abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:38:22 #1
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69058968

Pauw & Witteman, dit seizoen nog t/m 15 mei op den buis.

15 mei, 23.00 uur, NED 1:

- Paul de Leeuw blikt terug op het tv-jaar.
- Mart Smeets over de sportieve hoogte- en dieptepunten.
- Femke Halsema blikt terug op het politieke jaar.
- Peter Paul de Vries over het afgelopen crisisjaar.

Vorige deel
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_69059073
Ik had al zo'n voorgevoel.

on-topic: waarom in vredesnaam weer die PP de Vries?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_69059084
Ik weet dat de kuikentjes het gered hebben uiteindelijk, maar als het aan haar lag niet.

En of het waar is wat ze zegt over dat haar kat depressief was weet ik niet, ik weet ook niet of depressieve katten met hun hoofd tegen de muur bonken, maar wel dat een wezen wat depressief is niet dood hoeft. Ik vind dat je hiermee geen punt maakt naar dieren in slachthuizen die worden gedood voor hun leren huid. Dit is puur aandacht.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:45:55 #4
109065 sungaMsunitraM
pi_69059283
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet dat de kuikentjes het gered hebben uiteindelijk, maar als het aan haar lag niet.
Volgens haar zijn ze uiteindelijk afgemaakt.
quote:
Ik vind dat je hiermee geen punt maakt naar dieren in slachthuizen die worden gedood voor hun leren huid. Dit is puur aandacht.
Nee, ze houdt jou een spiegel voor waar je niet in durft te kijken.
Maar zelfs al deed ze het alleen voor de aandacht, zou het dan ook niet mogen?
Zie in je FoBo dat je een hond hebt, en ookal projecteer je op je hond dat hij het leuk vindt om bij jou te zijn (wat misschien ook wel zo is), ik denk dat je m vooral voor je eigen plezier hebt. Dan 'gebruik' je toch ook een dier? En voor het voer voor jouw hond (dus indirect ook voor jouw lol) worden ook weer koeien en varkens geslacht

[ Bericht 1% gewijzigd door sungaMsunitraM op 15-05-2009 16:02:26 ]
pi_69059417
Maar wat hebben de dieren in de slachthuizen gehad aan de kat waarbij de nek is omgedraaid?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:49:44 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69059460
Er worden hier echt al veel te veel woorden vuilgemaakt aan die aandachtshoer
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:51:39 #7
109065 sungaMsunitraM
pi_69059539
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar wat hebben de dieren in de slachthuizen gehad aan de kat waarbij de nek is omgedraaid?
Dat wij gaan inzien dat de manier waarop wij met dieren omgaan raar is.

Neem nou die kuikentjes: toen Tinkebell dreigde ze door de shredder te gooien ontstond er een rel, maar anders waren ze gewoon anoniem door de shredder gegaan, want dat is wat er in de bio-industrie gebeurt met haantjes.
En WIJ sponsoren die bio-industrie door kiloknallers te blijven kopen.
En we vinden het allemaal reuze zielig, maar als we voor het schap staan kopen we toch weer die goedkope kip omdat we geld over willen houden voor de wintersport. Dus eigenlijk zijn we gewoon cheap en egoïstisch, maar dát durven we niet onder ogen te zien, dus verklaren we Tinkebell maar voor gek

Lekker makkelijk.

We hebben een hekel aan de mensen die ons de 'donkere' kant van ons geluk en onze welvaart laten zien omdat we diep van binnen weten dat ze gelijk hebben en wij fout zitten, maar om 'goed' te zijn zouden we teveel offers moeten brengen, waar we geen zin in hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door sungaMsunitraM op 15-05-2009 16:01:25 ]
pi_69059682
Oei, ik ben zeker de enige die die dames woest aantrekkelijk vind?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2009 @ 15:57:00 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69059754
De hoer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 15:57:20 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_69059769
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
Nee de enige die een spelfout maakt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 15:57:39 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_69059786
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
De hoer.
Borisz toch

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69059860
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef xpompompomx het volgende:
Oh nee hoor, ik vind haar ook wel wat hebben. Ze heeft lef en wars van dubbele moraal. Dat vind ik wel aantrekkelijk.
pi_69060007
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee, ze houdt jou een spiegel voor waar je niet in durft te kijken.
Maar zelfs al deed ze het alleen voor de aandacht, zou het dan ook niet mogen?
Ja, daar zit de essentie. Die zogenaamde spiegel is een farce, daar zij dit politieke thema prostitueert ten behoeve van haar eigen succes. Zij durft trouwens zelf ook niet recht in de spiegel te kijken, anders hoeft ze ook niet te hinkelen tussen moord en euthanasie. Tekent haar opportunistische karakter en vergroot dus het vermoeden dat het niet oprecht is en dat is dus geen goed vertrekpunt voor een discussie.

Wat dat betreft vergelijkbaar met aanslagen op 11 september. Geeft op zichzelf te denken wat betreft de verhoudingen tussen de verschillende regio's en religies op de wereld maar een debat met mensen die dergelijke aanslagen plegen zelf ligt niet voor de hand.

Dus kun je imo prima de achterliggende zaken serieus nemen en ondertussen de gek (Tinkebell dan wel Bin Laden of Atta) voor gek verklaren.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 16:03:36 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_69060038
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:59 schreef Dorknoper het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik vind haar ook wel wat hebben. Ze heeft lef en wars van dubbele moraal. Dat vind ik wel aantrekkelijk.
Precies.

Ze moest heel veel emoties overwinnen om haar dierbare kat de nek te breken.

pi_69060103
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dat wij gaan inzien dat de manier waarop wij met dieren omgaan raar is.

Neem nou die kuikentjes: toen Tinkebell dreigde ze door de shredder te gooien ontstond er een rel, maar anders waren ze gewoon anoniem door de shredder gegaan, want dat is wat er in de bio-industrie gebeurt met haantjes.
En WIJ sponsoren die bio-industrie door kiloknallers te blijven kopen.
En we vinden het allemaal reuze zielig, maar als we voor het schap staan kopen we toch weer die goedkope kip omdat we geld over willen houden voor de wintersport. Dus eigenlijk zijn we gewoon cheap en egoïstisch, maar dát durven we niet onder ogen te zien, dus verklaren we Tinkebell maar voor gek

Lekker makkelijk.

