abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72607620
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
uhm... Mefke? Die vergeetachtigheid hè?
Reken er maar niet op dat die snel weer over is, dat duurt meestal een paar maanden.
Ik heb het gehoord ja...geldt dat ook voor alle domme versprekingen?
Stom maar waar, ik kan me ook al verheugen op zoiets als gewoon tegen manlief aan kunnen liggen zonder na een minuut te ontploffen van de hitte of het kunnen passen van leuke kleren tijdens het winkelen, uberhaupt winkelen alleen al!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72607724
Xenia, ik denk dat ik dezelfde keuze zou maken hoor! Maar zou wel een ruggeprik willen anders mis je het hele geboren worden van je kindje..

Hmmm, als we idd een klein kindje krijgen en dat goodmoodpakje te groot zou zijn dan moet ik ook weer op shoptour!!! Het mutsje van dat pakje was trouwens uitverkocht, hebben jullie nog ideeen waar ik een leuk mutsje vandaan kan halen? Is er nog een webshop die veel verschillende kleuren verkoopt??
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72607798
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik heb het gehoord ja...geldt dat ook voor alle domme versprekingen?
jup
pi_72607823
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:21 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, ik denk dat ik dezelfde keuze zou maken hoor! Maar zou wel een ruggeprik willen anders mis je het hele geboren worden van je kindje..

Hmmm, als we idd een klein kindje krijgen en dat goodmoodpakje te groot zou zijn dan moet ik ook weer op shoptour!!! Het mutsje van dat pakje was trouwens uitverkocht, hebben jullie nog ideeen waar ik een leuk mutsje vandaan kan halen? Is er nog een webshop die veel verschillende kleuren verkoopt??
Rainbowbabies
pi_72607868
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
ok, duidelijk
3 van mijn schoonzussen hebben een stuitbevalling gehad (das minder dan het klinkt, mijn ouders hebben straks 20 kleinkinderen ) en dat ging 2x prima en werd één keer een keizersnede. Maar haar volgende uk werd wéér een keizersnede en die lag goed

Maar als je het niet aan durft moet je het inderdaad niet gaan doen.
Wat ook meespeelt is dat mijn vriend en de hele schoonfamilie het al vreselijk vond dat ik heel eigenwijs bij mijn beslissing bleef dat ik thuis ging bevallen. Er was voor mij (tot onlangs dus) ook totaal geen reden om dat niet te doen. Maar zij vinden het een onverantwoord risico en waren om beurten bezig me ervan te overtuigen dat een ziekenhuis bevalling echt veel veiliger was. Ik heb voet bij stuk gehouden, maar ik weet nu al wat ze gaan zeggen over een stuitbevalling. Dat ik al zo ontzettend heb moeten vechten voor dit kindje, bereid was alles ervoor op te geven (de relatie met mijn vriend) en dan nu geen onnodige risico's moet nemen, etc etc. Ik snap ze ook wel hoor. Ze bedoelen het allemaal goed. Ik zit er alleen zelf wel redelijk doorheen momenteel.
pi_72607945
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:21 schreef sproet-je het volgende:
Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.
pi_72608064
Mij lijkt de operatie bewust mee maken het minst enge. Mij lijkt het niet voelen van je onderlichaam het engste. Maar mocht ik een stuitligger hebben dan zou ik ook bewust voor een keizersnede kiezen en dan toch het bewust mee maken van de operatie. Lijkt mij ook niks om pas na een poosje je kind te mogen zien.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:41:14 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72608151
BJ 24 weken!
Xenia, een stuitbevalling mag toch ook helemaal niet als er een beentje omlaag ligt? Kweet ff niet hoever je bent, maar is er nog tijd dat hij/zij kan draaien? En gaat het nog steeds goed tussen jou en je ex-ex?

sproet-je, wat naar die spanning. zou het kindje veel te klein zijn volgens de vlos? maar een echo geeft wel goed uitsluitsel, toch? dan zien ze ook hoeveel spek eraan zit en zo... waren jullie ook kleine babies?

troel, rommel jij nog? of ben je alweer rustig?

En dat cavia-verhaal

De 17-septemer dames al 39 weken!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72608187
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:31 schreef Xenia het volgende:

[..]

Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.
Er zit wel een doek voor, dus het is niet eng, je voelt hooguit wat gesjor Maar eigenlijk zie je niks.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:00:35 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_72608565
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef DaviniaHR het volgende:
sproet-je, wat naar die spanning. zou het kindje veel te klein zijn volgens de vlos? maar een echo geeft wel goed uitsluitsel, toch? dan zien ze ook hoeveel spek eraan zit en zo... waren jullie ook kleine babies?

troel, rommel jij nog? of ben je alweer rustig?

En dat cavia-verhaal

De 17-septemer dames al 39 weken!
Davinia, echo's hebben nog een behoorlijke afwijking hoor!

Hier rommelt het nog steeds bij tijd en wijle.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72608596
Goed om jullie meningen te lezen, dat helpt echt in mijn besluitvormingsproces.

Davinia, 36w1. Er is nog wel een kleine kans dat ze nog draait, maar ik denk zelf niet dat het nog gaat gebeuren. Hoewel ik wel nog hoop heb dmv de moxatherapie.
Het gaat gelukkig heel goed tussen mij en ex-ex. Hij leeft ook erg mee en doet erg zijn best. Gisteren probeerde hij haar te laten draaien met een 'volg de tuut' spelletje over mijn buik. Het mocht helaas niet baten

Dat gesjor Freecell... dat lijkt me eng. En hoe zit het als de baby er is, dan moeten ze nog een half uur dicht gaan naaien. Dat lijkt me zo eng. Of is de baby dan lekker bij je en gaat dat allemaal langs je heen?
pi_72609125
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Ow en voor jullie ooit naar me luisteren? Lees dit:
Cacao in de decaf koffie is wel lekkerder en zorgt ervoor dat de koffie naar échte koffie smaakt....
valt het kwartje al? Bij mij duurde het 3 dagen
Jááá, in cacao zit natuurlijk ook cafeïne
* freecell = muts
Dacht al dat het aan mij lag....

Zo, wij hebben gister ons nieuwe bed gekregen. Zo zwanger als ik ben, was natuurlijk niets goed en nu betwijfel ik of we het niet terug laten sturen...Wordt soms een beetje moe van mezelf, bah!

We hebben wel lekker een hotelletje geboekt voor dit weekend. Dan is onze eerste trouwdag en wilde er graag me met op uit. Lekker....

@ alle 17-09 mama's, gefeliciteerd en wat spannend allemaal!
@ Sorbo, spannend je laatste dag, geniet er van!
@ iedereen die het nodig heeft:
pi_72609147
Xenia, ik heb voor een curretage een ruggeprik gehad en ja, tis een raar gevoel dat je je benen kwijt bent. Maar ik vond het niet meer dan een raar gevoel, stukken beter dan een algehele verdoving waar je nog dagen last van kan hebben (ik wel dus). De prik zelf viel me reuze mee, eigenlijk heb ik nog best lol gehad in die uitslaapkamer. Ik was natuurlijk gewoon wakker en lag een beetje rond te kijken. En ik snap je beslissing helemaal, zeker als je kindje niet netjes met het kontje voor ligt. En volgens mij heeft Davina gelijk en mag je zo niet eens vaginaal bevallen.
Echo's doen vast niet aan afwijken van 50% he....hier werd een keurige 7 ponder geschat nav echo met 35 weken. Niet dat dat ineens een 10 ponder wordt dan....
  donderdag 10 september 2009 @ 11:27:49 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_72609234
mefke, nee, ik geloof dat 15% de max was

Ruggeprik is hemels
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 september 2009 @ 11:30:11 #115
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72609292
Ik heb zelf ook een ruggenprik gehad, maar ik was toen al ver heen, na dagenlang volle mep weeën. Ik was half buiten bewustzijn toen ze hem zetten. Nog net genoeg bij om rechtop te zitten, maar te ver weg om ook maar iets van de prik te voelen. Ik neem aan dat als die ruggenprik zetten enorm veel pijn doet dat je dat wel meekrijgt, zelfs in halve slaaptoestand. Ik weet wel toen de prik eenmaal werkte, ik in no-time weer heel helder was. En je hebt nog wel gevoel in je benen, alleen geen pijn meer.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:33:28 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_72609366
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef Tan het volgende:
Ik heb zelf ook een ruggenprik gehad, maar ik was toen al ver heen, na dagenlang volle mep weeën. Ik was half buiten bewustzijn toen ze hem zetten. Nog net genoeg bij om rechtop te zitten, maar te ver weg om ook maar iets van de prik te voelen. Ik neem aan dat als die ruggenprik zetten enorm veel pijn doet dat je dat wel meekrijgt, zelfs in halve slaaptoestand. Ik weet wel toen de prik eenmaal werkte, ik in no-time weer heel helder was. En je hebt nog wel gevoel in je benen, alleen geen pijn meer.
O neuh, dat viel reuze mee. Ik moest van die lieve meneer zeggen wanneer er een wee kwam, zodat hij daar rekening mee kon houden (en ik denken dat hij het dus niet op dat moment zou zetten, maar dat deed ie dus wel ). Maar daardoor had ik dus toch al dat ik de wee aan het wegpuffen was en dus niet extra veel pijn had daarnaast van die ruggeprik
Het is hetzelfde als met plaatselijke verdoving: het is even pijnlijk, maar daarna heerlijk
Ik had overigens niet veel gevoel meer in mijn benen, maar nog wel iets
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72609379
Tan, ik was mijn benen echt kwijt hoor. Die prik hebben ze zittend gezet en ik zou zweren dat mijn benen constant in zittende positie waren...tot ik ze dus horizontaal voorbij zag komen. Hmmm, ze liggen plat, waarom voel ik ze nou gebogen? Ik moet zeggen dat er enorme lol mee gehad heb. Zal ook wel door spanning en de opluchting geweest zijn, maar toch...
  donderdag 10 september 2009 @ 11:34:09 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_72609387
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72609496
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
ik ben na de laatste wijziging over de tussen-n afgehaakt...ik snap er niks meer van en vind het gewoon niet meer logisch...
  donderdag 10 september 2009 @ 11:39:23 #120
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72609497
@Mefke, ik kreeg ook een lichte dosering. Ik mocht wel vragen om een zwardere dosis, maar dat was niet nodig. Ik denk dat je voor een keizersnede een wat zwaardere dosering krijgt, maar voor mij was het alleen om me over de uitputting heen te helpen en ik moest ook het gevoel snel weer terug hebben als ik eenmaal mocht persen.
pi_72609874
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:25 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Rainbowbabies
thanx! Zodra het pakje binnen is ga ik even kleuren vergelijken...
En dan ga ik nu verf kopen om mijn piepschuimletters te schilderen!! (leuk hoor dat zwangerschapsverlof, je hebt gewoon hele dagen vrij, hahahaha)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72609917
quote:
Hihi ik had niet door dat je het over de tussen-n had... dan lijkt dit een heel raar berichtje
  donderdag 10 september 2009 @ 12:06:33 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_72610173
quote:
110 Teletekst do 10 sep
Klachten over gynaecologen in Hoorn
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
onderzoekt meerdere klachten over de
gynaecologen van het Westfriesgasthuis
in Hoorn.In mei overleed een pasgeboren
baby door fouten van medisch personeel
en mogelijk zijn er meer slachtoffers.

De zaak uit mei is onderzocht door het
UMC in Utrecht.Een Hoornse gynaecoloog
had tijdens de zwangerschap een foute
inschatting gemaakt.Rond de bevalling
stapelden de fouten zich op,waardoor de
baby hersendood ter wereld kwam.

Welke fouten er zijn gemaakt,wil het
ziekenhuis niet zeggen.De inspectie
krijgt nog steeds klachten binnen over
misstanden rond bevallingen in Hoorn.
volgende nieuws weer&verkeer sport

Toevallig nog mensen die daar wilden bevallen

En dat is niet het enige nieuws van vandaag:
quote:
111 Teletekst do 10 sep
Onderzoeker:vaker geboorte opwekken
` Gynaecologen moeten vaker kiezen voor
een vroege bevalling.Zo kunnen ernstige
complicaties voor de moeder voorkomen
worden,staat in het proefschrift van de
Leidse arts-onderzoeker Joost Zwart.

Bij 7 van de 1000 zwangerschappen wordt
de moeder ernstig ziek.In 80 procent
van de onderzochte probleemgevallen had
de zorg voor de moeder beter gekund.
Volgens Zwart zou het vaak al helpen om
de bevalling eerder op te wekken,zeker
bij zwangerschapsvergiftiging.

Gynaecologen zijn daarin terughoudend.
Ze hebben volgens Zwart meer aandacht
voor het kind dan voor de moeder.Hij
pleit voor een betere balans.
volgende nieuws weer&verkeer sport
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72610233
quote:
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
pi_72610444
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef lily het volgende:

[..]

Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
Haha ik was dus niet de enige
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')