abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72417721
Het vorige deel: Slank #844: Slaap lekker ding jij bent lastig k*u*t

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_72418308
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 23:27:00 #3
70532 loveli
N
pi_72418419
En wij ons maar afvragen waarom de slankreeks niet meer zo hard loopt
crap in = crap out
pi_72418491
Meneer mailde me vanmiddag een link naar een schoenwinkel die deze maand in NY opent. Om even wat tegengas te geven aan de verantwoorde stappers
pi_72418967
Trusten allemaal . Ik zit vast in mn vakantieritme (12/1 uur slapen, 9 uur opstaan), toch jammer dat de wekker 6.45 al gaat .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 23:40:35 #6
70532 loveli
N
pi_72419011
Ik zeg, doen!
crap in = crap out
pi_72419355
OMG die schoenen
Die rode vind ik leuk DaD, maar helaas een maatje te klein.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Heuj
Dat zou je niet verwachten als je de TT leest trouwens.

Ik kreeg gisteren te horen dat ik niet lekker meer lig, te weinig 'tiet' meer over om op weg te dromen blijkbaar.
Zie het maar als compliment hé.
Ik wist eigenlijk niet wat die TT betekende.
En hurray voor de te weinig tiet!
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 23:56:27 #8
70532 loveli
N
pi_72419628
Der Kopf tut weh, die Füße stinken, höchste Zeit ein Bier zu trinken.

Of sap.
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 05:12:16 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72422858
Goedemorgen
Honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 4 september 2009 @ 06:44:56 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_72422986
mogge
ben ondanks ongesteldheid toch weer 69 kilo nu na een paar dagen streep je slank. yeah!
het lijkt te werken! ik heb geloof ik nog geen 1 helemaal goeie dag gehad, maar het houdt me iig scherp.
stormy waters...
sailin'
pi_72423232
Goeiemorgen. Moet je eten uniek, dat wil wel eens helpen tegen honger .
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:52:58 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72423301
68,4 vanochtend .

Goedemorgen .

Edt: gewoon nog 0,4 kg en ik ben 20 kg afgevallen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72423369
Nice, Viking & Belana

Slecht geslapen!

Geplande lijst voor vandaag:
O: 2 gekookte eitjes, spinazie (veel )
T: stuk lemon poppyseed cake
L: bak noodle soup met veel groente
T: stukje chocolade
T: appeltje of ander fruit
D: waarschijnlijk een hamburger op het vliegveld
T: nog een wijntje ofzo. hoop ik
pi_72423569
Ik zwaai jullie trouwens even gedag Kom niet meer online voordat ik naar Madrid ga. 30 graden, here I come
Tot dinsdag!
pi_72423724
Cheers voor Moblo, Vik en Belana!

CF, heel veel plezier in Madrid!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72423730
Veel plezier CF!
Doe je wel degelijk wandelschoeisel aan
pi_72423882
Cheers voor iedereen hier!

Ik vind die rode schoenen het leukst, maar ik heb maat 39 dus dat gaat m niet worden. Ik ben sowieso fan van zo hoog mogelijke (en zo onpraktisch mogelijke) pumps/laarzen - ik heb iets van 30 paar schoenen, waarvan slechts 1 paar sneakers (en die had ik gekocht omdat ik in Egypte enigszins comfortabel door zand wilde kunnen lopen ).

Volgende zomer ga ik naar NYC, en dan ga ik daar een paar Manolo's kopen.

(Voor de leken hier: Manolo Blahnik is een schoenenmerk )

Ga me zo wegen, en even nadenken over een lijstje.
pi_72423932
Veel plezier, CF!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72424063
Ik was ook een Piedro-slachtoffer Bruine met spekzool en een enkelbandje en later blauwe jongensschoenen met twee van die klitteband banden Want ik had platvoeten ofzo en zo kreeg ik later geen last van mijn rug.

Ik mag van mezelf volgend jaar geen zomerschoenen van de H&M meer kopen, die hebben zo weinig steun dat ik steeds door m'n teen heenzak
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72424073
Ohhh lekker CF! Veel plezier! Smeer je goed in
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 09:43:00 #21
70532 loveli
N
pi_72424879
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Cheers voor iedereen hier!

Ik vind die rode schoenen het leukst, maar ik heb maat 39 dus dat gaat m niet worden. Ik ben sowieso fan van zo hoog mogelijke (en zo onpraktisch mogelijke) pumps/laarzen - ik heb iets van 30 paar schoenen, waarvan slechts 1 paar sneakers (en die had ik gekocht omdat ik in Egypte enigszins comfortabel door zand wilde kunnen lopen ).

Volgende zomer ga ik naar NYC, en dan ga ik daar een paar Manolo's kopen.

(Voor de leken hier: Manolo Blahnik is een schoenenmerk )

Ga me zo wegen, en even nadenken over een lijstje.
Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:44:29 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72424914
Whoera voor de mensen die goed gaan!
En veel plezier in Españaaaaaa, CF!

Helleuw
I feel your pain Syrena, ik kan nog steeds niet op hakken lopen Ik ben een beetje skeef en heb de balans van een doperwt. Gympies Al heb ik nu ook een stel ballerina's en laarzen en zulks. But nothing beats my gympies.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72425095
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?
Ja!!

Wat voor? Heb je een foto? En hoeveel wil je er voor hebben?
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:53:20 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_72425123
CH have fun!!!

ik loop nu dagelijsk op hakken omdat ik er tip top netje uit moet zien. ik moet dus ook nodig shoppen voor nieuwe kleren, erg he
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:58:29 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72425226
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Belana het volgende:
CH have fun!!!

Wie? .

Veel plezier, CF! (al lees je dit niet meer)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:06:52 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72425404
Fijne vakantie CF!

voor Vik

en voor uitslapen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 10:09:27 #27
70532 loveli
N
pi_72425453
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja!!

Wat voor? Heb je een foto? En hoeveel wil je er voor hebben?
Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.
crap in = crap out
pi_72425488
Echt goed Vik!!
pi_72425546
Ik open nog maar even een V&A-topic voor m'n schoenen, geloof ik.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:16:22 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72425606
Sorry, maat slagschip hier, dus ik kan je er ook niet vanaf helpen DaD.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72425674
En nog een voor Vik! 20 kilo Met dank aan de rosé-biertjes en citroenkwark!
pi_72425785
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.
Das een leuk prijsje.

Woon je ergens in de buurt? Wil ze wel even passen eigenlijk. Doe maar even pm ofzo anders .
pi_72425853
Fijne vakantie CF!

yay voor positiviteit alom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijstje komt straks!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:29:40 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72425883
DaD: ik vind die bruine vooral erg leuk, maar ik durf de hakken niet Ik ben al een aantal voluit op mn plaat gegaan omdat ik dacht dat hakken wel konden, en die waren minder hoog dan deze
pi_72425927
Maria:

Ik heb dat dus met sneakers . Ik draag echt vrijwel alleen maar hakken, anders loop ik niet lekker - als ik dat ene paar sneakers aan heb, loop ik op mijn tenen de hele tijd .

En het liefst zo hoog mogelijk, ik heb 1 paar van 14 cm , uit San Marino.
pi_72426037
Schoenen

Die bruine van DaD zijn idd leuk, maar helaas te klein voor mij.

Ik heb best veel schoenen met hoge hak maar ik draag ze bijna nooit
Ik voel me dan meteen zo overdressed op een of andere manier.. en voor uitgaan vind ik ze heel leuk alleen ben ik dan bang dat ze vies worden en drinken + dansen is veiliger op platte schoenen
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:37:21 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72426068
Holy moly, 14 cm!

Ik ga trouwens (op mn gympies ) naar het introprogramma. Joechei ende whoera. Bis später!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:37:49 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72426080
Ik ga zo op mijn sneakers naar de IKEA

Reliving Sweden enzo
pi_72426291
morning!! het concert gisteren was fantastisch! echt zó gaaf!! er zijn nog herkansingen:zaterdagavond in de Jacobikerk in Utrecht, Zondagmiddag Beurs van Berlage in Amsterdam... www.iromantici.nl (sorry voor de spam maar ik gun iedereen een kennismaking met dit prachtige stuk )

vandaag een dagje vrij om even bij te komen....

Mo!wat fijn dat je docenten zo meewerken!! jeej!!en fijn dat jede studiezoleukvindt!
Kwak
pi_72426314
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!

Ups: mag meedoen aan een hele gave cursus in Leiden, Interculturality! EN die ga ik volgen met mn zus! Commentaar van mn oom: "Oh nee, de *achternaam*-orkaan wordt losgelaten! "
cool!! is het aan de letterenfaculteit? anders zin om een keertje een bakkie te doen als je toch in Leiden bent?
Kwak
pi_72426339
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 06:44 schreef Belana het volgende:
mogge
ben ondanks ongesteldheid toch weer 69 kilo nu na een paar dagen streep je slank. yeah!
het lijkt te werken! ik heb geloof ik nog geen 1 helemaal goeie dag gehad, maar het houdt me iig scherp.
dat heb ik ook: ik red zelden een groene dag, maar ik eet veel nadenkender en gestructureerder met SJS...

weet nu weer waarom het werkte...
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:05:35 #42
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_72426675
Ik heb een vraagje aan Li: met 1.78 meter lengte en 68 kilo kun je toch onmogelijk te zwaar zijn?
Word je niet mager als je 5 kilo kwijtraakt??

(ik ben zelf 1.75 bij 63 kilo, maar als ik af zou vallen dan blijft er niks meer over )
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_72426887
wie is Li? en of je mager wordt of niet hangt er maar net vanaf hoe je bouw is. Misschien wil iemand die niet objectief te zwaar is,wel graag een vetrandje kwijt,of een buikje.

mijn lijstje voor vandaag:

o- 2 boterhammen met kip
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 boterhammen met kip
t- appel
d- 2 haaskarbonades (kleintjes) met oosterse marinade, gegrilld,met wortelsalade
t- uitjes en augurkjes
Kwak
pi_72426942
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
wie is Li? en of je mager wordt of niet hangt er maar net vanaf hoe je bouw is. Misschien wil iemand die niet objectief te zwaar is,wel graag een vetrandje kwijt,of een buikje.

mijn lijstje voor vandaag:

o- 2 boterhammen met kip
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 boterhammen met kip
t- appel
d- 2 haaskarbonades (kleintjes) met oosterse marinade, gegrilld,met wortelsalade
t- uitjes en augurkjes
Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??

En Li is Loveli.
pi_72427106
O en om bij te dragen aan de algehele feestvreugde: Morgen feest......Maandag vertrek ik voor een ruim weekje Frankrijk....en bij thuiskomst een concert waar ik zin in heb, die week daarop een lang weekend Praag en dan begin oktober naar Egypte. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht dus. Ik vind mijn leven best leuk op het moment!!

Lijstje:

O: eitje plakje rollade.
L: da's dus wel een beetje kut, want ik heb dat op het aanrecht laten liggen. Zal ik toch een boterham moeten nemen.
S:hardlopen of terras.
T: wodka met wat gemengde nootjes of niet indien terras.
D: sla, kiprollade en witlofrolletjes uit de oven of in de stad eten.
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 11:23:17 #46
70532 loveli
N
pi_72427110
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Countess het volgende:
Ik heb een vraagje aan Li: met 1.78 meter lengte en 68 kilo kun je toch onmogelijk te zwaar zijn?
Word je niet mager als je 5 kilo kwijtraakt??

(ik ben zelf 1.75 bij 63 kilo, maar als ik af zou vallen dan blijft er niks meer over )
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef loveli het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Mijn doel is niet zozeer kilo's kwijt te raken, maar centimeters. Mijn gewicht is de afgelopen 5 jaar maar met een paar kilo gestegen, maar de centimeters vertellen wat anders.
Mezelf kwellen door op een dieet te gaan wil ik niet. Kortom, evenveel blijven eten en meer bewegen.
crap in = crap out
pi_72427276
Hmm. Ik zou van alles doen vanochtend, maar ik had moeten weten dat als m'n zus belt, we zo weer een uur verder zijn. .
pi_72427312
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
[..]

Wat grappig, ik zie net dat ik er ook voor het eerst was in datzelfde topic!!
pi_72427328
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??

En Li is Loveli.
ohja ik ben een beetje uitgerauwkost momenteel.... heb zóveel rauwkost gegeten afgelopen dagen dat ik er eigenlijk geen trek meer in heb...maar ik probeer nog wel wat meer te eten (al vind ik 300 gram rauwe wortel al best veel...) ik gooi er nog wel een paprika of twee tegenaan
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:39:52 #50
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_72427582
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Gezonder gaan leven is altijd een goed streven. En succes!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_72428016
Ik lees net iets over dat eten wat je met je blote handen aanraakt als je ongesteld bent, heel raar kan reageren. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? . Deeg wat niet rijst, kip die verkeerd wordt, slagroom die niet stijf te kloppen is...

Nog steeds niet ongesteld trouwens, hier.
pi_72428119
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lees net iets over dat eten wat je met je blote handen aanraakt als je ongesteld bent, heel raar kan reageren. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? . Deeg wat niet rijst, kip die verkeerd wordt, slagroom die niet stijf te kloppen is...

Nog steeds niet ongesteld trouwens, hier.
Ik heb er weleens van gehoord, maar schaar dat altijd onder de broodjes aap.

Hoeveel overtijd??
pi_72428146
volgens mij is dat een ouwewijvenpraatje DaD...het kan wel dat door de hormonen je haar minder goed wil, of juist beter, dat soort dingen...
Kwak
pi_72428174
Op een taartendecoreerforum waar ik ook lees merken heel veel vrouwen dat ze met marsepein en fondant niets voor elkaar krijgen, als ze ongesteld zijn.

De laatste keer is intussen 7 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus. Ga zo maar even een test halen, denk ik. .
pi_72428362
Hee Kwak!
Dan ben ik een jaar of wat geleden naar een concert van jullie geweest, in de Beurs van Berlage. Ze deden toen één van mijn lievelingsstukken, The Bells van Rachmaninov. Of zat jij er toen nog niet bij? Een vriendinnetje van mij zong toen voor het eerst mee in het koor. Nu zit ze op het conservatorium voor zang! En ik kwam nog 2 van jullie solisten tegen die ik wel eens in opera's had aangekleed. Kleine wereld!
pi_72428397
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op een taartendecoreerforum waar ik ook lees merken heel veel vrouwen dat ze met marsepein en fondant niets voor elkaar krijgen, als ze ongesteld zijn.

De laatste keer is intussen 7 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus. Ga zo maar even een test halen, denk ik. .

Als je 3 weken overtijd bent misschien niet een heel slecht idee!!
pi_72428463
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef Laureline het volgende:
Hee Kwak!
Dan ben ik een jaar of wat geleden naar een concert van jullie geweest, in de Beurs van Berlage. Ze deden toen één van mijn lievelingsstukken, The Bells van Rachmaninov. Of zat jij er toen nog niet bij? Een vriendinnetje van mij zong toen voor het eerst mee in het koor. Nu zit ze op het conservatorium voor zang! En ik kwam nog 2 van jullie solisten tegen die ik wel eens in opera's had aangekleed. Kleine wereld!
wat grappig! nee ik doe nu voor t eerst mee! ik had voor het bells project wel geauditeerd, het jaar ervoor, en toen ging het project niet door. het jaar daarna kon ik niet mee vanwege een congres,jaar daarna zelfde verhaal. ik kende wel heel veel mensen die meededen toen ook, hoe heet je vriendinnetje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marieke steenhoek zingt ook dit jaar weer solo - heb jij toevallig de aankleding voor nixon in China gedaan? daar hebben een vriend en wat kennissen van me in t koor gezongen!
Kwak
pi_72430140
Lijstjestijd!

O: activia, yoghurt, muesli
T: plakje ontbijtkoek
L: 1 boterham speculoos, 1 boterham philadelpia/tomaat, beker optimel, 2 vingers speculoos
T: appel
D: wat de pot schaft op werk
T: biertje(s) met wat nootjes denk ik

Ik heb het lang volgehouden maar ik ben in de supermarkt eindelijk gezwicht voor de speculoos, na al een keer of 10 met dat potje in mn hand gestaan te hebben
pi_72430318
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je 3 weken overtijd bent misschien niet een heel slecht idee!!
Ik ga zo even naar de apotheek. M'n vriend wordt een beetje zenuwachtig. .
pi_72430564
Jeej Vik en Belana!
Vik wat denk je dat je nu veel anders gedaan hebt dan voorheen? (ik heb natuurlijk sinds de laatste keer hier heel lang niet gepost)

Ik ben vandaag vrij en net pas wakker...dus dat wordt gelijk een lunch dan maar. Ik zak een beetje in qua sporten merk ik...morgen! Morgen ga ik weer!
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:40:32 #61
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_72430804
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
pi_72430904
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaaltd(s?) als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
omdat we achterlijk zijn natuurlijk! maar gelukkig kunnen wij wel spellen

als je je ingelezen had zou je zien dat bijna niemand hier trouwens blind vaart op bmi. het is gewoon een makkelijke manier om de twee topics uit elkaar te houden.
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:44:25 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72430925
IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! .

Zo .

Ik ben even naar de stad geweest om eens te kijken of ik nu eindelijk in een maat 40 zou passen. En ja dus . En bij de C&A hadden ze een 3 spijkerbroeken voor de prijs van 2-actie, dus ik heb er 3 spijkerbroeken bij . Zo blij dat ik maat 40 heb. Ik stond voor de spiegel en ik dacht echt: Jezus, skinny bitch! (als je dat van jezelf mag zeggen iig ). Ik wilde ook nog nieuwe laarzen kopen en ik had een prachtig stel gezien, maar die waren er niet meer in mijn maat .

Maar ik ben zo blij: bijna 68 kg en gewoon maat 40! . Whoeoeoeh!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 13:48:12 #64
70532 loveli
N
pi_72431052
quote:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
En waarom werk jij niet met een spellingschecker?

Ik geloof wel in de BMI, want die is prima in orde, dus ik ben helemaal gezond en slank.
crap in = crap out
pi_72431205
quote:
Zodat we kunnen zie wie miss skinny 2009 is, anders kun je niet vergelijken
pi_72431228
yeah vik

Ik ga over 5 minuten roeien

Geniaal

Ik ben zooooo brak!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:01:27 #67
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:05:36 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72431539
Viking

Wil je wat ongesteld van mij DaD? Ben al 7 dagen hevig bloedend
Bah, het gaat daarmee nog steeds helemaal niet goed, moet er eigenlijk nog eens mee heen, heb nou een andere huisarts, nog nooit gezien.. Hoi ik ben Uniek wilt u even wroeten in mijn vagina?? Bah

Maar eigenlijk heb ik een topzin vandaag, fijn even naar moeders toegeweest.

Lijst:
O: sneetje waldkorn met kipfilet
T: appel (heule grote zo uit de boom geplukt)
T: 2 muntdropjes
T: 6 spruitjes (moeders was dat alvast kapot aan het koken )
L: sneetje waldkorn met osseworst, grote kom ossestaartsoep met half/half gehaktballen
T: biertje
T: stukje choco
T: peer
D: stamppot boerenkool met voor mij een tartaar en geen stukje rookworst
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72431559
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
yeah vik

Ik ga over 5 minuten roeien

Geniaal

Ik ben zooooo brak!
Goed begin joh . Hoe kom je zo brak dan?

Plakken postzegels eigenlijk ook goed aan plastic? Van die likdingen ... heb shirtje verkocht en moet nu postzegels op het pakje doen ... maarja, plakt dat eigenlijk wel
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 14:06:29 #70
70532 loveli
N
pi_72431565
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:01 schreef TheVotary het volgende:
Ja, laat ook maar.
Je bedoeling was goed, daar twijfelen we niet aan.
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:15:28 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72431845
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoeling was goed, daar twijfelen we niet aan.
pi_72431964
Goedendag! Weekend Tijd om mijn achterstanden voor school weg te werken, whoohoo. Ik hoop dat jullie wel wat leuks gaan doen?!

Lijstje gister:

O: 2 boterhammen kaas
L: 2 stuks roggebrood met bacon en een gekookt ei
T: Peer
D: patat en frikandel
T: 3 bier

Lijstje vandaag:
O: vanille yoghurt met muesli
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen 30+ kaas
T: Peer
T: stukje chocolade
D: Spinazie, aardappels en gekookt ei
T: Handje studentenhaver
pi_72432248
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:01 schreef TheVotary het volgende:
Ja, laat ook maar.
ja nou ja, alsof wij hier niet weten dat bmi niet werkt voor hele lange en hele korte mensen. alsof we niet weten dat het niet werkt voor mensen die veelsporten/veelspiermassa hebben. alsof we niet weten dat vetpercentage en tailleomvange betereindicaties zijn. of simpelweg hoe je kleding zit.wat hadje dan gewild?dat we zouden zeggen "oh, thevotary! wat fijn,dankjewel,leg het uit!!"
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 14:41:05 #74
70532 loveli
N
pi_72432564
Je spatiebalk werkt nog steeds niet helemaal goed, geloof ik.
crap in = crap out
pi_72432677
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef loveli het volgende:
Je spatiebalk werkt nog steeds niet helemaal goed, geloof ik.
i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:46:30 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72432695
Ik ben nou wel benieuwd naar DaD eigenlijk....
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 14:47:58 #77
70532 loveli
N
pi_72432727
Bluh. Ik moet afwassen, opruimen, klussen, boodschappen doen, dingen met de bank regelen. Da's wat anders dan fokken, een half brood wegeten (knapperig vers duits uienbrood, jummie) en met een schuin oog naar een stapel chocola kijken.
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:49:05 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72432748
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...
Herkenbaar, mijn spatiebalk heeft er ook al tig keer afgelegen, ligt nou weer aardig goed maar doet het alleen met voorzichtig rammen met de duim
pi_72432816
Ladiela ik ben goed bezig vandaag !

Ik heb al:
- Hele huis opgeruimd
- Raam schoongemaakt (zat al sinds we hier wonen (een jaar bijna ) nog vol met verf en schilderstape, had ik nog geen zin in gehad)
- Gestreken (véél door het rare weer was er nogal veel kleding doorheen gegaan, heb twee uur staan strijken!)
- Boodschappenlijstje gemaakt
- Een computerspelletje gespeeld (ok, niet erg nuttig, wel leuk )

En ik ga nu:
- Statistiekopgaven afmaken

En daarna nog:
- Boodschappen doen
- Koken (vanavond couscoussalade! met dank aan de tips van moblo )

Dan meteen nog even een vraagje:
Is zalm of tonijn lekkerder door de couscoussalade? Ik wil er iets van vis door doen namelijk. Heb ook nog koolvis - wat zou het beste zijn?
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:56:09 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72432898
Overigens waren de broeken maat 40 wel schaars. Blijkbaar is dat een veelvoorkomende maat. Er lag verder vooral maat 42 of groter of maat 34 .
Niet meer actief op Fok!
pi_72433079
Ik blijk een lange cyclus te hebben sinds ik met de pil ben gestopt. Huidig record: 39 dagen. En de cyclus wordt elke keer ietsje langer lijkt wel... Ik heb me dus al meerdere keren voor niets druk gemaakt .

Lijstje:
O: 2 crackers met appelstroop
L: 2 boterhammen met ham, koffie met melk
T: amandelen
T: daim-reep
D: ? bij een vriendin!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72433103
Ik ken het ook hoor, bij mij duurt het ook altijd minimaal 5 weken voor ik ongesteld word. Ik test ook bijna maandelijks of ik zwanger ben - ik maak me vijf minuten ontzettend druk, en dan blijkt het niet zo te zijn.
pi_72433564
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd naar DaD eigenlijk....
Oh, sorry! Ik wist niet dat jullie zaten te wachten. . Maar ik heb maar 1 streepje geplast hoor! Gewoon nog even afwachten wanneer het belieft te komen dus.
pi_72433611
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! .

Zo .

Ik ben even naar de stad geweest om eens te kijken of ik nu eindelijk in een maat 40 zou passen. En ja dus . En bij de C&A hadden ze een 3 spijkerbroeken voor de prijs van 2-actie, dus ik heb er 3 spijkerbroeken bij . Zo blij dat ik maat 40 heb. Ik stond voor de spiegel en ik dacht echt: Jezus, skinny bitch! (als je dat van jezelf mag zeggen iig ). Ik wilde ook nog nieuwe laarzen kopen en ik had een prachtig stel gezien, maar die waren er niet meer in mijn maat .

Maar ik ben zo blij: bijna 68 kg en gewoon maat 40! . Whoeoeoeh!
Pics or it didn't happen
pi_72434399
Hoi.

Jammer van dat teendecolleté, verder leuke schoenen. En mijn maat.

Fjin dat je docenten zo soepel zijn MoBlo.

Wow, Viking. 20 kilo!
Broekmaat 40!

Veel plezier in Madrid, CF!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van stronk witlof en 1 gekookt ei
L: salade van tomaten, zwarte olijven en mozarella
T: kliekje sperziebonen met augurk en turkse kaas
T: kop aspergesoep-uit-zak
D: halve groenteomelet
S: anderhalf uur sporten
T: biertje

Planning voor vandaag:
O: salade van stronk witlof en 1 gekookt ei
L: salade van tomaten, zwarte olijven en mozarella, kop aspergesoep-uit-zak
T: twee paprika's en zes joekels van champs, gegrild.
D: onbekend
pi_72434452
Ik sta niet eens meer in het lijstje in de OP

pi_72434713
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta niet eens meer in het lijstje in de OP

Dan moet je even je gewicht updaten op dieet-web.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:57:51 #88
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72434749
Ik ben ook in feeststemming, geen idee waarom eigenlijk.
pi_72435200

oh my gawd!!

Vandaag diagnostische test pronunciation gedaan grote faal.

niet dat ik nou zo slecht ben, maar het was met z'n 10en tegelijk, met een koptelefoon op en na elk woord werd ik van mijn apropos gebracht

echt dit wil ik nooit meer terughoren

Maar verder bevalt de opleiding erg goed tot nu toe, na één weekje colleges dus

En daarna anderhalf uur samen met Mr.Mo gesport in de fitnesszaal. Begonnen met wat cardio en daarna het hele krachtcircuit de pijn morgen
Ja doei.
pi_72435223
en yay voor Vik
Ja doei.
pi_72435321
en mijn verzekeringsgeld is binnen
Ja doei.
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:26:57 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72435670
beetje hyper Mo?
mooi

Ik ga maandag weer werken na 3 week ziektewet weer lekker nuttig doen
pi_72436457
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72436643
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dan moet je even je gewicht updaten op dieet-web.
I know, maar ik schaam me dat ik zolang niet gewogen heb Kan op z'n vroegst maandag weer wegen (morgen en zondag bij vriendje)
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:04:47 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72436794
Hoi. Druk . Maar gelukkig
Afgelopen week 2 kg afgevallen door het harde werken en regelmatig sporten, dus eet ik weer wat "rijker" (vandaag spaghetti bolognese met veeeeeel gehakt ). Verder heb ik het vooral druk, of had ik dat al gezegd? Ga eens kijken of ik bij kan lezen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:11:06 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72436972
Owja, deze hele week zat ik in de 58 kg zone, nu ben ik weer 59.5 kg.
Heb de hele week al zin in kool
woensdag: zuurkool
donderdag: rode kool
nu: boerenkool
pi_72437778
Oh! Ik heb helemaal nog niet gecheerd voor Vik! Wat goed, meid! .

Zo zie je wat lichaamsbouw kan doen ook hè. We zijn bijna even lang (ik ben 1,73), ik ben maar 2 kilo lichter en ik heb van de week nog een broek gekocht in maat 36.

Oh, en m'n zus, met wie ik altijd de dikke en de dunne kon spelen, is ineens de dunne. Ze is nu anderhalve kilo lichter dan ik. .
pi_72438054
Tink goedzo

Uniek; nu heb ik ook trek in zuurkool

Oh btw; vandaag resultaat gehad van bloedonderzoek; ziekte van Pfeiffer zit in mijn bloed, maar de infectie is ouder dan 6 weken. Ik heb ongeveer 2 maanden vermoeidheidsklachten, dus als ik het toen opgelopen zou hebben is dat nu niet meer in mijn bloed te zien. Maandag ga ik met mijn leidinggevende om de tafel zitten om te kijken of ik me ziek kan melden als ik te moe ben. Heb wel aangegeven dat ik niet hele dagen thuis wil zitten.

Vriendje stelt de start van de studie waarschijnlijk met een half jaar uit vanwege Pfeiffer, dus dan begin ik alleen aan de opleiding..
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:39:19 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72439529
Dat is mooi klote Daph! Ik hoop dat je er een beetje doorheen komt, ook voor vriendje natuurlijk! Beterschap
pi_72439762
Pfff dat is echt vervelend (understatement) Daph! Hoop dat je werk een beetje meewerkt en dat jullie er snel bovenop zijn .

Pics van de broeken van Viking! Wat goed zeg he .
pi_72439962
Thanks Uniek en Chico

Ik denk dat het niet zo'n probleem is op mijn werk, woensdag kon ik ook gewoon eerder naar huis Ze weten wat er aan de hand is, ben daar gelijk open in geweest. Dat waarderen ze gelukkig ook

Het is etenstijd, dus ik ga naar beneden.. Ben benieuwd naar de foto's van Vik's nieuwe broeken!
pi_72441286
Over een halfuurtje begint mijn training, maar ik zit zo lekker .
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:40:44 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_72441428
hop hop chicolate in de benen
stormy waters...
sailin'
pi_72441568
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:40 schreef Belana het volgende:
hop hop chicolate in de benen
Ja ik ga ook wel . Het begint net te regenen en ik moet lopend . Dit wordt mijn 7e uur sport deze week ... en dan vind ik het wel weer genoeg voor deze week.
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:49:02 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_72441733
ow man, dan zou ik thuis blijven
Ik heb uberhaupt geen puf om 's avonds te sporten, terwijl ik eigenlijk wel meer zou moeten doen, ik beweeg echt te weinig. nou ja morgenochtend weer spinning en fitness.

daarna 's middags naar Derek Ogilvie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:55:29 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72444104
Zo en maar weer eens naar bed... ben zo moe van het niks doen
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:19:01 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72444917
*squee* ik heb een prijs gewonnen!

Via fok! Maar ik zie nergens een topic over de desbetreffende prijsvraag waar ik erover kan jubelen en mn moeder kan bedanken en shit

Nu heb ik een wit jurkje, kleurig sjaaltje en een tas van mr Hilfiger
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:23:17 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72445059
Zo, terug van eten en film.
Eerst naar de film gegaan: Inglourious Basterds. Errug leuk! .
Daarna uit eten, maar ik zat halverwege al vol, terwijl ik alleen nog maar een appel en een bakje yoghurt met frambozen had gehad vandaag ( ). Vanaf morgen ga ik weer normaal eten .

@ DaD: inderdaad zeg! 1 cm langer, 2 kg lichter en dan maatje 36 . Jaloers .
Niet meer actief op Fok!
pi_72445074
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Goed begin joh . Hoe kom je zo brak dan?

Plakken postzegels eigenlijk ook goed aan plastic? Van die likdingen ... heb shirtje verkocht en moet nu postzegels op het pakje doen ... maarja, plakt dat eigenlijk wel
Ik had kennismakingsborrel met die mensen! Was leuk.... Eerst daar (bij het roeigebouw) wat wezen drinken, uiteindelijk beland in de Bubbels.... En toen het heeeel laat werd ging ik het vriendje nog even opzoeken in zijn stamcafedinges....... En daar werd het nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel later.... En daarna bij z'n huis werd het ook nog heel heeel veel later.

En blijkbaar hadden we in een dronken bui afgesproken dat we gingen roeien !
pi_72445976
Zo, partijtje van de mini overleefd, daarna zijn mijn meneer en ik uitgeput neergestreken in de kroeg. We zijn er weer voor een jaar vanaf!

Lijstje vandaag:
O: yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, gekookt ei
L: meloen met rauwe ham
T: vieze salade van de Mac, met die crunchy kipdingen erdoor
D: zalmtartaartje, forel uit de oven, spekkoek met kaneelijs en slagroom, 1,5 Afflichem Dubbel, 1 cappuccino
T: ik ben nog niet helemaal bevredigd, dus nog wel iets...
pi_72449244
6 droge witte wijn (2 keer hertyped) , 2,5 garnalenspies, 2 zalmspiezen, 6 ministukjes stokbrood en wat pastasalade verder

maar, die anderhalf uur fitnessen heeft vast veel goedgemaakt!

O: 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 broodjes kaas
T: appel
T: banaan
D: zie boven

en morgen naar zusjelief in Utrecht en daarna de 10-jaar meet ga ik XM ook zien en zeggen hoe goddelijk slank ze wel niet is , muhahahaha

welterusten allen, die dit nog lezen
Ja doei.
pi_72450176
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*squee* ik heb een prijs gewonnen!

Via fok! Maar ik zie nergens een topic over de desbetreffende prijsvraag waar ik erover kan jubelen en mn moeder kan bedanken en shit

Nu heb ik een wit jurkje, kleurig sjaaltje en een tas van mr Hilfiger
Wat dan voor prijsvraag?? En foto jurkje en rest en hoezee natuurlijk!!
pi_72450255
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
ow man, dan zou ik thuis blijven
Ik heb uberhaupt geen puf om 's avonds te sporten, terwijl ik eigenlijk wel meer zou moeten doen, ik beweeg echt te weinig. nou ja morgenochtend weer spinning en fitness.

daarna 's middags naar Derek Ogilvie
Ik ben wel gegaan maar het was gelukkig een superrustig uurtje. Zo rustig, dat ik niet eens gezweten heb (en dat zegt wat). Volgende week kom ik op max 5 denk ik ... ga niet lopen dit weekend.
pi_72451361
Co, hoe gaat het met je outfit??
pi_72454203
Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72454235
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ben je nou echt al opgestaan? Een rondje hardlopen ga je toch niet doen op dit uur hè, in die regenstorm!

Ik zit hier fijn slapeloos te wezen, ga maar weer eens een poging wagen in bed
pi_72454252
'truste Laureline
Dat slaapt toch heerlijk, met storm?

Ik ben al opgestaan. Heb de kachel aangemaakt, en nu ligt de kat op schoot te snurken, en langzamerhand krijg ik honger maar ja, dat beest ligt zo lekker (en wil de laatste maand nauwelijks op schoot).

Als het licht wordt is de regen vast ook wel weg (eigenlijk: hier regent het nu al niet meer).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72454266
Dat klinkt knus! Zo was mijn jeugd ook, met kachels en een kat Ik wil dolgraag weer zo'n beest, omdat ze zo heerlijk (te weinig) op schoot zitten en je 's nachts zo charmant uit het bed werken, maar de mini loopt paars aan als er al een kat de kamer inloopt. Helaas. Zo, mijn tenen zijn nu echt bevroren, ik ga ze maar eens warmen aan mijn meneer. Die ik nu boven rond hoor lopen Fijne slapeloze tijden hier.
  zaterdag 5 september 2009 @ 04:53:43 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72454276
Goedemorgen
Wat een drukte

Terusten Laureline
  zaterdag 5 september 2009 @ 05:14:01 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72454293
Heb net de wasmachine aangezet en ga even popstars kijken, dat klinkt en is minder knus dan wat Sigme doet
pi_72454299
Ik heb de kat van schoot gezet en een bak weetabix gegeten. En een dubbele roggebrood met pindakaas. En een handje studentenhaver. En twee minzakjes chips.
Hmm. Ik geloof dat ik een Laurelinientje gedaan heb.
Straks toch maar een flink end gaan lopen (heb niet zo'n zin).
  zaterdag 5 september 2009 @ 06:46:31 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72454361
Run Sigme, run!

* uniekhoorn gaat was hangen
pi_72454430
Goedemorgen!

Gaat een vreemde dag worden op het werk, denk ik. Een groep collega's gaat vanmiddag naar de crematie van de vrouw van een collega. .
  zaterdag 5 september 2009 @ 07:52:14 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72454435

Wat een activiteit al hier! En sigme heeft al meer gegeten dan ik in een dag, zowat

Zometeen RPM! En dan vanmiddag MoBlo versieren

Havermout
  zaterdag 5 september 2009 @ 08:20:18 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72454501
Veel plezier vandaag, XM en MoBlo! .

Ik zit aan mijn twee boterhammen met Linera paté, nu CF er toch niet is om me op m'n vingers te tikken .

El lijstio:

O: twee boterhammen met smeerpaté
T: één boterham met smeerpaté
L: bakje yoghurt met frambozen
T: iets van fruit
T: citroendropijsje
D: lasagne ws
Niet meer actief op Fok!
pi_72454589
goedemorgen dames
pi_72455049
Sliep net heerlijk, toen werd ik om 6 uur wakker gemaakt door die mini die een bloedneus had en dacht dat het hele bed verschoond moest worden. Ik, van verre uit een droom komend, kijk in het kamertje: 1 vlekje . Daarna werd ik om 9 uur wakker gemaakt door de meneer die de was ging doen. Dat gaat altijd met grootse gebaren, en het wasmachinehok zit aan de slaapkamer vast. Nu haalt hij ontbijt met oa verse ananas, Wel handig, als er tenminste iemand zo actief is. Ik wil eigenlijk alleen maar een winterslaap houden met nootjes in een hol.
pi_72455486
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
Co, hoe gaat het met je outfit??
M'n outfit heb ik versimpeld! Ik ga nu niet meer als dier, maar als dierenoppasser.

Lees: ik trek een salopette aan (wel een strakke natuurlijk), strijk het logo van Artis op de klep, zet een hoed op en klaar is Co.
pi_72455750
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

M'n outfit heb ik versimpeld! Ik ga nu niet meer als dier, maar als dierenoppasser.

Lees: ik trek een salopette aan (wel een strakke natuurlijk), strijk het logo van Artis op de klep, zet een hoed op en klaar is Co.

Dit idee?

Een vriend van vriendje had twee gratis kaartjes voor valtifest en nu baal ik wel Al hoewel.. Het is weer echt bagger weer net als vorige week...
pi_72455857
Goeiemorgen . Wow wat waren er veel mensen wakker vannacht!

De weegschaal gaf 1,5kg meer aan dan in het lijstje. Ik vermoed dat het met gister te maken heeft, had opeens weer honger en toen waren de borrelnootjes niet veilig voor me . Hoop maar dat het gewoon vocht vasthouden is ...
pi_72456014
Goedemorgen.

Lekker zonnig hier, dus ik ga zo maar eens de deur uit.

Fijne dag allemaal.
pi_72456173
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Wow wat waren er veel mensen wakker vannacht!

De weegschaal gaf 1,5kg meer aan dan in het lijstje. Ik vermoed dat het met gister te maken heeft, had opeens weer honger en toen waren de borrelnootjes niet veilig voor me . Hoop maar dat het gewoon vocht vasthouden is ...
1,5 kilo door borrelnootjes... heb je 2 kilo borrelnootjes weggegeten dan?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:11:52 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72456202
Het regent hier al vanaf 7 uur non stop...
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:12:22 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72456210
Serieus?

In Gouda is het echt heel mooi weer! Ga zo ff op het balkon in de zon zitten!
pi_72456233
Ik ben weer precies mijn lijstjesgewicht (60,2)! Ik zou graag eindelijk eens onder de 60 geraken, dat lijkt me wel tijd worden na 1 jaar in dit topic heen en weer te jojoën, maar er is altijd nèt een verjaardag (vanavond dus), premiëre, opening, of incidentele vreetbui voordat ik dat punt heb bereikt.

Ik ga maar eens sporten, heb zin om dat tenminste achter de rug te hebben
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:18:16 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72456310
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Het regent hier al vanaf 7 uur non stop...
Hier ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_72456341
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:13 schreef Laureline het volgende:
Ik ben weer precies mijn lijstjesgewicht (60,2)! Ik zou graag eindelijk eens onder de 60 geraken, dat lijkt me wel tijd worden na 1 jaar in dit topic heen en weer te jojoën, maar er is altijd nèt een verjaardag (vanavond dus), premiëre, opening, of incidentele vreetbui voordat ik dat punt heb bereikt.

Ik ga maar eens sporten, heb zin om dat tenminste achter de rug te hebben
Da's toch grote winst ten opzichte van een tijdje terug, toen de 62 het minimum leek te zijn. Het gaat eigenlijk best goed met jou & jouw lijn, nietwaar?
pi_72456343
Okee, ik heb anderhalf topic gemist en kom maar weer binnenvallen , heb het zo druk weer met school, maar nu lekker weekend en straks naar Rotterdam, vriendinnetje opzoeken.

Qua sporten weet ik het even niet . Ben heel erg blut, heb pas over 1,5 maand weer geld, dus kan geen goede schoenen kopen om te rennen. Zelfs wandelen doet nu zeer aan m'n knieeen, ik geloof dat ik echt te ver ben gegaan met rennen op slechte schoenen . Daarom denk ik dat ik het maar even qua beweging bij m'n werk houd, op school maak ik een boel kilometers, ik sta altijd voor de klas (zit nooit achter het bureau), etc. En dan als ik het kan betalen haal ik goede schoenen en begin ik weer met Evy.

Dat houdt in dat ik tussendoor wel weer meer op m'n eten moet letten omdat ik minder beweeg. De lijstjes van de afgelopen dagen waren om te huilen, het lukt me niet om in heel drukke tijden op m'n eten te letten, dat is iets om aan te werken. Lijstje voor vandaag zal nog niet geweldig zijn want ik ga dus weg, maar morgen kan 't alweer beter. Vandaag:

O: Twee geroosterde boterhammen, 1 met ham, 1 met rookvlees, thee.
T: Yoghurt met besjes
L: Twee geroosterde boterhammen, 1 met kalkoenfilet, 1 met rookvlees, thee.
T: Geen idee, in Rotterdam.
D: Geen idee, in Rotterdam.
T: Idem.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 11:24:22 ]
pi_72456425
Goedemorgen!

Cheers en sterkte voor degenen die het nodig hebben - heb bijgelezen maar ik doe het even zo anders vergeet ik er vast een paar .

Vandaag 0.5 kilo zwaarder, maar ben ontzettend ongesteld (eindelijk), dus neem aan dat dat er morgen of overmorgen wel weer af is. Gisteren wel flink aan de wijn gezeten met vriendinnen, dat zal ook niet geholpen hebben .

Lijstje voor vandaag:
O: drie crackers met kipfilet (09:00)
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven (12:30 ofzo)
T: paprika met balsamico-dip (16:00)
D: gourmetten met vrienden, ik probeer zoveel mogelijk voor de groentetjes te gaan, maar weet niet wat ze hebben gehaald natuurlijk, ga iig voor mager vlees enzo. (19:00)
T: waarschijnlijk weer veel wijn - na het gourmetten nog door naar een verjaardag (22:00 tot ?)

Als het regent, bied ik wel aan om de Bob te zijn - scheelt alcoholcalorieen .
pi_72456503
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
pi_72457184
goedemiddag! ik was vanochtend weer 7 ons lichter dan gisteren.... ik mag hopen dat ik dus blijkbaar veel vocht vasthield want dit gaat me anders te hard- 2 kilo in 5 dagen

dit weekend ben ik streepjesvrij ik zal niet gaan lopen vreten, maar t is zolastig strepen met een buffet morgen (satebuffet en mexicaans buffet) en vandaag moet ik ook onderweg/in de stad eten... vorige keer deed ik ook 1 a 2 streepvrije dagen in de week en dat werkte prima.

mn huis is aankant (opgeruimd, niet schoon nog ) en ik gaer gauw weervandoor... over drieuurtjes moet ik weer de hort op...

doeiiiiiiiiiii
Kwak
pi_72457451
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef Californium het volgende:

[..]

1,5 kilo door borrelnootjes... heb je 2 kilo borrelnootjes weggegeten dan?
Haha nee daarom . Maar het is wel erg zout, begon daarna als een idioot water te drinken, dus ik denk dat het daar wel mee te maken heeft . Vocht vasthouden door zoutoverschot.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:21:21 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72457491
Goed bezig kwak!

Lijstje:

O: kom havermoutpap met rozijntjes (250 ml melk, 6 el havermout)
S: RPM
T: koffie met een Daim
L: salade van rucola, tomaat, komkommer, gerookte kip en mosterdille-dressing
T: handje noten
D: ?
T: drankdrankdrank op de fok!meet
pi_72457514
XM, wat is een Daim? Ik ken het wel als een chocolade vulling (hmmm harde stukjes caramel oid?) en daar is het zoo lekker . Oh en waar haal je het dus .

Goed bezig kwak!
pi_72457558
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Da's toch grote winst ten opzichte van een tijdje terug, toen de 62 het minimum leek te zijn. Het gaat eigenlijk best goed met jou & jouw lijn, nietwaar?
Lau is al superslank.

Ik mag ook maar weer eens op gaan letten; er is bij mij wel iets bijgekomen geloof ik Broeken zitten iig strakker
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:24:10 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72457564
Chico, dat is het, maar dan in een reep-vorm . Je koopt het in Zweden of bij de IKEA .

En 1 zo'n reepje is vrij dun en valt calorisch gezien dus nog wel mee!
pi_72457577
daim bij IKEA en Daimtaart =
Kwak
pi_72457617
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Chico, dat is het, maar dan in een reep-vorm . Je koopt het in Zweden of bij de IKEA .

[ afbeelding ]

En 1 zo'n reepje is vrij dun en valt calorisch gezien dus nog wel mee!
Nóg een reden om naar de ikea te gaan .
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:26:50 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72457628
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
daim bij IKEA en Daimtaart =

Sverige: tack så mycket
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:29:40 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72457695
TAAAAAAAAAAART!

Ikke niet dus
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken

Zumba was weer leuk
pi_72457751
Kloteweer hier ja. . Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
pi_72457798
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sverige: tack så mycket
Oooooooh . Ik wil
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:34:15 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457800
Ik ben weer klaar met 2 uur in de regen en wind postbezorgen, heb mijn sportactiviteiten wel weer gehad voor vandaag dus.
Straks even shoppen geloof ik, "400 euro, is dat teveel schat?" kreeg ik gister te horen, geloof dat ik er nog maar een wijkje bij moet gaan doen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:36:26 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72457846
400 euro? Wat wil ze kopen dan?

Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas in Ik gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
pi_72457886
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas in Ik gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Fotoo? En wow duur spul. Wel mooi?
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:38:58 #156
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457915
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:53:23 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72458282
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
Een gevaarlijk statement in dit topic
Succes he!

Oe ik ga denk ik hartige taarten maken Makkelijk voor de vega en lekker in bulk te produceren.
Chico: ik ga zo eens kijken of het jurkje past! Het sjaaltje is erg multicolour, en de tas is wel lekker groot en praktisch als schoudertas te dragen
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:35:24 #158
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72460757
Ikea eten altijd jumjum!!!

* zwahiel dropt ook weer even binnen na een poosje.

Het is zo krankzinnig druk geweest hiero. Ben d'r nog steeds uitgeput van.
't Festival waarin ik in de organisatie zit is weer voorbij. Een jaartje plannen, vooruitkijken en uitvoeren totaan de vier dagen dat 't plaats vind is weer voorbij. Nu over een maand begint het hele circus weer opnieuw. Omdat we dit jaar een extra dag hadden hebben we eigenlijk vijf dagen festival gehad. Dat hakt er zwaar in! Gelukkig is voor ons bedrijfje het een juiste impuls geweest, onze systemen werkte super en we hebben een mogelijke grote opdracht erbij (duim duim duim).

Buikje is ietsje normaal nu, maag weer normaal formaat maar nog altijd weinig

Moet zeggen zo direct na 't festival waarbij je anderhalve week keihard gebuffeld hebt meteen te beginnen @ nieuwe job is wel even makkelijker gezegd dan gedaan.

* zwahiel is weer docent nu.
Bevalt eigenlijk goed. Las dat de rest hier ook weer begonnen is met 't nieuwe jaar. Lekkere eerste week gehad dames?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72460869
Wat voor docent ben je zwahiel?
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:42:46 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72460935
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor docent ben je zwahiel?
Aan de HU, begrijp ik uit z'n fobo . Werkcolleges geven aan eerstejaars ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:53:12 #161
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72461245
Snel opgemerkt Vikenator

Ik geef de vakken Crossmediale projecten en Productievaardigheden aan jaar een van 'die nieuwe opleiding waarvoor de HKU bang voor was / is'. Momenteel 30 uur per week en ze willen wat extra taken bij me neerleggen welke voor 16 uur er binnenkort bijkomen. Crossmediale projecten is voor mij maar 4 weken vooralsnog. Wellicht langer (hopelijk!) en zo kom ik straks op drie en 'n halve dag uit als 't goed is, maar fulltime mag van mij ook wel stiekempjes(

* zwahiel bedacht zich net na het bekijken van zijn sig dat ik al meer dan een maand niet meer geboard heb
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72461692
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloteweer hier ja. . Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting ).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht . En kousen . En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.

En nu heb ik honger!
pi_72461738
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......
SPOILER
pi_72461785
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
TAAAAAAAAAAART!

Ikke niet dus
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken

Zumba was weer leuk
Ik heb drie taarten
pi_72461806
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......
SPOILER
Maar informeel mag je er dus wel bij gaan zitten, in de hoop dat je beroep alsnog wordt toegekend?
pi_72461839
Ja ik heb geen idee?!
pi_72462408
424 euro voor 3 dingen?! Ik gok zo dat ik nooit iets van dat merk zal kopen...

Ik heb vandaag ook weer geshopt: ben 2 jurkjes (tuniekjes) rijker Plus een paar boeken (mijn nieuwe boekenkast begint alweer aardig vol te raken...)
pi_72462425
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:19 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb geen idee?!
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
pi_72462714
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
Jawel, daar ga ik maandag heen
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:09:04 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72463049

Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:28:10 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72463479
Whehe, die is lief!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:30:24 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463535
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Kwaadaardig katje!

PF: da's balen! Wel stom ook, want als je dan wél door mag gaan heb je meteen een achterstand... Misschien even de studieadviseur hierover aan zn vestje trekken?

Wat voor jurkje Sigme? :3

Het jurkje van de prijsvraag zit wat strak om de boobies Kreeg hem met moeite dicht. Verder staat ie best okee geloof ik, als licht zomerjurkje. Hij is ook een maat kleiner dan de bedoeling was geloof ik; ik had meegedaan omdat de winnaar maat 40 kreeg, en hier staat 'EUR38" op
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:37:26 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463731
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was het Aaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven *handige Harrie*
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:42:26 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72463822
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was het Aaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven *handige Harrie*
Ik kreeg woensdag om 13:20 ook een mailtje van een of andere organisatie waar ik naartoe moest met de vraag waar ik bleef En ik vergeet echt nooooooooit afspraken! (hoef ze niet eens in m'n agenda te zetten. Toch maar wel doen dus )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:44:59 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463877
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
pi_72464037
Jeej mijn turkse lamp hangt eindelijk Hij is alleen wat kleiner dan ik in mn gedachten had.

Ik zou gewoon naar de lessen gaan hoor P.F., ik vind formeel zo overduidelijk toegevoegd dat ze er bijna om vragen.

Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas
L: stuk roggebrood met bacon, gekookt eitje
T: peer en 2 bokkenpootjes
D: Sperziebonen, rode ui, paprika en prei met een hamburger
T: Klein bakje chips
pi_72464044
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
Ghehe herkenbaar . Ik vergeet sinds een jaar opeens afspraken die kort tevoren gemaakt zijn, als ik ze niet opschrijf of in mn agenda kijk.

Maar foto!
pi_72464516
Jaa foto!!!!

Ik ben opzoek naar een handleiding van een simpele partytent.. maar met +handleiding +partytent zie ik alleen handleidingen voor een professionele !

Of is het gewoon TE vanzelfsprekend ?!
pi_72465109
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting ).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht . En kousen . En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.

En nu heb ik honger!
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde. .

Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht? . Aan de winkel te horen is het vast een spannende. .

En Mariaaaaaa, wat heb je nu precies gewonnennnnnn? Pics!
pi_72465200
zo! eten maken (gevulde aubergine)

en over 2.5 uur komt en niet die ene die niet met mij wil zoenen... maar die andere En ik hij
en ik ben

lala
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:34:42 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72465326
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde. .
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten . Je bent echt verslaafd .
Niet meer actief op Fok!
pi_72465540
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten . Je bent echt verslaafd .
Ja, nou kan ik wel gaan vertellen wat ik allemaal nog heb gedaan voor ik achter de pc ging zitten, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. .
pi_72465757
Even een snelle post: kom net van de ene verjaardag, doe nu snel even douchen/omkleden en dan door naar een etentje, waarna ik door ga naar de volgende verjaardag.

Heel geren en gevlieg vandaag.

Oh en Maria - foto !
pi_72466560
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wel lekker gewerkt verder? Had jij nou cremerende collega's vandaag?
quote:
Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht? . Aan de winkel te horen is het vast een spannende. .
Ken je de winkel?
Ik kan op de site wel een plaatje vinden, maar dan zit er een niet erg mooi gepierced meisje in, en dan vind ik het jurkje niet erg mooi uitkomen .

Een plaatje van dat model in een ander jurkje:
.
Tsja.
pi_72466790
. Sigme! Ik ken de winkel wel, ben er alleen nooit binnen geweest. 't Is niet helemaal mijn stijl. .

En de vrouw van een collega ja. Zichzelf letterlijk doodgedronken. .
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 18:40:41 #186
70532 loveli
N
pi_72467004
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
crap in = crap out
pi_72468472
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
pi_72470378
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:48:26 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72470574
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.

Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
Niet meer actief op Fok!
pi_72471151
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.

Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
Bert Visscher
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72471327
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bert Visscher
die is weer lekker ADHD

@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
pi_72471503
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

die is weer lekker ADHD

@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand belde Vandaar.

Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks (lees maar even over de vergeten afspraken heen )
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 21:35:47 #193
70532 loveli
N
pi_72471916
Ik verveel me.

crap in = crap out
pi_72472300
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bert Visscher
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.

Ja ja, in Groningen gebeurt het!
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:59:01 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72472558
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.

Ja ja, in Groningen gebeurt het!
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje .
Niet meer actief op Fok!
pi_72472608
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand belde Vandaar.

Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks (lees maar even over de vergeten afspraken heen )
Dat was zeker een dag dat er veel managers waren
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 22:06:14 #197
70532 loveli
N
pi_72472706
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
crap in = crap out
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:12:47 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_72472846
christus loveli, je was dus niet de enige
stormy waters...
sailin'
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 22:16:11 #199
70532 loveli
N
pi_72472935
En er werken maar 3 vrouwen onder de 40 bij ons op de afdeling
crap in = crap out
pi_72475117
ik heb XM en Duvel gemeet

wat een puike mensen
Ja doei.
pi_72475171
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje .
M'n vriendinnetje en ik kregen eens de tafel van Jacques d'Ancona bij het Zwarte Schaap. .

Loveli! .
pi_72475666
Het gaat niet zo goed
Ik ben vandaag gezwicht voor een marsepeinstaaf, omdat ie maar 75 ct kostte en ik om 19 uur alleen nog maar m'n ontbijt op had. Ik heb 1 helft op en de andere weggegooid
  zondag 6 september 2009 @ 00:51:46 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72476833
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:35 schreef loveli het volgende:
Ik verveel me.

[ afbeelding ]
omg, dat broekje
pi_72479723
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Het gaat niet zo goed
Ik ben vandaag gezwicht voor een marsepeinstaaf, omdat ie maar 75 ct kostte en ik om 19 uur alleen nog maar m'n ontbijt op had. Ik heb 1 helft op en de andere weggegooid
meer eten, mutsje dan hoef je geen marsepein. en je had met zo weinig eten nog bijna beter wél diehele reepkunnen opeten, dankwam je nog aan een beeetje calorietjes

goed voor jezelf zorgen hoor!

allright, ik ben weer weg. vanmiddag 14.30 laatste concert in de Beurs van berlage, a'dam...

doei!
Kwak
pi_72479728
Goedemorgen.

Resultaat van gisteren:
O/L: twee gekookt ei
D: verse pasta met spinaziericottasaus, veldsla met mozarella, kerstomaatjes en zwarte olijf
T: volkoren toastjes met camembert

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei, bak biologische vanilleyoghurt
S: anderhalf uur sporten
T: yoghurtdrink
T: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
D: tortilla's met bonenprut
  zondag 6 september 2009 @ 10:22:55 #206
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72480036
is het eng als ik over kinderen nadenk icm een rustiger regelmatiger leven?...

Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.

Dames?
pi_72480165
ja, dat vind ik eng

maar ik ben niet de persoon om antwoord op die vraag te geven

Goedemorgen!
Ja doei.
pi_72480290
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:

Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.

Dames?
Ik begrijp niet zo goed wat er eng aan zou zijn. Je denkt na over de/je toekomst?

Ik denk dat je denkt dat kinderen en een rustiger regelmatiger leven je aanspreken, maar dat je dat wat ouwelijk vind?

Eigenlijk heb ik er maar een ding over te zeggen: wat een onzin. Geniet van je vrijheid, waaronder de vrijheid om op jonge leeftijd rustig en regelmatig te (willen) leven. Of aan kinderen te denken. Desnoods kinderen te nemen, maar begin dan met zoeken naar een vrouwspersoon. En daarna heeft het ook nog wat voeten in aarde, dus voordat er werkelijk koters zijn kon je best een respectabele leeftijd bereikt hebben.
Ik weet overigens niet in hoeverre koters en rustig leven nou echt bij elkaar aansluiten, maar dat terzijde.
pi_72480294
quote:

Dames?
Volledig normaal Je moet je pas zorgen gaan maken als je de hyves** gaat tjekken van mensen van jouw leeftijd en dan denkt: OMG, die hebben er al TWEE en ik heb nog niet eens een plant die ik in leven kan houden WAAAAROOOOMMMMM.

Maar zo ver is het bij jou nog lang niet geloof ik

** Of de geboorteadvertenties in de krant
  zondag 6 september 2009 @ 10:43:18 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72480311
quote:

Dames?
Is dit een aanzoek?
  zondag 6 september 2009 @ 10:49:22 #211
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72480398
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:42 schreef sigme het volgende:

Eigenlijk heb ik er maar een ding over te zeggen: wat een onzin. Geniet van je vrijheid, waaronder de vrijheid om op jonge leeftijd rustig en regelmatig te (willen) leven. Of aan kinderen te denken. Desnoods kinderen te nemen, maar begin dan met zoeken naar een vrouwspersoon. En daarna heeft het ook nog wat voeten in aarde, dus voordat er werkelijk koters zijn kon je best een respectabele leeftijd bereikt hebben.
Ik weet overigens niet in hoeverre koters en rustig leven nou echt bij elkaar aansluiten, maar dat terzijde.
Zo dacht ik er ook over Relaties moeten groeien voordat je aan kinderen begint. En dat gaat niet zomaar. Ik ken wel stellen die meteen aan kids beginnen na een jaar ofzo. Dat zou niks voor mij zijn.
pi_72480635
Ik heb om 10 uur ontbeten en ga nu alweer lunchen. Lekkere planning. .

Ik zie ook niet helemaal in waarom het eng zou zijn om over kinderen na te denken, maar misschien ben ik net als Mo niet de geschikste persoon om daar iets over te zeggen - al is dat waarschijnlijk juist omdat we een tegengesteld 'standpunt' hebben. .
pi_72480655
Zo! Wat een leuk feest was dat! En net toen we er waren brak de zon door, dus dat was ook prettig. Ik ben nu wel een klein beetje brakkig, dus ik sta mezelf een dagje bed toe. En lekkere hapjes. Zo fijn is dat af en toe: gewoon de hele dag in bed blijven, krantje lezen. DVDtjes kijken!!
pi_72481108
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
Fijne man Hij heeft niets als te erg gedaan bij jou, hoop ik?
pi_72481132
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Zo! Wat een leuk feest was dat! En net toen we er waren brak de zon door, dus dat was ook prettig. Ik ben nu wel een klein beetje brakkig, dus ik sta mezelf een dagje bed toe. En lekkere hapjes. Zo fijn is dat af en toe: gewoon de hele dag in bed blijven, krantje lezen. DVDtjes kijken!!
En mij feliciteren Want ik ben jarig.

Ik rende mijn bed uit voor felicitatiesposts, maar helaas !!
pi_72481142
Maar tof dat het leuk was! Was er een deel overdekt?
  zondag 6 september 2009 @ 11:32:07 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72481208
Loveli omg, sneue menspersonen

Mo: yay, wat grappig dat je XM en Duvel gemeet hebt! Wagingenjulliedoen?

Fijn dat het feest tof was Cootje!

Zwiel: tis alleen eng als je het eng vindt. De algemene opinie verandert daar niks aan

Euhm ben ik nu bij?
pi_72481260
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Euhm ben ik nu bij?
Nee
  zondag 6 september 2009 @ 11:35:00 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72481279
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Of korz!

Gefeliciteerd, PFje!

pi_72481351
Gefeliciteerd, PF! .

Off to work! .
pi_72481357
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mo: yay, wat grappig dat je XM en Duvel gemeet hebt! Wagingenjulliedoen?
Fok! 10 jaar meet in Utrecht
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 11:44:17 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72481517
Jaaah, van harte gefeliciteerd P.F. Nog heel veel jaren in gezondheid!!

pi_72481550
Gefeli PF !
Ja doei.
pi_72481551
Pief!!! Gefeliciteerd!!
pi_72481707
quote:
Maar tof dat het leuk was! Was er een deel overdekt?
Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??

Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Behalve pizza eten?
pi_72481872
Gefeliciteerd PF maak er een leuke dag van .

Ik heb nu zowaar nog meer last van m'n knieeen , gisteren een hele leuke middag/avond gehad in R'dam, maar in de trein terug kon ik m'n linkerbeen haast niet bewegen, zo'n pijn deed m'n knie. Ik twijfel of ik er mee naar de dokter zal gaan of niet.

Vanmorgen stond de weegschaal op 75,6 wat me nog meeviel na het eten van gisteren (appeltaart met slagroom, cappucino's, mosselen met friet en salade en daarna veel wijn , maar hey, 't was gezellig.. )

Lijstje voor vandaag:
O/L: Twee geroosterde boterhammen, 1 met rookvlees/komkommer en 1 met pindakaas/komkommer
T: Kwark met mandarijntjes.
D: Bloemkool met een schnitzel, gebakken aardappeltjes (weinig), sla (veel).
T: Festini ijsje.
pi_72481878
Goedemorgen!

Gisteren uiteindelijk maar heel even op de laatste verjaardag geweest, vriendje en ik waren beiden niet helemaal lekker (waarschijnlijk iets van het gourmetten verkeerd gevallen).

Bij gourmet gegeten: een paar stukjes stokbrood met kruidenboter, een paar vleesjes (niet veel, wat kip en wat worstjes vnml), en vooral veel sla, viel dus best mee.

En geen wijn gedronken want ik was bob ! Later nog twee boterhammen gegeten ivm niet lekker zijn, t ging ook beter daarna.

Lijstje voor vandaag:
O: twee boterhammen gebakken ei
L: flinke bak vanilleyoghurt met quaker balans
T: paprika
D: rijst met kip-kerrie
T: glaasje wijn
pi_72481917
Oh en feli pf !

En ik vind het niet gek om serieus over kinderen na te denken, je hoeft er toch niet meteen aan te beginnen? Er over nadenken kan geen kwaad lijkt me.
pi_72481952
oh, en de weegschaal haat me volgende week hopelijk wel beter
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 12:02:17 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72482009
Lijst:
O: 2 sneetjes waldkorn met osseworst en roomkaas light, beschuit smeerkaas, gekookt ei
L: sneetje waldkorn osseworst, appel
S:2 uur stevig doorwandelen
T: nectarine
T; blokje choco
T: toastjes met gerookte zalm
D: Biefstuk met een pot spinazie
pi_72482271
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??

Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Behalve pizza eten?
Bedankt allemaal!

Ik heb gister pizza gegeten met wat vrienden.... En vandaag ga ik een rustig dagje houden Lingerie bon die ik gekregen heb uitgeven bijvoorbeeld
pi_72482284
P.F. Gefeeeeeeeeeeeeeeliciteerd Hoe oud ben je geworden? (volgens mij is dat nog wel veilig om te vragen bij jou, hehe)

mijn lijstje van vandaag:
O: bak yoghurt met banaan
L: tosti met 30+kaas en appel
T: blokje chocolade
T: stuk roggebrood met pindakaas
D: shoarmavlees en sla
  zondag 6 september 2009 @ 12:14:47 #233
331 Merel
Be here now.
pi_72482301
Goeiemorgen! PF, gefeliciteerd! Verder ben ik niet zo bijgelezen, ik zag dat loveli een engerd als collega heeft En Zwahiel wil babies

Ik heb nog steeds last van m'n enkel, die ik blijkbaar verstuikt heb op de avond van de vermiste schoen, dus ik heb al een week niet gerend. Balen! Qua eten gaat het redelijk. Gevolg: gewicht staat stil.

En ik ben denk ik een beetje flieft
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 6 september 2009 @ 12:19:07 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72482392
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de weegschaal haat me volgende week hopelijk wel beter
You can tell it the feeling is mutual, ha!

Nee maar gaat vast snel beter Je bent nog bezig met je nieuwe start en zulks!

Lijstje van gisteren:

O: snee brood met chocovlokken
S; Zumba
L: twee sneetjes met kaas, beker melk
T: stuk worst aus dem vuistje
D: relatief klein stuk lasagne, berg sla van sperzies met tomaat en rode ui, en een klein stujkje quiche om te kijken offie goed was
T: twee glazen cola, wat pretzelsticks en een handje M&Ms. Kan erger voor een avond hangen met vrienden

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-09-2009 12:28:55 ]
pi_72482991
quote:

[..]

Gefeliciteerd!

zondag 6 september 2009 @ 12:56:58 #236
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72483321
quote:

[..]

Ik wilde even wachten tot je wakker was

Gefeliciteerd hé!

pi_72483603
Happy bursdeej PF!!

pi_72486080
@ Totziens

Ik ben 22! 21 klinkt veel leuker..............
  zondag 6 september 2009 @ 15:35:58 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72487684
Rustig hier
Ben terug van 2 uur wandelen, was toch best wel fris.
Nu lekker 2 toastjes met gerookte zalm en een Grolsh kanon, lekker hoor!
pi_72487923
ik ben echt supergoed bezig, vandaar niet aan het posten

Opdrachten maken ftw, zodat ik de rest van de avond en week rustig aan kan doen
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 16:23:34 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72488861
Go Mo

Ik ben ook aan het huiswerken, teksten lezen over de crisis of the humanities enzo Twee uit, twee te gaan Althans, voor dinsdag. Voor donderdag komen er nog wat dingetjes bij.
pi_72489020
oh, en teh cuteness Jij en je verkering #11!
Ja doei.
pi_72489794
alle opdrachten zijn af, nu alleen nog lees en leerwerk
Zo even douchen en daarna naar de bioscoop met wat vrienden: Inglorious Basterds

Lijstje van vandaag:

O: twee afbakbroodjes (1 brie, 1 pindakaas) en 1 gekookt eitje
L: afbakbroodje brie
D: pasta met een saus van gegrilde paprika, tomaat, knoflook en een shitload kuiden zoals cayennepeper, bruchettamix, peper, paprikapoeder en wat zout (gestaafmixerd) met wat grove stukjes tomaat, champignon en ui erin.

Ja doei.
pi_72490557
Wat een bluh-dag. Ruzie gehad met vriendje (voor het eerst eigenlijk in ruim 2,5 jaar), ain't pretty. Gelukkig wel weer uitgepraat, maar toch.

O: 2 croissantjes (1 hagelslag, 1 jam), 2 afbakbroodjes (met per stuk 1 plakje voorgesneden gekookte worst), gekookt ei, beker optimel en glas thee
L: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
T: glas sap
T: spa en fruit
D: rollade met door m'n moeder zelfgemaakte roerbak

Blugh.
  zondag 6 september 2009 @ 17:48:16 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72491374
MoBlo en Mr.MoBlo

Manuscripta was ook tof! Zes boeken for free .
pi_72491427
Ik kom even hier melden dat wij naar de snackbar gaan.

We hebben een ontzettend luie (en echt heerlijke) zondag gehad vandaag en gaan dat nu afsluiten met patat en snacks.

Morgen weer een kans om slank te worden.

In my defense: ik heb wel al zeker twee maanden geen patat op, en het is wel een half jaar geleden dat we t bij de snackbar hebben gehaald.

En onder de spoiler nog even wat info over mijn geweldige zondag :
SPOILER
pi_72491469
Ik ben ook weer thuis Naar de middagvoorstelling geweest in de bios, eindelijk Harry gezien.
En nu staat het eten in de oven en daarna ga ik ook braaf huiswerk maken
pi_72491563
PPP> Oh, dan ben je wel toe aan patat & snacks
SPOILER
En nu dacht ik aan patat (van het hoekje ) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
  zondag 6 september 2009 @ 17:56:14 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72491642
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Inglorious Basterds

Inglourious Basterds .

Leuke film btw.
Niet meer actief op Fok!
pi_72491643
Vik: ook van mij nog feli idd!

Syrena:
SPOILER
Edit: verkeerde smiley
pi_72491948
PPP> Nee werkt niet. Ja wel tegen de pijn, maar niet tegen de fungus Er moet minimaal een dag tussen zitten, liefst twee.
SPOILER
En ik ben niet eens dronken I'm just an over-sharer
  zondag 6 september 2009 @ 18:08:20 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72492008
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
PPP> Oh, dan ben je wel toe aan patat & snacks
SPOILER
En nu dacht ik aan patat (van het hoekje ) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
.

Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus . Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen .
Niet meer actief op Fok!
pi_72492027
SPOILER
  zondag 6 september 2009 @ 18:10:25 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72492066
O ja, PF'je: gefeli! .

Eén van m'n nieuwe broeken zit zo extreem lekker . Alleen een beetje losjes rond de bovenbenen .
Ik heb vandaag trouwens ook nieuwe laarzen gekocht (cognac), maar ééntje is een klein beetje beschadigd dus ze gaan terug. Was wel het laatste paar in mijn maat, dus dat wordt helaas ws geld terug ipv ruilen .

Waarom ben ik nog groen trouwens De asielactie is toch al voorbij?
Niet meer actief op Fok!
pi_72492134
Toch maar onder een spoiler. .
SPOILER
pi_72492194
Je bent groen tot de 12e !
  zondag 6 september 2009 @ 18:15:50 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72492264
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch maar onder een spoiler. .
SPOILER
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_72492308
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_72492328
Gefeli PF!

Hoor je niet te feesten nu ipv te fokken?
Hup, aan de drank en de cadeaus jij!
pi_72492351
eten was lekker

en we gaan zo fietsend naar de bios, gezond
Ja doei.
pi_72492460
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli PF!

Hoor je niet te feesten nu ipv te fokken?
Hup, aan de drank en de cadeaus jij!
M'n vriendje is naar een rally
en ik ben een beetje ziek

Gister waren er wat vrienden pizza komen eten, dat was wel gezellig

Ik voel me alleen niet echt héél erg jarig, maar dat is meer iets van vroeger dan of zo !
  zondag 6 september 2009 @ 18:23:10 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72492491
Oehja!! Feli PF'je!
pi_72492509
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...

22! WOW!
  zondag 6 september 2009 @ 18:25:10 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72492540
Ik ben 7 jaar ouder. In mijn ogen ben je toch nog PF'je .
pi_72492579
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen

maargoed, ik ben hier om te leren
Ja doei.
pi_72492762
22 is een leeftijd waarop je eh... al dingen hebt bereikt Of zo?
pi_72492770
Zegt het kuikentje
pi_72492794
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus . Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen .

Ik eet vanavond nasi/bami (rijst was op, dus gebruik nog maar een beetje mie...) Tijd geleden dat ik dat opheb!
pi_72492806
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen

Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoog Middelbare school engels is natuurlijk niets vergeleken bij Engels-Engels (niet dat ik zeg dat jij dat niveau hebt!!)
pi_72492933
22 is een mooie leeftijd P.F. niks mis mee. Wilde het pizza bakken wat in je nieuwe oven?

Ik zit de halve finale EK vrouwenvoetbal te kijken, voel me heel erg 'pot' nu.
  zondag 6 september 2009 @ 18:39:13 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72492967
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...

22! WOW!
Voor ons zul je altijd PF'je blijven .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 september 2009 @ 18:40:27 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72493010
quote:

Heb je mevrouw Corporaal (Korporaal?) al gezien?
Niet meer actief op Fok!
pi_72493022
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 6 september 2009 @ 18:43:29 #274
70532 loveli
N
pi_72493110
Feli PFje!

crap in = crap out
pi_72493274
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:43 schreef loveli het volgende:
Feli PFje!

[ afbeelding ]
Die billetjes doen mij denken aan de billetjes van mijn vriendje
pi_72493311
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:37 schreef Totziens het volgende:
22 is een mooie leeftijd P.F. niks mis mee. Wilde het pizza bakken wat in je nieuwe oven?

Ik zit de halve finale EK vrouwenvoetbal te kijken, voel me heel erg 'pot' nu.
Ja ging echt heel erg goed!!
pi_72493336
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoog Middelbare school engels is natuurlijk niets vergeleken bij Engels-Engels (niet dat ik zeg dat jij dat niveau hebt!!)
weet ik ook wel, en ik had ook veel vragen waarbij ik dacht 'voor mijn part kan het allemaal ', maar ik moet dus nog een hoop aan (waarschijnlijk) mijn gebruik van tijden gaan doen

Maar daar heb ik zin in
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 18:55:57 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72493482
Ik was vandaag op Manuscripta even extra blij met mijn pers-pas toen ik het tasje met de zes genomineerde boeken voor de NS-publieksprijs kreeg . Sowieso echt een leuk event voor als je van lezen houdt .
pi_72494000
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was vandaag op Manuscripta even extra blij met mijn pers-pas toen ik het tasje met de zes genomineerde boeken voor de NS-publieksprijs kreeg . Sowieso echt een leuk event voor als je van lezen houdt .
Het is tegenover mijn ouders en ik hoorde dat Oboema kwam dus ik was nog aan het twijfelen. Maar het was dus leuk?

En gefeli PF!! Ik vind je wel al oud hoor
  zondag 6 september 2009 @ 19:12:06 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72494017
Ik vond het tof ja
pi_72494167
quote:

En leren zul je! Veel plezier bij Inglourious Basterds, gave film!
pi_72494223
Pie Ef, grote zus, van harte met je verjaardag!

Hehehehe
  zondag 6 september 2009 @ 19:18:45 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72494267
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En leren zul je! Veel plezier bij Inglourious Basterds, gave film!
Whehe .

Wij moesten bij phonetics een keer een fonetisch geschreven tekst inspreken. En iedereen zei consequent 'pain' als er 'pain' stond, maar dat is fonetisch voor 'pine' .
Niet meer actief op Fok!
pi_72494309
Gefeli PF

Hoofdpijn Buikpijn . Ik mik dr een pijnstiller in en duik denk ik maar in bed ofzo .
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik heb nu zowaar nog meer last van m'n knieeen , gisteren een hele leuke middag/avond gehad in R'dam, maar in de trein terug kon ik m'n linkerbeen haast niet bewegen, zo'n pijn deed m'n knie. Ik twijfel of ik er mee naar de dokter zal gaan of niet.
Gaan . Voor hetzelfde geld is het iets dat met 2x fysio te verhelpen is, en dan loop je nu maar aan te modderen. Maar mijn huisarts is dan ook een geweldige vent die goed kan luisteren/geruststellen, dus ik heb niet zo'n probleem ermee.
pi_72494394
iemand nog tips hoe ik die tekens zo snel mogelijk doorkrijg?
Zit bij mijn Longman Pronunciation Dictionary zo'n kaart met al die dingen erbij, en natuurlijk oefeningen, maar ik zou graag zo snel mogelijk de betekenis/klank van alle dingen doorkrijgen zodat ik ze daarna makkelijker kan toepassen (duh!)

dus, oefentips zijn welkom
Ja doei.
pi_72494948
Iemand nog tips tegen hoofdpijn? Ik heb er een naproxen ingemikt zo rond 6 uur, maar het helpt niet

Misschien moet ik m'n hittepit even opwarmen en in mijn nek leggen, wie weet helpt het

@ MoBlo; sorry ik kan je niet helpen! Ik heb ook geen idee wat voor tekens je bedoelt, eigenlijk
pi_72495034
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef Syrena het volgende:
PPP> Nee werkt niet. Ja wel tegen de pijn, maar niet tegen de fungus Er moet minimaal een dag tussen zitten, liefst twee.
SPOILER
En ik ben niet eens dronken I'm just an over-sharer
Syrena:
SPOILER
En ik ben ook niet dronken, over-sharen doe ik ook gewoon vaak .
pi_72495131
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...

22! WOW!
Hihi, nogmaals (jij zei het op mijn verjaardag ): ik ben precies een maand ouder. 22 is the bomb!
pi_72495190
quote:
Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het precies? Ik ken dat helemaal niet en ik ben echt een lezerd!
pi_72495258
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog tips tegen hoofdpijn? Ik heb er een naproxen ingemikt zo rond 6 uur, maar het helpt niet

Misschien moet ik m'n hittepit even opwarmen en in mijn nek leggen, wie weet helpt het

@ MoBlo; sorry ik kan je niet helpen! Ik heb ook geen idee wat voor tekens je bedoelt, eigenlijk
Ik neem bij migraine altijd advil liquid caps - die maken het dan nog draaglijk. Bij 'gewone' hoofdpijn helpen ze echt fantastisch. Weet niet of je die in huis hebt?
pi_72495275
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:

Dubbele dosis paracetamol? Ik mik er altijd eerst ibu in, als het niet werkt meteen 2 paracetamol (omdat mn koppijn dan wel heel hevig moet zijn). Wat ook kan helpen: hoofd koelen (nat washandje oid) en even gaan liggen. Na een halfuurtje zouden pijnstillers wel moeten werken.
pi_72495522
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik neem bij migraine altijd advil liquid caps - die maken het dan nog draaglijk. Bij 'gewone' hoofdpijn helpen ze echt fantastisch. Weet niet of je die in huis hebt?
Hmm, die hebben we niet. Ik zal morgen gelijk even kijken, want ook naproxen werkt niet bepaald goed
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dubbele dosis paracetamol? Ik mik er altijd eerst ibu in, als het niet werkt meteen 2 paracetamol (omdat mn koppijn dan wel heel hevig moet zijn). Wat ook kan helpen: hoofd koelen (nat washandje oid) en even gaan liggen. Na een halfuurtje zouden pijnstillers wel moeten werken.
Nope, helaas werkt paracetamol niet (ook niet in dubbele dosis) Ibuprofen geeft in pilvorm geen verlichting, en in poedervorm wordt de hoofdpijn zelfs nog erger Ik zal eens een nat washandje pakken

Misschien moet ik volgende week toch nóg maar een keer naar de huisarts om van die hoofdpijn af te komen.. Thanks allebei in ieder geval
  zondag 6 september 2009 @ 19:50:21 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72495655
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Wat is het precies? Ik ken dat helemaal niet en ik ben echt een lezerd!
www.manuscripta.nl. Echt een aanrader . Leuk sfeertje ook .
pi_72496791
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Syrena:
SPOILER
En ik ben ook niet dronken, over-sharen doe ik ook gewoon vaak .
SPOILER
  zondag 6 september 2009 @ 20:15:38 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72496794
En weer een fabeltastisch lijstje

O: 0% Griekse yoghurt met wat besjes
T: paar hapjes cheesecake
L: bruine ciabatta gezond
T: Ben & Jerry's 2 bolletjes
D: -

Goed he? En dat na veel bier van gister

Morgen weer normaal doen .
pi_72496991
Oh ja, lijstje:

O: Brinta
L: 1 geroosterde boterham met appelstroop, gekookt eite
T: 250 gr kwark
T: bakje chips
D: tomatenrisotto met mozzarella en een slavink

We gaan straks nog even naar de film. .
pi_72497498
Ik doe niet aan sharen, gaat m'n zus niet leuk vinden hehehehe

Mijn lijstje is crap vandaag, maar wel een lekkere zondag gehad!
pi_72497675
Ik had een balansdag vandaag. Ik weet niet zeker of ik het me allemaal herinner, maar:

-halve liter sinaasappelsap
-2 toetjes (chocomousse)
-10 dropjes
-1 volkoren bolletje met boter + serrano ham
-1 volkoren bolletje met kaas/komkommer
-1 volkoren bolletje met restje vlees/mayo/rauwkost
-2 amandelkoekjes
-2 mini loempiaatjes
-2 wan tan hapjes
-2 toastjes met rode tapenade
-quiche met paddestoelen en brie

Nou ja gisteren had ik alleen ontbeten, dus over 2 dagen uitgesmeerd zit het nog wel okee met de cals.
pi_72497993
Ik duik mijn bed in, ik hou het niet meer uit. Heb het ook behoorlijk koud eigenlijk, dus misschien warm ik gelijk een beetje op dan.

Fijne avond allemaal
pi_72498293
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe niet aan sharen, gaat m'n zus niet leuk vinden hehehehe

Mijn lijstje is crap vandaag, maar wel een lekkere zondag gehad!
Ik overleef het wel, laatst ook al iets gelezen waarvan ik dacht mweh moet dat nou maar ik ben het alweer vergeten. Zo erg is het dus ook weer niet. Oh en dan mag ik ook sharen hé

Ben je de 25e/26e trouwens thuis?
  zondag 6 september 2009 @ 20:59:08 #301
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72498661
beterschap daph

en voor PF:

gefeliciteerd!

ik heb vandaag gekanood (volgens de spellingcheck schrijf je dat zo ) en daardoor een beetje een vreemd lijstje, maar het was wel leuk

lijstje:
O:havermout met banaan en pindakaas
L: halve wrap met roomkaas, kipfilet, sla en avocado, kaiserbroodje met kaas, krentenbol met kaas met 2 koffie met melk en een bastognekoekje
T: beker melk en een bastognekoekje
T: glaasje witte wijn
D: aardappeltjes uit de oven met shoarma met groenten (ui, champ, tom, pap, courgette)
T: koffie met melk

misschien neem ik zo nog een beetje yoghurt evt met druiven en muesli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')