We hebben een hekel aan de mensen die ons de 'donkere' kant van ons geluk en onze welvaart laten zien omdat we diep van binnen weten dat ze gelijk hebben en wij fout zitten, maar om 'goed' te zijn zouden we teveel offers moeten brengen, waar we geen zin in hebben.
Dat ben ik met je eens. Het is ook hypocriet. Maar ik zie niet waarom je je eigen kat de nek om moet draaien om dit punt duidelijk te maken. Want nu gaat alle aandacht daar naartoe ipv naar de dieren in de slachthuizen. Dus ze heeft haar punt niet gemaakt. En ik heb het idee dat het haar daar ook niet om te doen is, maar gewoon een vorm van aandacht trekken.
Als ze echt wat wilt doen voor die dieren geeft ze de opbrengst van haar kunst aan 'wakker dier' ofzo.
pi_69060310
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is ook hypocriet. Maar ik zie niet waarom je je eigen kat de nek om moet draaien om dit punt duidelijk te maken. Want nu gaat alle aandacht daar naartoe ipv naar de dieren in de slachthuizen. Dus ze heeft haar punt niet gemaakt. En ik heb het idee dat het haar daar ook niet om te doen is, maar gewoon een vorm van aandacht trekken.
Als ze echt wat wilt doen voor die dieren geeft ze de opbrengst van haar kunst aan 'wakker dier' ofzo.
Eens! Het is goed dat ze aandacht wil voor de kuikentjes in de bio-industrie, maar er zijn talloze andere manieren om zoiets duidelijk te maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Einde bericht
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:10:54 #17
109065 sungaMsunitraM
pi_69060317
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja, daar zit de essentie. Die zogenaamde spiegel is een farce, daar zij dit politieke thema prostitueert ten behoeve van haar eigen succes. Zij durft trouwens zelf ook niet recht in de spiegel te kijken, anders hoeft ze ook niet te hinkelen tussen moord en euthanasie. Tekent haar opportunistische karakter en vergroot dus het vermoeden dat het niet oprecht is en dat is dus geen goed vertrekpunt voor een discussie.
Ze neemt ook geen principieel standpunt in, het enige wat ze doet is een discussie ontketenen door te laten zien dat we een enorm dubbele moraal hebben. Moet ze zelf zonder zonde zijn om die discussie uit te lokken dan? Als dat zo was zouden er weinig mensen recht van spreken hebben want bijna iedereen is wel op z'n minst een beetje 'fout'.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:13:47 #18
109065 sungaMsunitraM
pi_69060440
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is ook hypocriet. Maar ik zie niet waarom je je eigen kat de nek om moet draaien om dit punt duidelijk te maken. Want nu gaat alle aandacht daar naartoe ipv naar de dieren in de slachthuizen. Dus ze heeft haar punt niet gemaakt.
Juist het feit dat die aandacht naar die kat gaat en niet naar 'onze' slachthuizen toont haar punt aan.
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Negentien het volgende:
Eens! Het is goed dat ze aandacht wil voor de kuikentjes in de bio-industrie, maar er zijn talloze andere manieren om zoiets duidelijk te maken.
Je kunt ook in een kippenpak gaan flyeren bij de KFC ja.
Maar of dat veel effect heeft....
pi_69060517
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ze neemt ook geen principieel standpunt in, het enige wat ze doet is een discussie ontketenen door te laten zien dat we een enorm dubbele moraal hebben. Moet ze zelf zonder zonde zijn om een discussie uit te lokken dan?
Nee, een discussie uitlokken lukt haar uitstekend, zo blijkt hier onder andere. Maar ik weet niet of de discussie er bij gebaat is, ik denk dat hij minder zuiver gevoerd wordt dan wanneer Tommy Wieringa een boek had geschreven over het vermoorden en een tas van maken van zijn kat en daar over kwam vertellen.
pi_69060687
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Juist het feit dat die aandacht naar die kat gaat en niet naar 'onze' slachthuizen toont haar punt aan.
[..]

Je kunt ook in een kippenpak gaan flyeren bij de KFC ja.
Maar of dat veel effect heeft....
Misschien moet je Fanmail naar haar gaan sturen. Dan gaat ze daar vervolgens ook een boek van maken inclusief foto's! Lucratieve bezigheid hoor, boeken 'schrijven'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Negentien op 15-05-2009 16:25:33 ]
Einde bericht
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:23:33 #21
109065 sungaMsunitraM
pi_69060800
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, een discussie uitlokken lukt haar uitstekend, zo blijkt hier onder andere. Maar ik weet niet of de discussie er bij gebaat is,
Als je braaf roept 'bio-industrie is bad, mmm'kay' dan zegt iedereen 'ja, eigenlijk is dat wel zo'. Misschien wel een zuivere discussie maar ontzettend tam.

Tinkebell lokt juist enorme emoties uit door iets te doen wat iedereen walgelijk en wreed vindt, maar eigenlijk best lijkt op wat wij allemaal doen. Daardoor breng je een ander soort discussie op gang.

Niet het soort discussie die in b.v. de Tweede Kamer gevoerd zou moeten worden, maar het is wel goed dát ie gevoerd wordt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:25:58 #22
176471 oh-oh
pi_69060869
Vind je?
De grote tendens is toch ja fuck die bio industrie, dat wijf is ziek dat ze met haar blote handen dr eigen kat zn nekkie brak.
Bij mij komt de boodschap ieg totaal niet binnen dankzij haar hoor
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:27:46 #23
109065 sungaMsunitraM
pi_69060916
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:
De grote tendens is toch ja fuck die bio industrie,
Is dat zo? Ik vind dat er nog verdomd veel bio-industrievlees gegeten wordt anders.
SPOILER
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:30:18 #24
176471 oh-oh
pi_69060994
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik vind dat er nog verdomd veel bio-industrievlees gegeten wordt anders.
In dit geval. Zij met haar statement. Dan denk ik fuck die bioindustrie jij sick fuck.
Ik eet namelijk echt al jaren geen bio-industrievlees meer hoor.
( Groucho Marx )
pi_69061019
Als ze échts iets om die bio-industrie gaf, gaat ze een goed doel sponsoren met de opbrengst van haar boek / kuikenverkoop.
Einde bericht
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:32:04 #26
109065 sungaMsunitraM
pi_69061048
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik eet namelijk echt al jaren geen bio-industrievlees meer hoor.
Dat siert je!

Maar een groot deel van de mensen die die hatemailtjes gestuurd hebben eet ongetwijfeld wel bio-industrievlees.
pi_69061071
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Als je braaf roept 'bio-industrie is bad, mmm'kay' dan zegt iedereen 'ja, eigenlijk is dat wel zo'. Misschien wel een zuivere discussie maar ontzettend tam.
Tommy Wieringa is wel boring, slecht voorbeeld.
quote:
Tinkebell lokt juist enorme emoties uit door iets te doen wat iedereen walgelijk en wreed vindt, maar eigenlijk best lijkt op wat wij allemaal doen. Daardoor breng je een ander soort discussie op gang.

Niet het soort discussie die in b.v. de Tweede Kamer gevoerd zou moeten worden, maar het is wel goed dát ie gevoerd wordt.
Het onderscheid zit 'm erin dat zij dat bij haar eigen huisdier doet. Het is imo net zoiets als je kinderen geen eten geven om aandacht te vragen voor hongersnood van kinderen in de derde wereld.

De discussie gaat meer over haar dan over dieren, dus het is niet effectief.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:33:36 #28
176471 oh-oh
pi_69061088
Nou ik snap wel waarom.
Met haar actie gaat ze echt haar doel compleet voorbij.
Mss had ze een koe of een varken of een kip moeten gebruiken en iets minder abstract en interessant moeten doen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:34:17 #29
109065 sungaMsunitraM
pi_69061118
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Negentien het volgende:
Als ze échts iets om die bio-industrie gaf,
Wie zegt dat ze dat doet? Ze zwengelt alleen maar een discussie aan over hypocrisie.
quote:
gaat ze een goed doel sponsoren met de opbrengst van haar boek / kuikenverkoop.
Hoezo? Is zelfopoffering voor jou de enige legitieme manier om je ergens voor in te zetten?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:36:05 #30
176471 oh-oh
pi_69061173
Nou je kat opofferen al helemaal niet hoor.
Offer dan jezelf op.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:44:35 #31
109065 sungaMsunitraM
pi_69061424
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het onderscheid zit 'm erin dat zij dat bij haar eigen huisdier doet. Het is imo net zoiets als je kinderen geen eten geven om aandacht te vragen voor hongersnood van kinderen in de derde wereld.
We hebben wel medelijden met 'de onzen' (huisdieren) maar niet met 'hullie' (bio-industriedieren).
Net zoals we meer doen voor het welzijn van onze eigen kinderen dan voor de kindjes in Afrika.
Maar dat we onze eigen kinderen als 'de onzen' zien is niet zo raar, we hebben ze immers zelf verwekt / gebaard / opgevoed.

Ze ze laat zien dat juist wat we met dieren doen raar is: zowel katten als koeien kun je min of meer op industriele schaal fokken, maar bij katten kiezen we ervoor om ze in huis te nemen en ze als 'de onzen' te zien (met bijbehorende verontwaardiging als er eentje tot tas verbouwd wordt), terwijl wel koeien (die ook enorm aaibaar kunnen zijn) wél in stallen proppen. Dat onderscheid is raar.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:46:08 #32
109065 sungaMsunitraM
pi_69061467
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Nou je kat opofferen al helemaal niet hoor.
Is het wel legitiem om een koe op te offeren voor je eigen culinaire genot dan?
pi_69061526
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

We hebben wel medelijden met 'de onzen' (huisdieren) maar niet met 'hullie' (bio-industriedieren).
Net zoals we meer doen voor het welzijn van onze eigen kinderen dan voor de kindjes in Afrika.
Maar dat we onze eigen kinderen als 'de onzen' zien is niet zo raar, we hebben ze immers zelf verwekt / gebaard / opgevoed.

Ze ze laat zien dat juist wat we met dieren doen raar is: zowel katten als koeien kun je min of meer op industriele schaal fokken, maar bij katten kiezen we ervoor om ze in huis te nemen en ze als 'de onzen' te zien (met bijbehorende verontwaardiging als er eentje tot tas verbouwd wordt), terwijl wel koeien (die ook enorm aaibaar kunnen zijn) wél in stallen proppen. Dat onderscheid is raar.
Nee.

Het gaat niet om gelijkheid (zie oma-discussie in het vorige topic), het was haar kat en zij is in staat haar eigen kat te doden. Het is dat feit waar de identificatie met haar ophoudt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:48:37 #34
176471 oh-oh
pi_69061542
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Is het wel legitiem om een koe op te offeren voor je eigen culinaire genot dan?
Ik vind nog wel een verschil tussen een koe consumeren ( los van de manier waarop de dieren gehouden en gedood worden ) en een kat zn nek omdraaien voor een lollig stompzinnig kunstprojektje ja.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:55:13 #35
109065 sungaMsunitraM
pi_69061732
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gaat niet om gelijkheid (zie oma-discussie in het vorige topic), het was haar kat en zij is in staat haar eigen kat te doden. Het is dat feit waar de identificatie met haar ophoudt.
Je eigen oma is je eigen oma.
Je kat gebruik je als jouw kat, net zoals we koeien gebruiken als wandelende vleesfabrieken.
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind nog wel een verschil tussen een koe consumeren ( los van de manier waarop de dieren gehouden en gedood worden ) en een kat zn nek omdraaien voor een lollig stompzinnig kunstprojektje ja.
Maar is het zó'n groot verschil? Dat toastje met filet americain heb je toch niet nodig om niet te verhongeren? Het is toch in grote mate een luxeproduct?

[ Bericht 0% gewijzigd door sungaMsunitraM op 15-05-2009 17:06:31 ]
pi_69061761
Ik ga toch ook niet voor haar huis staan masturberen alleen maar omdat het kan.

Sommige dingen doen we gewoon niet in Nederland.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:57:50 #37
176471 oh-oh
pi_69061816
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Je eigen oma is je eigen oma.
Je kat gebruik ja als jouw kat, net zoals we koeien gebruiken als wandelende vleesfabrieken.
[..]

Maar is het zó'n groot verschil? Dat toastje met filet americain heb je toch niet nodig om niet te verhongeren? Het is toch in grote mate een luxeproduct?
Heb jij zelf een huisdier?
Nee ik vind wel dat net als in de natuur het gewoon eten of gegeten worden is hoor, er is niks mis met consumeren, wel met de manier waarop.
Maar even goed als dat ik bont in kleding verwerpelijk en overbodig vind, vind ik een kat killen voor je eigen lolletje / kunstpoging echt not done.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 16:59:02 #38
109065 sungaMsunitraM
pi_69061860
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
Ik ga toch ook niet voor haar huis staan masturberen alleen maar omdat het kan.
Probeer het en kijk hoe ze reageert
quote:
Sommige dingen doen we gewoon niet in Nederland.
Maar waarom sommige dingen niet en andere weer wel? Eigenlijk hebben we daar helemaal niet zulke goeie redenen voor.
pi_69061925
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Rotterdam woont ze toch? Ik denk dat ik daar voor NOVA of P&W nog wel kan komen met het OV.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:02:20 #40
109065 sungaMsunitraM
pi_69061966
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik vind wel dat net als in de natuur het gewoon eten of gegeten worden is hoor, er is niks mis met consumeren, wel met de manier waarop.
Voor het voer voor jouw honden worden varkens geslacht, en dat vind je normaal.
Zou je het ook normaal vinden als jouw honden geslacht werden om tot varkensvoer verwerkt te worden?
quote:
Heb jij zelf een huisdier?
2 huisgenotes hebben 2 konijntjes in een kooitje.
We hebben nog 0 dreigbrieven en haatmails ontvangen daarover.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:02:23 #41
176471 oh-oh
pi_69061971
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:00 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Rotterdam woont ze toch? Ik denk dat ik daar voor NOVA of P&W nog wel kan komen met het OV.
Ze gaat je filmen / foto's maken / interviewen en dr weer mee om aandacht gillen, ze is zooo voorspelbaar.
( Groucho Marx )
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:02:25 #42
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69061973
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:

Waarschijnlijk hakt ze zijn lul af en maakt ze er een tasje van
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:05:16 #43
176471 oh-oh
pi_69062057
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

[..]

Ik vind alle diertjes in kooitjes altijd keizielig
Ik had vroeger konijnen, die aten we op.
Ik slachtte ze zelf met mn opa.
Die konijnen hadden een heerlijk leven en werden dan helemaal geconsumeerd.
Niks mis mee.
Ze hadden een hele grote ren, ze kregen heerlijk eten, er werd mee gespeeld en ze werden opgegeten.
Net zoals de kippen op de boerderij ,en zelfs de duiven belandden wel eens in de soep.
Maar alles werd optimaal benut en de beestjes hadden echt een heerlijk leventje.
Ze werden niet voor de lol geslacht en we maakten dr geen tassies van en pleurden de rest in de kliko.
( Groucho Marx )
pi_69062536
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 16:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Je vergelijking gaat toch een heel klein beetje mank.....als er van een kat net zulke lekkere biefstukjes te maken zouden zijn dan waren er misschien wel kattenstallen. Bijna iedereen heeft wel moeite met nertsen die voor hun vachtje gekweekt worden met een kort rotleven in een hokje met tralies
pi_69062706
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:

Als wij nou hatemails gaan versturen, maak jij er dan een boek van?
SPOILER
Einde bericht
pi_69062811
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je vergelijking gaat toch een heel klein beetje mank.....als er van een kat net zulke lekkere biefstukjes te maken zouden zijn dan waren er misschien wel kattenstallen. Bijna iedereen heeft wel moeite met nertsen die voor hun vachtje gekweekt worden met een kort rotleven in een hokje met tralies
In China vinden ze katten best lekker.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:34:27 #47
109065 sungaMsunitraM
pi_69062843
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je vergelijking gaat toch een heel klein beetje mank.....als er van een kat net zulke lekkere biefstukjes te maken zouden zijn dan waren er misschien wel kattenstallen.
Inderdaad. We gebruiken dieren dus gewoon zoals het ons uitkomt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:36:10 #48
109065 sungaMsunitraM
pi_69062875
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:28 schreef Negentien het volgende:

[..]

Als wij nou hatemails gaan versturen, maak jij er dan een boek van?
SPOILER
Daar doelde ik niet direct op.
SPOILER
pi_69062894
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:33 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

In China vinden ze katten best lekker.
Ja, maar dan noem je ook een voorbeeld Hebben ze daar katten-boeren dan, of worden ze gewoon van straat geplukt?
pi_69062997
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kale poesjes fetisjist.

Alleen die oogschaduw al.
Neenee, ze is lekker eigenwijs en graag bereid impopulaire standpunten er op na te houden. Verder is het houden van huisdieren natuurlijk een verderfelijke bezigheid, en helemaal bizar wordt het natuurlijk als mensen met verschillende maten gaan meten op basis van de aaibaarheid, alle reden om er een flinke rel van te maken dus.
pi_69064041
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja, maar dan noem je ook een voorbeeld Hebben ze daar katten-boeren dan, of worden ze gewoon van straat geplukt?
Maakt dat wat uit?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 18:26:36 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69064084
Leuk dat die Tinkebell-discussie 4 jaar na dato weer opnieuw wordt overgedaan hier.

Vanavond de laatste uitzending van dit seizoen dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_69064861
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Inderdaad. We gebruiken dieren dus gewoon zoals het ons uitkomt.
Nou en?

Ik hoef daar geen spiegel voor hoor. Het is volkomen logisch dat een biokoe kilometers verderop mij emotioneel niets kan schelen, en mijn eigen kat of uberhaupt 'n kat eigenlijk wel. Daar hoef je geen kat voor te killen, dat is een normale menselijke hypocrisie waar niets mis mee is.
pi_69065198
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nou en?

Ik hoef daar geen spiegel voor hoor. Het is volkomen logisch dat een biokoe kilometers verderop mij emotioneel niets kan schelen, en mijn eigen kat of uberhaupt 'n kat eigenlijk wel. Daar hoef je geen kat voor te killen, dat is een normale menselijke hypocrisie waar niets mis mee is.
Je bent voor hypocrisie?
pi_69065376
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je bent voor hypocrisie?
En jij gaat gewoon stijgeren van het woord hypocrisie? Leg mij eens uit wat hier verkeerd aan is? Het erkennen van meer of minder waarde hechten aan dingen?

Ik ben niet in z'n algemeenheid voor hypocrisie, maar ik zie het ook niet gelijk aan 'stom' zonder motivatie. In dit geval schaam ik me dus nergens voor. Ik hou meer van katten dan koeien.
pi_69065551
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Taurus het volgende:

[..]

En jij gaat gewoon stijgeren van het woord hypocrisie? Leg mij eens uit wat hier verkeerd aan is? Het erkennen van meer of minder waarde hechten aan dingen?

Ik ben niet in z'n algemeenheid voor hypocrisie, maar ik zie het ook niet gelijk aan 'stom' zonder motivatie. In dit geval schaam ik me dus nergens voor. Ik hou meer van katten dan koeien.
Goed punt.
pi_69068140
Alweer de laatste uitzending
pi_69068243
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:07 schreef Taurus het volgende:
Ik ook. Behalve op mijn bord!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 20:43:07 #59
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69068894
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:41 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Neenee, ze is lekker eigenwijs en graag bereid impopulaire standpunten er op na te houden. Verder is het houden van huisdieren natuurlijk een verderfelijke bezigheid, en helemaal bizar wordt het natuurlijk als mensen met verschillende maten gaan meten op basis van de aaibaarheid, alle reden om er een flinke rel van te maken dus.
Volgens mij gaat het hier niet om. Wat mensen raar vinden aan dat Tinkewezen is dat ze met schijnbare voldoening het beestje heeft afgemaakt en ermee te koop loopt hoe afwijkend en stoer dat wel niet is.

Een professionele slachter in het slachthuis die erop kickt om vee af te maken, zullen de meeste mensen ook met enige afschuw bekijken.

Het verschil ligt dus niet zozeer in het soort beest, alswel in de manier waarop iemand het doden van een dier rechtvaardigt.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:49:24 #60
127004 maril
Smeetsfan
pi_69073256
TVP
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:00:17 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69073551
2 stamgasten dus weer: Femke en Peter Paul.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:05:32 #62
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69073726
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:00 schreef golfer het volgende:
2 stamgasten dus weer: Femke en Peter Paul.
Ik haat Femke, ik haat 'r.
pi_69073796
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:05 schreef Lkw het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:08:43 #64
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69073824
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.
Ik stel me niet aan, moet je nagaan.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:09:16 #65
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69073840
Halsema .
pi_69073868
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:08 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik stel me niet aan, moet je nagaan.
Ik haat Lkw, ik haat 'm.
pi_69073878
genoeg songfestival nu..next
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_69073896
Gelukkig zet Gordon Nederland wel op de kaart. .
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:11:26 #69
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69073913
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik haat Lkw, ik haat 'm.
Ik ben geen publieke figuur, dus er is een groot verschil, je weet niet wie ik ben.
Maar je mag het zeggen hoor, geen probleem.
pi_69073918
Mart Smeets
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2009 @ 23:11:35 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69073921
Alvast

PPdV
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69073922
Wat een linkse tafel, beeeeeeeeeeeuuuuuuuuuh.
GO LANCE !!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 23:12:14 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_69073939
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:05 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik ga op haar stemmen

pi_69073949
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik ben geen publieke figuur, dus er is een groot verschil.
Maar je mag het zeggen hoor, geen probleem.
Dus jij stelt je gelukkig alleen zo aan bij publieke figuren. Okay, dat siert je.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:12:41 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69073950
Rot op met dat gelul over het songfestival.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 23:12:55 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_69073959
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef .txt het volgende:

vrijdag 15 mei 2009 @ 23:12:57 #77
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69073960
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ga op haar stemmen

Domme jongen
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:13:06 #78
132605 kawotski
Il Dottore
pi_69073966
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halsema .
2nd that.. is dat tegenwoordig de vaste tafeldame..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 23:13:27 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_69073978
Trouwens vanaf maandag Knevel

Qua rechts

pi_69073981
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
Rot op met dat gelul over het songfestival.
we zijn er doorheen..
pi_69073998
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef .txt het volgende:
Geert Wilders wilde weer niet. .
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:14:26 #82
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69074006
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Dus jij stelt je gelukkig alleen zo aan bij publieke figuren. Okay, dat siert je.
Nogmaals, ik stel me niet aan. Ik voel werkelijk haat, ik mag haar voor geen meter. Het is wellicht niet netjes, maar ik kan er ook niks aan doen. 't Is zo.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:14:47 #83
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69074017
Wie ademt zo zwaar? Mart
pi_69074024
Wel minder consumeren maar geen economische krimp
pi_69074029
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Lkw het volgende:

[..]

Nogmaals, ik stel me niet aan. Ik voel werkelijk haat, ik mag haar voor geen meter. Het is wellicht niet netjes, maar ik kan er ook niks aan doen. 't Is zo.
Lkw toch ..vroeger was ze zo mooi
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:15:46 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_69074055
Oh oh die hautaine kop van Smeets
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_69074074
ah de mercedes..
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:16:29 #88
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69074075
Paul
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:16:47 #89
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69074085
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:

[..]

Lkw toch ..vroeger was ze zo mooi
Tja, vroeger he Maar ik zal zwijgen en mijn haat niet meer met ulieden delen, ik ga me wel eenzaam en alleen verbijten hier
pi_69074100
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Lkw het volgende:

[..]

Daar hebben ze nou op FOK! het praatgroepje POL voor opgericht, aansteller.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:18:24 #91
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69074139
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie ademt zo zwaar? Mart
Volgens mij doet-ie dat ja.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 mei 2009 @ 23:19:01 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_69074165
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh die hautaine kop van Smeets
Leuk juist

vrijdag 15 mei 2009 @ 23:19:23 #93
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69074175
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Daar hebben ze nou op FOK! het praatgroepje POL voor opgericht, aansteller.
Jaja, we zijn het met elkaar oneens.
Zijn we nu klaar?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:19:45 #94
127004 maril
Smeetsfan
pi_69074185
quote:
Wie ademt zo zwaar? Mart
Hij kijkt ook wat depri naar zijn glas wijn
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_69074265
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:19 schreef Lkw het volgende:

[..]

Jaja, we zijn het met elkaar oneens.
Zijn we nu klaar?
Helemaal niet. .

Je mag best zeggen dat je het oneens met Femke maar dat je haar eigenlijk graag wilt neuken.
pi_69074268
Mart ..dat wordt Armstrong
  vrijdag 15 mei 2009 @ 23:22:51 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69074298
Bedrog van de Studio Sportpresentatoren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_69074304
Peter-Paul de Vries .

Niet de banken zijn de schuldige, maar de CENTRALE banken die de rentes kunstmatig laag gehouden hebben.

Zegt hij ook nog eens dat de hypotheekschuld laag is in NL... die is TORENFUCKINGHOOG.
pi_69074308
quote:
Wie ademt zo zwaar? Mart
Een hijger
pi_69074314
nou ja z'n ploeggenoot dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')