abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:38:22 #1
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69058968

Pauw & Witteman, dit seizoen nog t/m 15 mei op den buis.

15 mei, 23.00 uur, NED 1:

- Paul de Leeuw blikt terug op het tv-jaar.
- Mart Smeets over de sportieve hoogte- en dieptepunten.
- Femke Halsema blikt terug op het politieke jaar.
- Peter Paul de Vries over het afgelopen crisisjaar.

Vorige deel
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_69059073
Ik had al zo'n voorgevoel.

on-topic: waarom in vredesnaam weer die PP de Vries?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_69059084
Ik weet dat de kuikentjes het gered hebben uiteindelijk, maar als het aan haar lag niet.

En of het waar is wat ze zegt over dat haar kat depressief was weet ik niet, ik weet ook niet of depressieve katten met hun hoofd tegen de muur bonken, maar wel dat een wezen wat depressief is niet dood hoeft. Ik vind dat je hiermee geen punt maakt naar dieren in slachthuizen die worden gedood voor hun leren huid. Dit is puur aandacht.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:45:55 #4
109065 sungaMsunitraM
pi_69059283
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet dat de kuikentjes het gered hebben uiteindelijk, maar als het aan haar lag niet.
Volgens haar zijn ze uiteindelijk afgemaakt.
quote:
Ik vind dat je hiermee geen punt maakt naar dieren in slachthuizen die worden gedood voor hun leren huid. Dit is puur aandacht.
Nee, ze houdt jou een spiegel voor waar je niet in durft te kijken.
Maar zelfs al deed ze het alleen voor de aandacht, zou het dan ook niet mogen?
Zie in je FoBo dat je een hond hebt, en ookal projecteer je op je hond dat hij het leuk vindt om bij jou te zijn (wat misschien ook wel zo is), ik denk dat je m vooral voor je eigen plezier hebt. Dan 'gebruik' je toch ook een dier? En voor het voer voor jouw hond (dus indirect ook voor jouw lol) worden ook weer koeien en varkens geslacht

[ Bericht 1% gewijzigd door sungaMsunitraM op 15-05-2009 16:02:26 ]
pi_69059417
Maar wat hebben de dieren in de slachthuizen gehad aan de kat waarbij de nek is omgedraaid?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:49:44 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69059460
Er worden hier echt al veel te veel woorden vuilgemaakt aan die aandachtshoer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:51:39 #7
109065 sungaMsunitraM
pi_69059539
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wat hebben de dieren in de slachthuizen gehad aan de kat waarbij de nek is omgedraaid?
Dat wij gaan inzien dat de manier waarop wij met dieren omgaan raar is.

Neem nou die kuikentjes: toen Tinkebell dreigde ze door de shredder te gooien ontstond er een rel, maar anders waren ze gewoon anoniem door de shredder gegaan, want dat is wat er in de bio-industrie gebeurt met haantjes.
En WIJ sponsoren die bio-industrie door kiloknallers te blijven kopen.
En we vinden het allemaal reuze zielig, maar als we voor het schap staan kopen we toch weer die goedkope kip omdat we geld over willen houden voor de wintersport. Dus eigenlijk zijn we gewoon cheap en egoïstisch, maar dát durven we niet onder ogen te zien, dus verklaren we Tinkebell maar voor gek

Lekker makkelijk.

We hebben een hekel aan de mensen die ons de 'donkere' kant van ons geluk en onze welvaart laten zien omdat we diep van binnen weten dat ze gelijk hebben en wij fout zitten, maar om 'goed' te zijn zouden we teveel offers moeten brengen, waar we geen zin in hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door sungaMsunitraM op 15-05-2009 16:01:25 ]
pi_69059682
Oei, ik ben zeker de enige die die dames woest aantrekkelijk vind?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2009 @ 15:57:00 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69059754
De hoer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 15:57:20 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_69059769
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
Nee de enige die een spelfout maakt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 15:57:39 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_69059786
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
De hoer.
Borisz toch

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69059860
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
Oh nee hoor, ik vind haar ook wel wat hebben. Ze heeft lef en wars van dubbele moraal. Dat vind ik wel aantrekkelijk.
pi_69060007
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee, ze houdt jou een spiegel voor waar je niet in durft te kijken.
Maar zelfs al deed ze het alleen voor de aandacht, zou het dan ook niet mogen?
Ja, daar zit de essentie. Die zogenaamde spiegel is een farce, daar zij dit politieke thema prostitueert ten behoeve van haar eigen succes. Zij durft trouwens zelf ook niet recht in de spiegel te kijken, anders hoeft ze ook niet te hinkelen tussen moord en euthanasie. Tekent haar opportunistische karakter en vergroot dus het vermoeden dat het niet oprecht is en dat is dus geen goed vertrekpunt voor een discussie.

Wat dat betreft vergelijkbaar met aanslagen op 11 september. Geeft op zichzelf te denken wat betreft de verhoudingen tussen de verschillende regio's en religies op de wereld maar een debat met mensen die dergelijke aanslagen plegen zelf ligt niet voor de hand.

Dus kun je imo prima de achterliggende zaken serieus nemen en ondertussen de gek (Tinkebell dan wel Bin Laden of Atta) voor gek verklaren.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 16:03:36 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_69060038
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Dorknoper het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik vind haar ook wel wat hebben. Ze heeft lef en wars van dubbele moraal. Dat vind ik wel aantrekkelijk.
Precies.

Ze moest heel veel emoties overwinnen om haar dierbare kat de nek te breken.

pi_69060103
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat wij gaan inzien dat de manier waarop wij met dieren omgaan raar is.

Neem nou die kuikentjes: toen Tinkebell dreigde ze door de shredder te gooien ontstond er een rel, maar anders waren ze gewoon anoniem door de shredder gegaan, want dat is wat er in de bio-industrie gebeurt met haantjes.
En WIJ sponsoren die bio-industrie door kiloknallers te blijven kopen.
En we vinden het allemaal reuze zielig, maar als we voor het schap staan kopen we toch weer die goedkope kip omdat we geld over willen houden voor de wintersport. Dus eigenlijk zijn we gewoon cheap en egoïstisch, maar dát durven we niet onder ogen te zien, dus verklaren we Tinkebell maar voor gek

Lekker makkelijk.

We hebben een hekel aan de mensen die ons de 'donkere' kant van ons geluk en onze welvaart laten zien omdat we diep van binnen weten dat ze gelijk hebben en wij fout zitten, maar om 'goed' te zijn zouden we teveel offers moeten brengen, waar we geen zin in hebben.
Dat ben ik met je eens. Het is ook hypocriet. Maar ik zie niet waarom je je eigen kat de nek om moet draaien om dit punt duidelijk te maken. Want nu gaat alle aandacht daar naartoe ipv naar de dieren in de slachthuizen. Dus ze heeft haar punt niet gemaakt. En ik heb het idee dat het haar daar ook niet om te doen is, maar gewoon een vorm van aandacht trekken.
Als ze echt wat wilt doen voor die dieren geeft ze de opbrengst van haar kunst aan 'wakker dier' ofzo.
pi_69060310
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is ook hypocriet. Maar ik zie niet waarom je je eigen kat de nek om moet draaien om dit punt duidelijk te maken. Want nu gaat alle aandacht daar naartoe ipv naar de dieren in de slachthuizen. Dus ze heeft haar punt niet gemaakt. En ik heb het idee dat het haar daar ook niet om te doen is, maar gewoon een vorm van aandacht trekken.
Als ze echt wat wilt doen voor die dieren geeft ze de opbrengst van haar kunst aan 'wakker dier' ofzo.
Eens! Het is goed dat ze aandacht wil voor de kuikentjes in de bio-industrie, maar er zijn talloze andere manieren om zoiets duidelijk te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:10:54 #17
109065 sungaMsunitraM
pi_69060317
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja, daar zit de essentie. Die zogenaamde spiegel is een farce, daar zij dit politieke thema prostitueert ten behoeve van haar eigen succes. Zij durft trouwens zelf ook niet recht in de spiegel te kijken, anders hoeft ze ook niet te hinkelen tussen moord en euthanasie. Tekent haar opportunistische karakter en vergroot dus het vermoeden dat het niet oprecht is en dat is dus geen goed vertrekpunt voor een discussie.
Ze neemt ook geen principieel standpunt in, het enige wat ze doet is een discussie ontketenen door te laten zien dat we een enorm dubbele moraal hebben. Moet ze zelf zonder zonde zijn om die discussie uit te lokken dan? Als dat zo was zouden er weinig mensen recht van spreken hebben want bijna iedereen is wel op z'n minst een beetje 'fout'.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:13:47 #18
109065 sungaMsunitraM
pi_69060440
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is ook hypocriet. Maar ik zie niet waarom je je eigen kat de nek om moet draaien om dit punt duidelijk te maken. Want nu gaat alle aandacht daar naartoe ipv naar de dieren in de slachthuizen. Dus ze heeft haar punt niet gemaakt.
Juist het feit dat die aandacht naar die kat gaat en niet naar 'onze' slachthuizen toont haar punt aan.
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Negentien het volgende:
Eens! Het is goed dat ze aandacht wil voor de kuikentjes in de bio-industrie, maar er zijn talloze andere manieren om zoiets duidelijk te maken.
Je kunt ook in een kippenpak gaan flyeren bij de KFC ja.
Maar of dat veel effect heeft....
pi_69060517
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ze neemt ook geen principieel standpunt in, het enige wat ze doet is een discussie ontketenen door te laten zien dat we een enorm dubbele moraal hebben. Moet ze zelf zonder zonde zijn om een discussie uit te lokken dan?
Nee, een discussie uitlokken lukt haar uitstekend, zo blijkt hier onder andere. Maar ik weet niet of de discussie er bij gebaat is, ik denk dat hij minder zuiver gevoerd wordt dan wanneer Tommy Wieringa een boek had geschreven over het vermoorden en een tas van maken van zijn kat en daar over kwam vertellen.
pi_69060687
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Juist het feit dat die aandacht naar die kat gaat en niet naar 'onze' slachthuizen toont haar punt aan.
[..]

Je kunt ook in een kippenpak gaan flyeren bij de KFC ja.
Maar of dat veel effect heeft....
Misschien moet je Fanmail naar haar gaan sturen. Dan gaat ze daar vervolgens ook een boek van maken inclusief foto's! Lucratieve bezigheid hoor, boeken 'schrijven'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Negentien op 15-05-2009 16:25:33 ]
Einde bericht
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:23:33 #21
109065 sungaMsunitraM
pi_69060800
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, een discussie uitlokken lukt haar uitstekend, zo blijkt hier onder andere. Maar ik weet niet of de discussie er bij gebaat is,
Als je braaf roept 'bio-industrie is bad, mmm'kay' dan zegt iedereen 'ja, eigenlijk is dat wel zo'. Misschien wel een zuivere discussie maar ontzettend tam.

Tinkebell lokt juist enorme emoties uit door iets te doen wat iedereen walgelijk en wreed vindt, maar eigenlijk best lijkt op wat wij allemaal doen. Daardoor breng je een ander soort discussie op gang.

Niet het soort discussie die in b.v. de Tweede Kamer gevoerd zou moeten worden, maar het is wel goed dát ie gevoerd wordt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:25:58 #22
176471 oh-oh
pi_69060869
Vind je?
De grote tendens is toch ja fuck die bio industrie, dat wijf is ziek dat ze met haar blote handen dr eigen kat zn nekkie brak.
Bij mij komt de boodschap ieg totaal niet binnen dankzij haar hoor
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:27:46 #23
109065 sungaMsunitraM
pi_69060916
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
De grote tendens is toch ja fuck die bio industrie,
Is dat zo? Ik vind dat er nog verdomd veel bio-industrievlees gegeten wordt anders.
SPOILER
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:30:18 #24
176471 oh-oh
pi_69060994
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik vind dat er nog verdomd veel bio-industrievlees gegeten wordt anders.
In dit geval. Zij met haar statement. Dan denk ik fuck die bioindustrie jij sick fuck.
Ik eet namelijk echt al jaren geen bio-industrievlees meer hoor.
( Groucho Marx )
pi_69061019
Als ze échts iets om die bio-industrie gaf, gaat ze een goed doel sponsoren met de opbrengst van haar boek / kuikenverkoop.
Einde bericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')