Ik wist eigenlijk niet wat die TT betekende.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heuj![]()
Dat zou je niet verwachten als je de TT leest trouwens.![]()
Ik kreeg gisteren te horen dat ik niet lekker meer lig, te weinig 'tiet' meer over om op weg te dromen blijkbaar.
Zie het maar als compliment hé.
Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Cheers voor iedereen hier!
Ik vind die rode schoenen het leukst, maar ik heb maat 39 dus dat gaat m niet worden. Ik ben sowieso fan van zo hoog mogelijke (en zo onpraktisch mogelijke) pumps/laarzen - ik heb iets van 30 paar schoenen, waarvan slechts 1 paar sneakers (en die had ik gekocht omdat ik in Egypte enigszins comfortabel door zand wilde kunnen lopen).
Volgende zomer ga ik naar NYC, en dan ga ik daar een paar Manolo's kopen.
(Voor de leken hier: Manolo Blahnik is een schoenenmerk)
Ga me zo wegen, en even nadenken over een lijstje.
Ja!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?
Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja!!
Wat voor? Heb je een foto? En hoeveel wil je er voor hebben?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje komt straks!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
cool!! is het aan de letterenfaculteit? anders zin om een keertje een bakkie te doen als je toch in Leiden bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Ups: mag meedoen aan een hele gave cursus in Leiden, Interculturality! EN die ga ik volgen met mn zus!Commentaar van mn oom: "Oh nee, de *achternaam*-orkaan wordt losgelaten!
"
![]()
dat heb ik ook: ik red zelden een groene dag, maar ik eet veel nadenkender en gestructureerder met SJS...quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:44 schreef Belana het volgende:
mogge
ben ondanks ongesteldheid toch weer 69 kilo nu na een paar dagen streep je slank. yeah!
het lijkt te werken! ik heb geloof ik nog geen 1 helemaal goeie dag gehad, maar het houdt me iig scherp.
Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
wie is Li? en of je mager wordt of niet hangt er maar net vanaf hoe je bouw is. Misschien wil iemand die niet objectief te zwaar is,wel graag een vetrandje kwijt,of een buikje.
mijn lijstje voor vandaag:
o- 2 boterhammen met kip
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 boterhammen met kip
t- appel
d- 2 haaskarbonades (kleintjes) met oosterse marinade, gegrilld,met wortelsalade
t- uitjes en augurkjes
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Countess het volgende:
Ik heb een vraagje aan Li: met 1.78 meter lengte en 68 kilo kun je toch onmogelijk te zwaar zijn?
Word je niet mager als je 5 kilo kwijtraakt??
(ik ben zelf 1.75 bij 63 kilo, maar als ik af zou vallen dan blijft er niks meer over)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef loveli het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Mijn doel is niet zozeer kilo's kwijt te raken, maar centimeters. Mijn gewicht is de afgelopen 5 jaar maar met een paar kilo gestegen, maar de centimeters vertellen wat anders.
Mezelf kwellen door op een dieet te gaan wil ik niet. Kortom, evenveel blijven eten en meer bewegen.
Wat grappig, ik zie net dat ik er ook voor het eerst was in datzelfde topic!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
[..]
ohjaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??
En Li is Loveli.
Gezonder gaan leven is altijd een goed streven. En succes!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
[..]
Ik heb er weleens van gehoord, maar schaar dat altijd onder de broodjes aap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lees net iets over dat eten wat je met je blote handen aanraakt als je ongesteld bent, heel raar kan reageren. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord?. Deeg wat niet rijst, kip die verkeerd wordt, slagroom die niet stijf te kloppen is...
Nog steeds niet ongesteld trouwens, hier.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op een taartendecoreerforum waar ik ook lees merken heel veel vrouwen dat ze met marsepein en fondant niets voor elkaar krijgen, als ze ongesteld zijn.
De laatste keer is intussen 7 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus. Ga zo maar even een test halen, denk ik..
wat grappig! nee ik doe nu voor t eerst mee! ik had voor het bells project wel geauditeerd, het jaar ervoor, en toen ging het project niet door. het jaar daarna kon ik niet mee vanwege een congres,jaar daarna zelfde verhaal. ik kende wel heel veel mensen die meededen toen ook, hoe heet je vriendinnetje?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef Laureline het volgende:
Hee Kwak!
Dan ben ik een jaar of wat geleden naar een concert van jullie geweest, in de Beurs van Berlage. Ze deden toen één van mijn lievelingsstukken, The Bells van Rachmaninov. Of zat jij er toen nog niet bij? Een vriendinnetje van mij zong toen voor het eerst mee in het koor. Nu zit ze op het conservatorium voor zang! En ik kwam nog 2 van jullie solisten tegen die ik wel eens in opera's had aangekleed. Kleine wereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.marieke steenhoek zingt ook dit jaar weer solo - heb jij toevallig de aankleding voor nixon in China gedaan? daar hebben een vriend en wat kennissen van me in t koor gezongen!Kwak
Ik ga zo even naar de apotheek. M'n vriend wordt een beetje zenuwachtig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je 3 weken overtijd bent misschien niet een heel slecht idee!!
omdat we achterlijk zijn natuurlijk! maar gelukkig kunnen wij wel spellenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaaltd(s?) als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
En waarom werk jij niet met een spellingschecker?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
Zodat we kunnen zie wie miss skinny 2009 is, anders kun je niet vergelijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
Goed begin johquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
yeah vik
Ik ga over 5 minuten roeienGeniaal
Ik ben zooooo brak!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoeling was goed, daar twijfelen we niet aan.
ja nou ja, alsof wij hier niet weten dat bmi niet werkt voor hele lange en hele korte mensen. alsof we niet weten dat het niet werkt voor mensen die veelsporten/veelspiermassa hebben. alsof we niet weten dat vetpercentage en tailleomvange betereindicaties zijn. of simpelweg hoe je kleding zit.wat hadje dan gewild?dat we zouden zeggen "oh, thevotary! wat fijn,dankjewel,leg het uit!!"quote:
i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef loveli het volgende:
Je spatiebalk werkt nog steeds niet helemaal goed, geloof ik.
Herkenbaar, mijn spatiebalk heeft er ook al tig keer afgelegen, ligt nou weer aardig goed maar doet het alleen met voorzichtig rammen met de duimquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...
Oh, sorry! Ik wist niet dat jullie zaten te wachten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd naar DaD eigenlijk....
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40!![]()
![]()
.
Zo.
Ik ben even naar de stad geweest om eens te kijken of ik nu eindelijk in een maat 40 zou passen. En ja dus. En bij de C&A hadden ze een 3 spijkerbroeken voor de prijs van 2-actie, dus ik heb er 3 spijkerbroeken bij
. Zo blij dat ik maat 40 heb. Ik stond voor de spiegel en ik dacht echt: Jezus, skinny bitch!
(als je dat van jezelf mag zeggen iig
). Ik wilde ook nog nieuwe laarzen kopen en ik had een prachtig stel gezien, maar die waren er niet meer in mijn maat
.
Maar ik ben zo blij: bijna 68 kg en gewoon maat 40!. Whoeoeoeh!
Dan moet je even je gewicht updaten op dieet-web.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta niet eens meer in het lijstje in de OP![]()
I know, maar ik schaam me dat ik zolang niet gewogen hebquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan moet je even je gewicht updaten op dieet-web.
Ja ik ga ook welquote:
Ik had kennismakingsborrel met die mensen! Was leuk.... Eerst daar (bij het roeigebouw) wat wezen drinken, uiteindelijk beland in de Bubbels.... En toen het heeeel laat werd ging ik het vriendje nog even opzoeken in zijn stamcafedinges....... En daar werd het nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel later.... En daarna bij z'n huis werd het ook nog heel heeel veel later.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed begin joh. Hoe kom je zo brak dan?
Plakken postzegels eigenlijk ook goed aan plastic? Van die likdingen ... heb shirtje verkocht en moet nu postzegels op het pakje doen ... maarja, plakt dat eigenlijk wel
Wat dan voor prijsvraag?? En foto jurkje en rest en hoezee natuurlijk!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*squee* ik heb een prijs gewonnen!
