Fijn hèquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik had vanochtend mijn eerste echte frustratie moment zeg![]()
Ik ging op de weegschaal staan (hoe fout) en dat was niet okay! Nou ja verstandelijk snap ik het wel en het valt ook nog genoeg mee, maar ik voelde me echt een beetje
![]()
![]()
Vervolgens probeer ik nog wat kleding, wat natuurlijk niet meer past![]()
![]()
en kom ik tot de conclusie dat ik toch echt moet winkelen.
zat zich al af te vragen waarom ik in godsnaam boven zo aan het stampen was en uiteindelijk heb ik verzucht hoe lang deze ellende nog zou duren
![]()
En hij is zo slim geweest om te zeggen dat ik maar moest gaan winkelen en heeft het verder allemaal wat genegeerd.
Het zal er allemaal wel bij horen denk ik he?
Ohw en als ik thuis kom tref ik natuurlijk een teringbende aan boven, nice![]()
Maarrrr wat is de correlatie tussen collegezalen en het breken van de vliezenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:03 schreef McLaura het volgende:
[..]
De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:41 schreef DaviniaHR het volgende:
twinkly, corelatie? vergrrot de aanwezigheid van collegezalen het breken van de vliezen? of is het breken van de vliezen een maat voor het aantal collegezalen?(Sorry, statistieknerd hier)
hequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:00 schreef Rubey het volgende:
[..]
Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis zeiden ze van de week dat het grootste deel van deze 10% 's nachts gebeurd. De kans dat het overdag terwijl je bezig bent gebeurd is miniem...
Ik ga, als het lukt, met 37 weken en 3 dagen eindexamen doen... Het is dan wel niet in een collegezaal, maar wel op school. Word ik geïncludeerd?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Twinkly het volgende:
[..]
rofl nou misschien wel, is nog geen onderzoek naar gedaan toch
Hypothese:
De kans op het breken van de vliezen van een 8 maanden zwangere vrouw is vergroot wanneer zij aanwezig is in een collegezaal ten opzichte van niet aanwezig zijn in de collegezaal.
Dus, wie offert zich op als proefpersoon? We moeten redelijk wat mensen meedoen natuurlijk. Hoe groot moeten de experimentele groepen zijn?
Naja, het deed wel pijn, maar er zit wel verschil tussen massagepijn en je teen stoten pijn (voor mij in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
Hier vind ik massages ook niet altijd alles, maar het werkt wel, ondanks de pijn vooraf tijdens het masserenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef WupWup het volgende:
Linda ik wil ook naar jouw fysio! Mijne masseert goed, maar lekker is toch echt anders
ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagdquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Stiemie het volgende:
Beessie-Jen mag je gewoon lasergamen tijdens de zwangerschap dan?
Maar wel heel leuk echt hè?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb net de eerste spullies bij elkaar gepakt voor de babyHet eerste pakje is nog een beetje nat van de was. Maar damn, zo wordt het wel heel echt!
Ah ik dacht dat dat helemaal niet mocht vandaar. Wel erg leuk altijd om te doen! En botsen kan inderdaad overalquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja hoor, dat heb ik ook even nagevraagdwist het ook niet zeker...
het enige gevaar is als je met iemand botst.. maja dat kan ik ook ergens anders doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |