Gezien het gedrag van zijn vrouwelijke tegenstanders houdt hij zich vrij sterk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind jij Rutte dan een hele sterke indruk maken?
Omdat economie een verre van exacte wetenschap is.quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik ben een leek op het gebied van Economie, dus een vraag aan jullie:
Waarom zijn er nou economen die zeggen dat het goed is om te bezuinigen, en tegelijkertijd een groep economen is die zegt dat het goed is om te investeren. Dat bewijst toch alleen maar het ongelijk van alle economen te samen?
Ik hoorde femke halsema 1 minuut dom lullen en toen was de tv al weer uit.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is geen programma voor jou dan, snel afzetten.
Inderdaad. Er moet echt iemand anders opstaan binnen de SP, want hoe goed ze ook haar best doet, het komt gewoon niet goed over , helaas.quote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is dat Marijnissen niet dood is, anders zou hij zich omdraaien in het graf vanwege de manier hoe Kant de ideeën brengt.. Tjezus.
Ook gewoon zwaar correcte zinnen, en ook voor iedereen te begrijpen iddquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet echt iemand anders opstaan binnen de SP, want hoe goed ze ook haar best doet, het komt gewoon niet goed over , helaas.
Pechthold is de beste debater aan tafel.
Hij is ook gewoon helder in zijn woordkeuze.
Het gaat toch niet alleen om de mensen die het doen maar vooral om de ideologie? En degene die mij kan vertellen wat de ideologie is van D66 krijgt de piemel van Van Mierlo in goudquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet echt iemand anders opstaan binnen de SP, want hoe goed ze ook haar best doet, het komt gewoon niet goed over , helaas.
Pechthold is de beste debater aan tafel.
Hij is ook gewoon helder in zijn woordkeuze.
Ga lekker bloggen ofzo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Keepertje8 het volgende:
Zo boeiende aflevering vanaf minuut één. Pechtold kwam het best over, Kant gelooft nog altijd heilig in het communistisch manifest, Halsema was een beetje onzichtbaar en Rutte verviel te vaak in rechtsliberale retoriek. Vooral dat laatste is zonde, want de VVD en D'66 zouden een perfect duo kunnen vormen wanneer de VVD zich een beetje van zijn historie afzet.
Ze willen Neelie terugquote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Rutte ook maar een lulletje rozenwater.
Ook daarvoor geldt: Heeft de VVD geen betere kandidaat?
Dat klinkt inderdaad erg logisch. Zijn economen dan echt mensen die Keynesiaans of niet-Keynesiaans zijnquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Omdat economie een verre van exacte wetenschap is.
Lees dit:
http://www.beursgorilla.nl/de-pyschologie-achter-de-crisis.asp
Nee, maar het is wel handig als iemand de partij standpunten goed overbrengt en wat vertrouwen uitstraalt. Ik vind zowel Rutte als Kant op beide punten tekort komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze willen Neelie terug
Maar het gaat niet alleen om de mensen, daar maak ik bezwaar tegen. Protest dus!!!
Het is wel handig ja maar ik laat mijn stem er niet door bepalen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel handig als iemand de partij standpunten goed overbrengt en wat vertrouwen uitstraalt. Ik vind zowel Rutte als Kant op beide punten tekort komen.
Ja goeie, ik vraag me ook al jaren af wat die C van Christen bij het CDA in 's hemelsnaam in de praktijk betekent.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wil
Oh nee, dat zeker niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel handig ja maar ik laat mijn stem er niet door bepalen.
Over mijn lijkquote:
Een andere mogelijkheid is dat sommige economen een ander doel voor ogen hebben dan anderen. En dat is denk ik veel plausibeler, het gaat er om welke weging je hanteert om bepaalde maatregelen op te beoordelen. Er zal weinig discussie onder economen zijn of dat bezuinigen leidt tot minder overheidsuitgaven, of dat hogere belastingen tot hogere overheidsinkomsten leiden, het verschil van mening zit hem in de doelen die men voor ogen heeft en die men met bepaald maatregelen wil bereiken. Economen hebben dan dus hun economen jas uit gedaan en hun politieke jas aan getrokken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Keepertje8 het volgende:
Waarom zijn er nou economen die zeggen dat het goed is om te bezuinigen, en tegelijkertijd een groep economen is die zegt dat het goed is om te investeren. Dat bewijst toch alleen maar het ongelijk van alle economen te samen?
Echt een zwamverhaal. Wiskundige modelleringen zijn zeer nuttig in de economische wetenschap, problemen ontstaan pas als je de aannames die maakt om het wiskundige model op te tuigen niet meeneemt in de interpretatie van de uitkomsten van het model.quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef Ad_rem het volgende:
Omdat economie een verre van exacte wetenschap is.
Lees dit:
http://www.beursgorilla.nl/de-pyschologie-achter-de-crisis.asp
Daarom wil jij een Sataliet boven je hoofd die alles van je weet vast te leggenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een andere mogelijkheid is dat sommige economen een ander doel voor ogen hebben dan anderen. En dat is denk ik veel plausibeler, het gaat er om welke weging je hanteert om bepaalde maatregelen op te beoordelen. Er zal weinig discussie onder economen zijn of dat bezuinigen leidt tot minder overheidsuitgaven, of dat hogere belastingen tot hogere overheidsinkomsten leiden, het verschil van mening zit hem in de doelen die men voor ogen heeft en die men met bepaald maatregelen wil bereiken. Economen hebben dan dus hun economen jas uit gedaan en hun politieke jas aan getrokken.
[..]
Echt een zwamverhaal. Wiskundige modelleringen zijn zeer nuttig in de economische wetenschap, problemen ontstaan pas als je de aannames die maakt om het wiskundige model op te tuigen niet meeneemt in de interpretatie van de uitkomsten van het model.
Verduidelijk dat eens even, ik mis volgens mij wat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:59 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Daarom wil jij een Sataliet boven je hoofd die alles van je weet vast te leggen
Echt waar fok slaat alles op ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Verduidelijk dat eens even, ik mis volgens mij wat?Ik ben juist op mijn privacy en op die van anderen gesteld.
Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik op FOK! zet en wat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef Comedylocal het volgende:
Echt waar fok slaat alles op ?
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik op FOK! zet en wat niet.
quote:
Domme kutwijven, dat ze maar snel mogen afstappen van die communistische waanzin.quote:Je hebt twee dochters, van 15 en 17. Gaan die ook de politiek in?
Dat denk ik niet, ze vertonen nog geen enkele neiging. Mijn oudste dochter Anna is pas lid geworden van de SP. Als we het over bepaalde onderwerpen hebben, merk ik gelukkig dat ze politiek wel goed zitten. Dat hebben we Lisa en Anna ongemerkt toch mee kunnen -geven. Maar dat wil niet zeggen dat ze hun leven direct aan de politiek moeten wijden. Overigens zou ik het vreselijk vinden als ze zich -zouden aansluiten bij een andere club. Dan is er iets mis gegaan in de opvoeding.
Ik denk dat ik daar ook maar voor ga.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
Bij deze hoop ik op een meerderheidscoaltie van VVD en D'66.
Dat word roeren in de stront.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
wiegel wordt oud... is zeker vergeten dat pvv op sociaal economisch gebied geen enkel verhaal heeft en de koers van de sp volgtquote:
Duh, bange mensen scharen zich allemaal achter hun leider. Slimme strategie, alleen extreem doorzichtig. Witteman heeft helemaal gelijk met zijn baby analyse.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Wouter is ons duidelijk bang aan het maken
De PVDA is dan ook wel angstaanjagend, check Mevr Hamerquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Wouter is ons duidelijk bang aan het maken
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Keepertje8 het volgende:
Dat Israël vlaggetje zegt al genoeg bij Hero
En Download die geweldige dvd.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:12 schreef evert het volgende:
jandijkgraaf, hoofdredacteur HP op twitter: ik hoor net uit 020 dat de arm van witteman uit de anus van bos geglipt is
Hun kijk op hoe deze crisis moet worden bestreden. Goede, concrete maatregelen waarvan je zegt: Ja, daarmee kunnen we door.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:58 schreef Toad het volgende:
Over wat voor visie heb je het dan Horloge?
Bos geeft vrijwel altijd goede antwoorden. Dat is het probleem ook helemaal niet wat betreft de PvdA. Het probleem zit bij mensen als Mariëtte Hamer en een parlementaire enquête die eerst een breekpunt is, dan weer niet, waarna er dan toch wel een onderzoek komt maar echt geen enquête. Wat overigens slim gespeeld was van de PvdA, maar goed. Ik kan me wel voorstellen dat veel mensen zich op dat punt besodemieterd voelden na de kabinetsformatie.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:37 schreef Mike het volgende:
Onzin. Ik vond Pauw en Witteman behoorlijk kritisch, maar de minister gaf gewoon goede antwoorden en dan wordt het misschien minder spannend dan je zou willen als tegenstander van dit kabinet. Oh, en dat zeg ik als niet-PvdA-stemmer.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
Predikant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |