thanx! Zodra het pakje binnen is ga ik even kleuren vergelijken...quote:
Hihi ik had niet door dat je het over de tussen-n had... dan lijkt dit een heel raar berichtjequote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
quote:110 Teletekst do 10 sep
Klachten over gynaecologen in Hoorn
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
onderzoekt meerdere klachten over de
gynaecologen van het Westfriesgasthuis
in Hoorn.In mei overleed een pasgeboren
baby door fouten van medisch personeel
en mogelijk zijn er meer slachtoffers.
De zaak uit mei is onderzocht door het
UMC in Utrecht.Een Hoornse gynaecoloog
had tijdens de zwangerschap een foute
inschatting gemaakt.Rond de bevalling
stapelden de fouten zich op,waardoor de
baby hersendood ter wereld kwam.
Welke fouten er zijn gemaakt,wil het
ziekenhuis niet zeggen.De inspectie
krijgt nog steeds klachten binnen over
misstanden rond bevallingen in Hoorn.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:111 Teletekst do 10 sep
Onderzoeker:vaker geboorte opwekken
` Gynaecologen moeten vaker kiezen voor
een vroege bevalling.Zo kunnen ernstige
complicaties voor de moeder voorkomen
worden,staat in het proefschrift van de
Leidse arts-onderzoeker Joost Zwart.
Bij 7 van de 1000 zwangerschappen wordt
de moeder ernstig ziek.In 80 procent
van de onderzochte probleemgevallen had
de zorg voor de moeder beter gekund.
Volgens Zwart zou het vaak al helpen om
de bevalling eerder op te wekken,zeker
bij zwangerschapsvergiftiging.
Gynaecologen zijn daarin terughoudend.
Ze hebben volgens Zwart meer aandacht
voor het kind dan voor de moeder.Hij
pleit voor een betere balans.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dachtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
Haha ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef lily het volgende:
[..]
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
Da's ook een bizarre droom, Faja! Blegh!quote:Op donderdag 10 september 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Maar Serpente, je dacht toch niet dat daar zomaar melk uit kwam? Eerst een gaatje hoorMet een meseven topje eraf of met een gloeiende naald gaatje prikken
Faja, dat lijkt me ergens nog wel eng ook
Ja tuurlijk, je maakt een pak melk toch ook eerst openquote:Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Da's ook een bizarre droom, Faja! Blegh!
Freecell, er schijnen dus echt nog mensen te zijn onder een steen te leven, die denken dat je éérst gaatjes in je tepels moet prikken, voordat je bv kunt geven!
Ook dat inderdaad. Daarnaast, waarom je kind borstvoeding geven als het kind al een volledig gebit heeft? Laat de boterhammen maar komen hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef Sorbootje het volgende:
Trouwens, als je baby een volwaardig gebit heeft, kan je baby die topjes er ook wel even afhappen!
Ja, een oud collega van mij had al boven en ondertandenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Linda2205 het volgende:
Er zijn toch baby's die met tandjes geboren worden?
Bwhaha. Weet je wat zo triest is? Soms gebeurt het echt. Nou ja, bijna dan... Mijn schoonmoeder heeft lang, lang geleden als verpleegkundige op een afdeling voor vroeggeboren baby's gewerkt. Toen vroeg een vrouw die net bevallen was wanneer de dokter zou komen. "Huh, de dokter? Waarvoor?" Nou, om de gaatjes te prikken. "Welke gaatjes?!" Waar de melk uit komt...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Heb vannacht zo bizar gedroomd:
m'n beste vriendinnetje (met een dochtertje van één) stond bij me aan het kraambed. Net toen ik voor het eerst wilde aanleggen. Volgens haar moest ik om bv te kunnen geven, éérst de topjes van m'n tepels afsnijden. En direct liep ze naar de keuken om terug te komen met een enorm vleesmes.![]()
Whaah! Ik riep meteen dat ik dat écht niet van plan was! Dat deed toch hartstikke veel zeer?! En dat bloed was vast ook niet goed voor de baby! En mocht het zonder onthoofde tepels echt niet lukken, dan had ik altijd nog een paar reservetepels naast m'n kussen liggen!![]()
Ik snap dat echt niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef AncientSound het volgende:
[..]
Bwhaha. Weet je wat zo triest is? Soms gebeurt het echt. Nou ja, bijna dan... Mijn schoonmoeder heeft lang, lang geleden als verpleegkundige op een afdeling voor vroeggeboren baby's gewerkt. Toen vroeg een vrouw die net bevallen was wanneer de dokter zou komen. "Huh, de dokter? Waarvoor?" Nou, om de gaatjes te prikken. "Welke gaatjes?!" Waar de melk uit komt...
![]()
Er was ook nog een verhaal over een moedertje dat zich had laten aanpraten dat je je tijdens de zwangerschap niet mocht wassen vanonderen omdat dat slecht kon zijn voor de baby.
![]()
![]()
Gelukkig zijn er tegenwoordig fora waar je nog wel eens wat van opsteekt
die likken zichzelf schoon?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:18 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet...Hoe denken die mensen dan dat zoogdieren dat doen?
![]()
Sorbóóóó!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |