abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72651981
Sticker voor Meimel hoezee!

en zo is een hoger BMI nog eens leuk, extra echo's
pi_72652024
Freecell: dan zwijmel je toch alvast voor als de baby een paar maanden oud is
pi_72652165
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:48 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: dan zwijmel je toch alvast voor als de baby een paar maanden oud is
Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?
Voorlopig wordt het L. zijn kast opruimen en daar ruimte creëren en wieg in de huiskamer en co-sleeper bij ons op de kamer....
Het voelt een beetje onnatuurlijk Zo van *schuif-schuif, z ruimte voor de baby en slapen kan ook in een sinaasappelkist' oid...
pi_72652185
Hier wel druk met de babykamer, maar je mag het van me overnemen hoor Freecell Ben het verven van de babymeubels nu echt wel zat! Vanavond de laatste planken van de kast schilderen, dan kan die het weekend in elkaar. Daarna nog de commode... Ledikant is gelukkig al wel klaar en in elkaar.
pi_72652229
Freecell: hebben jullie dan een huis gekocht? Of gaan jullie nog op zoek naar iets?
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:54:46 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72652287
Freecell, je maakt toch zeker wel een babyhoekje!?
Hier komt als het goed is morgen de kamer af mooi op tijd, precies 37 wk dan
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72652290
Shoppen is inderdaad minder makkelijk nu, BJ! Je moet bijna van tevoren kijken waar geschikte winkels zitten, anders kun je ze nog niet eens vinden!

En ik zit ook nog na te denken over een winterjas. Ik weet nog niet wat ik doe, maar ik ben wel een koukleum, dus heb wel een jas nodig!!
pi_72652470
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar daar heb ik nog niet echt een beeld van hè?
Voorlopig wordt het L. zijn kast opruimen en daar ruimte creëren en wieg in de huiskamer en co-sleeper bij ons op de kamer....
Het voelt een beetje onnatuurlijk Zo van *schuif-schuif, z ruimte voor de baby en slapen kan ook in een sinaasappelkist' oid...
Maar heeft ook wel weer wat knus, dat baby bij jullie op kamer ligt

Leuk Meimeltje lekker op het kamertje bezig zijn! Hier moeten ook nog maar een paar dingetjes (wat ophang dingen)

Oh Huup die foto

Ik heb 3 vest/jasjes maat 50/56 en een berenpak , dat pak ga ik gebruiken als wagen/maxicosi pak dus gewoon met kleertjes eronderaan en heb dat pak in maat 62 gekocht zodat hij het nog een tijd aankan.

Shoppen voor mezelf vind ik ook veel minder geslaagd! Ik vind dus echt weinig positie-najaarsdingetjes leuk die nu in de winkel hangen, maar ben gelukkig al goed voorzien via internet (Positie-Outlet 4 leuke shirts lange mouw gevonden van Noppies en Mamalicious) en heb 3 basic lange broeken in verschillende kleuren en 1 zwarte legging voor onder 2 jurkjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72652624
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: hebben jullie dan een huis gekocht? Of gaan jullie nog op zoek naar iets?
We zijn op zoek naar een vervangend huurhuis, deze wordt echt te klein, haha Al kan het de eerste maanden nog wel, Leander heeft ook niet op zijn eigen kamer geslapen de eerste 3 maanden en tot een half jaar sliep hij 's nachts nog bij ons en overdag in zijn eigen kamer. Dus tot een half jaar hebben we geen accuut probleem
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Freecell, je maakt toch zeker wel een babyhoekje!?
Hier komt als het goed is morgen de kamer af mooi op tijd, precies 37 wk dan
In onze kamer komt een slaapplaats en in Leanders kamer komt even een extra plankje en kastje ed denk ik. En we gaan het daar helemaal héél goed opruimen om extra ruimte te maken en omdat we dan tenminste iets doen.

Morgen is precies op tijd Rocka Haha
37 weken alweer Kijk uit hoor, bij mij was ik dan jouw 'morgen' de hele dag aan het puffen
pi_72652726
Freecell: ahh ok, ik snap hm...dus na de bevalling langzaam beginnen met reageren op woningen.

Ik wil ook echt wel voor de 37 weken klaar zijn met alles Zoiu me te veel gaan stressen, aangezien Kyllian bij 37,5 week kwam
pi_72653027
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:07 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: ahh ok, ik snap hm...dus na de bevalling langzaam beginnen met reageren op woningen.
We reageren nu al volop hoor We willen heel graag zsm een huis. Maar als ik naar de punten kijk is het niet heel realistisch om te denken dat we nu één krijgen. Als de baby een maand of 2 is maken we een heel reële kans..
pi_72653637
Pff, een middagje niet lezen en je loopt achter...
Ik hoef gelukkig geen positiekleding meer te kopen, maar ik zie nu best leuke dingen, eigenlijk leuker dan de zomer collectie Oja en ik heb nog een mamalicious broek in de aanbieding voor wie wil. Is een leuke voor met laarzen eronder.
Freecell, lijkt me lastig ja om zo snel nog een ander huis te vinden. Maar wie weet valt het mee, kan je toch nog aan het klussen.
Voor iedereen die goedgekeurd was:
Poppejans, welkom terug van vakantie

Ik heb niet zoveel te melden. Ouders waren hier de hele dag om te poetsen en de tuin te doen enzo. Bekken ging op zich super vandaag, maar ik ben kapot nu. En ik zag tot mijn grote schrik vanmiddag echt rare dingen door de lucht dwarrelen. Na een minuut of 10 op een stoel waren ze helemaal weg, maar toch. Als ik nou nog hoofdpijn krijg ofzo moet ik misschien toch maar even de vk bellen...en dan weer het gevoel krijgen dat je je aanstelt, dus ik stel het echt uit tot ik hoofdpijn krijg of nog een keer sterretjes zie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72654440
Freecel dan kan je straks gewoon lekker in het nieuwe huis helemaal losgaan op 2 kamers! Een stoere grote-broer kamer en een babykamer! En dan nu alvast leuke ideetjes verzamelen.

Poppejans welkom thuis! Fijn dat Texel zo fijn was!

Rocka morgen het kamertje helemaal klaar! Hier laten we de baby eerst in een wiegje naast ons bed slapen en overdag bij Linde in de kamer in de kinderwagen. Handig als ik overdag weg wil.

Pff verder even het eerste echte baalmoment in deze zwangerschap Ben zooo moe en heb steeds pijn in mijn rug, maar te weinig om als echt gerommel door te gaan. Kan verder echt he-le-maal niks hebben van Linde, de katten of mijn vriend. Liefst sla ik de komende 2 a 3 weken gewoon even over en kom dan weer bij met een lief meisje in de wieg

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 11-09-2009 20:10:17 ]
pi_72654479
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:53 schreef Stiemie het volgende:
Liefst sla ik de komende 2 a 3 weken gewoon even over en kom dan weer bij met een lief meisje in de wieg
Mag ik ook mee doen dan? En het mag ook een jongetje zijn hoor....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:06:43 #290
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72654911
Ego-post

Ik ben proefkonijn ( ) in hetzelfde onderzoek als Sterrenmunt.

Gisteren mijn eerste echo gehad. 007 is 1,8 mm en hij heeft een knipperend hartje!
Ik vond het ontzettend bijzonder om nu al zo in m'n buik te kunnen kijken! Ik kijk al weer uit naar aanstaande donderdag, naar de tweede echo!

Plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ga ik het nieuws aan m'n ouders vertellen. Ik vind 't spannend!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:08:53 #291
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72654988
Keshet wat fijn .

Ik hoor echt in dit topic, maar ik heb eigenlijk steeds niks te vertellen, zo suf .

Nou ja, hallo dan maar weer ...
pi_72655012
jeeetje, 1.8mm, das echt nog heeeeel klein. cool he!
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:09:52 #293
223453 Guuzewuus
pi_72655024
Stiemie en mefke, gewoon zoveel mogelijk lekker kneuteren, met kopjes thee en makkelijke leesbladen op de bank of in bed. Lekker in de ik-vertroetel-mezelf-modus .
pi_72655130
Oh wat bijzonder zo'n ieniemienie kindje op de echo

Guus ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te rusten enzo hoor, maar ja met een peutertje d'rbij lukt dat gewoon echt zoveel minder goed dan tijdens de eerste zwangerschap. Merk dat ik die combi echt moeilijk vind En dan voel ik me wer schuldig omdat ik niet altijd even lief tegen mijn meisje doe en dat mijn vriend zoveel moet doen en...en... Leuk he hormonen
pi_72655193
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Je hebt toch wel handschoenen gedragen he? Tuinieren mag nameljik niet als je zwanger bent
Mijn voortuin moet ook hoognodig gedaan worden, misschien krijg ik de buurjongen zo gek....
Nee, ik ben eigenwijs. Bovendien heb ik alleen onkruid getrokken. Ben ook nog nooit kattenpoep tegen gekomen hier. Onze eigen kat doet het niet eens in de tuin, hahaha.

Maar volgende keer zal ik toch braaf de klus aan overlaten, of handschoenen aandoen.
De rugpijn is ook redelijk weg getrokken na een power-nap!!

voor de sticker van Meimel..
voor het knipperend hartje van Keshet, mooi he?
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:15:13 #296
223453 Guuzewuus
pi_72655197
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat bijzonder zo'n ieniemienie kindje op de echo

Guus ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk te rusten enzo hoor, maar ja met een peutertje d'rbij lukt dat gewoon echt zoveel minder goed dan tijdens de eerste zwangerschap. Merk dat ik die combi echt moeilijk vind En dan voel ik me wer schuldig omdat ik niet altijd even lief tegen mijn meisje doe en dat mijn vriend zoveel moet doen en...en... Leuk he hormonen
Snap ik wel, en zo'n kleintje kan je ook nog niet zoveel uitleggen misschien. Maar na haar bedtijd dan? Ik kneuter standaard na 1930uur. je man zou je dat toch moeten kunnen uitleggen, dat jij dan 'uit' staat, of werkt dat niet zo ?
pi_72655463
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:08 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik hoor echt in dit topic, maar ik heb eigenlijk steeds niks te vertellen, zo suf .

Nou ja, hallo dan maar weer ...
Dat dus

Maar wel even ook een jompel voor Keshet voor het knipperende hartje

Ik las ook nog een mooi gegroeide beeb van Sproet-je. Heerlijk meis!

En nog wat stickertjes! Lekker weer hoor!
pi_72655527
Keshet
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:26:56 #299
223453 Guuzewuus
pi_72655590
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Dat dus

...

We houden gewoon het lijntje open, door steeds maar wel even binnen te waaien en rond te zwaaien, voor het geval we straks wèl vanalles te melden hebben, toch .

En wat voor stickers hebben jullie het over? Ik naam aan figuurlijk, maar dan nog kan ik het niet plaatsen
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:30:09 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72655707
Keshet, wat een heerlijke bevestiging. Proficiat!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')