Zal een gezellig Sinterklaasfeest zijn compleet met ROE natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Check mn fobo![]()
Oh gatver check wat ik heb gevonden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Volgensmij heeft ie ze van te voren een goed pak slaag gegeven van te voren, anders zouden ze nooit zo hysterisch lachen![]()
Ja, inderdaad. Sluit ook mooi aan bij mijn gedachte dat je discriminerende opmerkingen, het oproepen tot haat, demonstraties van neo-nazi's, helemaal niet hoeft te verbieden. Het merendeel van de bevolking heeft geen hekel aan buitenlanders, ziet niks in het haten van elkaar, enzovoort. Een extremist die daar toe oproept krijgt echt niet zomaar voet aan de grond, extremisten zitten zich op dit gebied vanzelf buiten spel.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:02 schreef Horloge het volgende:
Klopt. Hoe meer van zulke debiele voorstellen, hoe meer het imago (bij de kiezer) zal verschuiven van een martelaar van het vrije (lees: anti-islamitische) woord, naar een meneer die plannetjes bedenkt waar je een beetje om moet lachen.
Tering zeg. Aaron Spelling had het niet beter kunnen bedenken. En hij heeft het 7th heaven bedacht.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Check mn fobo![]()
Oh gatver check wat ik heb gevonden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Volgensmij heeft ie ze van te voren een goed pak slaag gegeven van te voren, anders zouden ze nooit zo hysterisch lachen![]()
De eerste is hoofdredacteur van de Telegraaf, tweede is presentatrice (nu bij BNN), laatste is advocate van slachtoffers van Saban B.quote:Vanavond ontvangen Jeroen en Paul: Sjuul Paradijs, Floortje Dessing, Annet Koopsen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef henkde_j het volgende:
Wie zijn te gast vanavond? 33% vrouw?
Dat dusquote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef NoCigar het volgende:
Een Telegraaf hoofdredacteur die iets gemakkelijk en goedkoop vind. Een van de grootste gotspe's van de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |