abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2009 @ 23:48:36 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72630960
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef lily het volgende:

[..]

volgens mij is deze termijn in de loop der jaren gewoon bijgesteld (naar voren dus)
ze kunnen steeds meer natuurlijk

denk ik dan

maar "vroeger" was dit altijd 28 weken
Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.
Bij veel ziekenhuizen ligt de grens dat ze iets voor je kind willen en kunnen doen op 25 wk en bij 28 wk staat in de boekjes dat baby's levensvatbaar zijn (dat wil trouwens niet zeggen dat het dan helemaal gezond en wel de wereld in gaat, maar het kan!)
zoiets was het toch?

*meldt hikbuik!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door RockabeIIa op 10-09-2009 23:55:06 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 10 september 2009 @ 23:53:38 #202
190853 RockabeIIa
pi_72631082
Oh en hamsters ik denk echt dat de vk daar geen antwoord op heeft. Ze wisten zowel bij HA als vk niet eens of een tetanusprik wel kon toen ik met 6-7 wk gebeten was door een bloedhond (teckeltje mijn eigen mormel ook nog...)

incantrix is 1337! <3
pi_72633514
Ja, zoiets zal het zijn, Rocka inderdaad.

En Mefke..met een schaar?
ik laat het nu dus inderdaad doen, ik ben nogal eh grondig, zeg maar

oh, goedemorgen trouwens

bijna weekend
pi_72633631
Môge! Hier weer een keertje heerlijk geslapen, maakt het wel extra moeilijk om eruit te komen...

incantrix wat een grappige tekening, zo slaap ik dus exact enige manier voor me om echt lekker te liggen!

Rest ben ik vergeten, sorry maar voor iedereen!
pi_72633698
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:48 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Volgens mij moet je met het beëindigen van een zwangerschap na 24 weken, om welke reden dan ook, aangifte doen van geboorte van het kind bij de gemeente.
Bij veel ziekenhuizen ligt de grens dat ze iets voor je kind willen en kunnen doen op 25 wk en bij 28 wk staat in de boekjes dat baby's levensvatbaar zijn (dat wil trouwens niet zeggen dat het dan helemaal gezond en wel de wereld in gaat, maar het kan!)
zoiets was het toch?

*meldt hikbuik!!!
Ja, vanaf 24 moeten ze ook begraven/gecremeerd worden.

Goedemorgen trouwens.

Fijne dag! Dames. Morgen hebben weer weekend dus even een dagje bikkelen en dan kunnen we weer genieten.
pi_72634712
Morge!
En meldt, met baby in buik. En uitgeslapen. En het lijkt weer een redelijk pijnloze dag. Mooi.

Lily, ja met zo'n klein schaartje waar je normaal papier mee knipt. En ik ben niet van de grondige, nooit geweest ook, maar het moet niet te lang worden.
Voor iedereen die moet werken vandaag: succes, nog effe, bijna weekend!
En incantrix, jij tekent bijna net zo mooi als mijn fysio. En het werk wel ja. Al krijg ik het, waarschijnlijk door het vocht, nog wel eens voor elkaar om met dooie vingers en polsen wakker te worden.

Ik ga vandaag maar eens verder nesteldrangeren...mijn ouders komen me helpen met de laatste dingetjes, fijn!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72634773
Goede morgen allemaal

Geen nachtbrakers gehad vanacht?
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:11:46 #208
190853 RockabeIIa
pi_72634787
Wat valt er in je eentje te nachtbraken dan
pi_72634814
pi_72635025
Getver met dat hamster Arm beest

Hihi mijn "buik" hikt vijf keer per dag ofzo, krijgt ie vast een sterk middenrif van

Pff ik ben nog steeds dat gespannen gevoel niet kwijt van gisteren, heel gek, volgens komt het door de hormonen want normaal ben ik helemaal niet zo zenuwachtig. Ik begon ook over allemaal rare dingen te piekeren vannacht: ik moet rond begin oktober in Groningen een presentatie houden en wat nou als mijn vliezen breken midden in de presentatie en dan is beebje misschien niet ingedaald en moet ik gaan liggen! Midden in de collegezaal En dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ie daar geboren en dan is hij nog veel te klein om uren in de auto te zitten op weg naar huis! En we hebben vast niet genoeg kleertjes en we hebben nog geen winterjasje en en en zucht
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72635724
Goedemorgen!!

Heb lekker geslapen en ben een stuk vrolijker dan gisteren. Dat nachtbraken van gisternacht ( in eerste instantie in mijn eentje ) heeft vast ook niet geholpen. Maar nu dus weer helemaal blij.

Incantrix, wat een tekentalent! Ik word er stil van!

Zag hier nét op tijd dat een van mijn katten op een babywasje in de droger was gaan liggen. Ze heeft dezelfde kleur (creme). Ze had het vast niet lekker gevonden als ik het deurtje dichtgeknald had en de droger aangezet had.

Kan die kleertjes overigens nu opnieuw wassen. Onder de lange haren ('t is een perzische kat )
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:58:54 #212
190853 RockabeIIa
pi_72635755
*gaat zo voor de laatste keer naar de bekkenpeut*
pi_72635786
Succes!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:09:25 #214
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72636018
Goodmornings lieve allemaal Jullie gaan het nooit geloven, maar ik kom echt nú mijn bed pas uit, wat een feest! Ben een keertje wezen plassen en heb toen meteen meneer zeurkat buiten de slaapkamer gesloten, heb ergens nog een keertje mijn lief braaf 'werk ze' gewenst en verder was er alleen maar veel Ik denk dat ik mijn thema 'slapen' met goed gevolg heb afgesloten voor gisteren. En haha, dank u, dank u *maakt buiging* , het is wel weer te zien waar het talent zit ja

Oh, en ik ben vandaag 28 weken (en terwijl ik er net een voor mezelf bij wil doen krijg ik even een enorme bloedneus, tres charmant)!

Twinkly, hopelijk kun je de beren op de weg snel gedag zwaaien en voel je je wat beter. Het gaat hardstikke goedkomen en jij kan dit gewoon allemaal! Je hebt net een hele mooie zeven gehaald én jij bent de sterkste geweest door tóch nog langs te gaan bij die schijnheilen op je werk. Sterke vrouw in da house

Sorbootje, hoeps, dan had je wel een héél pluizig poezebeest overgehouden waarschijnlijk (en niet een hárige babywas, maar een totaal als was onherkenbare babywas denk ik ). Overigens is het mijn tante één keer gebeurd dat ze de droger aanzette met kat erin en dat was toch echt wel duidelijk bínnen de tien seconden hoor, de droger maakte zo'n raar geluid.. *deur open* *zip* (Da's het geluid van een kat die zich de droger uit teleporteert ) Maarehm, wel balen dat je wasje nu opnieuw moet, ik ken het ja. Ik heb van bijna elke kleur wel een kat..

Mefke, lekker als je het strakjes af zou kunnen maken met je ouders samen, moet je nog veel doen? (Of heb je het gevóel dat er nog veel moet? )

Rocka, succes bij de peut!!
3!
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:09:51 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_72636033
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Getver met dat hamster Arm beest

Hihi mijn "buik" hikt vijf keer per dag ofzo, krijgt ie vast een sterk middenrif van

Pff ik ben nog steeds dat gespannen gevoel niet kwijt van gisteren, heel gek, volgens komt het door de hormonen want normaal ben ik helemaal niet zo zenuwachtig. Ik begon ook over allemaal rare dingen te piekeren vannacht: ik moet rond begin oktober in Groningen een presentatie houden en wat nou als mijn vliezen breken midden in de presentatie en dan is beebje misschien niet ingedaald en moet ik gaan liggen! Midden in de collegezaal En dan moet ik naar het ziekenhuis en wordt ie daar geboren en dan is hij nog veel te klein om uren in de auto te zitten op weg naar huis! En we hebben vast niet genoeg kleertjes en we hebben nog geen winterjasje en en en zucht
Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72636206
Incantrix, gij slaapkop! Wat lekker! Nu voel je je zeker wel heerlijk uitgerust?

Hier vier katten in vier verschillende tinten, maar gelukkig niet in het roze, oranje of paars. Hoewel, als ik die cremekleurige met het roze wasje mee ga wassen... wie weet
pi_72636288
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Als we wat percentages noemen die horen bij hoeveel kans je hier op maakt, zou dat helpen
En... áls het gebeurt kom je vást in de krant!
pi_72636296
thx Icantrix
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef Troel het volgende:

[..]

Zeker weten, kom maar op met die getallen!!

(Zo werd ik van de week gebeld door de staatsloterij, "aanbieding 5 x 1/5 loten blah blah blah" en waarom ik niet mee wilde doen, of ik dan geen 27 (wat is het??) miljoen wilde winnen )
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Kan die kleertjes overigens nu opnieuw wassen. Onder de lange haren ('t is een perzische kat )
argh zucht ik moet steeds de katten wegjagen uit de babykamer, het babybedje en het aankleedkussenhoes hebben een enorme aantrekkingskracht op ze.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:24:05 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_72636410
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix
[..]

(Zo werd ik van de week gebeld door de staatsloterij, "aanbieding 5 x 1/5 loten blah blah blah" en waarom ik niet mee wilde doen, of ik dan geen 27 (wat is het??) miljoen wilde winnen )
[..]

argh zucht ik moet steeds de katten wegjagen uit de babykamer, het babybedje en het aankleedkussenhoes hebben een enorme aantrekkingskracht op ze.
Ik gok dat het heeeeel lage percentages zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72636809
Incantrix, ik geef het ronduit toe...ik heb het gevoel dat ik nog wat moet doen. Al is het totaal onzinnig wat ik dan gedaan wil hebben. Want tuin snoeien en behangpanelen ophangen is niet van levensbelang. Dat de badkamer een beurt kan gebruiken is veel zinniger, maar daar stoor ik me veel minder aan. Ach ja, aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Fijn he, een bloedneus in de morgen (ben er pas een week of 6 vanaf) en wat fijn dat je zo enorm goed geslapen hebt, geeft 'den mensch' weer moed!
Hier geen katten trouwens, alleen twee konijnen. En die vinden de box vooral leuk omdat ze eronder kunnen liggen (ding is door ons op wieltjes gezet).

Oeh, driekus ligt echt anders! Ik heb het gevoel dat ie bijna met zijn hoofd buitenhangt. Plas me nu ook een ongeluk, gaat nergens over...

Rocka, hoe ging het?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:42:12 #221
190853 RockabeIIa
pi_72636950
oh ik moet nog gaan!
Afspraak is om 11 uur maar ik was opeens supersnel met aankleden! En peuter werkte warempel ook mee! Doet ie anders noooooit!
pi_72637078
Hallo allemaal, wat kletsen jullie toch veel

@ Sorbootje, geniet van je verlof, knap hoe je dat hebt vol gehouden joh.
@ Rocka, kan hij dan niets meer voor je doen of is het "gewoon" zoals het nu is en that's it?
Ben van de week ook voor t laatst geweest, blijft nu mooi recht staan en ik bel bij bijz.heden.
@ Mefke, goed ingedaald dus
@ Twinkly, wat een droom.....
Heb vanacht ook gedroomd dat ik bevallen was, binnen een paar minuten en iedereen had het kind al gezien en ik lag helemaal apart en wist niet eens hoe mn kindje eruit zag

Ben gister bij de vk goed gekeurd, toch w.s. voorwerk waar ik last van heb (hopelijk ook met resultaat straks ) en kindje is nog niet ingedaald en ligt nog in kruinligging.
Volgens mn manueel therapeut heb ik straks voordeel met de bevalling van mn hypermobiliteit dat alles wat makkelijker uit elkaar kan gaan dus meer ruimte, we zullen zien.
Heb v.a. 13:00 bruiloft van een vriendin maar denk dat ik maar t/m het eten ga ivm harde buiken en het ongesteldheidsgevoel in buik/rug.

Fijne dag alllemaal.
pi_72637160
Het-is-mij, fijn dat je weer goed gekeurd bent
En een fijne bruiloft vanmiddag dan.
En heb je goed hoor, als je het niet langer vol houdt, zal je vriendin dat best begrijpen.
pi_72637482
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef Twinkly het volgende:
thx Icantrix
[..]

De bevalling begint bij 10% met het spontaan breken van de vliezen, de andere getallen ken ik niet
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72638016
Goedemorgen allemaal.

Ik had vanochtend mijn eerste echte frustratie moment zeg

Ik ging op de weegschaal staan (hoe fout ) en dat was niet okay! Nou ja verstandelijk snap ik het wel en het valt ook nog genoeg mee, maar ik voelde me echt een beetje

Vervolgens probeer ik nog wat kleding, wat natuurlijk niet meer past en kom ik tot de conclusie dat ik toch echt moet winkelen. zat zich al af te vragen waarom ik in godsnaam boven zo aan het stampen was en uiteindelijk heb ik verzucht hoe lang deze ellende nog zou duren
En hij is zo slim geweest om te zeggen dat ik maar moest gaan winkelen en heeft het verder allemaal wat genegeerd.

Het zal er allemaal wel bij horen denk ik he?

Ohw en als ik thuis kom tref ik natuurlijk een teringbende aan boven, nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')