Jawel. Van Agt kan boeiend vertellen en kwam sympathiek over.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Veerboot het volgende:
Moeite van herhaling kijken niet echt waard als ik het zo lees?
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Jawel. Van Agt kan boeiend vertellen en kwam sympathiek over.
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wilquote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.
Doe is even lekker mongool.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.
Hij wil wat het publiek wilt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wil
Ik ken Dries van Agt nog niet zo lang en weet dus niet hoe hij was en overkwam in zijn regerings/kabinetsjaren. Zoals ik hem nu vond overkomen lijkt het mij een sympathiek en authentiek figuur.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil wat het publiek wilt.
Voelt zich buiten gezet door het CDA als vooraanstaande ex-politicus.
Voelt zich door de staat buiten gezet omdat ie nog niet is geëeerd als oud-Minister President
Dat je niet door zijn ijdelheid doorkijkt ligt niet aan mij.
De meeste Nederlanders zijn pro-Israël denk ik.quote:Hij wil wat het publiek wilt.
Tong leest alle kranten, daarom post hij zoveel, deze beste man van stop kindersex.Deugt zelf niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil wat het publiek wilt.
Voelt zich buiten gezet door het CDA als vooraanstaande ex-politicus.
Voelt zich door de staat buiten gezet omdat ie nog niet is geëeerd als oud-Minister President
Dat je niet door zijn ijdelheid doorkijkt ligt niet aan mij.
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaaktquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Tong leest alle kranten, daarom post hij zoveel, deze beste man van stop kindersex.Deugt zelf niet.
Nou sterktequote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaakt
Spot er maar niet mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef Gefilterd het volgende:
Wat zitten er toch steeds schitterende politica in België. Als dat in Nederland ook zo was ging ik direct de politiek in!
Wat een kansloze uitspraak weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:20 schreef Marjonne het volgende:
Maar al was ik niet zo voor den Agt , vergeleken bij de corupte lijsttrekkersvan nu , zoals balkenelende en al dat uitschot wat er nog meer regeert en alleen maar uit is op hun eigen portomonee steeds meer te spekken zou ik zo weer terug willen naardie tijd
Geloof je het zelf hou op met dromen en zie eens de realiteitquote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef Sloggi het volgende:
Die Koopmans heeft trouwens wel een paar minpunten bij me gescoord (voor zover hij al in de plus stond). Heel erg zwakke reactie. Wat is er trouwens links aan een pro-Palestina standpunt?
Ik heb van Agt ook meegemaakt.. Ik ben 52 jaar. Inderdaad politiek was beter als nu ..quote:Op donderdag 10 september 2009 10:20 schreef Marjonne het volgende:
Ik ben 49 en heb van Agt ook meegemaakt , hij was toen niet een van mijn favorieten dat blijft altijd Joop den Uyl . Dat was pas een echte politicus met hard voor de mensen zo als het hoort .Ook van der Spek lijsttrekker van de psp had mijn sympathy. Maar al was ik niet zo voor den Agt , vergeleken bij de corupte lijsttrekkersvan nu , zoals balkenelende en al dat uitschot wat er nog meer regeert en alleen maar uit is op hun eigen portomonee steeds meer te spekken zou ik zo weer terug willen naardie tijd
Leg eens uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:47 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Geloof je het zelf hou op met dromen en zie eens de realiteit
Hoe triest eigenlijk. Alsof je als rechtse politicus niet gewoon van mening kan veranderen over één onderwerp zonder meteen als links bestempeld te worden.quote:'verrassend dat bepaalde katholieke politici naarmate ze dichterbij de hemelpoort komen steeds linksere taal gaan uitslaan'
Wat was er beter aan ?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb van Agt ook meegemaakt.. Ik ben 52 jaar. Inderdaad politiek was beter als nu ..
Nee geen ideequote:Op donderdag 10 september 2009 18:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet jij dat niet met je 46 jr
quote:Vanavond te gast:
- Winnaars Lira scenarioprijs Maike Meijer en Margôt Ros.
- Gerand Spong in debat met Joost Eerdmans over zijn Burgercomité tegen Onrecht.
- Willem Vermeend vindt het huidige immigratiebeleid schadelijk.
Dat was echt een belachelijke opmerking van die vent. Voelt zich als protestant waarschijnlijk vér verheven boven katholieken. Als ik fractievoorzitter was van het CDA zou ik hem zeker op het matje roepen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef msnk het volgende:
Dries van Agt is cool
Ger Koopmans![]()
![]()
[..]
Hoe triest eigenlijk. Alsof je als rechtse politicus niet gewoon van mening kan veranderen over één onderwerp zonder meteen als links bestempeld te worden.
Helemaal onzin is het ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een kansloze uitspraak weer.
Ik heb behoorlijk wat politici ontmoet en die zijn echt niet anders dan jij en ik en zitten over het algemeen in de Tweede Kamer omdat ze daadwerkelijk iets positiefs willen bijdragen aan de samenleving. Daar zijn ze soms wel 80 uur per week mee kwijt en krijgen daarvoor veel minder betaald dan een goede baan in het bedrijfsleven. Dat betekent niet dat we medelijden met ze moeten hebben, want ze krijgen gewoon een heel behoorlijk inkomen, maar opmerkingen als dat ze alleen uit zijn op geld staan zo ver van de werkelijkheid af dat ik me altijd afvroeg hoe verzuurd je wel niet moet zijn om dat te denken.
Waar het aan ligt is dat Van Agt zichzelf is gebleven (namelijk een echt persoon van het midden) en het CDA langzamerhand naar rechts is opgeschoven. Dat is de voornaamste bron van deze discrepantie. Überhaupt is het politieke spectrum sterk veranderd de afgelopen 30 jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef msnk het volgende:
Dries van Agt is cool
Ger Koopmans![]()
![]()
[..]
Hoe triest eigenlijk. Alsof je als rechtse politicus niet gewoon van mening kan veranderen over één onderwerp zonder meteen als links bestempeld te worden.
Hij is nooit van het midden geweest.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar het aan ligt is dat Van Agt zichzelf is gebleven (namelijk een echt persoon van het midden) en het CDA langzamerhand naar rechts is opgeschoven. Dat is de voornaamste bron van deze discrepantie. Überhaupt is het politieke spectrum sterk veranderd de afgelopen 30 jaar.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
Hij vertikte het om te bezuinigen. Dat kwam pas na hem.
Maar jij hebt die tijd meegemaakt dus misschien kun je het onderbouwen.
Hij is m.i. vooral een beetje oubollig. Wil dat we ministers nog met excellentie aanspreken enzo.
Voor de rest een goede man met het hart op de juiste plaats.
Anti-katholiek!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is een antisemiet. Niet zo vreemd aangezien ie een katholiek is.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:37 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een kansloze uitspraak weer.
Ik heb behoorlijk wat politici ontmoet en die zijn echt niet anders dan jij en ik en zitten over het algemeen in de Tweede Kamer omdat ze daadwerkelijk iets positiefs willen bijdragen aan de samenleving. Daar zijn ze soms wel 80 uur per week mee kwijt en krijgen daarvoor veel minder betaald dan een goede baan in het bedrijfsleven. Dat betekent niet dat we medelijden met ze moeten hebben, want ze krijgen gewoon een heel behoorlijk inkomen, maar opmerkingen als dat ze alleen uit zijn op geld staan zo ver van de werkelijkheid af dat ik me altijd afvroeg hoe verzuurd je wel niet moet zijn om dat te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |