abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72638501
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen allemaal.

Ik had vanochtend mijn eerste echte frustratie moment zeg

Ik ging op de weegschaal staan (hoe fout ) en dat was niet okay! Nou ja verstandelijk snap ik het wel en het valt ook nog genoeg mee, maar ik voelde me echt een beetje

Vervolgens probeer ik nog wat kleding, wat natuurlijk niet meer past en kom ik tot de conclusie dat ik toch echt moet winkelen. zat zich al af te vragen waarom ik in godsnaam boven zo aan het stampen was en uiteindelijk heb ik verzucht hoe lang deze ellende nog zou duren
En hij is zo slim geweest om te zeggen dat ik maar moest gaan winkelen en heeft het verder allemaal wat genegeerd.

Het zal er allemaal wel bij horen denk ik he?

Ohw en als ik thuis kom tref ik natuurlijk een teringbende aan boven, nice
Fijn hè

Maar hè, lekker shoppen is nooit verkeerd natuurlijk.
Hopelijk voel je je snel weer wat vrolijker
pi_72639277
hihi Mefke heeft nesteldrang
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
Maarrrr wat is de correlatie tussen collegezalen en het breken van de vliezen

hihi net in de Hema liep een "net-papa" paniekerig rond en ik vroeg wat er was. Nou, hij kon maat 50 niet vinden en zijn zoontje was alles te groot, hij deed hem een broek aan en die kwam tot zijn hoofd. Awhgoshie! Ik heb m maar even de weg gewezen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72639784
Sorbo, je kat
Die was vast heel pluizig en zacht geworden (en met de dikste staart ooit )
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:41:41 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72639953
rocka, hoe as het bij de peut? waarom eigenlijk laatste keer?

die dromen van jullie!

en die geuren ook! wel jammer van eht vestje, maar wellicht trekt het na de bevalling weer weg. of was het en vestje voor jezel?

vandaag 24 weken! de echte mijlpalen gaan eraan komen!

twinkly, corelatie? vergrrot de aanwezigheid van collegezalen het breken van de vliezen? of is het breken van de vliezen een maat voor het aantal collegezalen? (Sorry, statistieknerd hier)

ik ben trouwens nog nooit op de weegscaal gezet bij de vlos? gister zelf ff op dat ding gestaan en we zijn op +4 of +5 bij 24 weken, helemaal prima, vind ik zelf en we beginnen ook lekker te pensen, dus dat is ook leuk.

volgens mij mis ik nog een aantal 17-sep dames? heeft iedereen al gemeld? stiemie, karin, wie nog meer?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:42:28 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72639974
hetismij/davinia: ik ben niet voor meer sessies verzekerd en daarnaast heb ik zo veel moeite er te komen dat ik het zo ook wel goed vind. Ik ken mijn oefeningen en doe ze trouw dus het enige dat ik echt mis is een goeie massage die voor een dag of 2-3 verlichting geeft.

Vandaag hebben we de bevalling besproken over hoe ik het beste kon doen tijdens persen e.d. en voor na de bevalling hoe ik mezelf kan trainen de eerste weken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72640095
@Icantrix; jeujjjjjj 28 weken!

@Sindell: ik ken de frustratie van de weegschaal..... ik ben de laatste weken ook VEEL aangekomen.. (sinds de vorige controle bijna 4 kg)... maar ik houd ook veel vocht vast....
maar vind het nog steeds moeilijk aan het wennen dat ik elke keer op de weegschaal zwaarder word...

@Sorbootje, jeeeeeeeeeeeujjj! VERLOF!!!!! wat heerlijk voor je!

@ Mefke, babytje nog aan boord begrijp ik.... heb je al een voorgevoel???

@ Twinkly, bijzondere droom...

@alle goedgekeurde mamma's vandaag en gisteren

en voor iedereen die ik nu vergeet
en natuurlijk bedankt voor de jompels voor mijn 24 weken mijlpaal!

enorm drukke week achter de rug; maar nu ff een dagje wat rustiger....

gister teamuitje was gezellig... maar wat waren mijn enkels aan het einde van de dag DIK!!!! niet leuk...
gelukkig zijn ze na een lange nacht op bed wel weer een beetje toonbaar....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72640429
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:

[..]

De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...
pi_72640682
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, corelatie? vergrrot de aanwezigheid van collegezalen het breken van de vliezen? of is het breken van de vliezen een maat voor het aantal collegezalen? (Sorry, statistieknerd hier)
rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan toch
Hypothese:
De kans op het breken van de vliezen van een 8 maanden zwangere vrouw is vergroot wanneer zij aanwezig is in een collegezaal ten opzichte van niet aanwezig zijn in de collegezaal.
Dus, wie offert zich op als proefpersoon? We moeten redelijk wat mensen meedoen natuurlijk. Hoe groot moeten de experimentele groepen zijn?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72640705
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:00 schreef Rubey het volgende:

[..]

Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...
he ik wilde juist 's nachts gaan presenteren als er niemand aanwezig is, flauw hoor.
pi_72640720
Hey girls!

Nog ff een late voor Aoraki's 28 weken! Da's idd een heuse heule echte mijlpaal! Nog buikpijn gehad, trouwens?

Sorbo, al uitgesipt en gesnotterd? Is heel normaal hoor! Ineens zit je daar dan alleen thuis te wezen en heb je alle tijd om je allerlei enge dingen in je hoofd te halen... Had precies hetzelfde! En nog regelmatig trouwens. Zei gister nog tegen N. dat ik er af en toe best wel tegenop zie. Waarop hij heel nuchter reageerde met: ""Ach, terug kun je toch niet meer...!" En gek genoeg was dat nog een geruststellende gedachte ook!

Lily, met babyolie gaat scheren prima op gevoel, heb ik ontdekt. Dat glijdt als een trein waardoor je overal lekker overheen en tussendoor kunt rauzen.

Thanks voor je tekening en uitleg, Picasso! Grappig, ik slaap precies zo. En slaap prima, moet ik zeggen! En alweer 28 weken vandaag! Gefeliciteerd!

Twink, nu heb je je presentatie lekker achter de rug, nou is het natuurlijk niet handig om je alsnóg over allerlei rare dingen te gaan piekeren. En natuurlijk nergens voor nodig, dat weet je zelf ook wel! Maar het houdt je wel lekker bezig! Wat lief trouwens dat je aan die verse vader vroeg wat er was!

Wat een suïcidale kat heb jij, Sorbo! Las een tijdje geleden nog over een kat die was meegewassen (of in de droger) en die had het niet overleefd. Goed dat je het zag!

Het-is-mij, weer goedgekeurd! Fijn! En nu maar hopen dat het voorwerk iets in gang zet!

Sindell, lekker aan het winkelen! Knap je vast van op!

Davinia, het vestje is voor mezelf. Maar ga er idd van uit dat ik het straks niet meer vind stinken.

Toch fijn afgesloten dan Rocka, of niet? Heb je het idee dat je er straks tijdens en na de bevalling wat aan zult hebben?

Hier is de vk vanmorgen nog ff langs geweest om m'n bloeddruk te meten. Onderdruk was weer 80. Best hoog voor mijn doen, maar ik stond al een half uur onder de douche te dampen toen ze aankwam. En verder heb ik nauwelijks klachten en maak ik mezelf ook totáál geen zorgen!

N. en ik begonnen ons gister wel ineens te beseffen dat we wel erg binnenkort een kindje gaan krijgen! Er was ineens een gezamenlijk wtf-momentje, zeg maar! Maar ach, dat zullen we nog wel vaken hebben!
pi_72640997
morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes morgen eindelijk meubeltjes

Ik bied mij overigens niet aan als collegezaalproefpersoon.
pi_72641045
Kat presteerde het net om met wasmand en al van de tafel te vallen dus volgens mij is ze inderdaad levensmoe.

(en we noemen haar niet voor niets terror-fleurtje)
pi_72641109
Hier nog even een paar jompels voor:

De mijlpalen
De komst van de meubeltjes van Sorbootje
De goedgekeurde dames
De goede nachtrust van sommigen

En voor de dames waar het wat minder gaat met het lichaam en de kilo's

Hier zit ik de klok naar half 5 te kijken, want het is totaaaaaaal mijn dag niet. Misschien ga ik vandaag eens kijken of ik dat uurtje extra pauze aan het eind van de dag kan opnemen en wat eerder naar huis ga.

Oh ja, vandaag hier 17 weken
pi_72641313
o ff een tip voor de zwangeren in de winter: H&M heeft weer nieuwe dingen op de site geplaatst; waaronder een leuke coltrui en een mooi vest....

*heeft al ff een bestelling gedaan*

en o ja, ik was gister de alllllllerbeste met lasergamen met ons teamuitje (ruim 30 man)
en met een enorm verschil haha... en dat met mijn 24 weken buik
pi_72641600
Hey Sorbo, komen morgen misschien je meubeltjes? Leuk joh!

Davinia Hier ben ik. En Karin is geen 17-9-mama Gefeli met je 24-weken-mijlpaal

BJ, fijn dat het uitje leuk was (en je enkels weer toonbaar )

Verder weet ik het niet meer Ik ben vanmorgen weer heerlijk gemasseerd door de fysio, dat was iig erg prettig
Lotte!
Noah!
pi_72642082
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan toch
Hypothese:
De kans op het breken van de vliezen van een 8 maanden zwangere vrouw is vergroot wanneer zij aanwezig is in een collegezaal ten opzichte van niet aanwezig zijn in de collegezaal.
Dus, wie offert zich op als proefpersoon? We moeten redelijk wat mensen meedoen natuurlijk. Hoe groot moeten de experimentele groepen zijn?

Ik ga, als het lukt, met 37 weken en 3 dagen eindexamen doen... Het is dan wel niet in een collegezaal, maar wel op school. Word ik geïncludeerd?
pi_72642139
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
pi_72642275
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
Naja, het deed wel pijn, maar er zit wel verschil tussen massagepijn en je teen stoten pijn (voor mij in ieder geval ) En daarna kon ik weer redelijk normaal lopen, dat scheelde ook
Lotte!
Noah!
pi_72642341
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Hier vind ik massages ook niet altijd alles, maar het werkt wel, ondanks de pijn vooraf tijdens het masseren
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72643449
Beessie-Jen mag je gewoon lasergamen tijdens de zwangerschap dan?

Sorbo leuk de meubeltjes komen Alvast veel plezier met de voorpret en het inruimen!

Zo en weer terug van mijn werk. Was even met de fiets heen en weer gegaan, maar mnerkte dat dat nu toch wel zwaar werd (kwartiertje enkele reis). Nou ja ik heb me weer even laten zien Nu maar even met een boek op de bank.

En het oversluiten van de hypotheek duurt en duurt maar. Waarschijnlijk (notaris had een vrije dag dus weet het nog niet 100% zeker) hebben we nu een afspraak voor.... jawel 17 september Ben benieuwd of we dat nog gaan redden. Maandag maar even bellen over hoe het machtigen in zijn werk gaat...
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:23:25 #246
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72644990
Ik heb net de eerste spullies bij elkaar gepakt voor de baby Het eerste pakje is nog een beetje nat van de was. Maar damn, zo wordt het wel heel echt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72646531
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Stiemie het volgende:
Beessie-Jen mag je gewoon lasergamen tijdens de zwangerschap dan?

ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagd wist het ook niet zeker...
het enige gevaar is als je met iemand botst.. maja dat kan ik ook ergens anders doen...
pi_72647305
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb net de eerste spullies bij elkaar gepakt voor de baby Het eerste pakje is nog een beetje nat van de was. Maar damn, zo wordt het wel heel echt!
Maar wel heel leuk echt hè?!
pi_72647475
Stoer BJ!!!
Rocka dan komt het echt dichtbij ja, maar hartstikke leuk! Eerste pakje
Jahoor WupWup je mag meedoen, want het is ook stress op een plek waar je beoordeeld wordt. Spannend zeg, waarvoor ga je eindexamen doen?

Uh als ik een winterjasje wil kopen voor mijn zoon kan ik dan het beste maat 62 of 68 kopen? Ik heb alleen een tweedehands jasje in maat 50 en het berenpak van H&M in maat 62. Moet je eigenlijk sowieso een maat groter kopen omdat de kleertjes er nog onder moeten passen? Dan past dat tweedehands jasje echt niet
pi_72647568
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagd wist het ook niet zeker...
het enige gevaar is als je met iemand botst.. maja dat kan ik ook ergens anders doen...
Ah ik dacht dat dat helemaal niet mocht vandaar. Wel erg leuk altijd om te doen! En botsen kan inderdaad overal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')