Via fok! Maar ik zie nergens een topic over de desbetreffende prijsvraag waar ik erover kan jubelen en mn moeder kan bedanken en shit![]()
Nu heb ik een wit jurkje, kleurig sjaaltje en een tas van mr Hilfiger
Ik ben wel gegaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
ow man, dan zou ik thuis blijven![]()
Ik heb uberhaupt geen puf om 's avonds te sporten, terwijl ik eigenlijk wel meer zou moeten doen, ik beweeg echt te weinig. nou ja morgenochtend weer spinning en fitness.
daarna 's middags naar Derek Ogilvie
Ben je nou echt al opgestaan? Een rondje hardlopen ga je toch niet doen op dit uur hè, in die regenstorm!quote:
M'n outfit heb ik versimpeld! Ik ga nu niet meer als dier, maar als dierenoppasser.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n outfit heb ik versimpeld! Ik ga nu niet meer als dier, maar als dierenoppasser.![]()
Lees: ik trek een salopette aan (wel een strakke natuurlijk), strijk het logo van Artis op de klep, zet een hoed op en klaar is Co.
1,5 kilo door borrelnootjes... heb je 2 kilo borrelnootjes weggegeten dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Wow wat waren er veel mensen wakker vannacht!
De weegschaal gaf 1,5kg meer aan dan in het lijstje. Ik vermoed dat het met gister te maken heeft, had opeens weer honger en toen waren de borrelnootjes niet veilig voor me. Hoop maar dat het gewoon vocht vasthouden is ...
Hier ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Het regent hier al vanaf 7 uur non stop...
Da's toch grote winst ten opzichte van een tijdje terug, toen de 62 het minimum leek te zijn. Het gaat eigenlijk best goed met jou & jouw lijn, nietwaar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:13 schreef Laureline het volgende:
Ik ben weer precies mijn lijstjesgewicht (60,2)! Ik zou graag eindelijk eens onder de 60 geraken, dat lijkt me wel tijd worden na 1 jaar in dit topic heen en weer te jojoën, maar er is altijd nèt een verjaardag (vanavond dus), premiëre, opening, of incidentele vreetbui voordat ik dat punt heb bereikt.
Ik ga maar eens sporten, heb zin om dat tenminste achter de rug te hebben
Haha nee daaromquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef Californium het volgende:
[..]
1,5 kilo door borrelnootjes... heb je 2 kilo borrelnootjes weggegeten dan?
Lau is al superslank.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's toch grote winst ten opzichte van een tijdje terug, toen de 62 het minimum leek te zijn. Het gaat eigenlijk best goed met jou & jouw lijn, nietwaar?
Nóg een reden om naar de ikea te gaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Chico, dat is het, maar dan in een reep-vorm. Je koopt het in Zweden of bij de IKEA
.
[ afbeelding ]
En 1 zo'n reepje is vrij dun en valt calorisch gezien dus nog wel mee!
quote:
Ooooooohquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sverige: tack så mycket
Fotoo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
400 euro? Wat wil ze kopen dan?
Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas inIk gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
400 euro? Wat wil ze kopen dan?
Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas inIk gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Een gevaarlijk statement in dit topicquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
Aan de HU, begrijp ik uit z'n foboquote:
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelastingquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloteweer hier ja.. Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb drie taartenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
TAAAAAAAAAAART!![]()
Ikke niet dus![]()
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken![]()
Zumba was weer leuk
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar informeel mag je er dus wel bij gaan zitten, in de hoop dat je beroep alsnog wordt toegekend?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?quote:
Jawel, daar ga ik maandag heenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
quote:
Ik kreeg woensdag om 13:20 ook een mailtje van een of andere organisatie waar ik naartoe moest met de vraag waar ik bleefquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was hetAaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven
*handige Harrie*
Ghehe herkenbaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht. En kousen
. En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.
En nu heb ik honger!
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde..
Ja, nou kan ik wel gaan vertellen wat ik allemaal nog heb gedaan voor ik achter de pc ging zitten, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten. Je bent echt verslaafd
.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde..
Ken je de winkel?quote:Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht?. Aan de winkel te horen is het vast een spannende.
.
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
Bert Visscherquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.
Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
die is weer lekker ADHDquote:
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand beldequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die is weer lekker ADHD
@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.quote:
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontjequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.
Ja ja, in Groningen gebeurt het!
Dat was zeker een dag dat er veel managers warenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand beldeVandaar.
Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks(lees maar even over de vergeten afspraken heen
)
M'n vriendinnetje en ik kregen eens de tafel van Jacques d'Ancona bij het Zwarte Schaap.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje.
meer eten, mutsjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Het gaat niet zo goed![]()
Ik ben vandaag gezwicht voor een marsepeinstaaf, omdat ie maar 75 ct kostte en ik om 19 uur alleen nog maar m'n ontbijt op had. Ik heb 1 helft op en de andere weggegooid
Ik begrijp niet zo goed wat er eng aan zou zijn. Je denkt na over de/je toekomst?quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:
is het eng als ik over kinderen nadenk icm een rustiger regelmatiger leven?...
Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.
Dames?
Volledig normaalquote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:
Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.
Dames?
Is dit een aanzoek?quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:
Dames?
Zo dacht ik er ook overquote:Op zondag 6 september 2009 10:42 schreef sigme het volgende:
Eigenlijk heb ik er maar een ding over te zeggen: wat een onzin. Geniet van je vrijheid, waaronder de vrijheid om op jonge leeftijd rustig en regelmatig te (willen) leven. Of aan kinderen te denken. Desnoods kinderen te nemen, maar begin dan met zoeken naar een vrouwspersoon. En daarna heeft het ook nog wat voeten in aarde, dus voordat er werkelijk koters zijn kon je best een respectabele leeftijd bereikt hebben.
Ik weet overigens niet in hoeverre koters en rustig leven nou echt bij elkaar aansluiten, maar dat terzijde.
Fijne manquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
En mij feliciterenquote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Zo! Wat een leuk feest was dat! En net toen we er waren brak de zon door, dus dat was ook prettig. Ik ben nu wel een klein beetje brakkig, dus ik sta mezelf een dagje bed toe. En lekkere hapjes. Zo fijn is dat af en toe: gewoon de hele dag in bed blijven, krantje lezen. DVDtjes kijken!!
Of korz!quote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
En mij feliciterenWant ik ben jarig.
Ik rende mijn bed uit voor felicitatiesposts, maar helaas!!
Fok! 10 jaar meet in Utrechtquote:Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: yay, wat grappig dat je XM en Duvel gemeet hebt! Wagingenjulliedoen?
Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??quote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
Maar tof dat het leuk was! Was er een deel overdekt?
Bedankt allemaal!quote:Op zondag 6 september 2009 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??![]()
Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Behalve pizza eten?
You can tell it the feeling is mutual, ha!quote:Op zondag 6 september 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de weegschaal haat mevolgende week hopelijk wel beter
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wilde even wachten tot je wakker wasquote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dacht ik aan patat (van het hoekje) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
![]()
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: verkeerde smiley![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet eens dronkenI'm just an over-sharer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 6 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
PPP> Oh, dan ben je wel toe aan patat & snacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dacht ik aan patat (van het hoekje) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
![]()
![]()
.
Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus. Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen
.
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch maar onder een spoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
M'n vriendje is naar een rallyquote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli PF!
Hoor je niet te feesten nu ipv te fokken?
Hup, aan de drank en de cadeaus jij!
quote:Op zondag 6 september 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus. Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen
.
Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoogquote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen
maargoed, ik ben hier om te leren
Voor ons zul je altijd PF'je blijvenquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...
22! WOW!
Heb je mevrouw Corporaal (Korporaal?) al gezien?quote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen
Ja ging echt heel erg goed!!quote:Op zondag 6 september 2009 18:37 schreef Totziens het volgende:
22 is een mooie leeftijd P.F. niks mis mee.Wilde het pizza bakken wat in je nieuwe oven?
Ik zit de halve finale EK vrouwenvoetbal te kijken, voel me heel erg 'pot' nu.
weet ik ook wel, en ik had ook veel vragen waarbij ik dacht 'voor mijn part kan het allemaalquote:Op zondag 6 september 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoogMiddelbare school engels is natuurlijk niets vergeleken bij Engels-Engels (niet dat ik zeg dat jij dat niveau hebt!!)
Het is tegenover mijn ouders en ik hoorde dat Oboema kwamquote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was vandaag op Manuscripta even extra blij met mijn pers-pas toen ik het tasje met de zes genomineerde boeken voor de NS-publieksprijs kreeg. Sowieso echt een leuk event voor als je van lezen houdt
.
En leren zul je!quote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Whehequote:Op zondag 6 september 2009 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En leren zul je!Veel plezier bij Inglourious Basterds, gave film!
Gaanquote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb nu zowaar nog meer last van m'n knieeen, gisteren een hele leuke middag/avond gehad in R'dam, maar in de trein terug kon ik m'n linkerbeen haast niet bewegen, zo'n pijn deed m'n knie. Ik twijfel of ik er mee naar de dokter zal gaan of niet.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef Syrena het volgende:
PPP> Nee werkt niet. Ja wel tegen de pijn, maar niet tegen de fungusEr moet minimaal een dag tussen zitten, liefst twee.
Syrena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet eens dronkenI'm just an over-sharer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook niet dronken, over-sharen doe ik ook gewoon vaak.
Hihi, nogmaals (jij zei het op mijn verjaardagquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...
22! WOW!
Wat is het precies? Ik ken dat helemaal nietquote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was vandaag op Manuscripta even extra blij met mijn pers-pas toen ik het tasje met de zes genomineerde boeken voor de NS-publieksprijs kreeg. Sowieso echt een leuk event voor als je van lezen houdt
.
Ik neem bij migraine altijd advil liquid caps - die maken het dan nog draaglijk. Bij 'gewone' hoofdpijn helpen ze echt fantastisch. Weet niet of je die in huis hebt?quote:Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog tips tegen hoofdpijn?Ik heb er een naproxen ingemikt zo rond 6 uur, maar het helpt niet
![]()
Misschien moet ik m'n hittepit even opwarmen en in mijn nek leggen, wie weet helpt het
@ MoBlo; sorry ik kan je niet helpen! Ik heb ook geen idee wat voor tekens je bedoelt, eigenlijk
Dubbele dosis paracetamol? Ik mik er altijd eerst ibu in, als het niet werkt meteen 2 paracetamol (omdat mn koppijn dan wel heel hevig moet zijn). Wat ook kan helpen: hoofd koelen (nat washandje oid) en even gaan liggen. Na een halfuurtje zouden pijnstillers wel moeten werken.quote:Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog tips tegen hoofdpijn?Ik heb er een naproxen ingemikt zo rond 6 uur, maar het helpt niet
![]()
Misschien moet ik m'n hittepit even opwarmen en in mijn nek leggen, wie weet helpt het
@ MoBlo; sorry ik kan je niet helpen! Ik heb ook geen idee wat voor tekens je bedoelt, eigenlijk
Hmm, die hebben we niet. Ik zal morgen gelijk even kijken, want ook naproxen werkt niet bepaald goedquote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik neem bij migraine altijd advil liquid caps - die maken het dan nog draaglijk. Bij 'gewone' hoofdpijn helpen ze echt fantastisch. Weet niet of je die in huis hebt?
Nope, helaas werkt paracetamol niet (ook niet in dubbele dosis)quote:Op zondag 6 september 2009 19:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dubbele dosis paracetamol? Ik mik er altijd eerst ibu in, als het niet werkt meteen 2 paracetamol (omdat mn koppijn dan wel heel hevig moet zijn). Wat ook kan helpen: hoofd koelen (nat washandje oid) en even gaan liggen. Na een halfuurtje zouden pijnstillers wel moeten werken.
www.manuscripta.nl. Echt een aanraderquote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat is het precies? Ik ken dat helemaal nieten ik ben echt een lezerd!
quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Syrena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook niet dronken, over-sharen doe ik ook gewoon vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik overleef het wel, laatst ook al iets gelezen waarvan ik dacht mweh moet dat nou maar ik ben het alweer vergeten. Zo erg is het dus ook weer niet.quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe niet aan sharen, gaat m'n zus niet leuk vinden hehehehe![]()
Mijn lijstje is crap vandaag, maar wel een lekkere zondag gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |