waar je een beetje om moet lachen.
Tering zeg. Aaron Spelling had het niet beter kunnen bedenken. En hij heeft het 7th heaven bedacht.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Check mn fobo![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
De eerste is hoofdredacteur van de Telegraaf, tweede is presentatrice (nu bij BNN), laatste is advocate van slachtoffers van Saban B.quote:Vanavond ontvangen Jeroen en Paul: Sjuul Paradijs, Floortje Dessing, Annet Koopsen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef henkde_j het volgende:
Wie zijn te gast vanavond? 33% vrouw?
Dat dusquote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Een Telegraaf hoofdredacteur die iets gemakkelijk en goedkoop vind. Een van de grootste gotspe's van de laatste jaren.
Hij is nogal fijn van de dierentuin geloof ik... wat een trieste ventquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Nu is meneer Paradijs wel geestig.
Idd. Inhoudsloze dikke bralaapquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef ethiraseth het volgende:
Mijn god, wat een argumentloze man, die telegraaf hoofdredacteur.
toen Link ermee ophield raakte ze in een diep gat, ze kon geen reisprogramma's meer maken. de gedachte alleen al van een echte baan....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef NoCigar het volgende:
Nep natuurbeschermerstrutje eruit geluld: "wij waren heel goedkoop!" met haar inkomen hahaha.
Ik miste gisteren ook de witte-chocoladeletters tegen zwarte achtergrond op de Telegraaf-site toen Wilders kopvoddentaks had uitgesprokenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben De Telegraaf en Wilders ruzie.... dit is het eerste kritische wat ik vanuit dat hoofd van Paradijs over Wilders heb gehoord
Ik vermoed toch dat er een kink in de kabel zit ergens nu want hij is niet bepaald positief over Wilders geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik miste gisteren ook de witte-chocoladeletters tegen zwarte achtergrond op de Telegraaf-site toen Wilders kopvoddentaks had uitgesproken.
Jij hebt De Telegraaf nog nooit gelezen?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Derfel het volgende:
Ik mag hopen dat Paradijs een betere schrijver is, want sprekend vond ik 'm nou niet echt sterk...
Hij was niet helemaal positief over die hoofddoekjestax... wat mij nogal verbaasdequote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zei die Paradijs trouwens over Wilders? Ik was even naar de WC denk ik.
Nee niet echt, ben het na dit optreden ook niet van planquote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt De Telegraaf nog nooit gelezen?
6 maar liefst..uit het ambt zetten..quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ook fijn die zes rechters die hebben ingestemd met z'n verlof.
Dat zijn helemaal ongeschikte josties.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Ook fijn die zes rechters die hebben ingestemd met z'n verlof.
Inderdaad... alsof die zelf ook geen bedenkelijke verleden heeft....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef Comedylocal het volgende:
Britta Bohler komt alles goed lullen
Ze heeft wel gelijk wat betreft de feiten. De man heeft ook helemaal geen verlof gekregen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:48 schreef Comedylocal het volgende:
Britta Bohler komt alles goed lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |