Jawel. Van Agt kan boeiend vertellen en kwam sympathiek over.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Veerboot het volgende:
Moeite van herhaling kijken niet echt waard als ik het zo lees?
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Jawel. Van Agt kan boeiend vertellen en kwam sympathiek over.
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wilquote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.
Doe is even lekker mongool.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer van die Christenhonden moeten spijt betuigen.
Hij wil wat het publiek wilt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Geen idee wat het christenzijn hiermee te maken heeft, maar je scheldt hem nu uit, terwijl hij eigenlijk doet wat jij wil
Ik ken Dries van Agt nog niet zo lang en weet dus niet hoe hij was en overkwam in zijn regerings/kabinetsjaren. Zoals ik hem nu vond overkomen lijkt het mij een sympathiek en authentiek figuur.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil wat het publiek wilt.
Voelt zich buiten gezet door het CDA als vooraanstaande ex-politicus.
Voelt zich door de staat buiten gezet omdat ie nog niet is geëeerd als oud-Minister President
Dat je niet door zijn ijdelheid doorkijkt ligt niet aan mij.
De meeste Nederlanders zijn pro-Israël denk ik.quote:Hij wil wat het publiek wilt.
Tong leest alle kranten, daarom post hij zoveel, deze beste man van stop kindersex.Deugt zelf niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wil wat het publiek wilt.
Voelt zich buiten gezet door het CDA als vooraanstaande ex-politicus.
Voelt zich door de staat buiten gezet omdat ie nog niet is geëeerd als oud-Minister President
Dat je niet door zijn ijdelheid doorkijkt ligt niet aan mij.
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaaktquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Tong leest alle kranten, daarom post hij zoveel, deze beste man van stop kindersex.Deugt zelf niet.
Nou sterktequote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaakt
Spot er maar niet mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef Gefilterd het volgende:
Wat zitten er toch steeds schitterende politica in België. Als dat in Nederland ook zo was ging ik direct de politiek in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |