waar ik nog op reageerde met:quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Guuzewuus het volgende:
Zelf deze week weer voor de klas gestaan (en staan op laarzen met hakken, 7 lesuur achter elkaar is achteraf niet al te slim met een bijna 28-weken-zwangere buik) en dat ging goed
. 5 van de 6 klassen relaxed en rustig en vriendelijk, 1 klas met wat weerstand, maar dat overwinnen we wel
.
Alleen was daar dus het bericht dat een zwangere collega die niet veel verder is dan ik, is opgenomen in het ziekenhuis met absolute bedrust, vanwege een scheur in de baarmoeder. En dat vind ik dan zo heftig hè. Wat zou ik dan moeten, het zou me zomaar kunnen gebeuren, en dan zou ik niet voor mijn lieve kleine grote meisje kunnen zorgen, en wat dan? Moet ze dan bij mijn broer logeren, haar voogd, waar ze dolenthousiast op reageert maar die in een andere stad woont en zelf heel druk is? Of moet ze dan bij familie die vaker oppast logeren, wel hier in de buurt, of... of.... EN DAN SLAAT MIJN HOOFD OP HOL...![]()
Hormonen.
(voor het mooie had ik even 9 minuten moeten wachten met invoeren...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef mijsje het volgende:
Guuzewuus... wat vervelend dat je daar zo van in paniek raakt...adem in, adem uit...
het komt wel goed als het zover is, en of dat zover komt, is maar een hele kleine kans...
je kunt vast tot het einde van je zwangerschap prima voor je kleine meisje zorgen!
och het is tot nu toe de enige "last" die ik heb gehad, dus ik mag nie klagenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef mijsje het volgende:leuk lijnloos! (de echoafspraak dan he...) fijn je kindje even bekijken!
Wel balen van je harde buik, vooral als je er zelf zo'n last van hebt...
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb me hier sinds zaterdag niet meer gemeld en jullie missen me niet eens...boehoe....ik heb het nogal druk met peuter en mezelf![]()
Gaat wel goed hier overigens, vannacht wel een poos gedacht dat het was begonnen, na een uur met buikkrampen toch maar uit bed, en op de bank met kersenpitkussen, en toen zakte het af.
Het rommelt aan alle kanten, maar niks serieus so far
Ja.. grrrr... dat heeft ze vast gewoon zo geregeld in het ziekenhuis... I want my baby on the 9th no matter what ....quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
In the middle of night, the very early hours of September 9, 2009
Sparrow James Midnight Madden was born to Nicole Richie and Joel Madden.
Zij wel... Grrrrr....
sparrow?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
Ik vind het zelf ook wel spannend zeg.... wanneer is het nou voor het echie he!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat zo hard in het topic, dat ik niet eens tijd heb om alles terug te lezen. Maar erg blij te lezen dat het wel goed gaat met je. Spannend of het binnenkort serieus wordt
dat was mijn 1e gedachte ook..quote:
Waarschijnlijk kan je daar keizersnedes op gewenste data gewoon bestellen met een couponnetje uit de TV-gids ofzoietsquote:Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef RockabeIIa het volgende:
En het laatste nieuws:
Zij wel... Grrrrr....
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Happy, die harde buiken heb ik ook al een hele tijd, maar hoever ben jij nu? Is het niet nog wat vroeg voor harde buiken? Tegen mij zeiden ze in het begin dat ik ze had dat het op zich niet erg was, zolang het niet in rust kwam en er geen regelmaat in zat. Het is alleen wel een teken van je lichaam dat je wat rustiger aan moet doen.
Ik heb het in beide zwangerschappen gehad. De eerste keer vooral overdag vanaf een wk of 15-16 en deze keer veelal (en met regelmaat) vanaf een week of 20. Ik moest het toen ook rustiger een gaan doen en heb vooral langere pauzes genomen op mijn werk en ook meer pauzes. Dat hielp best wat (maar niet altijd even veel).quote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dat dus ook af of het niet 'erg' is dat ik dat heb. Ben vrijdag 17 weken dus dat is wel vroeg. Het zakt wel meteen als ik weer ga liggen en rust neem, maar op het werk doe ik niet overdreven druk ofzo. Misschien toch maar eens op letten hoevaak ik het nu echt heb dus of er regelmaat in zit.
Nou over 4 weken pas weer. Ben net vorige week geweest, maar toen had ik er nog geen last van. Zal eerst wat rustiger aan gaan doen, kijken of dat helpt en anders idd bellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Happy, ik zou zeggen, als je je er zorgen om maakt kaart het dan even aan bij je vk
Moet je gauw weer heen?
Anders even bellen?
Bij Sandra (lang donker haar)quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Vicky het volgende:
Als je het niet vertrouwd, gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor!!
Bij wie ben je eigenlijk geweest?
Sandra is lief en leuk!! Heb ik na de geboorte van Tess zeker een uur mee aan de telefoon gezeten omdat ik wat "probleempjes" had.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bij Sandra (lang donker haar)
Dank je DaviniaHR. Ik dacht eerst eigenlijk dat het hoorde bij het uitrekken van de baarmoedermaar na een paar keer begon ik toch te twijfelen.
Anyway.. ik ga rustiger aan doen
ja wel doen, Davinia heeft gelijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dank je DaviniaHR. Ik dacht eerst eigenlijk dat het hoorde bij het uitrekken van de baarmoedermaar na een paar keer begon ik toch te twijfelen.
Laatst zei iemand tegen mij dat je tijdens een bevalling geen kunstnagels mag dragen want aan de kleur van je nagels kunnen dokters oa zien of het goed gaat, en als je kunstnagels draagt dan kunnen ze dat niet zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou Happy, ik zou zeggen, als je je er zorgen om maakt kaart het dan even aan bij je vk
Moet je gauw weer heen?
Anders even bellen?
Rocka heeft het dus ook nog veel te druk om te gaan bevallen
Zo krijg ik dinsdag nog mooie nageltjes, dus tot die tijd moet beeb ook blijven zitten eigenlijk
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand naar grenzeloos verliefd te kijken?
Kelly laat een echo doen dmv een cavia
De vorige keer is zij 'gewoon' vaginaal bevallen. Zou ze nu om een ks gevraagd hebben? A la Cristina Aguilera?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je daar keizersnedes op gewenste data gewoon bestellen met een couponnetje uit de TV-gids ofzoiets
Is niet helemaal kolderquote:Op woensdag 9 september 2009 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laatst zei iemand tegen mij dat je tijdens een bevalling geen kunstnagels mag dragen want aan de kleur van je nagels kunnen dokters oa zien of het goed gaat, en als je kunstnagels draagt dan kunnen ze dat niet zien.
Lijkt me dikke kolder, of zal het waar zijn?
Uitrekken van de baarmoeder geeft bandenpijn. jeweetwel, die gezellig steken in je liezen en zoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ah oke. Dus dan maar geen nepnagels tijdens de bevallingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef lcicle het volgende:
[..]
Is niet helemaal kolderMocht je onder narcose moeten voor een keizersnede, is het belangrijk dat men de kleur onder je nagels goed kan zien om de doorbloeding te controleren.
Hangt een beetje van de stof af waarvan de jumpsuit is gemaakt. Van een beetje fleece stof dan lijkt een rompertje mij genoeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, even een vraag... ik ben een klein beetje los aan het gaan op die site van goodmoodkids-kleertjes... helemaal leuk, maar![]()
Wat moet je voor je kiddo nou allemaal hebben en wat kan/moet over elkaar heen en wat niet? Ik ben weer een beetje de weg kwijt aan het raken.
Zo'n jumpsuit, hoeft daar alleen een rompertje onder, of moet daar ook nog een t-shirt onder, of misschien wel over, of een broekje, of, of, ofIemand een idee? Rompertjes hebben we er al wel wat van, dus daar hoef ik dan weer niet zo op los te gaan, maar t-shirtjes nog maar 2 geloof ik en broekjes of vestjes of truitjes nog bijna niks.
je mag zelfs geen nagellak op als je onder narcose moet.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:43 schreef lcicle het volgende:
[..]
Is niet helemaal kolderMocht je onder narcose moeten voor een keizersnede, is het belangrijk dat men de kleur onder je nagels goed kan zien om de doorbloeding te controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |