waar ik nog op reageerde met:quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Guuzewuus het volgende:
Zelf deze week weer voor de klas gestaan (en staan op laarzen met hakken, 7 lesuur achter elkaar is achteraf niet al te slim met een bijna 28-weken-zwangere buik) en dat ging goed
. 5 van de 6 klassen relaxed en rustig en vriendelijk, 1 klas met wat weerstand, maar dat overwinnen we wel
.
Alleen was daar dus het bericht dat een zwangere collega die niet veel verder is dan ik, is opgenomen in het ziekenhuis met absolute bedrust, vanwege een scheur in de baarmoeder. En dat vind ik dan zo heftig hè. Wat zou ik dan moeten, het zou me zomaar kunnen gebeuren, en dan zou ik niet voor mijn lieve kleine grote meisje kunnen zorgen, en wat dan? Moet ze dan bij mijn broer logeren, haar voogd, waar ze dolenthousiast op reageert maar die in een andere stad woont en zelf heel druk is? Of moet ze dan bij familie die vaker oppast logeren, wel hier in de buurt, of... of.... EN DAN SLAAT MIJN HOOFD OP HOL...![]()
Hormonen.
(voor het mooie had ik even 9 minuten moeten wachten met invoeren...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef mijsje het volgende:
Guuzewuus... wat vervelend dat je daar zo van in paniek raakt...adem in, adem uit...
het komt wel goed als het zover is, en of dat zover komt, is maar een hele kleine kans...
je kunt vast tot het einde van je zwangerschap prima voor je kleine meisje zorgen!
och het is tot nu toe de enige "last" die ik heb gehad, dus ik mag nie klagenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef mijsje het volgende:leuk lijnloos! (de echoafspraak dan he...) fijn je kindje even bekijken!
Wel balen van je harde buik, vooral als je er zelf zo'n last van hebt...
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb me hier sinds zaterdag niet meer gemeld en jullie missen me niet eens...boehoe....ik heb het nogal druk met peuter en mezelf![]()
Gaat wel goed hier overigens, vannacht wel een poos gedacht dat het was begonnen, na een uur met buikkrampen toch maar uit bed, en op de bank met kersenpitkussen, en toen zakte het af.
Het rommelt aan alle kanten, maar niks serieus so far
Ja.. grrrr... dat heeft ze vast gewoon zo geregeld in het ziekenhuis... I want my baby on the 9th no matter what ....quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
In the middle of night, the very early hours of September 9, 2009
Sparrow James Midnight Madden was born to Nicole Richie and Joel Madden.
Zij wel... Grrrrr....
sparrow?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
Ik vind het zelf ook wel spannend zeg.... wanneer is het nou voor het echie he!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat zo hard in het topic, dat ik niet eens tijd heb om alles terug te lezen. Maar erg blij te lezen dat het wel goed gaat met je. Spannend of het binnenkort serieus wordt
dat was mijn 1e gedachte ook..quote:
Waarschijnlijk kan je daar keizersnedes op gewenste data gewoon bestellen met een couponnetje uit de TV-gids ofzoietsquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
Zij wel... Grrrrr....
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Happy, die harde buiken heb ik ook al een hele tijd, maar hoever ben jij nu? Is het niet nog wat vroeg voor harde buiken? Tegen mij zeiden ze in het begin dat ik ze had dat het op zich niet erg was, zolang het niet in rust kwam en er geen regelmaat in zat. Het is alleen wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen.
Ik heb het in beide zwangerschappen gehad. De eerste keer vooral overdag vanaf een wk of 15-16 en deze keer veelal (en met regelmaat) vanaf een week of 20. Ik moest het toen ook rustiger een gaan doen en heb vooral langere pauzes genomen op mijn werk en ook meer pauzes. Dat hielp best wat (maar niet altijd even veel).quote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.
Nou over 4 weken pas weer. Ben net vorige week geweest, maar toen had ik er nog geen last van. Zal eerst wat rustiger aan gaan doen, kijken of dat helpt en anders idd bellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Happy, ik zou zeggen, als je je er zorgen om maakt kaart het dan even aan bij je vk
Moet je gauw weer heen?
Anders even bellen?
Bij Sandra (lang donker haar)quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Vicky het volgende:
Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor!!
Bij wie ben je eigenlijk geweest?
Sandra is lief en leuk!! Heb ik na de geboorte van Tess zeker een uur mee aan de telefoon gezeten omdat ik wat "probleempjes" had.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij Sandra (lang donker haar)
Dank je DaviniaHR. Ik dacht eerst eigenlijk dat het hoorde bij het uitrekken van de baarmoedermaar na een paar keer begon ik toch te twijfelen.
Anyway.. ik ga rustiger aan doen
ja wel doen, Davinia heeft gelijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dank je DaviniaHR. Ik dacht eerst eigenlijk dat het hoorde bij het uitrekken van de baarmoedermaar na een paar keer begon ik toch te twijfelen.
Laatst zei iemand tegen mij dat je tijdens een bevalling geen kunstnagels mag dragen want aan de kleur van je nagels kunnen dokters oa zien of het goed gaat, en als je kunstnagels draagt dan kunnen ze dat niet zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Happy, ik zou zeggen, als je je er zorgen om maakt kaart het dan even aan bij je vk
Moet je gauw weer heen?
Anders even bellen?
Rocka heeft het dus ook nog veel te druk om te gaan bevallen
Zo krijg ik dinsdag nog mooie nageltjes, dus tot die tijd moet beeb ook blijven zitten eigenlijk
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand naar grenzeloos verliefd te kijken?
Kelly laat een echo doen dmv een cavia
De vorige keer is zij 'gewoon' vaginaal bevallen. Zou ze nu om een ks gevraagd hebben? A la Cristina Aguilera?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je daar keizersnedes op gewenste data gewoon bestellen met een couponnetje uit de TV-gids ofzoiets
Is niet helemaal kolderquote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laatst zei iemand tegen mij dat je tijdens een bevalling geen kunstnagels mag dragen want aan de kleur van je nagels kunnen dokters oa zien of het goed gaat, en als je kunstnagels draagt dan kunnen ze dat niet zien.
Lijkt me dikke kolder, of zal het waar zijn?
Uitrekken van de baarmoeder geeft bandenpijn. jeweetwel, die gezellig steken in je liezen en zoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah oke. Dus dan maar geen nepnagels tijdens de bevallingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef lcicle het volgende:
[..]
Is niet helemaal kolderMocht je onder narcose moeten voor een keizersnede, is het belangrijk dat men de kleur onder je nagels goed kan zien om de doorbloeding te controleren.
Hangt een beetje van de stof af waarvan de jumpsuit is gemaakt. Van een beetje fleece stof dan lijkt een rompertje mij genoeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, even een vraag... ik ben een klein beetje los aan het gaan op die site van goodmoodkids-kleertjes... helemaal leuk, maar![]()
Wat moet je voor je kiddo nou allemaal hebben en wat kan/moet over elkaar heen en wat niet? Ik ben weer een beetje de weg kwijt aan het raken.
Zo'n jumpsuit, hoeft daar alleen een rompertje onder, of moet daar ook nog een t-shirt onder, of misschien wel over, of een broekje, of, of, ofIemand een idee? Rompertjes hebben we er al wel wat van, dus daar hoef ik dan weer niet zo op los te gaan, maar t-shirtjes nog maar 2 geloof ik en broekjes of vestjes of truitjes nog bijna niks.
je mag zelfs geen nagellak op als je onder narcose moet.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef lcicle het volgende:
[..]
Is niet helemaal kolderMocht je onder narcose moeten voor een keizersnede, is het belangrijk dat men de kleur onder je nagels goed kan zien om de doorbloeding te controleren.
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar, want dan wordt het zwaar sloopwerk hier. Ik heb gelnagels, al jaren. Dus in principe zijn het mijn eigen nagels met een laagje er over heen. Van de andere kant, daar kijk je dus best wel een beetje doorheen, genoeg om te zien of ik het koud heb en dus blauwe nagels krijg.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe zit het dan als je in principe voor een poliklinische bevalling gaat, en het een keizersnede wordt, en je toch acrylnageltjes hebt ofzo?
Denk het wel, daarna wikkel je je kindje toch in een dekentje of een doek en dat is ook heel warmquote:Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef mefke79 het volgende:
Aanvulling op goodmoodkidpakjes: die zijn niet zo dik hoor! Ik heb er hier ook eentje liggen, is gewone stof waar zeg maar de noppies en v&d enzo ook shirtjes van hebben. Wij hebben een jumpsuit met lange mouwen en ik was van plan er gewoon een rompertje onder te doen...geen idee of dat goed genoeg is.
Ik heb ook een jumpsuitje besteld als eerste pakje! Komt als het goed is morgen binnen, ben erg benieuwd. Ben jij tevreden? En de rest?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ff inhaken op de kleertjesvragen!![]()
Wij hebben als eerste pakje ook een Goodmood jumpsuitje.'Moet' daar een rompertje met lange mouwen onder, of zijn kortje mouwtjes of zelfs spaghettibandjes (Hemaromper) warm genoeg?
En hebben de septembermama's al jasjes? En zo ja: echte winterjasjes? En in welke maat?
Ze hadden die cavia zeker ondersteboven gehouden bij de echo omdat ze gemist hebben dat de baby in stuit lag...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Dat gebeurd bij een 2e toch pas vlak voor de bevalling?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef Stiemie het volgende:
En gerommel wat is dat? Hier nog geen een krampje gehad waarvan ik het idee had dat het begonnen kon zijn. Wel voel ik dat de baby ingedaald isLopen is sinds vanmorgen ineens een stuk minder grappig...
anytimequote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, Vicky wederom mijn heldin![]()
en ook Amaranta bedankt!
Ja dat denk ik ook!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze hadden die cavia zeker ondersteboven gehouden bij de echo omdat ze gemist hebben dat de baby in stuit lag...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 september 2009 06:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen!
en o ja:
vandaag 24 weken zwanger![]()
![]()
![]()
OMG wat gaat dat ineens snellllllll!
quote:Op donderdag 10 september 2009 06:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sorbootje; was de vla lekker???
in ieder geval was er wel iets lekker vanochtend voor Sorboquote:Op donderdag 10 september 2009 07:46 schreef Sorbootje het volgende:
Van slapen is het niet meer gekomen.kreeg andere ideeën toen ik buik tegen hem duwde...
![]()
Same here...quote:Op donderdag 10 september 2009 08:00 schreef Lijnloos het volgende:
Hier alweer aan het werk aanwezig op kantoor...![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:27 schreef lily het volgende:
Sorbootje, je laatste dag voor je verlof!
Wat heerlijk
en dat bevallen kun jij natuurlijk ook maar eerst nog even lekker luieren/rusten/kleertjes in handen pakken enzo
[..]
[..]
in ieder geval was er wel iets lekker vanochtend voor Sorbo
Ehm, je bedoelde meer dat je niet alles tegen kunt blijven houden (sorry, maar als mensen zeggen 'dat bedoelde ik niet, maar laat maar' kan ik dat nooit zo goed laat maarenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef lily het volgende:
Daar doelde ik niet helemaal op, dames. Jullie vatten mijn punt niet.
Maar goed, laat maar (en ik moet toch lachen om jullie idealen![]()
)
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ssserptente, dat dus! Ik heb het al een paar dagen. Net of ie juist als je naar bed gaat zich tegen je ribben aangooit. Is niet zo, want doet ie de hele dag hier, maar ik kan er in bed niet zo goed tegen. Verder geen krampjes meer gehad of niks, dus inderdaad deze 17 septemberbaby blijft voorlopig zitten. Vind ik niet zo erg, als ik dan nog maar wat kan.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:50 schreef Ssserpente het volgende:
Poeh, ik had het zwaar gisteravond in bed! Erg benauwd en een superstrak gevoel in m'n buik. Kon er alleen nog maar van zuchten en wist niet hoe ik moest liggen.
Ik durf het risico niet te nemen nee. Ze ligt ook met 1 beentje omhoog en 1 omlaag. Ik vind het risco gewoon te groot. En de kans dat een stuitbevalling toch eindigt in een keizersnede schijnt ook behoorlijk te zijn. Dan maar liever gewoon meteen een keizersnede. Maar dat is wat ik nu denk, ik heb nog niet met een gyn erover gesproken ofzo.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef freecell het volgende:
Xenia: een stuitbevalling is geen optie begrijp ik?
ok, duidelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 10:13 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik durf het risico niet te nemen nee. Ze ligt ook met 1 beentje omhoog en 1 omlaag. Ik vind het risco gewoon te groot. En de kans dat een stuitbevalling toch eindigt in een keizersnede schijnt ook behoorlijk te zijn. Dan maar liever gewoon meteen een keizersnede. Maar dat is wat ik nu denk, ik heb nog niet met een gyn erover gesproken ofzo.
Ik heb het gehoord ja...geldt dat ook voor alle domme versprekingen?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
uhm... Mefke? Die vergeetachtigheid hè?
Reken er maar niet op dat die snel weer over is, dat duurt meestal een paar maanden.
jupquote:Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja...geldt dat ook voor alle domme versprekingen?
Rainbowbabiesquote:Op donderdag 10 september 2009 10:21 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, ik denk dat ik dezelfde keuze zou maken hoor! Maar zou wel een ruggeprik willen anders mis je het hele geboren worden van je kindje..
Hmmm, als we idd een klein kindje krijgen en dat goodmoodpakje te groot zou zijn dan moet ik ook weer op shoptour!!! Het mutsje van dat pakje was trouwens uitverkocht, hebben jullie nog ideeen waar ik een leuk mutsje vandaan kan halen? Is er nog een webshop die veel verschillende kleuren verkoopt??
Wat ook meespeelt is dat mijn vriend en de hele schoonfamilie het al vreselijk vond dat ik heel eigenwijs bij mijn beslissing bleef dat ik thuis ging bevallen. Er was voor mij (tot onlangs dus) ook totaal geen reden om dat niet te doen. Maar zij vinden het een onverantwoord risico en waren om beurten bezig me ervan te overtuigen dat een ziekenhuis bevalling echt veel veiliger was. Ik heb voet bij stuk gehouden, maar ik weet nu al wat ze gaan zeggen over een stuitbevalling. Dat ik al zo ontzettend heb moeten vechten voor dit kindje, bereid was alles ervoor op te geven (de relatie met mijn vriend) en dan nu geen onnodige risico's moet nemen, etc etc. Ik snap ze ook wel hoor. Ze bedoelen het allemaal goed. Ik zit er alleen zelf wel redelijk doorheen momenteel.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
ok, duidelijk
3 van mijn schoonzussen hebben een stuitbevalling gehad (das minder dan het klinkt, mijn ouders hebben straks 20 kleinkinderen) en dat ging 2x prima en werd één keer een keizersnede. Maar haar volgende uk werd wéér een keizersnede en die lag goed
Maar als je het niet aan durft moet je het inderdaad niet gaan doen.
Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:21 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, ik denk dat ik dezelfde keuze zou maken hoor! Maar zou wel een ruggeprik willen anders mis je het hele geboren worden van je kindje..
Er zit wel een doek voor, dus het is niet eng, je voelt hooguit wat gesjorquote:Op donderdag 10 september 2009 10:31 schreef Xenia het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.
Davinia, echo's hebben nog een behoorlijke afwijking hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef DaviniaHR het volgende:
sproet-je, wat naar die spanning. zou het kindje veel te klein zijn volgens de vlos? maar een echo geeft wel goed uitsluitsel, toch? dan zien ze ook hoeveel spek eraan zit en zo... waren jullie ook kleine babies?
troel, rommel jij nog? of ben je alweer rustig?
En dat cavia-verhaal![]()
De 17-septemer dames al 39 weken!
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Ow en voor jullie ooit naar me luisteren? Lees dit:
Cacao in de decaf koffie is wel lekkerder en zorgt ervoor dat de koffie naar échte koffie smaakt....
valt het kwartje al? Bij mij duurde het 3 dagen
Jááá, in cacao zit natuurlijk ook cafeïne
* freecell = muts
O neuh, dat viel reuze mee. Ik moest van die lieve meneer zeggen wanneer er een wee kwam, zodat hij daar rekening mee kon houden (en ik denken dat hij het dus niet op dat moment zou zetten, maar dat deed ie dus welquote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef Tan het volgende:
Ik heb zelf ook een ruggenprik gehad, maar ik was toen al ver heen, na dagenlang volle mep weeën. Ik was half buiten bewustzijn toen ze hem zetten. Nog net genoeg bij om rechtop te zitten, maar te ver weg om ook maar iets van de prik te voelen. Ik neem aan dat als die ruggenprik zetten enorm veel pijn doet dat je dat wel meekrijgt, zelfs in halve slaaptoestand. Ik weet wel toen de prik eenmaal werkte, ik in no-time weer heel helder was. En je hebt nog wel gevoel in je benen, alleen geen pijn meer.
ik ben na de laatste wijziging over de tussen-n afgehaakt...ik snap er niks meer van en vind het gewoon niet meer logisch...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
thanx! Zodra het pakje binnen is ga ik even kleuren vergelijken...quote:
Hihi ik had niet door dat je het over de tussen-n had... dan lijkt dit een heel raar berichtjequote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
quote:110 Teletekst do 10 sep
Klachten over gynaecologen in Hoorn
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
onderzoekt meerdere klachten over de
gynaecologen van het Westfriesgasthuis
in Hoorn.In mei overleed een pasgeboren
baby door fouten van medisch personeel
en mogelijk zijn er meer slachtoffers.
De zaak uit mei is onderzocht door het
UMC in Utrecht.Een Hoornse gynaecoloog
had tijdens de zwangerschap een foute
inschatting gemaakt.Rond de bevalling
stapelden de fouten zich op,waardoor de
baby hersendood ter wereld kwam.
Welke fouten er zijn gemaakt,wil het
ziekenhuis niet zeggen.De inspectie
krijgt nog steeds klachten binnen over
misstanden rond bevallingen in Hoorn.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:111 Teletekst do 10 sep
Onderzoeker:vaker geboorte opwekken
` Gynaecologen moeten vaker kiezen voor
een vroege bevalling.Zo kunnen ernstige
complicaties voor de moeder voorkomen
worden,staat in het proefschrift van de
Leidse arts-onderzoeker Joost Zwart.
Bij 7 van de 1000 zwangerschappen wordt
de moeder ernstig ziek.In 80 procent
van de onderzochte probleemgevallen had
de zorg voor de moeder beter gekund.
Volgens Zwart zou het vaak al helpen om
de bevalling eerder op te wekken,zeker
bij zwangerschapsvergiftiging.
Gynaecologen zijn daarin terughoudend.
Ze hebben volgens Zwart meer aandacht
voor het kind dan voor de moeder.Hij
pleit voor een betere balans.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dachtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Haha ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef lily het volgende:
[..]
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
Da's ook een bizarre droom, Faja! Blegh!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Maar Serpente, je dacht toch niet dat daar zomaar melk uit kwam? Eerst een gaatje hoorMet een meseven topje eraf of met een gloeiende naald gaatje prikken
Faja, dat lijkt me ergens nog wel eng ook
Ja tuurlijk, je maakt een pak melk toch ook eerst openquote:Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Da's ook een bizarre droom, Faja! Blegh!
Freecell, er schijnen dus echt nog mensen te zijn onder een steen te leven, die denken dat je éérst gaatjes in je tepels moet prikken, voordat je bv kunt geven!
Ook dat inderdaad. Daarnaast, waarom je kind borstvoeding geven als het kind al een volledig gebit heeft? Laat de boterhammen maar komen hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef Sorbootje het volgende:
Trouwens, als je baby een volwaardig gebit heeft, kan je baby die topjes er ook wel even afhappen!
Ja, een oud collega van mij had al boven en ondertandenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Linda2205 het volgende:
Er zijn toch baby's die met tandjes geboren worden?
Bwhaha. Weet je wat zo triest is? Soms gebeurt het echt. Nou ja, bijna dan... Mijn schoonmoeder heeft lang, lang geleden als verpleegkundige op een afdeling voor vroeggeboren baby's gewerkt. Toen vroeg een vrouw die net bevallen was wanneer de dokter zou komen. "Huh, de dokter? Waarvoor?" Nou, om de gaatjes te prikken. "Welke gaatjes?!" Waar de melk uit komt...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Heb vannacht zo bizar gedroomd:
m'n beste vriendinnetje (met een dochtertje van één) stond bij me aan het kraambed. Net toen ik voor het eerst wilde aanleggen. Volgens haar moest ik om bv te kunnen geven, éérst de topjes van m'n tepels afsnijden. En direct liep ze naar de keuken om terug te komen met een enorm vleesmes.![]()
Whaah! Ik riep meteen dat ik dat écht niet van plan was! Dat deed toch hartstikke veel zeer?! En dat bloed was vast ook niet goed voor de baby! En mocht het zonder onthoofde tepels echt niet lukken, dan had ik altijd nog een paar reservetepels naast m'n kussen liggen!![]()
Ik snap dat echt niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Bwhaha. Weet je wat zo triest is? Soms gebeurt het echt. Nou ja, bijna dan... Mijn schoonmoeder heeft lang, lang geleden als verpleegkundige op een afdeling voor vroeggeboren baby's gewerkt. Toen vroeg een vrouw die net bevallen was wanneer de dokter zou komen. "Huh, de dokter? Waarvoor?" Nou, om de gaatjes te prikken. "Welke gaatjes?!" Waar de melk uit komt...
![]()
Er was ook nog een verhaal over een moedertje dat zich had laten aanpraten dat je je tijdens de zwangerschap niet mocht wassen vanonderen omdat dat slecht kon zijn voor de baby.
![]()
![]()
Gelukkig zijn er tegenwoordig fora waar je nog wel eens wat van opsteekt
die likken zichzelf schoon?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:18 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet...Hoe denken die mensen dan dat zoogdieren dat doen?
![]()
Sorbóóóó!![]()
![]()
Zal ik je mn adres PMmen, dat je ze opstuurt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:00 schreef Troel het volgende:
Ik heb denk ik nog een bak staan met 75 zure bommen (de snoepjes dus), maar ik krijg dus echt gewoon het zuur van die dingen
Ik bedoelde eigenlijk die gaatjes...quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
die likken zichzelf schoon?
Ik kan ze wel bij je moeder langsbrengen dat zij ze voor je meeneemtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zal ik je mn adres PMmen, dat je ze opstuurt?
Haha, dat is lief, maar bewaar ze maar voor na de bevalling, kan je je er vast op verheugenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan ze wel bij je moeder langsbrengen dat zij ze voor je meeneemt
Ik had in mijn vorige zwangerschap ook verhoogde bloeddruk, ben toen daarom ook ingeleid. We hebben ook vervelende acties in de familie met zwangerschapsvergiftiging (mijn zus is meervoudig gehandicapt geboren als gevolg daarvan, inmiddels overleden) dus misschien dat ze er daarom bij mij wat scherper op zijn. Aan de andere kant, het is een kleine moeite om het even te controleren.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef mefke79 het volgende:
Karin, goed dat je nu wel gebeld hebt! Hopelijk blijft het zoals het nu is en wordt het niet erger.
Ik vind dat toch zo raar, bij mij is echt nog nooit de urine gecontroleerd. Blijkbaar is hier de redenatie dat alles oke is zolang mijn bloeddruk oke is. Dat ik daarnaast een lading vocht vasthoud doet er dan niet toe...
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:34 schreef miss_sly het volgende:
ow 17 spetember ladies, nog maar een weekje
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Aoraki het volgende:
Ik ben vandaag 28 weken!Toch wel een beetje een mijlpaal. ( toch?).
Jep, dat is komende zaterdag....quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, leuk, lekker jullie trouwdag vieren! Is dat het komende weekend?
.
.
.
En eigenlijk he? Heb ik nu stiekum alwéér zin in een tukje..
Ik heb mezelf vooral opgelegd eens even niet zo vreselijk veel meer te doen. Tijd om mijn lichaam tot rust te laten komen voor de bevalling. Wel elke dag even íets doen, maar niet te dol.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Aoraki het volgende:
Sorbootje, eindelijk verlof! Heb je al een hele lijst gemaakt van dingen die je nog moet doen? Poetsen, wassen, etc? En petje af hoor, 40 uur per week tot aan de 36ste week. Ik ga het ook proberen, ik mag hopen dat ik het haal!
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:06 schreef lily het volgende:
Ik heb ook een mijlpaal
ik kan nu officieel niet meer zelf mijn bikinilijn scheren
heb jij een syrische hamster dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef ymme het volgende:
Ik ben er al achter.
Goudhamsters jonger dan 3 maanden kunnen de ziekte LCM bij zich hebben.
LCM (Lymphozytaire Choriomeningitis) :
LCM is een hersenvliesontsteking die alleen nog bij jonge Syrische hamsters voortkomt, ze zijn nog niet bij dwerghamsters geconstateerd. Hamsters met LCM worden mager, slaperig en krijgen een ruige vacht. Daarna komen er soms bindvliesontstekingen en worden ze bijna altijd 'lichtschuw'. Na ongeveer een 4 weken is de ziekte meestal over, het heeft zelden een dodelijke afloop. Belangrijk is dat zwangere vrouwen geen jonge Syrische hamsters in huis moeten nemen. Bij een zwangere vrouw waarbij de hamster LCM heeft kan een miskraan of misvorming van de baby ontstaan. Hamsters ouder dan 5 maanden hebben geen kans meer op LCM. Om helemaal geen risico te nemen om een hamster met LCM te kopen zijn er de zogenaamde 'LCM-vrije kweekstammen'.
Morgen meteen terug brengen.
Zou ik de vk moeten bellen morgen?
Waarom heb ik dan altijd gedacht dat dat bij 26 wk was?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:27 schreef lily het volgende:
[..]
28 weken is een officiele mijlpaal
volgens mij is deze termijn in de loop der jaren gewoon bijgesteld (naar voren dus)quote:Op donderdag 10 september 2009 21:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan altijd gedacht dat dat bij 26 wk was?
En voor de wet zelf 24 weken?
Ik vond het niet eng.... En mijn man mocht de hele tijd bij ons zoontje blijven hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:31 schreef Xenia het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.
Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef lily het volgende:
[..]
volgens mij is deze termijn in de loop der jaren gewoon bijgesteld (naar voren dus)
ze kunnen steeds meer natuurlijk
denk ik dan
maar "vroeger" was dit altijd 28 weken
Ja, vanaf 24 moeten ze ook begraven/gecremeerd worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.
Bij veel ziekenhuizen ligt de grens dat ze iets voor je kind willen en kunnen doen op 25 wk en bij 28 wk staat in de boekjes dat baby's levensvatbaar zijn (dat wil trouwens niet zeggen dat het dan helemaal gezond en wel de wereld in gaat, maar het kan!)
zoiets was het toch?
*meldt hikbuik!!!
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Getver met dat hamsterArm beest
Hihi mijn "buik" hikt vijf keer per dag ofzo, krijgt ie vast een sterk middenrif van![]()
Pff ik ben nog steeds dat gespannen gevoel niet kwijt van gisteren, heel gek, volgenskomt het door de hormonen want normaal ben ik helemaal niet zo zenuwachtig. Ik begon ook over allemaal rare dingen te piekeren vannacht: ik moet rond begin oktober in Groningen een presentatie houden en wat nou als mijn vliezen breken midden in de presentatie
en dan is beebje misschien niet ingedaald en moet ik gaan liggen! Midden in de collegezaal
En dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ie daar geboren en dan is hij nog veel te klein om uren in de auto te zitten op weg naar huis!
![]()
![]()
En we hebben vast niet genoeg kleertjes en we hebben nog geen winterjasje en en en
zucht
En... áls het gebeurt kom je vást in de krant!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
Zeker weten, kom maar op met die getallen!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
argh zuchtquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Kan die kleertjes overigens nu opnieuw wassen. Onder de lange haren ('t is een perzische kat)
Ik gok dat het heeeeel lage percentages zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix![]()
[..]
Zeker weten, kom maar op met die getallen!!![]()
(Zo werd ik van de week gebeld door de staatsloterij, "aanbieding 5 x 1/5 loten blah blah blah" en waarom ik niet mee wilde doen, of ik dan geen 27 (wat is het??) miljoen wilde winnen)
[..]
argh zuchtik moet steeds de katten wegjagen uit de babykamer, het babybedje en het aankleedkussenhoes hebben een enorme aantrekkingskracht op ze.
De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix![]()
[..]
Zeker weten, kom maar op met die getallen!!![]()
Fijn hèquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik had vanochtend mijn eerste echte frustratie moment zeg![]()
Ik ging op de weegschaal staan (hoe fout) en dat was niet okay! Nou ja verstandelijk snap ik het wel en het valt ook nog genoeg mee, maar ik voelde me echt een beetje
![]()
![]()
Vervolgens probeer ik nog wat kleding, wat natuurlijk niet meer past![]()
![]()
en kom ik tot de conclusie dat ik toch echt moet winkelen.
zat zich al af te vragen waarom ik in godsnaam boven zo aan het stampen was en uiteindelijk heb ik verzucht hoe lang deze ellende nog zou duren
![]()
En hij is zo slim geweest om te zeggen dat ik maar moest gaan winkelen en heeft het verder allemaal wat genegeerd.
Het zal er allemaal wel bij horen denk ik he?
Ohw en als ik thuis kom tref ik natuurlijk een teringbende aan boven, nice![]()
Maarrrr wat is de correlatie tussen collegezalen en het breken van de vliezenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, corelatie? vergrrot de aanwezigheid van collegezalen het breken van de vliezen? of is het breken van de vliezen een maat voor het aantal collegezalen?(Sorry, statistieknerd hier)
hequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:00 schreef Rubey het volgende:
[..]
Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...
Ik ga, als het lukt, met 37 weken en 3 dagen eindexamen doen... Het is dan wel niet in een collegezaal, maar wel op school. Word ik geïncludeerd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan toch
Hypothese:
De kans op het breken van de vliezen van een 8 maanden zwangere vrouw is vergroot wanneer zij aanwezig is in een collegezaal ten opzichte van niet aanwezig zijn in de collegezaal.
Dus, wie offert zich op als proefpersoon? We moeten redelijk wat mensen meedoen natuurlijk. Hoe groot moeten de experimentele groepen zijn?
Naja, het deed wel pijn, maar er zit wel verschil tussen massagepijn en je teen stoten pijn (voor mij in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
Hier vind ik massages ook niet altijd alles, maar het werkt wel, ondanks de pijn vooraf tijdens het masserenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagdquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Stiemie het volgende:
Beessie-Jen mag je gewoon lasergamen tijdens de zwangerschap dan?
Maar wel heel leuk echt hè?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb net de eerste spullies bij elkaar gepakt voor de babyHet eerste pakje is nog een beetje nat van de was. Maar damn, zo wordt het wel heel echt!
Ah ik dacht dat dat helemaal niet mocht vandaar. Wel erg leuk altijd om te doen! En botsen kan inderdaad overalquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagdwist het ook niet zeker...
het enige gevaar is als je met iemand botst.. maja dat kan ik ook ergens anders doen...
Wij hadden een maat 56 jasje gekocht; A. woog 3765 gram bij geboorte en was 51 cm lang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Stoer BJ!!!![]()
Rocka dan komt het echt dichtbij ja, maar hartstikke leuk! Eerste pakje
![]()
Jahoor WupWup je mag meedoen, want het is ook stress op een plek waar je beoordeeld wordt. Spannend zeg, waarvoor ga je eindexamen doen?
Uh als ik een winterjasje wil kopen voor mijn zoon kan ik dan het beste maat 62 of 68 kopen?Ik heb alleen een tweedehands jasje in maat 50 en het berenpak van H&M in maat 62. Moet je eigenlijk sowieso een maat groter kopen omdat de kleertjes er nog onder moeten passen? Dan past dat tweedehands jasje echt niet
en dat herken ik idd ook wel...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:27 schreef lily het volgende:
Vind ik ook, BJ.
Shoppen is nu minder leuk.
Komt bij mij ook omdat ik het gewoon zonde vind om geld uit te gaan geven aan kleding die ik over 4 maanden nooit meer zal dragen. Dus ik had besloten niks meer te kopen.
Maar ik ben nu alweer uitgekeken op de paar spullen die ik nu heb...
Ik heb een vestje in maat 50 en 1 in 56. Je hoeft ze niet te groot te kopen maar maat 56 is groot genoeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Stoer BJ!!!![]()
Rocka dan komt het echt dichtbij ja, maar hartstikke leuk! Eerste pakje
![]()
Jahoor WupWup je mag meedoen, want het is ook stress op een plek waar je beoordeeld wordt. Spannend zeg, waarvoor ga je eindexamen doen?
Uh als ik een winterjasje wil kopen voor mijn zoon kan ik dan het beste maat 62 of 68 kopen?Ik heb alleen een tweedehands jasje in maat 50 en het berenpak van H&M in maat 62. Moet je eigenlijk sowieso een maat groter kopen omdat de kleertjes er nog onder moeten passen? Dan past dat tweedehands jasje echt niet
Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bentquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef DJRandall het volgende:
Hmm, ik heb net de hele tuin ontdaan van onkruid. Kan iemand me morgen vertellen dat het mijn eigen schuld is als ik ga lopen klagen van de pijn?![]()
Ik geloof dat ik nog moet accepteren dat sommige dingen misschien niet meer zo verstandig zijn om te doen in je eentje.....
Edit: Huuphuup, wat een schatje!!! Ik smelt er helemaal van...
Dat is voor de kattenpoep ed, maar als je gewoon aan het snoeien/opbinden/schoffelen ed bent kan het geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bent
Mijn voortuin moet ook hoognodig gedaan worden, misschien krijg ik de buurjongen zo gek....
Mja, ik trek onkruid meestal met mn (blote) handen eruit, vandaar dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is voor de kattenpoep ed, maar als je gewoon aan het snoeien/opbinden/schoffelen ed bent kan het geen kwaad hoor
Je moet alleen niet in de aarde gaan wroeten.
Neequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bent
Mijn voortuin moet ook hoognodig gedaan worden, misschien krijg ik de buurjongen zo gek....
Ymme, had je de vk nog gebeld?
Huup
Shoppenmoet handige instappers gaan kopen want bukken om mn sokken aan te doen doet al pijn, dus veters strikken of klitteband of laarzen zal ookniet fijn gaan.
ik ook, maar dan raak ik alleen het onkruid en niet de aarde, hahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, ik trek onkruid meestal met mn (blote) handen eruit, vandaar dat ik het zeg.
Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: dan zwijmel je toch alvast voor als de baby een paar maanden oud is
Maar heeft ook wel weer wat knus, dat baby bij jullie op kamer ligtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?
Voorlopig wordt het L. zijn kast opruimen en daar ruimte creëren en wieg in de huiskamer en co-sleeper bij ons op de kamer....
Het voelt een beetje onnatuurlijk Zo van *schuif-schuif, z ruimte voor de baby en slapen kan ook in een sinaasappelkist' oid...
We zijn op zoek naar een vervangend huurhuis, deze wordt echt te klein, hahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: hebben jullie dan een huis gekocht? Of gaan jullie nog op zoek naar iets?
In onze kamer komt een slaapplaats en in Leanders kamer komt even een extra plankje en kastje ed denk ik. En we gaan het daar helemaal héél goed opruimen om extra ruimte te maken en omdat we dan tenminste iets doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, je maakt toch zeker wel een babyhoekje!?
Hier komt als het goed is morgen de kamer afmooi op tijd, precies 37 wk dan
We reageren nu al volop hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: ahh ok, ik snap hm...dus na de bevalling langzaam beginnen met reageren op woningen.
Mag ik ook mee doen dan? En het mag ook een jongetje zijn hoor....quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef Stiemie het volgende:
Liefst sla ik de komende 2 a 3 weken gewoon even over en kom dan weer bij met een lief meisje in de wieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ga ik het nieuws aan m'n ouders vertellen. Ik vind 't spannend!A grand adventure has begun.
Nee, ik ben eigenwijs. Bovendien heb ik alleen onkruid getrokken. Ben ook nog nooit kattenpoep tegen gekomen hier. Onze eigen kat doet het niet eens in de tuin, hahaha.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Snap ik wel, en zo'n kleintje kan je ook nog niet zoveel uitleggen misschien. Maar na haar bedtijd dan? Ik kneuter standaard na 1930uur. je man zou je dat toch moeten kunnen uitleggen, dat jij dan 'uit' staat, of werkt dat niet zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat bijzonder zo'n ieniemienie kindje op de echo![]()
Guus ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te rusten enzo hoor, maar ja met een peutertje d'rbij lukt dat gewoon echt zoveel minder goed dan tijdens de eerste zwangerschap. Merk dat ik die combi echt moeilijk vindEn dan voel ik me wer schuldig omdat ik niet altijd even lief tegen mijn meisje doe en dat mijn vriend zoveel moet doen en...en... Leuk he hormonen
Dat dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik hoor echt in dit topic, maar ik heb eigenlijk steeds niks te vertellen, zo suf.
Nou ja, hallo dan maar weer...
quote:
Nou mijn vriend heeft haar vandaag al uit de opvang gehaald, toen gekookt, Linde in bad gedaan en nu krijgt ze haar pyjama aanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:15 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Snap ik wel, en zo'n kleintje kan je ook nog niet zoveel uitleggen misschien. Maar na haar bedtijd dan? Ik kneuter standaard na 1930uur. je man zou je dat toch moeten kunnen uitleggen, dat jij dan 'uit' staat, of werkt dat niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |