quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:39 schreef lily het volgende:Daar doelde ik niet helemaal op, dames. Jullie vatten mijn punt niet.
Maar goed, laat maar (en ik moet toch lachen om jullie idealen

)
Ehm, je bedoelde meer dat je niet alles tegen kunt blijven houden (sorry, maar als mensen zeggen 'dat bedoelde ik niet, maar laat maar' kan ik dat nooit zo goed laat maaren

)? Dat snap ik wel en dat was ik eigenlijk ook niet zo zeer van plan, vandaar dat ik niet verder op dát punt inging

Ennuhm, ondanks de hanekam-achtige-haartjes wel fijn dat je zoon zo veel beter in zijn vel zit op deze manier. Da's ook een hoop waard

Sterrenmunt een knipperend hartje, jeej! Mooi moment is dat he? *sniff*

Freecell, ah, dat had ik even verkeerd begrepen. Dat zijn inderdaad ook wel echt hele lange dagen.. Zou willen dat ik een geweldige oplossing voor je kon bedenken maar het lukt niet

Sterkte ermee in elk geval

Aoraki, dat viel mij om eerlijk te zijn ook erg tegen, ik dacht dat de baby dan misschien aan de voorkant was komen liggen ofzo. Het heeft me wel even goed wakkergeschud, dat dan weer wel: no way dat ik dus nog ga toestaan dat ik weer hele middagen en avonden aaneengesloten met een harde buik zit. Maar het is wel lastig in de gaten houden wanneer je het niet voelt. Hopelijk kun jij ook wat met deze info.. En wel fijn dat je toch iets aan je fysio-bezoek hebt gehad! Ik denk dat altijd maar dat alle dingetjes die je leert, je kunnen helpen. Nu, maar wellicht ook in latere stadia. En dat je op dit moment niet terughoeft is alleen maar goed

Stiemie, heb je je 'eitje' al gedaan vannacht? Hoop voor je dat het snel werkt!
Oooww, Guuzewuus, daar zou ik ook wel even flink van mijn apropos van zijn.

voor jou, hopelijk kun je het gevoel dat je erbij had een beetje loslaten..
Lijnloos, leuk dat jullie al bijna een echo hebben gepland, ik ben zó benieuwd naar je plaatjes

Nieuwe User, bij mij is de urine nu één keer gecheckt aan het begin en komende afspraak, over een week of 3, moet ik weer een plasje inleveren. Ik ben dan 30 weken + 5 dagen (

). Vanaf dan moet ik altijd urine meenemen zei ze.
Happy, vervelend dat jij ook al aan de harde buiken zit.. Het hoort erbij denken we dan maar he?

Als het je een beetje zorgen baart kun je inderdaad beter wel even bellen he? Maar dat is ondertussen ook al drie miljoen keer gezegd, haha!
Karin, ik meende je in andere topics wel te hebben gezien

En om eerlijk te zijn ben ik vaak niet zo opmerkzaam wanneer het gaat om wie er al wel en niet langs zijn geweest, ik probeer alleen altijd om te voorkomen dat er mensen zijn die geen reactie krijgen op hun postje omdat ik het niet leuk vind als mensen zich genegeerd voelen zoals jij dat (dacht ik?) een keer had. Ik doe erg mijn best op mijn 'samenvattingen' om niemand buiten te sluiten en ik denk niet dat het me lukt om ook nog eens met de lijst erbij bij te gaan houden wie zich wel en niet heeft gemeld..
Rocka, fijn dat je met je VK hebt kunnen overleggen over je zorgen..
Davinia, dank voor de info ook, ik had nog niet zo door dat harde buiken zulke gevolgen kunnen hebben, ik heb gedurende een paar weken wel meermaals aanhoudende harde buiken gehad. Dat ga ik NIET meer laten gebeuren.. Thnx!

Amaranta, wátte? Een echo met een cavia? Als in: een cavia op de buik en dan een echo maken ofzo?

Ow, en Lijnloos en Ssserpente, ik ben dus ook alweer anderhalve week in dubio over kleding, wat moet nu over wat en wanneer heeft een baby voldoende aan? Ik heb een geweldig eerste 'pakje' dat echt briljant is, maar eigenlijk is dat alleen maar een rompertje met korte mouwtjes en zonder pijpjes ofzo. Vraag me af of dat genoeg is, maar had er een broekje bij bedacht en misschien een vestje ofzo. Dan komt het rompertje tenminste wel op de foto's enzo.. Of zou dat te koud zijn? Pff, lastig!!
Sproet-je, bah, hoop dat jullie onzekerheid snel weggenomen kan worden.. Gelukkig hoeven jullie niet héél lang meer te wachten voor de echo.
Sorbootje, haha, de vla was niet te weerstaan

(en de man dus ook niet

) En je collega's zullen blij met je zijn, haha! Fijne laatste dag gewenst

Takkembah, whooooeee.. Da's best spannend! Kan me voorstellen dat je er helemaal op gefocust bent.
BJ, wow, jij dendert weer lekker door! Respect hoor, wij hebben volgende week teamuitje maar ik ga maar een halve dag mee.. Denk dat dat wel weer zat is. En 24 weken, jémig! Gefeli

Lijnloos, briljant! Bretéls! En dat staat nog superstoer ook

En de film was gisteren zo fijn (al vonden we het einde wel tegenvallen), en we waren zo fijn even saampjes weg..

En nu ben ik doodmoe en wakker van de wekker van lief, maar kan geen middagtukje doen omdat ik 's-middags moet werken vandaag en om 11 uur bij de cesar moet zijn.. Misschien toch nu nog even een uurtje teruggaan naar bed ofzo, bluh.. Truste dames, allemaal een fijne dag en werk ze voor those who are about to work