abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72609874
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Rainbowbabies
thanx! Zodra het pakje binnen is ga ik even kleuren vergelijken...
En dan ga ik nu verf kopen om mijn piepschuimletters te schilderen!! (leuk hoor dat zwangerschapsverlof, je hebt gewoon hele dagen vrij, hahahaha)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72609917
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
Hihi ik had niet door dat je het over de tussen-n had... dan lijkt dit een heel raar berichtje
  donderdag 10 september 2009 @ 12:06:33 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_72610173
quote:
110 Teletekst do 10 sep
Klachten over gynaecologen in Hoorn
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
onderzoekt meerdere klachten over de
gynaecologen van het Westfriesgasthuis
in Hoorn.In mei overleed een pasgeboren
baby door fouten van medisch personeel
en mogelijk zijn er meer slachtoffers.

De zaak uit mei is onderzocht door het
UMC in Utrecht.Een Hoornse gynaecoloog
had tijdens de zwangerschap een foute
inschatting gemaakt.Rond de bevalling
stapelden de fouten zich op,waardoor de
baby hersendood ter wereld kwam.

Welke fouten er zijn gemaakt,wil het
ziekenhuis niet zeggen.De inspectie
krijgt nog steeds klachten binnen over
misstanden rond bevallingen in Hoorn.
volgende nieuws weer&verkeer sport

Toevallig nog mensen die daar wilden bevallen

En dat is niet het enige nieuws van vandaag:
quote:
111 Teletekst do 10 sep
Onderzoeker:vaker geboorte opwekken
` Gynaecologen moeten vaker kiezen voor
een vroege bevalling.Zo kunnen ernstige
complicaties voor de moeder voorkomen
worden,staat in het proefschrift van de
Leidse arts-onderzoeker Joost Zwart.

Bij 7 van de 1000 zwangerschappen wordt
de moeder ernstig ziek.In 80 procent
van de onderzochte probleemgevallen had
de zorg voor de moeder beter gekund.
Volgens Zwart zou het vaak al helpen om
de bevalling eerder op te wekken,zeker
bij zwangerschapsvergiftiging.

Gynaecologen zijn daarin terughoudend.
Ze hebben volgens Zwart meer aandacht
voor het kind dan voor de moeder.Hij
pleit voor een betere balans.
volgende nieuws weer&verkeer sport
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72610233
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
pi_72610444
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef lily het volgende:

[..]

Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
Haha ik was dus niet de enige
pi_72610542
Sproet, volgens mij kun je nu een gratis mutsje bestellen op Rainbowbabies.

Heb vannacht zo bizar gedroomd:

m'n beste vriendinnetje (met een dochtertje van één) stond bij me aan het kraambed. Net toen ik voor het eerst wilde aanleggen. Volgens haar moest ik om bv te kunnen geven, éérst de topjes van m'n tepels afsnijden. En direct liep ze naar de keuken om terug te komen met een enorm vleesmes.

Whaah! Ik riep meteen dat ik dat écht niet van plan was! Dat deed toch hartstikke veel zeer?! En dat bloed was vast ook niet goed voor de baby! En mocht het zonder onthoofde tepels echt niet lukken, dan had ik altijd nog een paar reservetepels naast m'n kussen liggen!

donderdag 10 september 2009 @ 12:22:24 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_72610593
Doe die reservetepels maar meteen dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72610661
Ieuww Ssserpente! AU!
pi_72610762
pi_72610817
Ik droomde van de week dat de baby gehaald moest worden want hij had een knoop in de navelstreng gezwommen. Dus onder volledige narcose want het was spoed. Eenmaal weer bij kennis kon ik blijkbaar al weer lopen als een kieviet en toen ik naar de kleine liep om hem voor het eerst op te pakken had hij al een compleet gebit en lachte naar me van oor tot oor. Toen ik dit aan mijn man vertelde vroeg hij me nog of ik in mijn droom soms maanden onder narcose was geweest.
pi_72610877
Maar Serpente, je dacht toch niet dat daar zomaar melk uit kwam? Eerst een gaatje hoor Met een meseven topje eraf of met een gloeiende naald gaatje prikken

Faja, dat lijkt me ergens nog wel eng ook
pi_72610944
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:31 schreef freecell het volgende:
Maar Serpente, je dacht toch niet dat daar zomaar melk uit kwam? Eerst een gaatje hoor Met een meseven topje eraf of met een gloeiende naald gaatje prikken

Faja, dat lijkt me ergens nog wel eng ook
Da's ook een bizarre droom, Faja! Blegh!

Freecell, er schijnen dus echt nog mensen te zijn onder een steen te leven, die denken dat je éérst gaatjes in je tepels moet prikken, voordat je bv kunt geven!
  donderdag 10 september 2009 @ 12:36:15 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_72611009
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:33 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Da's ook een bizarre droom, Faja! Blegh!

Freecell, er schijnen dus echt nog mensen te zijn onder een steen te leven, die denken dat je éérst gaatjes in je tepels moet prikken, voordat je bv kunt geven!
Ja tuurlijk, je maakt een pak melk toch ook eerst open
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72611126
Trouwens, als je baby een volwaardig gebit heeft, kan je baby die topjes er ook wel even afhappen!
  donderdag 10 september 2009 @ 12:42:03 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_72611181
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef Sorbootje het volgende:
Trouwens, als je baby een volwaardig gebit heeft, kan je baby die topjes er ook wel even afhappen!
Ook dat inderdaad. Daarnaast, waarom je kind borstvoeding geven als het kind al een volledig gebit heeft? Laat de boterhammen maar komen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72611363
Er zijn toch baby's die met tandjes geboren worden?
Lotte!
Noah!
  donderdag 10 september 2009 @ 12:55:08 #137
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72611558
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef Linda2205 het volgende:
Er zijn toch baby's die met tandjes geboren worden?
Ja, een oud collega van mij had al boven en ondertanden Zei ze althans, heb er nooit foto's van gezien of zo. Lijkt me echt bizar. Een aantal kinderen van mijn schoonzusje kreeg met een maand of twee/drie al tandjes, vond ik ook al zo raar om te zien.
Ik tandeloze mondjes
pi_72611589
Vergeet niet te schudden voor gebruik Of wordt het dan slagroom?
Wat een droom zeg.
pi_72612180
Wat een bizare droom.

Hier druk met geboortenkaartje uitzoeken.
Wat een keuze's en mogelijkheden zeg.

We hebben wel één tekst die er zowieso op moet komen:
Hoelang zal het duren, om dit kaartje naar de hemel te sturen?
Zodat mijn lieve opa kan horen, dat ik .... ben geboren.

Maar de geboortenkaartjes uitzoeken is wel iets voor als je je zelf verveeld. Heerlijk weer een paar uurtjes opgevuld.
pi_72612265
pi_72612582
Geboortekaartjes, daar moeten wij ook eens aan gaan denken. Zorgen dat we ze iets eerder hebben besteld dan vorige keer (2 dagen voor de geboorte).

Gisteren voor het eerst naar zwangerschapszwemmen geweest. Dodelijk vermoeiend vond ik het! Ik dacht dat je wat oefeningen in het water zou doen, maar het waren baantjes trekken en dan op de meest vreemde manieren (flipperen met de voeten ipv schoolslag op rug en buik, zijwaards, borstcrawl). Aan het einde nog even relaxen en daarna thee drinken, dat was dan wel weer prima
Vanmorgen vk, niets bijzonders alles weer helemaal goed. Ik merkte daar op de bank pas dat ik flink last heb van m'n banden, kon ze er nog even flink op porren dat het idd mijn banden waren.

Rare dromen heb ik gelukkig niet zoals jullie, maar ik heb vannacht wel gedroomd dat ik in een winkel was met een hele afdeling vol Dikkie Dik spullen
En over tv kijken van m'n peuter. Het eerste jaar heeft ze geen tv gekeken, het tweede jaar minimaal en toen stopte ze met d'r slaapje overdag en zet ik haar dankbaar elke dag even voor de tv! Mijn oma zei altijd, wat goed is voor de mama is goed voor het kind dus ik voel me niet schuldig
pi_72612611
Doei werk!!!!!
pi_72612624
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Ssserpente het volgende:
Heb vannacht zo bizar gedroomd:

m'n beste vriendinnetje (met een dochtertje van één) stond bij me aan het kraambed. Net toen ik voor het eerst wilde aanleggen. Volgens haar moest ik om bv te kunnen geven, éérst de topjes van m'n tepels afsnijden. En direct liep ze naar de keuken om terug te komen met een enorm vleesmes.

Whaah! Ik riep meteen dat ik dat écht niet van plan was! Dat deed toch hartstikke veel zeer?! En dat bloed was vast ook niet goed voor de baby! En mocht het zonder onthoofde tepels echt niet lukken, dan had ik altijd nog een paar reservetepels naast m'n kussen liggen!
Bwhaha. Weet je wat zo triest is? Soms gebeurt het echt. Nou ja, bijna dan... Mijn schoonmoeder heeft lang, lang geleden als verpleegkundige op een afdeling voor vroeggeboren baby's gewerkt. Toen vroeg een vrouw die net bevallen was wanneer de dokter zou komen. "Huh, de dokter? Waarvoor?" Nou, om de gaatjes te prikken. "Welke gaatjes?!" Waar de melk uit komt...

Er was ook nog een verhaal over een moedertje dat zich had laten aanpraten dat je je tijdens de zwangerschap niet mocht wassen vanonderen omdat dat slecht kon zijn voor de baby.

Gelukkig zijn er tegenwoordig fora waar je nog wel eens wat van opsteekt
pi_72612694
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:19 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]

Oeh, je hebt verlof..

Geniet ervan.
pi_72612951
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef Sorbootje het volgende:
Doei werk!!!!!
Lotte!
Noah!
pi_72613733
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:31 schreef AncientSound het volgende:

[..]

Bwhaha. Weet je wat zo triest is? Soms gebeurt het echt. Nou ja, bijna dan... Mijn schoonmoeder heeft lang, lang geleden als verpleegkundige op een afdeling voor vroeggeboren baby's gewerkt. Toen vroeg een vrouw die net bevallen was wanneer de dokter zou komen. "Huh, de dokter? Waarvoor?" Nou, om de gaatjes te prikken. "Welke gaatjes?!" Waar de melk uit komt...

Er was ook nog een verhaal over een moedertje dat zich had laten aanpraten dat je je tijdens de zwangerschap niet mocht wassen vanonderen omdat dat slecht kon zijn voor de baby.

Gelukkig zijn er tegenwoordig fora waar je nog wel eens wat van opsteekt
Ik snap dat echt niet... Hoe denken die mensen dan dat zoogdieren dat doen?

Sorbóóóó!
  donderdag 10 september 2009 @ 15:44:56 #147
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72614307
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:18 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet... Hoe denken die mensen dan dat zoogdieren dat doen?

Sorbóóóó!
die likken zichzelf schoon?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72614525
Telt het ook als nesteldrang als je jezelf ineens in de tuin terugvindt met snoeischaar en binddraad? Ik heb zojuist een uurtje in de tuin kunnen werken Eindelijk doet mijn bekken weer eens wat ik wil en ik ergerde me zo aan de klimop die gesnoeid moest worden en de blauwe regen van de buren die bij ons over de schutting hangt, dus ik dacht: ik doe er wat aan. Jammer genoeg wel te eigenwijs om schoenen aan te doen en dus met mijn voetjes in de brandnetels gestaan.

Oja, moet je jezelf lek prikken om borstvoeding te geven, weer wat geleerd In dezelfde categorie domme opmerkingen: als ik het maar rustig aandoe krijg ik geen miskraam (nuh, duh die krijg je alleen als je jezelf druk maakt).
Rare gedachtenkronkel: we hadden het een tijdje geleden over mensen die zichzelf zouden strippen...zouden er ook serieus mensen bestaan die hun eigen vliezen door prikken?

Sorbo: verlof!!!!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 10 september 2009 @ 15:58:19 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_72614571
Nouja, er zijn ook mensen die zelf piercings aanbrengen enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 september 2009 @ 16:00:09 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_72614607
Ik heb denk ik nog een bak staan met 75 zure bommen (de snoepjes dus), maar ik krijg dus echt gewoon het zuur van die dingen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')