abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72598185
Ah, ff inhaken op de kleertjesvragen!

Wij hebben als eerste pakje ook een Goodmood jumpsuitje. 'Moet' daar een rompertje met lange mouwen onder, of zijn kortje mouwtjes of zelfs spaghettibandjes (Hemaromper) warm genoeg?

En hebben de septembermama's al jasjes? En zo ja: echte winterjasjes? En in welke maat?
pi_72598295
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe zit het dan als je in principe voor een poliklinische bevalling gaat, en het een keizersnede wordt, en je toch acrylnageltjes hebt ofzo?
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar, want dan wordt het zwaar sloopwerk hier. Ik heb gelnagels, al jaren. Dus in principe zijn het mijn eigen nagels met een laagje er over heen. Van de andere kant, daar kijk je dus best wel een beetje doorheen, genoeg om te zien of ik het koud heb en dus blauwe nagels krijg.

Karin, ik had je wel gemist! Heb volgens mij vanochtend nog gevraagd waar je was....
Happy, nu al harde buiken lijkt me inderdaad redelijk vroeg. Misschien toch maar even vk bellen morgen.
Rocka, ik dacht dat het niet meer ging lukken met mijn plofnavel, maar het ziet er naar uit dat het nog goed komt.

Ik ga maar weer eens plat. Zo half zittend of bijna liggend is stukken fijner dan echt zitten. Driekus ligt gewoon constant tegen mijn ribben. Oja, vanmiddag dacht ik echt effe dat het begonnen was. Maar na drie keer een serieuze kramp was het weer weg. Geen 9-9-9 kindje voor mij...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72598310
Ik heb 1 jasje maat 62 (omslaan de mouwjtes, maar anders doet ze me er iets te kort mee...) en mn moeder heeft een jasje maat 56 gekocht. Die 62 is van de C&A voor 13¤ en die kleine komt gewoon van de Zeeman, dus was ook niet duur. Ik heb het vooral omdat het hier 's winters -20 is ofzo en ik weet niet hoe snel het af gaat koelen..

Karin, ik heb je wel in andere topics gespot dacht ik, vandaar geen vraag waar je was

Happy, nee, ik had er niet op gerekend, maar het was wel prettig geweest natuurlijk Hebben we eigenlijk al eens een buikfoto van jou gezien?
Lotte!
Noah!
pi_72598541
Deze septembermama heeft twee jasjes, beide van de v&d, beetje badstofachtig en dan gevoerd en beide in maat 62 (met het idee dat je het maar gewoon omslaat de eerste tijd, maakt bij een jasje niet heel veel uit).
pi_72598602
Aanvulling op goodmoodkidpakjes: die zijn niet zo dik hoor! Ik heb er hier ook eentje liggen, is gewone stof waar zeg maar de noppies en v&d enzo ook shirtjes van hebben. Wij hebben een jumpsuit met lange mouwen en ik was van plan er gewoon een rompertje onder te doen...geen idee of dat goed genoeg is.
pi_72598608
Ow, en ik heb het H&M Berenpak

En een romper er onder lijkt mij voldoende...zou je met een gewoon t-shirtje ook doen toch? En dan als het echt frisjes is tegen die tijd eventueel een vestje? Of lekker onder een dekentje ofzo, in de wagen
Lotte!
Noah!
pi_72598641
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:14 schreef mefke79 het volgende:
Aanvulling op goodmoodkidpakjes: die zijn niet zo dik hoor! Ik heb er hier ook eentje liggen, is gewone stof waar zeg maar de noppies en v&d enzo ook shirtjes van hebben. Wij hebben een jumpsuit met lange mouwen en ik was van plan er gewoon een rompertje onder te doen...geen idee of dat goed genoeg is.
Denk het wel, daarna wikkel je je kindje toch in een dekentje of een doek en dat is ook heel warm

ik wil niet tot december wachten
pi_72599226
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ff inhaken op de kleertjesvragen!

Wij hebben als eerste pakje ook een Goodmood jumpsuitje. 'Moet' daar een rompertje met lange mouwen onder, of zijn kortje mouwtjes of zelfs spaghettibandjes (Hemaromper) warm genoeg?

En hebben de septembermama's al jasjes? En zo ja: echte winterjasjes? En in welke maat?
Ik heb ook een jumpsuitje besteld als eerste pakje! Komt als het goed is morgen binnen, ben erg benieuwd. Ben jij tevreden? En de rest?

Zit ook nog te dubben over een jasje. Ik heb zo'n lodger bunker en die is superwarm. Ik was eigenlijk van plan om haar daar de koude wintermaanden lekker in te stoppen. Maar misschien koop ik ook nog maar even een jasje maat 62.

Vanavond naar de verloskundige geweest en we zijn toch een beetje ongerust terug gekomen... Ze vond het kindje wel wat klein. Nou hebben we 2,5 week geleden nog een groeiecho gehad en daar was ze inderdaad wel wat aan de kleine/dunne kant maar nog wel in het normale. Maar nu de verloskundige er ook over begon vind het ik het toch wel weer spannend of ze nu nog wel lekker doorgroeid. We hadden voor vrijdag al een echo staan dus dan weten we meer. Het zal vast allemaal wel meevallen toch???!!

En oh my god, die cavia echo!! Zeer apart.... Ik zou er toch echt voor kiezen om in NL te bevallen en niet in Peru. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72599245
Hier net zo'n soort pakje als die van goodmoodkids en een lange mouwenromper voor eronder.

Jasjes heb ik er hier ook een paar van. Verschillende maten en diktes omdat ik er van Linde ook nog wat had liggen.

En gerommel wat is dat? Hier nog geen een krampje gehad waarvan ik het idee had dat het begonnen kon zijn. Wel voel ik dat de baby ingedaald is Lopen is sinds vanmorgen ineens een stuk minder grappig...
pi_72599303
sproetje, natuurlijk valt het wel mee!
De vk doet ook maar een schatting adhv wat ze voelt.
En wat is klein? Het is vast oke en je kindje is straks gewoon een kilotje of 3.
pi_72600034
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand naar grenzeloos verliefd te kijken?
Kelly laat een echo doen dmv een cavia
Ze hadden die cavia zeker ondersteboven gehouden bij de echo omdat ze gemist hebben dat de baby in stuit lag...
pi_72600310
Echo met een cavia.
pi_72600365
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef Stiemie het volgende:
En gerommel wat is dat? Hier nog geen een krampje gehad waarvan ik het idee had dat het begonnen kon zijn. Wel voel ik dat de baby ingedaald is Lopen is sinds vanmorgen ineens een stuk minder grappig...
Dat gebeurd bij een 2e toch pas vlak voor de bevalling?
Lotte!
Noah!
pi_72600492
Ja dat dacht ik ook Linda, maar wij krijgen gewoon een heel braaf en gehoorzaam meisje

Sproetje maak je niet teveel zorgen hoor. Bij Linde dacht de verloskundige een meer dan gemiddeld groot kindje te voelen en dat bleek helemaal niet waar te zijn.
pi_72601070
Jeetje, keek ik net op mijn ticker @ hyves. Nog 158 dagen te gaan
Dat klinkt al zo dicht bij
pi_72601196
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, Vicky wederom mijn heldin en ook Amaranta bedankt!
anytime
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72604972

Ik speel even nachtbrakertje... Ik moest ineens persé vla om 4 uur... Tja...

Hier ook zo'n goodmoodkid jumpsuit als eerste pakje, met rompertje met lange mouwen. Wat zijn we toch lekker origineel met z'n allen

Zometeen toch nog maar even mijn buik tegen de rug van duwen en kijken of ik nog wat kan slapen. En dan voor 't laatst dit jaar naar mijn werk. Heb een bananoffee pie gemaakt voor mijn collega's. Zal ze achterlaten met een pens die minimaal zo dik is als de mijne na het eten van die taart
  donderdag 10 september 2009 @ 06:44:15 #68
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72605091
Hehe sorbootje!!!

Hier nog een nachtbraker. Vannacht denk ik oefenweeen gehad een uur lang krampen en 'gerommel', uiteindelijk net als Karin met kruikje op de bank gekropen en toen zakte het weer... Ben benieuwd. Ik moet wel zeggen dat ik nu elk krampje aan het analyseren ben

Nog geen 1709 dames met gerommel?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72605100
Goedemorgen!

@Sorbootje; was de vla lekker???

@Takkembam; is het vervelende gevoel nu een beetje afgezakt?

ik ben dus ook alweer wakker, vandaag weer een dagdienst, en direct erna teamuitje..
en het is een verrassing wat we gaan doen...
en we moesten goede schoenen meenemen...
*weet niet of ze dat leuk moet gaan vinden*

en o ja:
vandaag 24 weken zwanger

OMG wat gaat dat ineens snellllllll!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72605230
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ze hadden die cavia zeker ondersteboven gehouden bij de echo omdat ze gemist hebben dat de baby in stuit lag...
Ja dat denk ik ook!

Fijne dag vandaag dames!
  donderdag 10 september 2009 @ 07:25:30 #71
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72605234
quote:
Op donderdag 10 september 2009 06:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Goedemorgen!

en o ja:
vandaag 24 weken zwanger

OMG wat gaat dat ineens snellllllll!
Gefeliciteerd!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72605342
Van slapen is het niet meer gekomen. kreeg andere ideeën toen ik buik tegen hem duwde...

Nu op 't werk met een onwerkelijk gevoel. Ik wilde ZOOOO graag verlof en nu vind ik het ineens eng. zo van; doei, ik ga naar huis om te baren.

Ik durf niet meer.
pi_72605383
BJ! 24 weken da's al best lang he?!
pi_72605447
BJ 24!!! het gaat echt hard nu
Sorbo, geniet een beetje van je laatste dag, en lekker de deur achter je dicht trekken straks!
Takkembah aan de rommel? Ga je nou de 17-09-dames voorbij?

Hier alweer aan het werk aanwezig op kantoor... En hulde aan de uitvinder van bretels Ik heb vandaag lekker weer een oude spijkerbroek aan! Bretels om, elastiekje door knoopsgat en buikband erover, Alleen weer niet zo handig dat ik al mijn belangrijke pasjes (toegangspas werk, pinpas, buskaart, rijbewijs) in mijn andere broek heb laten zitten. (hormonen much?)
pi_72605712
Sorbootje, je laatste dag voor je verlof!
Wat heerlijk

en dat bevallen kun jij natuurlijk ook maar eerst nog even lekker luieren/rusten/kleertjes in handen pakken enzo
quote:
Op donderdag 10 september 2009 06:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Sorbootje; was de vla lekker???
quote:
Op donderdag 10 september 2009 07:46 schreef Sorbootje het volgende:
Van slapen is het niet meer gekomen. kreeg andere ideeën toen ik buik tegen hem duwde...
in ieder geval was er wel iets lekker vanochtend voor Sorbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')