Ik heb het gehoord ja...geldt dat ook voor alle domme versprekingen?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:11 schreef freecell het volgende:
uhm... Mefke? Die vergeetachtigheid hè?
Reken er maar niet op dat die snel weer over is, dat duurt meestal een paar maanden.
jupquote:Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja...geldt dat ook voor alle domme versprekingen?
Rainbowbabiesquote:Op donderdag 10 september 2009 10:21 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, ik denk dat ik dezelfde keuze zou maken hoor! Maar zou wel een ruggeprik willen anders mis je het hele geboren worden van je kindje..
Hmmm, als we idd een klein kindje krijgen en dat goodmoodpakje te groot zou zijn dan moet ik ook weer op shoptour!!! Het mutsje van dat pakje was trouwens uitverkocht, hebben jullie nog ideeen waar ik een leuk mutsje vandaan kan halen? Is er nog een webshop die veel verschillende kleuren verkoopt??
Wat ook meespeelt is dat mijn vriend en de hele schoonfamilie het al vreselijk vond dat ik heel eigenwijs bij mijn beslissing bleef dat ik thuis ging bevallen. Er was voor mij (tot onlangs dus) ook totaal geen reden om dat niet te doen. Maar zij vinden het een onverantwoord risico en waren om beurten bezig me ervan te overtuigen dat een ziekenhuis bevalling echt veel veiliger was. Ik heb voet bij stuk gehouden, maar ik weet nu al wat ze gaan zeggen over een stuitbevalling. Dat ik al zo ontzettend heb moeten vechten voor dit kindje, bereid was alles ervoor op te geven (de relatie met mijn vriend) en dan nu geen onnodige risico's moet nemen, etc etc. Ik snap ze ook wel hoor. Ze bedoelen het allemaal goed. Ik zit er alleen zelf wel redelijk doorheen momenteel.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
ok, duidelijk
3 van mijn schoonzussen hebben een stuitbevalling gehad (das minder dan het klinkt, mijn ouders hebben straks 20 kleinkinderen) en dat ging 2x prima en werd één keer een keizersnede. Maar haar volgende uk werd wéér een keizersnede en die lag goed
Maar als je het niet aan durft moet je het inderdaad niet gaan doen.
Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:21 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, ik denk dat ik dezelfde keuze zou maken hoor! Maar zou wel een ruggeprik willen anders mis je het hele geboren worden van je kindje..
Er zit wel een doek voor, dus het is niet eng, je voelt hooguit wat gesjorquote:Op donderdag 10 september 2009 10:31 schreef Xenia het volgende:
[..]
Fijn om te lezen. Ik wil ook eigenlijk het liefst bij blijven en dus een ruggeprik. Maar het lijkt me zo ontzettend eng. Maar de geboorte missen lijkt me ook verschrikkelijk inderdaad.
Davinia, echo's hebben nog een behoorlijke afwijking hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef DaviniaHR het volgende:
sproet-je, wat naar die spanning. zou het kindje veel te klein zijn volgens de vlos? maar een echo geeft wel goed uitsluitsel, toch? dan zien ze ook hoeveel spek eraan zit en zo... waren jullie ook kleine babies?
troel, rommel jij nog? of ben je alweer rustig?
En dat cavia-verhaal![]()
De 17-septemer dames al 39 weken!
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
Ow en voor jullie ooit naar me luisteren? Lees dit:
Cacao in de decaf koffie is wel lekkerder en zorgt ervoor dat de koffie naar échte koffie smaakt....
valt het kwartje al? Bij mij duurde het 3 dagen
Jááá, in cacao zit natuurlijk ook cafeïne
* freecell = muts
O neuh, dat viel reuze mee. Ik moest van die lieve meneer zeggen wanneer er een wee kwam, zodat hij daar rekening mee kon houden (en ik denken dat hij het dus niet op dat moment zou zetten, maar dat deed ie dus welquote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef Tan het volgende:
Ik heb zelf ook een ruggenprik gehad, maar ik was toen al ver heen, na dagenlang volle mep weeën. Ik was half buiten bewustzijn toen ze hem zetten. Nog net genoeg bij om rechtop te zitten, maar te ver weg om ook maar iets van de prik te voelen. Ik neem aan dat als die ruggenprik zetten enorm veel pijn doet dat je dat wel meekrijgt, zelfs in halve slaaptoestand. Ik weet wel toen de prik eenmaal werkte, ik in no-time weer heel helder was. En je hebt nog wel gevoel in je benen, alleen geen pijn meer.
ik ben na de laatste wijziging over de tussen-n afgehaakt...ik snap er niks meer van en vind het gewoon niet meer logisch...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Wat stom eigenlijk dat het een ruggenprik is. Net zo stom als pannenkoek.
thanx! Zodra het pakje binnen is ga ik even kleuren vergelijken...quote:
Hihi ik had niet door dat je het over de tussen-n had... dan lijkt dit een heel raar berichtjequote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
quote:110 Teletekst do 10 sep
Klachten over gynaecologen in Hoorn
` De Inspectie voor de Gezondheidszorg
onderzoekt meerdere klachten over de
gynaecologen van het Westfriesgasthuis
in Hoorn.In mei overleed een pasgeboren
baby door fouten van medisch personeel
en mogelijk zijn er meer slachtoffers.
De zaak uit mei is onderzocht door het
UMC in Utrecht.Een Hoornse gynaecoloog
had tijdens de zwangerschap een foute
inschatting gemaakt.Rond de bevalling
stapelden de fouten zich op,waardoor de
baby hersendood ter wereld kwam.
Welke fouten er zijn gemaakt,wil het
ziekenhuis niet zeggen.De inspectie
krijgt nog steeds klachten binnen over
misstanden rond bevallingen in Hoorn.
volgende nieuws weer&verkeer sport
quote:111 Teletekst do 10 sep
Onderzoeker:vaker geboorte opwekken
` Gynaecologen moeten vaker kiezen voor
een vroege bevalling.Zo kunnen ernstige
complicaties voor de moeder voorkomen
worden,staat in het proefschrift van de
Leidse arts-onderzoeker Joost Zwart.
Bij 7 van de 1000 zwangerschappen wordt
de moeder ernstig ziek.In 80 procent
van de onderzochte probleemgevallen had
de zorg voor de moeder beter gekund.
Volgens Zwart zou het vaak al helpen om
de bevalling eerder op te wekken,zeker
bij zwangerschapsvergiftiging.
Gynaecologen zijn daarin terughoudend.
Ze hebben volgens Zwart meer aandacht
voor het kind dan voor de moeder.Hij
pleit voor een betere balans.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dachtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
Haha ik was dus niet de enigequote:Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef lily het volgende:
[..]
Ik lees vaak van beneden naar boven in een topic en ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |