Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef lily het volgende:
[..]
volgens mij is deze termijn in de loop der jaren gewoon bijgesteld (naar voren dus)
ze kunnen steeds meer natuurlijk
denk ik dan
maar "vroeger" was dit altijd 28 weken
Ja, vanaf 24 moeten ze ook begraven/gecremeerd worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.
Bij veel ziekenhuizen ligt de grens dat ze iets voor je kind willen en kunnen doen op 25 wk en bij 28 wk staat in de boekjes dat baby's levensvatbaar zijn (dat wil trouwens niet zeggen dat het dan helemaal gezond en wel de wereld in gaat, maar het kan!)
zoiets was het toch?
*meldt hikbuik!!!
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Getver met dat hamsterArm beest
Hihi mijn "buik" hikt vijf keer per dag ofzo, krijgt ie vast een sterk middenrif van![]()
Pff ik ben nog steeds dat gespannen gevoel niet kwijt van gisteren, heel gek, volgenskomt het door de hormonen want normaal ben ik helemaal niet zo zenuwachtig. Ik begon ook over allemaal rare dingen te piekeren vannacht: ik moet rond begin oktober in Groningen een presentatie houden en wat nou als mijn vliezen breken midden in de presentatie
en dan is beebje misschien niet ingedaald en moet ik gaan liggen! Midden in de collegezaal
En dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ie daar geboren en dan is hij nog veel te klein om uren in de auto te zitten op weg naar huis!
![]()
![]()
En we hebben vast niet genoeg kleertjes en we hebben nog geen winterjasje en en en
zucht
En... áls het gebeurt kom je vást in de krant!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
Zeker weten, kom maar op met die getallen!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
argh zuchtquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Kan die kleertjes overigens nu opnieuw wassen. Onder de lange haren ('t is een perzische kat)
Ik gok dat het heeeeel lage percentages zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix![]()
[..]
Zeker weten, kom maar op met die getallen!!![]()
(Zo werd ik van de week gebeld door de staatsloterij, "aanbieding 5 x 1/5 loten blah blah blah" en waarom ik niet mee wilde doen, of ik dan geen 27 (wat is het??) miljoen wilde winnen)
[..]
argh zuchtik moet steeds de katten wegjagen uit de babykamer, het babybedje en het aankleedkussenhoes hebben een enorme aantrekkingskracht op ze.
De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix![]()
[..]
Zeker weten, kom maar op met die getallen!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |