Haha, Sorbootje, Lijnloos, Freecell, Linda, Ssserpente Xenia en Mefke, veel dank voor de aanmodigingen, het heeft geholpen

De mini-snurksessie was alleen een beetje moeilijk te beïndigen dus ik was (een minuut precíes) te laat bij de Cesar maar wel lekker vroeg op mijn werk. En ik heb ook nog gedroomd zelfs: dat mijn lief me streng toesprak dat ik die papiertjes die op de grond lagen nog niet had opgepakt (klopt inderdaad, de katten hadden wat notitievelletjes van mijn bureau gekiept voor ik ging pitten, maar ik had bedacht dat die er straks ook nog wel zouden liggen

) dus die heb ik zonet maar even opgeruimd

Xenia, Gooi het er gewoon lekker uit, dan ben je het tenminste kwijt

Balen dat je er ff doorheen zit, maar ik kan het me alleszins voorstellen. Ik ga gewoon heel hard voor jou duimen , hopelijk draait je meissie dan nog en komt het allemaal goed

Wel leuk dat je het kaartje hebt, e M&M's met de naam erop?? Dat klinkt leuk, ik ga zo even googelen!! Owja, en dank voor de kleding-tip, zoiets had ik al wel verwacht. Ik ben nu ff de webshops aan het afschuimen voor een leuk vest, maar bij de H&M beginnen de vesten allemaal pas bij maat 62 en dat lijkt me zo groot.. Nouja, ik zoek weer verder

En trouwens, yikes, dat verhaal van die cavia! Bah, zo zielig! Het arme beestje..
Sorbootje, WHOOHOO, jij hebt verlo-hof! Jeej! Fijnfijn fijn, en ook erg leuk dat je collega's blij werden van de yummies die je had meegebracht
DJRandall, leuk, lekker jullie trouwdag vieren! Is dat het komende weekend?
Gezellige nieuwsberichten Troel

En Ssserpente, wat een droom zeg!

Gelukkig had je wel reservetepels, maar het lijkt me toch niet echt een heel hip plan om ze dan meteen maar te snoeien (waarom moet ik meteen aan Mefke denken?

).. Doet me trouwens wel meteen denken aan dé scène uit één van mijn favo horrorfilms, waarbij ze dan.. Zo..
Ehm.. Weet je, ik bespaar jullie de details wel gewoon, ok?
Faja, ook al zo'n bizarre droom, dat moet inderdaad een flinke narcose zijn geweest

Hmmm, Sidn3y, wat apart, bij ons zwangerschaps-zwem-klasje zijn de oefeningen voornamelijk 'staand' in het water en dan met drijvers.. Wel baantjes oversteken, maar zwemmen kun je het niet noemen, is meer op verschillende manieren 'lopen' in het water.. Héél charmant

Mefke, haha, jij voelde je een dagje goed dus dacht meteen "even afmatten die handel!"

Nog steeds geen last? Dat vind op zich al wel een mooie

waard, buiten de éindelijk gesnoeide plant om

Jemig Karin, dat is ook niet niks, ik zou het me idd erg voor kunnen stellen als ze bij jou wel extra controles uit zouden voeren.. Blij dat op dit moment het allemaal wel redelijk ok was!
Twinkly, jaaaahh!!

Ookal ging het niet helemaal zoals je wilde, je hebt het maar mooi wél klaargespeeld girl! Hulde! En van harte natuurlijk

En eigenlijk he? Heb ik nu stiekum alwéér zin in een tukje..