abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72457751
Kloteweer hier ja. . Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72457798
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sverige: tack så mycket
Oooooooh . Ik wil
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:34:15 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457800
Ik ben weer klaar met 2 uur in de regen en wind postbezorgen, heb mijn sportactiviteiten wel weer gehad voor vandaag dus.
Straks even shoppen geloof ik, "400 euro, is dat teveel schat?" kreeg ik gister te horen, geloof dat ik er nog maar een wijkje bij moet gaan doen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:36:26 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72457846
400 euro? Wat wil ze kopen dan?

Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas in Ik gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72457886
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas in Ik gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Fotoo? En wow duur spul. Wel mooi?
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:38:58 #156
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457915
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:53:23 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72458282
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
Een gevaarlijk statement in dit topic
Succes he!

Oe ik ga denk ik hartige taarten maken Makkelijk voor de vega en lekker in bulk te produceren.
Chico: ik ga zo eens kijken of het jurkje past! Het sjaaltje is erg multicolour, en de tas is wel lekker groot en praktisch als schoudertas te dragen
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:35:24 #158
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72460757
Ikea eten altijd jumjum!!!

* zwahiel dropt ook weer even binnen na een poosje.

Het is zo krankzinnig druk geweest hiero. Ben d'r nog steeds uitgeput van.
't Festival waarin ik in de organisatie zit is weer voorbij. Een jaartje plannen, vooruitkijken en uitvoeren totaan de vier dagen dat 't plaats vind is weer voorbij. Nu over een maand begint het hele circus weer opnieuw. Omdat we dit jaar een extra dag hadden hebben we eigenlijk vijf dagen festival gehad. Dat hakt er zwaar in! Gelukkig is voor ons bedrijfje het een juiste impuls geweest, onze systemen werkte super en we hebben een mogelijke grote opdracht erbij (duim duim duim).

Buikje is ietsje normaal nu, maag weer normaal formaat maar nog altijd weinig

Moet zeggen zo direct na 't festival waarbij je anderhalve week keihard gebuffeld hebt meteen te beginnen @ nieuwe job is wel even makkelijker gezegd dan gedaan.

* zwahiel is weer docent nu.
Bevalt eigenlijk goed. Las dat de rest hier ook weer begonnen is met 't nieuwe jaar. Lekkere eerste week gehad dames?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72460869
Wat voor docent ben je zwahiel?
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:42:46 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72460935
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor docent ben je zwahiel?
Aan de HU, begrijp ik uit z'n fobo . Werkcolleges geven aan eerstejaars ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:53:12 #161
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72461245
Snel opgemerkt Vikenator

Ik geef de vakken Crossmediale projecten en Productievaardigheden aan jaar een van 'die nieuwe opleiding waarvoor de HKU bang voor was / is'. Momenteel 30 uur per week en ze willen wat extra taken bij me neerleggen welke voor 16 uur er binnenkort bijkomen. Crossmediale projecten is voor mij maar 4 weken vooralsnog. Wellicht langer (hopelijk!) en zo kom ik straks op drie en 'n halve dag uit als 't goed is, maar fulltime mag van mij ook wel stiekempjes(

* zwahiel bedacht zich net na het bekijken van zijn sig dat ik al meer dan een maand niet meer geboard heb
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72461692
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloteweer hier ja. . Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting ).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht . En kousen . En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.

En nu heb ik honger!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72461738
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72461785
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
TAAAAAAAAAAART!

Ikke niet dus
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken

Zumba was weer leuk
Ik heb drie taarten
pi_72461806
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar informeel mag je er dus wel bij gaan zitten, in de hoop dat je beroep alsnog wordt toegekend?
pi_72461839
Ja ik heb geen idee?!
pi_72462408
424 euro voor 3 dingen?! Ik gok zo dat ik nooit iets van dat merk zal kopen...

Ik heb vandaag ook weer geshopt: ben 2 jurkjes (tuniekjes) rijker Plus een paar boeken (mijn nieuwe boekenkast begint alweer aardig vol te raken...)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72462425
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:19 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb geen idee?!
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72462714
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
Jawel, daar ga ik maandag heen
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:09:04 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72463049

Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:28:10 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72463479
Whehe, die is lief!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:30:24 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463535
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Kwaadaardig katje!

PF: da's balen! Wel stom ook, want als je dan wél door mag gaan heb je meteen een achterstand... Misschien even de studieadviseur hierover aan zn vestje trekken?

Wat voor jurkje Sigme? :3

Het jurkje van de prijsvraag zit wat strak om de boobies Kreeg hem met moeite dicht. Verder staat ie best okee geloof ik, als licht zomerjurkje. Hij is ook een maat kleiner dan de bedoeling was geloof ik; ik had meegedaan omdat de winnaar maat 40 kreeg, en hier staat 'EUR38" op
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:37:26 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463731
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was het Aaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven *handige Harrie*
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:42:26 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72463822
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was het Aaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven *handige Harrie*
Ik kreeg woensdag om 13:20 ook een mailtje van een of andere organisatie waar ik naartoe moest met de vraag waar ik bleef En ik vergeet echt nooooooooit afspraken! (hoef ze niet eens in m'n agenda te zetten. Toch maar wel doen dus )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:44:59 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463877
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
pi_72464037
Jeej mijn turkse lamp hangt eindelijk Hij is alleen wat kleiner dan ik in mn gedachten had.

Ik zou gewoon naar de lessen gaan hoor P.F., ik vind formeel zo overduidelijk toegevoegd dat ze er bijna om vragen.

Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas
L: stuk roggebrood met bacon, gekookt eitje
T: peer en 2 bokkenpootjes
D: Sperziebonen, rode ui, paprika en prei met een hamburger
T: Klein bakje chips
pi_72464044
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
Ghehe herkenbaar . Ik vergeet sinds een jaar opeens afspraken die kort tevoren gemaakt zijn, als ik ze niet opschrijf of in mn agenda kijk.

Maar foto!
pi_72464516
Jaa foto!!!!

Ik ben opzoek naar een handleiding van een simpele partytent.. maar met +handleiding +partytent zie ik alleen handleidingen voor een professionele !

Of is het gewoon TE vanzelfsprekend ?!
pi_72465109
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting ).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht . En kousen . En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.

En nu heb ik honger!
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde. .

Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht? . Aan de winkel te horen is het vast een spannende. .

En Mariaaaaaa, wat heb je nu precies gewonnennnnnn? Pics!
pi_72465200
zo! eten maken (gevulde aubergine)

en over 2.5 uur komt en niet die ene die niet met mij wil zoenen... maar die andere En ik hij
en ik ben

lala
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:34:42 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72465326
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde. .
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten . Je bent echt verslaafd .
Niet meer actief op Fok!
pi_72465540
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten . Je bent echt verslaafd .
Ja, nou kan ik wel gaan vertellen wat ik allemaal nog heb gedaan voor ik achter de pc ging zitten, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. .
pi_72465757
Even een snelle post: kom net van de ene verjaardag, doe nu snel even douchen/omkleden en dan door naar een etentje, waarna ik door ga naar de volgende verjaardag.

Heel geren en gevlieg vandaag.

Oh en Maria - foto !
pi_72466560
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wel lekker gewerkt verder? Had jij nou cremerende collega's vandaag?
quote:
Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht? . Aan de winkel te horen is het vast een spannende. .
Ken je de winkel?
Ik kan op de site wel een plaatje vinden, maar dan zit er een niet erg mooi gepierced meisje in, en dan vind ik het jurkje niet erg mooi uitkomen .

Een plaatje van dat model in een ander jurkje:
.
Tsja.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72466790
. Sigme! Ik ken de winkel wel, ben er alleen nooit binnen geweest. 't Is niet helemaal mijn stijl. .

En de vrouw van een collega ja. Zichzelf letterlijk doodgedronken. .
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 18:40:41 #186
70532 loveli
N
pi_72467004
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
crap in = crap out
pi_72468472
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
pi_72470378
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:48:26 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72470574
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.

Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
Niet meer actief op Fok!
pi_72471151
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.

Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
Bert Visscher
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72471327
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bert Visscher
die is weer lekker ADHD

@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
pi_72471503
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

die is weer lekker ADHD

@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand belde Vandaar.

Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks (lees maar even over de vergeten afspraken heen )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 21:35:47 #193
70532 loveli
N
pi_72471916
Ik verveel me.

crap in = crap out
pi_72472300
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bert Visscher
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.

Ja ja, in Groningen gebeurt het!
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:59:01 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72472558
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.

Ja ja, in Groningen gebeurt het!
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje .
Niet meer actief op Fok!
pi_72472608
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand belde Vandaar.

Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks (lees maar even over de vergeten afspraken heen )
Dat was zeker een dag dat er veel managers waren
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 22:06:14 #197
70532 loveli
N
pi_72472706
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
crap in = crap out
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:12:47 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_72472846
christus loveli, je was dus niet de enige
stormy waters...
sailin'
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 22:16:11 #199
70532 loveli
N
pi_72472935