Noem me flauw, maar ik heb in heel lang niet zo'n leuk programma op de NLse TV gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hebben er dan echt mensen gekeken naar Toren C? Die stukjes die ze laten zien vind ik nooit leuk eigenlijk.
Ja. Want mensen met kritiek op de staat Israël zijn jodenhaters. Net als katholieken.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij is een antisemiet. Niet zo vreemd aangezien ie een katholiek is.
Het leven is nou eenmaal heel simpel he schatjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik kan die vent niet uitstaan. Toen ik zag dat hij aan tafel zat heb ik maar niet verder gekekenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef SCH het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat die Eerdmans ooit weer terugkomt in de kamer. Wat een loser met die lasbril
Tuurlijk!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
he, ook 46 en hem ook meegemaakt! inderdaad, ik wantrouw deze man tot in het diepst van mijn ziel.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 46 en heb die engerd meegemaakt
Het was vreselijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hebben er dan echt mensen gekeken naar Toren C? Die stukjes die ze laten zien vind ik nooit leuk eigenlijk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:13 schreef evert het volgende:
[..]
he, ook 46 en hem ook meegemaakt! inderdaad, ik wantrouw deze man tot in het diepst van mijn ziel.
quote:Gasten: zanger Xander de Buisonjé, directeur Reclassering Nederland Sjef van Gennip, ouders van overleden baby Biendya, hoogleraar gynaecologie Gerard Visser.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Geen enkele interessante gast zo op het eerste gezicht, sla 'm over denk ik.
de eerste woorden: "erg goed"quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef SCH het volgende:
Ha smullen, de ouders van een overleden baby
en meer dan terecht. er is niet iets fouts aan belastingontwijking, iedereen probeert dat toch\?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef alors het volgende:
Die opmerking van belastingadviseur was echt prachtig
Dat wordt vanavond smullenquote:Vier fractievoorzitters uit de oppositie blikken vooruit op Prinsjesdag.
Dit zijn:
- Agnes Kant (SP)
- Mark Rutte (VVD)
- Femke Halsema (GroenLinks)
- Alexander Pechtold (D66)
Ik wilde net vragen of z'n moeder de gel vergeten was bij Albert Heijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Mark Rutte begint een ouwe kop te krijgen
Whehequote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ah, dat wordt zometeen weer lekker met kromme tenen in bed liggen, als Agnes Kant haar vinnige vissebek weer op een slecht getimed moment in de strijd gooit.
Vind jij Rutte dan een hele sterke indruk maken?quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef Ad_rem het volgende:
Femke ga in een hoekje huilen. Wat een trieste vertoning met z'n allen tegen RutteGelukkig slaan ze nog geen deuk in een pakje boter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |