Echt waar fok slaat alles op ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Verduidelijk dat eens even, ik mis volgens mij wat?Ik ben juist op mijn privacy en op die van anderen gesteld.
Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik op FOK! zet en wat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:02 schreef Comedylocal het volgende:
Echt waar fok slaat alles op ?
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik op FOK! zet en wat niet.
quote:
Domme kutwijven, dat ze maar snel mogen afstappen van die communistische waanzin.quote:Je hebt twee dochters, van 15 en 17. Gaan die ook de politiek in?
Dat denk ik niet, ze vertonen nog geen enkele neiging. Mijn oudste dochter Anna is pas lid geworden van de SP. Als we het over bepaalde onderwerpen hebben, merk ik gelukkig dat ze politiek wel goed zitten. Dat hebben we Lisa en Anna ongemerkt toch mee kunnen -geven. Maar dat wil niet zeggen dat ze hun leven direct aan de politiek moeten wijden. Overigens zou ik het vreselijk vinden als ze zich -zouden aansluiten bij een andere club. Dan is er iets mis gegaan in de opvoeding.
Ik denk dat ik daar ook maar voor ga.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
Bij deze hoop ik op een meerderheidscoaltie van VVD en D'66.
Dat word roeren in de stront.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef waht het volgende:
wiegel wordt oud... is zeker vergeten dat pvv op sociaal economisch gebied geen enkel verhaal heeft en de koers van de sp volgtquote:
Duh, bange mensen scharen zich allemaal achter hun leider. Slimme strategie, alleen extreem doorzichtig. Witteman heeft helemaal gelijk met zijn baby analyse.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Wouter is ons duidelijk bang aan het maken
De PVDA is dan ook wel angstaanjagend, check Mevr Hamerquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Wouter is ons duidelijk bang aan het maken
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:36 schreef Keepertje8 het volgende:
Dat Israël vlaggetje zegt al genoeg bij Hero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |