Ooooooohquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sverige: tack så mycket
Fotoo?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
400 euro? Wat wil ze kopen dan?
Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas inIk gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
400 euro? Wat wil ze kopen dan?
Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas inIk gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Een gevaarlijk statement in dit topicquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
Aan de HU, begrijp ik uit z'n foboquote:
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelastingquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloteweer hier ja.. Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb drie taartenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
TAAAAAAAAAAART!![]()
Ikke niet dus![]()
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken![]()
Zumba was weer leuk
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar informeel mag je er dus wel bij gaan zitten, in de hoop dat je beroep alsnog wordt toegekend?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?quote:
Jawel, daar ga ik maandag heenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
quote:
Ik kreeg woensdag om 13:20 ook een mailtje van een of andere organisatie waar ik naartoe moest met de vraag waar ik bleefquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was hetAaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven
*handige Harrie*
Ghehe herkenbaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht. En kousen
. En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.
En nu heb ik honger!
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroetenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde..
Ja, nou kan ik wel gaan vertellen wat ik allemaal nog heb gedaan voor ik achter de pc ging zitten, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten. Je bent echt verslaafd
.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde..
Ken je de winkel?quote:Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht?. Aan de winkel te horen is het vast een spannende.
.
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
Bert Visscherquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.
Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
die is weer lekker ADHDquote:
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand beldequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die is weer lekker ADHD
@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.quote:
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontjequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.
Ja ja, in Groningen gebeurt het!
Dat was zeker een dag dat er veel managers warenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand beldeVandaar.
Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks(lees maar even over de vergeten afspraken heen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |