Ja hij zit rechtsquote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef 7eVeNL het volgende:
Hebben jullie de happy slapping predikant al gespot?
In tegenstelling tot Rutte, die was echt kut.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold was echt meesterlijk vandaag
Hij heeft een hernia gehad, laat hem lekker zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef qonmann het volgende:
vreemd dat Jan daar zit en niet Agnes
Hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Enfermera het volgende:
Wat is dat nou weer voor gezeik van dat wijf. Feminisme is niet dat vrouwen even vaak carriere willen maken, maar dat vrouwen streven naar gelijke behandeling en gelijke kansen.
Ja en daarom heb ik het over mijn held Jordy van Loon, hij durfde in het openbaar Paul de Leeuw in zijn reet te neuken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoezo?
Feministen slaan tegenwoordig gewoon door en ze heeft gewoon gelijk dat vrouwen wel in de top moeten willen werken voor we gaan verplichten zoveel % in de top te krijgen.
Ik zou ze een aanrecht geven, doet een mens goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:30 schreef Enfermera het volgende:
Nouja, dan ben ik zeker een ouderwetse feministe, ik wil gewoon dat vrouwen evenveel verdienen en dat ze evenveel kansen krijgen op de arbeidsmarkt. Want als we gaan verplichten dat zoveel % van de topbestuurders vrouwen moet zijn, dan kunnen we nog wel 1000 jaar wachten. Mannen en vrouwen zijn gewoon te verschillend (biologisch helemaal), en carriere maken is daarom ook heel verschillend.
De regering zou wel meer kunnen doen om het te stimuleren gok ik, zoals in Zweden bijvoorbeeld (nee, niet NOORWEGEN), daar gaat het wel beter. Maar verplichten? Neh.
Das wel een hele erge grote open deur he.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Ik zou ze een aanrecht geven, doet een mens goed.
Ja schat zullen we nu trouwen het is weer 9/11 geweest.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das wel een hele erge grote open deur he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |