Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: dan zwijmel je toch alvast voor als de baby een paar maanden oud is
Maar heeft ook wel weer wat knus, dat baby bij jullie op kamer ligtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?
Voorlopig wordt het L. zijn kast opruimen en daar ruimte creëren en wieg in de huiskamer en co-sleeper bij ons op de kamer....
Het voelt een beetje onnatuurlijk Zo van *schuif-schuif, z ruimte voor de baby en slapen kan ook in een sinaasappelkist' oid...
We zijn op zoek naar een vervangend huurhuis, deze wordt echt te klein, hahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: hebben jullie dan een huis gekocht? Of gaan jullie nog op zoek naar iets?
In onze kamer komt een slaapplaats en in Leanders kamer komt even een extra plankje en kastje ed denk ik. En we gaan het daar helemaal héél goed opruimen om extra ruimte te maken en omdat we dan tenminste iets doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, je maakt toch zeker wel een babyhoekje!?
Hier komt als het goed is morgen de kamer afmooi op tijd, precies 37 wk dan
We reageren nu al volop hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: ahh ok, ik snap hm...dus na de bevalling langzaam beginnen met reageren op woningen.
Mag ik ook mee doen dan? En het mag ook een jongetje zijn hoor....quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef Stiemie het volgende:
Liefst sla ik de komende 2 a 3 weken gewoon even over en kom dan weer bij met een lief meisje in de wieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ga ik het nieuws aan m'n ouders vertellen. Ik vind 't spannend!A grand adventure has begun.
Nee, ik ben eigenwijs. Bovendien heb ik alleen onkruid getrokken. Ben ook nog nooit kattenpoep tegen gekomen hier. Onze eigen kat doet het niet eens in de tuin, hahaha.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bent
Mijn voortuin moet ook hoognodig gedaan worden, misschien krijg ik de buurjongen zo gek....
Snap ik wel, en zo'n kleintje kan je ook nog niet zoveel uitleggen misschien. Maar na haar bedtijd dan? Ik kneuter standaard na 1930uur. je man zou je dat toch moeten kunnen uitleggen, dat jij dan 'uit' staat, of werkt dat niet zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat bijzonder zo'n ieniemienie kindje op de echo![]()
Guus ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te rusten enzo hoor, maar ja met een peutertje d'rbij lukt dat gewoon echt zoveel minder goed dan tijdens de eerste zwangerschap. Merk dat ik die combi echt moeilijk vindEn dan voel ik me wer schuldig omdat ik niet altijd even lief tegen mijn meisje doe en dat mijn vriend zoveel moet doen en...en... Leuk he hormonen
Dat dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik hoor echt in dit topic, maar ik heb eigenlijk steeds niks te vertellen, zo suf.
Nou ja, hallo dan maar weer...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |