Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar, want dan wordt het zwaar sloopwerk hier. Ik heb gelnagels, al jaren. Dus in principe zijn het mijn eigen nagels met een laagje er over heen. Van de andere kant, daar kijk je dus best wel een beetje doorheen, genoeg om te zien of ik het koud heb en dus blauwe nagels krijg.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe zit het dan als je in principe voor een poliklinische bevalling gaat, en het een keizersnede wordt, en je toch acrylnageltjes hebt ofzo?
Denk het wel, daarna wikkel je je kindje toch in een dekentje of een doek en dat is ook heel warmquote:Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef mefke79 het volgende:
Aanvulling op goodmoodkidpakjes: die zijn niet zo dik hoor! Ik heb er hier ook eentje liggen, is gewone stof waar zeg maar de noppies en v&d enzo ook shirtjes van hebben. Wij hebben een jumpsuit met lange mouwen en ik was van plan er gewoon een rompertje onder te doen...geen idee of dat goed genoeg is.
Ik heb ook een jumpsuitje besteld als eerste pakje! Komt als het goed is morgen binnen, ben erg benieuwd. Ben jij tevreden? En de rest?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ff inhaken op de kleertjesvragen!![]()
Wij hebben als eerste pakje ook een Goodmood jumpsuitje.'Moet' daar een rompertje met lange mouwen onder, of zijn kortje mouwtjes of zelfs spaghettibandjes (Hemaromper) warm genoeg?
En hebben de septembermama's al jasjes? En zo ja: echte winterjasjes? En in welke maat?
Ze hadden die cavia zeker ondersteboven gehouden bij de echo omdat ze gemist hebben dat de baby in stuit lag...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand naar grenzeloos verliefd te kijken?
Kelly laat een echo doen dmv een cavia
Dat gebeurd bij een 2e toch pas vlak voor de bevalling?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef Stiemie het volgende:
En gerommel wat is dat? Hier nog geen een krampje gehad waarvan ik het idee had dat het begonnen kon zijn. Wel voel ik dat de baby ingedaald isLopen is sinds vanmorgen ineens een stuk minder grappig...
anytimequote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, Vicky wederom mijn heldin![]()
en ook Amaranta bedankt!
Ja dat denk ik ook!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ze hadden die cavia zeker ondersteboven gehouden bij de echo omdat ze gemist hebben dat de baby in stuit lag...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 september 2009 06:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen!
en o ja:
vandaag 24 weken zwanger![]()
![]()
![]()
OMG wat gaat dat ineens snellllllll!
quote:Op donderdag 10 september 2009 06:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sorbootje; was de vla lekker???
in ieder geval was er wel iets lekker vanochtend voor Sorboquote:Op donderdag 10 september 2009 07:46 schreef Sorbootje het volgende:
Van slapen is het niet meer gekomen.kreeg andere ideeën toen ik buik tegen hem duwde...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |