abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 23:48:36 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72630960
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef lily het volgende:

[..]

volgens mij is deze termijn in de loop der jaren gewoon bijgesteld (naar voren dus)
ze kunnen steeds meer natuurlijk

denk ik dan

maar "vroeger" was dit altijd 28 weken
Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.
Bij veel ziekenhuizen ligt de grens dat ze iets voor je kind willen en kunnen doen op 25 wk en bij 28 wk staat in de boekjes dat baby's levensvatbaar zijn (dat wil trouwens niet zeggen dat het dan helemaal gezond en wel de wereld in gaat, maar het kan!)
zoiets was het toch?

*meldt hikbuik!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door RockabeIIa op 10-09-2009 23:55:06 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 10 september 2009 @ 23:53:38 #202
190853 RockabeIIa
pi_72631082
Oh en hamsters ik denk echt dat de vk daar geen antwoord op heeft. Ze wisten zowel bij HA als vk niet eens of een tetanusprik wel kon toen ik met 6-7 wk gebeten was door een bloedhond (teckeltje mijn eigen mormel ook nog...)

incantrix is 1337! <3
pi_72633514
Ja, zoiets zal het zijn, Rocka inderdaad.

En Mefke..met een schaar?
ik laat het nu dus inderdaad doen, ik ben nogal eh grondig, zeg maar

oh, goedemorgen trouwens

bijna weekend
pi_72633631
Môge! Hier weer een keertje heerlijk geslapen, maakt het wel extra moeilijk om eruit te komen...

incantrix wat een grappige tekening, zo slaap ik dus exact enige manier voor me om echt lekker te liggen!

Rest ben ik vergeten, sorry maar voor iedereen!
pi_72633698
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.
Bij veel ziekenhuizen ligt de grens dat ze iets voor je kind willen en kunnen doen op 25 wk en bij 28 wk staat in de boekjes dat baby's levensvatbaar zijn (dat wil trouwens niet zeggen dat het dan helemaal gezond en wel de wereld in gaat, maar het kan!)
zoiets was het toch?

*meldt hikbuik!!!
Ja, vanaf 24 moeten ze ook begraven/gecremeerd worden.

Goedemorgen trouwens.

Fijne dag! Dames. Morgen hebben weer weekend dus even een dagje bikkelen en dan kunnen we weer genieten.
pi_72634712
Morge!
En meldt, met baby in buik. En uitgeslapen. En het lijkt weer een redelijk pijnloze dag. Mooi.

Lily, ja met zo'n klein schaartje waar je normaal papier mee knipt. En ik ben niet van de grondige, nooit geweest ook, maar het moet niet te lang worden.
Voor iedereen die moet werken vandaag: succes, nog effe, bijna weekend!
En incantrix, jij tekent bijna net zo mooi als mijn fysio. En het werk wel ja. Al krijg ik het, waarschijnlijk door het vocht, nog wel eens voor elkaar om met dooie vingers en polsen wakker te worden.

Ik ga vandaag maar eens verder nesteldrangeren...mijn ouders komen me helpen met de laatste dingetjes, fijn!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72634773
Goede morgen allemaal

Geen nachtbrakers gehad vanacht?
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:11:46 #208
190853 RockabeIIa
pi_72634787
Wat valt er in je eentje te nachtbraken dan
pi_72634814
pi_72635025
Getver met dat hamster Arm beest

Hihi mijn "buik" hikt vijf keer per dag ofzo, krijgt ie vast een sterk middenrif van

Pff ik ben nog steeds dat gespannen gevoel niet kwijt van gisteren, heel gek, volgens komt het door de hormonen want normaal ben ik helemaal niet zo zenuwachtig. Ik begon ook over allemaal rare dingen te piekeren vannacht: ik moet rond begin oktober in Groningen een presentatie houden en wat nou als mijn vliezen breken midden in de presentatie en dan is beebje misschien niet ingedaald en moet ik gaan liggen! Midden in de collegezaal En dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ie daar geboren en dan is hij nog veel te klein om uren in de auto te zitten op weg naar huis! En we hebben vast niet genoeg kleertjes en we hebben nog geen winterjasje en en en zucht
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72635724
Goedemorgen!!

Heb lekker geslapen en ben een stuk vrolijker dan gisteren. Dat nachtbraken van gisternacht ( in eerste instantie in mijn eentje ) heeft vast ook niet geholpen. Maar nu dus weer helemaal blij.

Incantrix, wat een tekentalent! Ik word er stil van!

Zag hier nét op tijd dat een van mijn katten op een babywasje in de droger was gaan liggen. Ze heeft dezelfde kleur (creme). Ze had het vast niet lekker gevonden als ik het deurtje dichtgeknald had en de droger aangezet had.

Kan die kleertjes overigens nu opnieuw wassen. Onder de lange haren ('t is een perzische kat )
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:58:54 #212
190853 RockabeIIa
pi_72635755
*gaat zo voor de laatste keer naar de bekkenpeut*
pi_72635786
Succes!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:09:25 #214
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72636018
Goodmornings lieve allemaal Jullie gaan het nooit geloven, maar ik kom echt nú mijn bed pas uit, wat een feest! Ben een keertje wezen plassen en heb toen meteen meneer zeurkat buiten de slaapkamer gesloten, heb ergens nog een keertje mijn lief braaf 'werk ze' gewenst en verder was er alleen maar veel Ik denk dat ik mijn thema 'slapen' met goed gevolg heb afgesloten voor gisteren. En haha, dank u, dank u *maakt buiging* , het is wel weer te zien waar het talent zit ja

Oh, en ik ben vandaag 28 weken (en terwijl ik er net een voor mezelf bij wil doen krijg ik even een enorme bloedneus, tres charmant)!

Twinkly, hopelijk kun je de beren op de weg snel gedag zwaaien en voel je je wat beter. Het gaat hardstikke goedkomen en jij kan dit gewoon allemaal! Je hebt net een hele mooie zeven gehaald én jij bent de sterkste geweest door tóch nog langs te gaan bij die schijnheilen op je werk. Sterke vrouw in da house

Sorbootje, hoeps, dan had je wel een héél pluizig poezebeest overgehouden waarschijnlijk (en niet een hárige babywas, maar een totaal als was onherkenbare babywas denk ik ). Overigens is het mijn tante één keer gebeurd dat ze de droger aanzette met kat erin en dat was toch echt wel duidelijk bínnen de tien seconden hoor, de droger maakte zo'n raar geluid.. *deur open* *zip* (Da's het geluid van een kat die zich de droger uit teleporteert ) Maarehm, wel balen dat je wasje nu opnieuw moet, ik ken het ja. Ik heb van bijna elke kleur wel een kat..

Mefke, lekker als je het strakjes af zou kunnen maken met je ouders samen, moet je nog veel doen? (Of heb je het gevóel dat er nog veel moet? )

Rocka, succes bij de peut!!
3!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:09:51 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_72636033
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Getver met dat hamster Arm beest

Hihi mijn "buik" hikt vijf keer per dag ofzo, krijgt ie vast een sterk middenrif van

Pff ik ben nog steeds dat gespannen gevoel niet kwijt van gisteren, heel gek, volgens komt het door de hormonen want normaal ben ik helemaal niet zo zenuwachtig. Ik begon ook over allemaal rare dingen te piekeren vannacht: ik moet rond begin oktober in Groningen een presentatie houden en wat nou als mijn vliezen breken midden in de presentatie en dan is beebje misschien niet ingedaald en moet ik gaan liggen! Midden in de collegezaal En dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ie daar geboren en dan is hij nog veel te klein om uren in de auto te zitten op weg naar huis! En we hebben vast niet genoeg kleertjes en we hebben nog geen winterjasje en en en zucht
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72636206
Incantrix, gij slaapkop! Wat lekker! Nu voel je je zeker wel heerlijk uitgerust?

Hier vier katten in vier verschillende tinten, maar gelukkig niet in het roze, oranje of paars. Hoewel, als ik die cremekleurige met het roze wasje mee ga wassen... wie weet
pi_72636288
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
En... áls het gebeurt kom je vást in de krant!
pi_72636296
thx Icantrix
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Zeker weten, kom maar op met die getallen!!

(Zo werd ik van de week gebeld door de staatsloterij, "aanbieding 5 x 1/5 loten blah blah blah" en waarom ik niet mee wilde doen, of ik dan geen 27 (wat is het??) miljoen wilde winnen )
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Kan die kleertjes overigens nu opnieuw wassen. Onder de lange haren ('t is een perzische kat )
argh zucht ik moet steeds de katten wegjagen uit de babykamer, het babybedje en het aankleedkussenhoes hebben een enorme aantrekkingskracht op ze.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:24:05 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_72636410
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix
[..]

(Zo werd ik van de week gebeld door de staatsloterij, "aanbieding 5 x 1/5 loten blah blah blah" en waarom ik niet mee wilde doen, of ik dan geen 27 (wat is het??) miljoen wilde winnen )
[..]

argh zucht ik moet steeds de katten wegjagen uit de babykamer, het babybedje en het aankleedkussenhoes hebben een enorme aantrekkingskracht op ze.
Ik gok dat het heeeeel lage percentages zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72636809
Incantrix, ik geef het ronduit toe...ik heb het gevoel dat ik nog wat moet doen. Al is het totaal onzinnig wat ik dan gedaan wil hebben. Want tuin snoeien en behangpanelen ophangen is niet van levensbelang. Dat de badkamer een beurt kan gebruiken is veel zinniger, maar daar stoor ik me veel minder aan. Ach ja, aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Fijn he, een bloedneus in de morgen (ben er pas een week of 6 vanaf) en wat fijn dat je zo enorm goed geslapen hebt, geeft 'den mensch' weer moed!
Hier geen katten trouwens, alleen twee konijnen. En die vinden de box vooral leuk omdat ze eronder kunnen liggen (ding is door ons op wieltjes gezet).

Oeh, driekus ligt echt anders! Ik heb het gevoel dat ie bijna met zijn hoofd buitenhangt. Plas me nu ook een ongeluk, gaat nergens over...

Rocka, hoe ging het?
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:42:12 #221
190853 RockabeIIa
pi_72636950
oh ik moet nog gaan!
Afspraak is om 11 uur maar ik was opeens supersnel met aankleden! En peuter werkte warempel ook mee! Doet ie anders noooooit!
pi_72637078
Hallo allemaal, wat kletsen jullie toch veel

@ Sorbootje, geniet van je verlof, knap hoe je dat hebt vol gehouden joh.
@ Rocka, kan hij dan niets meer voor je doen of is het "gewoon" zoals het nu is en that's it?
Ben van de week ook voor t laatst geweest, blijft nu mooi recht staan en ik bel bij bijz.heden.
@ Mefke, goed ingedaald dus
@ Twinkly, wat een droom.....
Heb vanacht ook gedroomd dat ik bevallen was, binnen een paar minuten en iedereen had het kind al gezien en ik lag helemaal apart en wist niet eens hoe mn kindje eruit zag

Ben gister bij de vk goed gekeurd, toch w.s. voorwerk waar ik last van heb (hopelijk ook met resultaat straks ) en kindje is nog niet ingedaald en ligt nog in kruinligging.
Volgens mn manueel therapeut heb ik straks voordeel met de bevalling van mn hypermobiliteit dat alles wat makkelijker uit elkaar kan gaan dus meer ruimte, we zullen zien.
Heb v.a. 13:00 bruiloft van een vriendin maar denk dat ik maar t/m het eten ga ivm harde buiken en het ongesteldheidsgevoel in buik/rug.

Fijne dag alllemaal.
pi_72637160
Het-is-mij, fijn dat je weer goed gekeurd bent
En een fijne bruiloft vanmiddag dan.
En heb je goed hoor, als je het niet langer vol houdt, zal je vriendin dat best begrijpen.
pi_72637482
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix
[..]

De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72638016
Goedemorgen allemaal.

Ik had vanochtend mijn eerste echte frustratie moment zeg

Ik ging op de weegschaal staan (hoe fout ) en dat was niet okay! Nou ja verstandelijk snap ik het wel en het valt ook nog genoeg mee, maar ik voelde me echt een beetje

Vervolgens probeer ik nog wat kleding, wat natuurlijk niet meer past en kom ik tot de conclusie dat ik toch echt moet winkelen. zat zich al af te vragen waarom ik in godsnaam boven zo aan het stampen was en uiteindelijk heb ik verzucht hoe lang deze ellende nog zou duren
En hij is zo slim geweest om te zeggen dat ik maar moest gaan winkelen en heeft het verder allemaal wat genegeerd.

Het zal er allemaal wel bij horen denk ik he?

Ohw en als ik thuis kom tref ik natuurlijk een teringbende aan boven, nice
pi_72638501
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen allemaal.

Ik had vanochtend mijn eerste echte frustratie moment zeg

Ik ging op de weegschaal staan (hoe fout ) en dat was niet okay! Nou ja verstandelijk snap ik het wel en het valt ook nog genoeg mee, maar ik voelde me echt een beetje

Vervolgens probeer ik nog wat kleding, wat natuurlijk niet meer past en kom ik tot de conclusie dat ik toch echt moet winkelen. zat zich al af te vragen waarom ik in godsnaam boven zo aan het stampen was en uiteindelijk heb ik verzucht hoe lang deze ellende nog zou duren
En hij is zo slim geweest om te zeggen dat ik maar moest gaan winkelen en heeft het verder allemaal wat genegeerd.

Het zal er allemaal wel bij horen denk ik he?

Ohw en als ik thuis kom tref ik natuurlijk een teringbende aan boven, nice
Fijn hè

Maar hè, lekker shoppen is nooit verkeerd natuurlijk.
Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker
pi_72639277
hihi Mefke heeft nesteldrang
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
Maarrrr wat is de correlatie tussen collegezalen en het breken van de vliezen

hihi net in de Hema liep een "net-papa" paniekerig rond en ik vroeg wat er was. Nou, hij kon maat 50 niet vinden en zijn zoontje was alles te groot, hij deed hem een broek aan en die kwam tot zijn hoofd. Awhgoshie! Ik heb m maar even de weg gewezen
pi_72639784
Sorbo, je kat
Die was vast heel pluizig en zacht geworden (en met de dikste staart ooit )
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:41:41 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72639953
rocka, hoe as het bij de peut? waarom eigenlijk laatste keer?

die dromen van jullie!

en die geuren ook! wel jammer van eht vestje, maar wellicht trekt het na de bevalling weer weg. of was het en vestje voor jezel?

vandaag 24 weken! de echte mijlpalen gaan eraan komen!

twinkly, corelatie? vergrrot de aanwezigheid van collegezalen het breken van de vliezen? of is het breken van de vliezen een maat voor het aantal collegezalen? (Sorry, statistieknerd hier)

ik ben trouwens nog nooit op de weegscaal gezet bij de vlos? gister zelf ff op dat ding gestaan en we zijn op +4 of +5 bij 24 weken, helemaal prima, vind ik zelf en we beginnen ook lekker te pensen, dus dat is ook leuk.

volgens mij mis ik nog een aantal 17-sep dames? heeft iedereen al gemeld? stiemie, karin, wie nog meer?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:42:28 #230
190853 RockabeIIa
pi_72639974
hetismij/davinia: ik ben niet voor meer sessies verzekerd en daarnaast heb ik zo veel moeite er te komen dat ik het zo ook wel goed vind. Ik ken mijn oefeningen en doe ze trouw dus het enige dat ik echt mis is een goeie massage die voor een dag of 2-3 verlichting geeft.

Vandaag hebben we de bevalling besproken over hoe ik het beste kon doen tijdens persen e.d. en voor na de bevalling hoe ik mezelf kan trainen de eerste weken.
pi_72640095
@Icantrix; jeujjjjjj 28 weken!

@Sindell: ik ken de frustratie van de weegschaal..... ik ben de laatste weken ook VEEL aangekomen.. (sinds de vorige controle bijna 4 kg)... maar ik houd ook veel vocht vast....
maar vind het nog steeds moeilijk aan het wennen dat ik elke keer op de weegschaal zwaarder word...

@Sorbootje, jeeeeeeeeeeeujjj! VERLOF!!!!! wat heerlijk voor je!

@ Mefke, babytje nog aan boord begrijp ik.... heb je al een voorgevoel???

@ Twinkly, bijzondere droom...

@alle goedgekeurde mamma's vandaag en gisteren

en voor iedereen die ik nu vergeet
en natuurlijk bedankt voor de jompels voor mijn 24 weken mijlpaal!

enorm drukke week achter de rug; maar nu ff een dagje wat rustiger....

gister teamuitje was gezellig... maar wat waren mijn enkels aan het einde van de dag DIK!!!! niet leuk...
gelukkig zijn ze na een lange nacht op bed wel weer een beetje toonbaar....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72640429
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...
pi_72640682
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, corelatie? vergrrot de aanwezigheid van collegezalen het breken van de vliezen? of is het breken van de vliezen een maat voor het aantal collegezalen? (Sorry, statistieknerd hier)
rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan toch
Hypothese:
De kans op het breken van de vliezen van een 8 maanden zwangere vrouw is vergroot wanneer zij aanwezig is in een collegezaal ten opzichte van niet aanwezig zijn in de collegezaal.
Dus, wie offert zich op als proefpersoon? We moeten redelijk wat mensen meedoen natuurlijk. Hoe groot moeten de experimentele groepen zijn?
pi_72640705
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:00 schreef Rubey het volgende:

[..]

Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...
he ik wilde juist 's nachts gaan presenteren als er niemand aanwezig is, flauw hoor.
pi_72640720
Hey girls!

Nog ff een late voor Aoraki's 28 weken! Da's idd een heuse heule echte mijlpaal! Nog buikpijn gehad, trouwens?

Sorbo, al uitgesipt en gesnotterd? Is heel normaal hoor! Ineens zit je daar dan alleen thuis te wezen en heb je alle tijd om je allerlei enge dingen in je hoofd te halen... Had precies hetzelfde! En nog regelmatig trouwens. Zei gister nog tegen N. dat ik er af en toe best wel tegenop zie. Waarop hij heel nuchter reageerde met: ""Ach, terug kun je toch niet meer...!" En gek genoeg was dat nog een geruststellende gedachte ook!

Lily, met babyolie gaat scheren prima op gevoel, heb ik ontdekt. Dat glijdt als een trein waardoor je overal lekker overheen en tussendoor kunt rauzen.

Thanks voor je tekening en uitleg, Picasso! Grappig, ik slaap precies zo. En slaap prima, moet ik zeggen! En alweer 28 weken vandaag! Gefeliciteerd!

Twink, nu heb je je presentatie lekker achter de rug, nou is het natuurlijk niet handig om je alsnóg over allerlei rare dingen te gaan piekeren. En natuurlijk nergens voor nodig, dat weet je zelf ook wel! Maar het houdt je wel lekker bezig! Wat lief trouwens dat je aan die verse vader vroeg wat er was!

Wat een suïcidale kat heb jij, Sorbo! Las een tijdje geleden nog over een kat die was meegewassen (of in de droger) en die had het niet overleefd. Goed dat je het zag!

Het-is-mij, weer goedgekeurd! Fijn! En nu maar hopen dat het voorwerk iets in gang zet!

Sindell, lekker aan het winkelen! Knap je vast van op!

Davinia, het vestje is voor mezelf. Maar ga er idd van uit dat ik het straks niet meer vind stinken.

Toch fijn afgesloten dan Rocka, of niet? Heb je het idee dat je er straks tijdens en na de bevalling wat aan zult hebben?

Hier is de vk vanmorgen nog ff langs geweest om m'n bloeddruk te meten. Onderdruk was weer 80. Best hoog voor mijn doen, maar ik stond al een half uur onder de douche te dampen toen ze aankwam. En verder heb ik nauwelijks klachten en maak ik mezelf ook totáál geen zorgen!

N. en ik begonnen ons gister wel ineens te beseffen dat we wel erg binnenkort een kindje gaan krijgen! Er was ineens een gezamenlijk wtf-momentje, zeg maar! Maar ach, dat zullen we nog wel vaken hebben!
pi_72640997
morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes

Ik bied mij overigens niet aan als collegezaalproefpersoon.
pi_72641045
Kat presteerde het net om met wasmand en al van de tafel te vallen dus volgens mij is ze inderdaad levensmoe.

(en we noemen haar niet voor niets terror-fleurtje)
pi_72641109
Hier nog even een paar jompels voor:

De mijlpalen
De komst van de meubeltjes van Sorbootje
De goedgekeurde dames
De goede nachtrust van sommigen

En voor de dames waar het wat minder gaat met het lichaam en de kilo's

Hier zit ik de klok naar half 5 te kijken, want het is totaaaaaaal mijn dag niet. Misschien ga ik vandaag eens kijken of ik dat uurtje extra pauze aan het eind van de dag kan opnemen en wat eerder naar huis ga.

Oh ja, vandaag hier 17 weken
pi_72641313
o ff een tip voor de zwangeren in de winter: H&M heeft weer nieuwe dingen op de site geplaatst; waaronder een leuke coltrui en een mooi vest....

*heeft al ff een bestelling gedaan*

en o ja, ik was gister de alllllllerbeste met lasergamen met ons teamuitje (ruim 30 man)
en met een enorm verschil haha... en dat met mijn 24 weken buik
pi_72641600
Hey Sorbo, komen morgen misschien je meubeltjes? Leuk joh!

Davinia Hier ben ik. En Karin is geen 17-9-mama Gefeli met je 24-weken-mijlpaal

BJ, fijn dat het uitje leuk was (en je enkels weer toonbaar )

Verder weet ik het niet meer Ik ben vanmorgen weer heerlijk gemasseerd door de fysio, dat was iig erg prettig
Lotte!
Noah!
pi_72642082
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan toch
Hypothese:
De kans op het breken van de vliezen van een 8 maanden zwangere vrouw is vergroot wanneer zij aanwezig is in een collegezaal ten opzichte van niet aanwezig zijn in de collegezaal.
Dus, wie offert zich op als proefpersoon? We moeten redelijk wat mensen meedoen natuurlijk. Hoe groot moeten de experimentele groepen zijn?

Ik ga, als het lukt, met 37 weken en 3 dagen eindexamen doen... Het is dan wel niet in een collegezaal, maar wel op school. Word ik geïncludeerd?
pi_72642139
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
pi_72642275
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
Naja, het deed wel pijn, maar er zit wel verschil tussen massagepijn en je teen stoten pijn (voor mij in ieder geval ) En daarna kon ik weer redelijk normaal lopen, dat scheelde ook
Lotte!
Noah!
pi_72642341
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Hier vind ik massages ook niet altijd alles, maar het werkt wel, ondanks de pijn vooraf tijdens het masseren
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72643449
Beessie-Jen mag je gewoon lasergamen tijdens de zwangerschap dan?

Sorbo leuk de meubeltjes komen Alvast veel plezier met de voorpret en het inruimen!

Zo en weer terug van mijn werk. Was even met de fiets heen en weer gegaan, maar mnerkte dat dat nu toch wel zwaar werd (kwartiertje enkele reis). Nou ja ik heb me weer even laten zien Nu maar even met een boek op de bank.

En het oversluiten van de hypotheek duurt en duurt maar. Waarschijnlijk (notaris had een vrije dag dus weet het nog niet 100% zeker) hebben we nu een afspraak voor.... jawel 17 september Ben benieuwd of we dat nog gaan redden. Maandag maar even bellen over hoe het machtigen in zijn werk gaat...
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:23:25 #246
190853 RockabeIIa
pi_72644990
Ik heb net de eerste spullies bij elkaar gepakt voor de baby Het eerste pakje is nog een beetje nat van de was. Maar damn, zo wordt het wel heel echt!
pi_72646531
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Stiemie het volgende:
Beessie-Jen mag je gewoon lasergamen tijdens de zwangerschap dan?

ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagd wist het ook niet zeker...
het enige gevaar is als je met iemand botst.. maja dat kan ik ook ergens anders doen...
pi_72647305
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb net de eerste spullies bij elkaar gepakt voor de baby Het eerste pakje is nog een beetje nat van de was. Maar damn, zo wordt het wel heel echt!
Maar wel heel leuk echt hè?!
pi_72647475
Stoer BJ!!!
Rocka dan komt het echt dichtbij ja, maar hartstikke leuk! Eerste pakje
Jahoor WupWup je mag meedoen, want het is ook stress op een plek waar je beoordeeld wordt. Spannend zeg, waarvoor ga je eindexamen doen?

Uh als ik een winterjasje wil kopen voor mijn zoon kan ik dan het beste maat 62 of 68 kopen? Ik heb alleen een tweedehands jasje in maat 50 en het berenpak van H&M in maat 62. Moet je eigenlijk sowieso een maat groter kopen omdat de kleertjes er nog onder moeten passen? Dan past dat tweedehands jasje echt niet
pi_72647568
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagd wist het ook niet zeker...
het enige gevaar is als je met iemand botst.. maja dat kan ik ook ergens anders doen...
Ah ik dacht dat dat helemaal niet mocht vandaar. Wel erg leuk altijd om te doen! En botsen kan inderdaad overal
pi_72647660
Twinkly ik heb voor maat 62 gekozen op advies van anderen.
pi_72647841
*zwaait naar iedereen
Ben weer terug van een weekje Texel, in 1 woord: heerlijk!!!!
Lekker elke dag naar het strand, over het algemeen lekker zonnetje erbij en met baby gaat denk ik ook alles naar wens, is vollop aanwezig. Superschattig schapenwollen truitje voor hem gekocht, en een ouderwetse goed uitziende kinderstoel bij de kringloop daar, en mini regenlaarsjes.
Inmiddels al bijna 29 weken , gaat echt superhard nu.

Zo nu effe een stukkie bijlezen van al jullie belevenissen, wat ik al wel gezien heb is dat ik geen ''bekende'' pasgeboren baby gemist heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72647885
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Stoer BJ!!!
Jahoor WupWup je mag meedoen, want het is ook stress op een plek waar je beoordeeld wordt. Spannend zeg, waarvoor ga je eindexamen doen?

Uh als ik een winterjasje wil kopen voor mijn zoon kan ik dan het beste maat 62 of 68 kopen? Ik heb alleen een tweedehands jasje in maat 50 en het berenpak van H&M in maat 62. Moet je eigenlijk sowieso een maat groter kopen omdat de kleertjes er nog onder moeten passen? Dan past dat tweedehands jasje echt niet
Wij hadden een maat 56 jasje gekocht; A. woog 3765 gram bij geboorte en was 51 cm lang.
Het jasje was nog best aan de ruime kant. Een maat 68 zou ze echt in verzopen zijn

en ik zou zelf geloof ik ook geen maat 62 gekocht hebben, maar als je wilt dat je kindje het nog 3 maanden kan dragen dan is dat wel beter natuurlijk.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72647898
Hmm, ik heb net de hele tuin ontdaan van onkruid. Kan iemand me morgen vertellen dat het mijn eigen schuld is als ik ga lopen klagen van de pijn?

Ik geloof dat ik nog moet accepteren dat sommige dingen misschien niet meer zo verstandig zijn om te doen in je eentje.....

Edit: Huuphuup, wat een schatje!!! Ik smelt er helemaal van...
pi_72647927
Hé Poppejans! Fijn dat je zo genoten hebt! 't Is ook wel een erg leuk eiland he?

Oh en nog even deze voor mezelf: 36 weken
pi_72647971
Zal ik je dat anders nu alvast vertellen DJRandal? EIGEN SCHULD!
pi_72648089
Awhgoshie A is om op te vreten!
En leuk jasje heeft ze!
Ok 56 of 62 dus, hmm in de wandelwagenbak hebben ze toch wel een jasje aan als je in de winter naar buiten gaat?
pi_72648172
ja een jasje hebben ze dan wel aan ja, en een dekentje eroverheen nog. 1 laag meer dan jij zelf aan hebt, dus het dekentje is de extra laag dan.

ik zou tegen die tijd gewoon eens aan je vk vragen hoe groot ze je ventje schatten en op basis daarvan het eerste jasje kopen. En dan nu je geld uitgeven aan een superleuk jasje in een grotere maat
maar dat ben ik dan weer koopziek enzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72648913
ik ben net ook ff de stad in geweest, maar ik merk dat het shoppen wel minder leuk wordt nu de keuze steeds beperkter wordt..
zijn toch wel weinig winkels die leuke positiekleding verkopen vind ik

heb net maar ff online wat dingen van mamalicious besteld, dat is 1 van de weinige merken die ik echt leuk vind
pi_72649347
Vind ik ook, BJ.
Shoppen is nu minder leuk.

Komt bij mij ook omdat ik het gewoon zonde vind om geld uit te gaan geven aan kleding die ik over 4 maanden nooit meer zal dragen. Dus ik had besloten niks meer te kopen.
Maar ik ben nu alweer uitgekeken op de paar spullen die ik nu heb...
pi_72649556
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:27 schreef lily het volgende:
Vind ik ook, BJ.
Shoppen is nu minder leuk.

Komt bij mij ook omdat ik het gewoon zonde vind om geld uit te gaan geven aan kleding die ik over 4 maanden nooit meer zal dragen. Dus ik had besloten niks meer te kopen.
Maar ik ben nu alweer uitgekeken op de paar spullen die ik nu heb...
en dat herken ik idd ook wel...
koop ook geen winterjas, vind ik ook zo zonde...
pi_72649670
Nee, ik ook niet.

Ik trek er wel een van mijn man aan...
pi_72650252
Oja, winterjas

Vorige keer was ik in September uitgerekend

Hmmm, maar meestal heb ik toch geen jas aan, maar een vest oid en dat wil wel met buik En anders de onderste knopen maar los van mijn wollen jas
pi_72650332
Ooohh Huup wat doe je me aan, zo'n schattige foto!! Ik vind 5 (of 7) weken wachten al zo lang duren...

Hier helemaal goedgekeurd door de echomevrouw van het ziekenhuis! Beeb was prima gegroeid, zorgen om niets gemaakt dus!!

Ohja, zou een modje in de OP , meisje, achter mijn naam willen zetten?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72650527
Sproet-je een meisje
Leuk!!!!
pi_72650707
Sproet fijn dat het goed was
pi_72650710
ooohhh, maar dat weet ik al sinds week 17 hoor! hahaha maar het is nooit in de op gezet...
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:10:28 #268
190853 RockabeIIa
pi_72650780
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Stoer BJ!!!

Ik heb een vestje in maat 50 en 1 in 56. Je hoeft ze niet te groot te kopen maar maat 56 is groot genoeg.
maat 62 is echt belachelijk groot, of is het niet voor in het begin?
Ze groeien dan wel heel hard maar stel dat je beeb geboren wordt met 48cm... reken uit je winst
pi_72650903
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef DJRandall het volgende:
Hmm, ik heb net de hele tuin ontdaan van onkruid. Kan iemand me morgen vertellen dat het mijn eigen schuld is als ik ga lopen klagen van de pijn?

Ik geloof dat ik nog moet accepteren dat sommige dingen misschien niet meer zo verstandig zijn om te doen in je eentje.....

Edit: Huuphuup, wat een schatje!!! Ik smelt er helemaal van...
Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bent
Mijn voortuin moet ook hoognodig gedaan worden, misschien krijg ik de buurjongen zo gek....

Ymme, had je de vk nog gebeld?

Huup

Shoppen moet handige instappers gaan kopen want bukken om mn sokken aan te doen doet al pijn, dus veters strikken of klitteband of laarzen zal ookniet fijn gaan.
pi_72651579
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bent
Mijn voortuin moet ook hoognodig gedaan worden, misschien krijg ik de buurjongen zo gek....
Dat is voor de kattenpoep ed, maar als je gewoon aan het snoeien/opbinden/schoffelen ed bent kan het geen kwaad hoor
Je moet alleen niet in de aarde gaan wroeten.
pi_72651619
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is voor de kattenpoep ed, maar als je gewoon aan het snoeien/opbinden/schoffelen ed bent kan het geen kwaad hoor
Je moet alleen niet in de aarde gaan wroeten.
Mja, ik trek onkruid meestal met mn (blote) handen eruit, vandaar dat ik het zeg.
pi_72651670
Hier hebben we een jasje in maat 56 en 62 klaarliggen. Kyllian heeft de eerste periode echt een 56 nodig gehad en de rest van de winter een 62. Hij was een gemiddelde baby (3180 gr).

Ow en over in de tuin werken...wij hebben 3 jaar geleden toe ik zwanger was een nieuwe tuin aangelegd. Als je maar handschoenen draagt Misschien komende maand weer een tuin aanleggen, zijn weer verhuisd en hebben nog een kale tuin.

Ik kan van een vriendin een winterjas lenen, hoop dat ik hm pas
pi_72651739
quote:

[..]

Ymme, had je de vk nog gebeld?

Huup

Shoppen moet handige instappers gaan kopen want bukken om mn sokken aan te doen doet al pijn, dus veters strikken of klitteband of laarzen zal ookniet fijn gaan.
Nee

Het bleek een andere ziekte te hebben.
Dus is niet meer nodig
pi_72651803
Zal ook eens een vk controle update doen hier
Ben vanmiddag ook weer goedgekeurd. Bloeddruk 110/75 en beeb leek goed te groeien en had een mooi kloppend hartje. Over 2,5 week weer en dan ook een extra groeiecho (vanwege hogere BMI).
pi_72651967
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mja, ik trek onkruid meestal met mn (blote) handen eruit, vandaar dat ik het zeg.
ik ook, maar dan raak ik alleen het onkruid en niet de aarde, haha Ik zou trouwens sowieso wel even handschoenen aandoen inderdaad.

Ik ben een beetje sip omdat ik voor deze baby geen babykamertje kan maken Waarschijnlijk gaan we pas verhuizen als de baby een paar maanden oud is en tot die tijd slaapt hij op onze kamer.

Maar geen kamertje maken Niet verven, leuke dingetjes uitzoeken en met een dikke buik staan te zwijmelen...
pi_72651981
Sticker voor Meimel hoezee!

en zo is een hoger BMI nog eens leuk, extra echo's
pi_72652024
Freecell: dan zwijmel je toch alvast voor als de baby een paar maanden oud is
pi_72652165
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: dan zwijmel je toch alvast voor als de baby een paar maanden oud is
Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?
Voorlopig wordt het L. zijn kast opruimen en daar ruimte creëren en wieg in de huiskamer en co-sleeper bij ons op de kamer....
Het voelt een beetje onnatuurlijk Zo van *schuif-schuif, z ruimte voor de baby en slapen kan ook in een sinaasappelkist' oid...
pi_72652185
Hier wel druk met de babykamer, maar je mag het van me overnemen hoor Freecell Ben het verven van de babymeubels nu echt wel zat! Vanavond de laatste planken van de kast schilderen, dan kan die het weekend in elkaar. Daarna nog de commode... Ledikant is gelukkig al wel klaar en in elkaar.
pi_72652229
Freecell: hebben jullie dan een huis gekocht? Of gaan jullie nog op zoek naar iets?
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:54:46 #281
190853 RockabeIIa
pi_72652287
Freecell, je maakt toch zeker wel een babyhoekje!?
Hier komt als het goed is morgen de kamer af mooi op tijd, precies 37 wk dan
pi_72652290
Shoppen is inderdaad minder makkelijk nu, BJ! Je moet bijna van tevoren kijken waar geschikte winkels zitten, anders kun je ze nog niet eens vinden!

En ik zit ook nog na te denken over een winterjas. Ik weet nog niet wat ik doe, maar ik ben wel een koukleum, dus heb wel een jas nodig!!
pi_72652470
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?
Voorlopig wordt het L. zijn kast opruimen en daar ruimte creëren en wieg in de huiskamer en co-sleeper bij ons op de kamer....
Het voelt een beetje onnatuurlijk Zo van *schuif-schuif, z ruimte voor de baby en slapen kan ook in een sinaasappelkist' oid...
Maar heeft ook wel weer wat knus, dat baby bij jullie op kamer ligt

Leuk Meimeltje lekker op het kamertje bezig zijn! Hier moeten ook nog maar een paar dingetjes (wat ophang dingen)

Oh Huup die foto

Ik heb 3 vest/jasjes maat 50/56 en een berenpak , dat pak ga ik gebruiken als wagen/maxicosi pak dus gewoon met kleertjes eronderaan en heb dat pak in maat 62 gekocht zodat hij het nog een tijd aankan.

Shoppen voor mezelf vind ik ook veel minder geslaagd! Ik vind dus echt weinig positie-najaarsdingetjes leuk die nu in de winkel hangen, maar ben gelukkig al goed voorzien via internet (Positie-Outlet 4 leuke shirts lange mouw gevonden van Noppies en Mamalicious) en heb 3 basic lange broeken in verschillende kleuren en 1 zwarte legging voor onder 2 jurkjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72652624
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: hebben jullie dan een huis gekocht? Of gaan jullie nog op zoek naar iets?
We zijn op zoek naar een vervangend huurhuis, deze wordt echt te klein, haha Al kan het de eerste maanden nog wel, Leander heeft ook niet op zijn eigen kamer geslapen de eerste 3 maanden en tot een half jaar sliep hij 's nachts nog bij ons en overdag in zijn eigen kamer. Dus tot een half jaar hebben we geen accuut probleem
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, je maakt toch zeker wel een babyhoekje!?
Hier komt als het goed is morgen de kamer af mooi op tijd, precies 37 wk dan
In onze kamer komt een slaapplaats en in Leanders kamer komt even een extra plankje en kastje ed denk ik. En we gaan het daar helemaal héél goed opruimen om extra ruimte te maken en omdat we dan tenminste iets doen.

Morgen is precies op tijd Rocka Haha
37 weken alweer Kijk uit hoor, bij mij was ik dan jouw 'morgen' de hele dag aan het puffen
pi_72652726
Freecell: ahh ok, ik snap hm...dus na de bevalling langzaam beginnen met reageren op woningen.

Ik wil ook echt wel voor de 37 weken klaar zijn met alles Zoiu me te veel gaan stressen, aangezien Kyllian bij 37,5 week kwam
pi_72653027
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: ahh ok, ik snap hm...dus na de bevalling langzaam beginnen met reageren op woningen.
We reageren nu al volop hoor We willen heel graag zsm een huis. Maar als ik naar de punten kijk is het niet heel realistisch om te denken dat we nu één krijgen. Als de baby een maand of 2 is maken we een heel reële kans..
pi_72653637
Pff, een middagje niet lezen en je loopt achter...
Ik hoef gelukkig geen positiekleding meer te kopen, maar ik zie nu best leuke dingen, eigenlijk leuker dan de zomer collectie Oja en ik heb nog een mamalicious broek in de aanbieding voor wie wil. Is een leuke voor met laarzen eronder.
Freecell, lijkt me lastig ja om zo snel nog een ander huis te vinden. Maar wie weet valt het mee, kan je toch nog aan het klussen.
Voor iedereen die goedgekeurd was:
Poppejans, welkom terug van vakantie

Ik heb niet zoveel te melden. Ouders waren hier de hele dag om te poetsen en de tuin te doen enzo. Bekken ging op zich super vandaag, maar ik ben kapot nu. En ik zag tot mijn grote schrik vanmiddag echt rare dingen door de lucht dwarrelen. Na een minuut of 10 op een stoel waren ze helemaal weg, maar toch. Als ik nou nog hoofdpijn krijg ofzo moet ik misschien toch maar even de vk bellen...en dan weer het gevoel krijgen dat je je aanstelt, dus ik stel het echt uit tot ik hoofdpijn krijg of nog een keer sterretjes zie.
pi_72654440
Freecel dan kan je straks gewoon lekker in het nieuwe huis helemaal losgaan op 2 kamers! Een stoere grote-broer kamer en een babykamer! En dan nu alvast leuke ideetjes verzamelen.

Poppejans welkom thuis! Fijn dat Texel zo fijn was!

Rocka morgen het kamertje helemaal klaar! Hier laten we de baby eerst in een wiegje naast ons bed slapen en overdag bij Linde in de kamer in de kinderwagen. Handig als ik overdag weg wil.

Pff verder even het eerste echte baalmoment in deze zwangerschap Ben zooo moe en heb steeds pijn in mijn rug, maar te weinig om als echt gerommel door te gaan. Kan verder echt he-le-maal niks hebben van Linde, de katten of mijn vriend. Liefst sla ik de komende 2 a 3 weken gewoon even over en kom dan weer bij met een lief meisje in de wieg

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 11-09-2009 20:10:17 ]
pi_72654479
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef Stiemie het volgende:
Liefst sla ik de komende 2 a 3 weken gewoon even over en kom dan weer bij met een lief meisje in de wieg
Mag ik ook mee doen dan? En het mag ook een jongetje zijn hoor....
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:06:43 #290
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72654911
Ego-post

Ik ben proefkonijn ( ) in hetzelfde onderzoek als Sterrenmunt.

Gisteren mijn eerste echo gehad. 007 is 1,8 mm en hij heeft een knipperend hartje!
Ik vond het ontzettend bijzonder om nu al zo in m'n buik te kunnen kijken! Ik kijk al weer uit naar aanstaande donderdag, naar de tweede echo!

Plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ga ik het nieuws aan m'n ouders vertellen. Ik vind 't spannend!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:08:53 #291
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72654988
Keshet wat fijn .

Ik hoor echt in dit topic, maar ik heb eigenlijk steeds niks te vertellen, zo suf .

Nou ja, hallo dan maar weer ...
pi_72655012
jeeetje, 1.8mm, das echt nog heeeeel klein. cool he!
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:09:52 #293
223453 Guuzewuus
pi_72655024
Stiemie en mefke, gewoon zoveel mogelijk lekker kneuteren, met kopjes thee en makkelijke leesbladen op de bank of in bed. Lekker in de ik-vertroetel-mezelf-modus .
pi_72655130
Oh wat bijzonder zo'n ieniemienie kindje op de echo

Guus ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te rusten enzo hoor, maar ja met een peutertje d'rbij lukt dat gewoon echt zoveel minder goed dan tijdens de eerste zwangerschap. Merk dat ik die combi echt moeilijk vind En dan voel ik me wer schuldig omdat ik niet altijd even lief tegen mijn meisje doe en dat mijn vriend zoveel moet doen en...en... Leuk he hormonen
pi_72655193
quote:

[..]

Nee, ik ben eigenwijs. Bovendien heb ik alleen onkruid getrokken. Ben ook nog nooit kattenpoep tegen gekomen hier. Onze eigen kat doet het niet eens in de tuin, hahaha.

Maar volgende keer zal ik toch braaf de klus aan overlaten, of handschoenen aandoen.
De rugpijn is ook redelijk weg getrokken na een power-nap!!

voor de sticker van Meimel..
voor het knipperend hartje van Keshet, mooi he?
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:15:13 #296
223453 Guuzewuus
pi_72655197
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat bijzonder zo'n ieniemienie kindje op de echo

Guus ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te rusten enzo hoor, maar ja met een peutertje d'rbij lukt dat gewoon echt zoveel minder goed dan tijdens de eerste zwangerschap. Merk dat ik die combi echt moeilijk vind En dan voel ik me wer schuldig omdat ik niet altijd even lief tegen mijn meisje doe en dat mijn vriend zoveel moet doen en...en... Leuk he hormonen
Snap ik wel, en zo'n kleintje kan je ook nog niet zoveel uitleggen misschien. Maar na haar bedtijd dan? Ik kneuter standaard na 1930uur. je man zou je dat toch moeten kunnen uitleggen, dat jij dan 'uit' staat, of werkt dat niet zo ?
pi_72655463
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik hoor echt in dit topic, maar ik heb eigenlijk steeds niks te vertellen, zo suf .

Nou ja, hallo dan maar weer ...
Dat dus

Maar wel even ook een jompel voor Keshet voor het knipperende hartje

Ik las ook nog een mooi gegroeide beeb van Sproet-je. Heerlijk meis!

En nog wat stickertjes! Lekker weer hoor!
pi_72655527
Keshet
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:26:56 #299
223453 Guuzewuus
pi_72655590
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dat dus

...

We houden gewoon het lijntje open, door steeds maar wel even binnen te waaien en rond te zwaaien, voor het geval we straks wèl vanalles te melden hebben, toch .

En wat voor stickers hebben jullie het over? Ik naam aan figuurlijk, maar dan nog kan ik het niet plaatsen
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:30:09 #300
190853 RockabeIIa
pi_72655707
Keshet, wat een heerlijke bevestiging. Proficiat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')