abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72439962
Thanks Uniek en Chico

Ik denk dat het niet zo'n probleem is op mijn werk, woensdag kon ik ook gewoon eerder naar huis Ze weten wat er aan de hand is, ben daar gelijk open in geweest. Dat waarderen ze gelukkig ook

Het is etenstijd, dus ik ga naar beneden.. Ben benieuwd naar de foto's van Vik's nieuwe broeken!
pi_72441286
Over een halfuurtje begint mijn training, maar ik zit zo lekker .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:40:44 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_72441428
hop hop chicolate in de benen
stormy waters...
sailin'
pi_72441568
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:40 schreef Belana het volgende:
hop hop chicolate in de benen
Ja ik ga ook wel . Het begint net te regenen en ik moet lopend . Dit wordt mijn 7e uur sport deze week ... en dan vind ik het wel weer genoeg voor deze week.
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:49:02 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_72441733
ow man, dan zou ik thuis blijven
Ik heb uberhaupt geen puf om 's avonds te sporten, terwijl ik eigenlijk wel meer zou moeten doen, ik beweeg echt te weinig. nou ja morgenochtend weer spinning en fitness.

daarna 's middags naar Derek Ogilvie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:55:29 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72444104
Zo en maar weer eens naar bed... ben zo moe van het niks doen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:19:01 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72444917
*squee* ik heb een prijs gewonnen!

Via fok! Maar ik zie nergens een topic over de desbetreffende prijsvraag waar ik erover kan jubelen en mn moeder kan bedanken en shit

Nu heb ik een wit jurkje, kleurig sjaaltje en een tas van mr Hilfiger
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:23:17 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72445059
Zo, terug van eten en film.
Eerst naar de film gegaan: Inglourious Basterds. Errug leuk! .
Daarna uit eten, maar ik zat halverwege al vol, terwijl ik alleen nog maar een appel en een bakje yoghurt met frambozen had gehad vandaag ( ). Vanaf morgen ga ik weer normaal eten .

@ DaD: inderdaad zeg! 1 cm langer, 2 kg lichter en dan maatje 36 . Jaloers .
Niet meer actief op Fok!
pi_72445074
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Goed begin joh . Hoe kom je zo brak dan?

Plakken postzegels eigenlijk ook goed aan plastic? Van die likdingen ... heb shirtje verkocht en moet nu postzegels op het pakje doen ... maarja, plakt dat eigenlijk wel
Ik had kennismakingsborrel met die mensen! Was leuk.... Eerst daar (bij het roeigebouw) wat wezen drinken, uiteindelijk beland in de Bubbels.... En toen het heeeel laat werd ging ik het vriendje nog even opzoeken in zijn stamcafedinges....... En daar werd het nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel later.... En daarna bij z'n huis werd het ook nog heel heeel veel later.

En blijkbaar hadden we in een dronken bui afgesproken dat we gingen roeien !
pi_72445976
Zo, partijtje van de mini overleefd, daarna zijn mijn meneer en ik uitgeput neergestreken in de kroeg. We zijn er weer voor een jaar vanaf!

Lijstje vandaag:
O: yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, gekookt ei
L: meloen met rauwe ham
T: vieze salade van de Mac, met die crunchy kipdingen erdoor
D: zalmtartaartje, forel uit de oven, spekkoek met kaneelijs en slagroom, 1,5 Afflichem Dubbel, 1 cappuccino
T: ik ben nog niet helemaal bevredigd, dus nog wel iets...
pi_72449244
6 droge witte wijn (2 keer hertyped) , 2,5 garnalenspies, 2 zalmspiezen, 6 ministukjes stokbrood en wat pastasalade verder

maar, die anderhalf uur fitnessen heeft vast veel goedgemaakt!

O: 2 rijstwafels pindakaas
L: 2 broodjes kaas
T: appel
T: banaan
D: zie boven

en morgen naar zusjelief in Utrecht en daarna de 10-jaar meet ga ik XM ook zien en zeggen hoe goddelijk slank ze wel niet is , muhahahaha

welterusten allen, die dit nog lezen
Ja doei.
pi_72450176
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
*squee* ik heb een prijs gewonnen!

Via fok! Maar ik zie nergens een topic over de desbetreffende prijsvraag waar ik erover kan jubelen en mn moeder kan bedanken en shit

Nu heb ik een wit jurkje, kleurig sjaaltje en een tas van mr Hilfiger
Wat dan voor prijsvraag?? En foto jurkje en rest en hoezee natuurlijk!!
pi_72450255
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef Belana het volgende:
ow man, dan zou ik thuis blijven
Ik heb uberhaupt geen puf om 's avonds te sporten, terwijl ik eigenlijk wel meer zou moeten doen, ik beweeg echt te weinig. nou ja morgenochtend weer spinning en fitness.

daarna 's middags naar Derek Ogilvie
Ik ben wel gegaan maar het was gelukkig een superrustig uurtje. Zo rustig, dat ik niet eens gezweten heb (en dat zegt wat). Volgende week kom ik op max 5 denk ik ... ga niet lopen dit weekend.
pi_72451361
Co, hoe gaat het met je outfit??
pi_72454203
Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72454235
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ben je nou echt al opgestaan? Een rondje hardlopen ga je toch niet doen op dit uur hè, in die regenstorm!

Ik zit hier fijn slapeloos te wezen, ga maar weer eens een poging wagen in bed
pi_72454252
'truste Laureline
Dat slaapt toch heerlijk, met storm?

Ik ben al opgestaan. Heb de kachel aangemaakt, en nu ligt de kat op schoot te snurken, en langzamerhand krijg ik honger maar ja, dat beest ligt zo lekker (en wil de laatste maand nauwelijks op schoot).

Als het licht wordt is de regen vast ook wel weg (eigenlijk: hier regent het nu al niet meer).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72454266
Dat klinkt knus! Zo was mijn jeugd ook, met kachels en een kat Ik wil dolgraag weer zo'n beest, omdat ze zo heerlijk (te weinig) op schoot zitten en je 's nachts zo charmant uit het bed werken, maar de mini loopt paars aan als er al een kat de kamer inloopt. Helaas. Zo, mijn tenen zijn nu echt bevroren, ik ga ze maar eens warmen aan mijn meneer. Die ik nu boven rond hoor lopen Fijne slapeloze tijden hier.
  zaterdag 5 september 2009 @ 04:53:43 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72454276
Goedemorgen
Wat een drukte

Terusten Laureline
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 5 september 2009 @ 05:14:01 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72454293
Heb net de wasmachine aangezet en ga even popstars kijken, dat klinkt en is minder knus dan wat Sigme doet
pi_72454299
Ik heb de kat van schoot gezet en een bak weetabix gegeten. En een dubbele roggebrood met pindakaas. En een handje studentenhaver. En twee minzakjes chips.
Hmm. Ik geloof dat ik een Laurelinientje gedaan heb.
Straks toch maar een flink end gaan lopen (heb niet zo'n zin).
  zaterdag 5 september 2009 @ 06:46:31 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72454361
Run Sigme, run!

* uniekhoorn gaat was hangen
pi_72454430
Goedemorgen!

Gaat een vreemde dag worden op het werk, denk ik. Een groep collega's gaat vanmiddag naar de crematie van de vrouw van een collega. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 5 september 2009 @ 07:52:14 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72454435

Wat een activiteit al hier! En sigme heeft al meer gegeten dan ik in een dag, zowat

Zometeen RPM! En dan vanmiddag MoBlo versieren

Havermout
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 5 september 2009 @ 08:20:18 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72454501
Veel plezier vandaag, XM en MoBlo! .

Ik zit aan mijn twee boterhammen met Linera paté, nu CF er toch niet is om me op m'n vingers te tikken .

El lijstio:

O: twee boterhammen met smeerpaté
T: één boterham met smeerpaté
L: bakje yoghurt met frambozen
T: iets van fruit
T: citroendropijsje
D: lasagne ws
Niet meer actief op Fok!
pi_72454589
goedemorgen dames
pi_72455049
Sliep net heerlijk, toen werd ik om 6 uur wakker gemaakt door die mini die een bloedneus had en dacht dat het hele bed verschoond moest worden. Ik, van verre uit een droom komend, kijk in het kamertje: 1 vlekje . Daarna werd ik om 9 uur wakker gemaakt door de meneer die de was ging doen. Dat gaat altijd met grootse gebaren, en het wasmachinehok zit aan de slaapkamer vast. Nu haalt hij ontbijt met oa verse ananas, Wel handig, als er tenminste iemand zo actief is. Ik wil eigenlijk alleen maar een winterslaap houden met nootjes in een hol.
pi_72455486
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef P.F het volgende:
Co, hoe gaat het met je outfit??
M'n outfit heb ik versimpeld! Ik ga nu niet meer als dier, maar als dierenoppasser.

Lees: ik trek een salopette aan (wel een strakke natuurlijk), strijk het logo van Artis op de klep, zet een hoed op en klaar is Co.
pi_72455750
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

M'n outfit heb ik versimpeld! Ik ga nu niet meer als dier, maar als dierenoppasser.

Lees: ik trek een salopette aan (wel een strakke natuurlijk), strijk het logo van Artis op de klep, zet een hoed op en klaar is Co.

Dit idee?

Een vriend van vriendje had twee gratis kaartjes voor valtifest en nu baal ik wel Al hoewel.. Het is weer echt bagger weer net als vorige week...
pi_72455857
Goeiemorgen . Wow wat waren er veel mensen wakker vannacht!

De weegschaal gaf 1,5kg meer aan dan in het lijstje. Ik vermoed dat het met gister te maken heeft, had opeens weer honger en toen waren de borrelnootjes niet veilig voor me . Hoop maar dat het gewoon vocht vasthouden is ...
pi_72456014
Goedemorgen.

Lekker zonnig hier, dus ik ga zo maar eens de deur uit.

Fijne dag allemaal.
pi_72456173
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Wow wat waren er veel mensen wakker vannacht!

De weegschaal gaf 1,5kg meer aan dan in het lijstje. Ik vermoed dat het met gister te maken heeft, had opeens weer honger en toen waren de borrelnootjes niet veilig voor me . Hoop maar dat het gewoon vocht vasthouden is ...
1,5 kilo door borrelnootjes... heb je 2 kilo borrelnootjes weggegeten dan?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:11:52 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72456202
Het regent hier al vanaf 7 uur non stop...
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:12:22 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72456210
Serieus?

In Gouda is het echt heel mooi weer! Ga zo ff op het balkon in de zon zitten!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72456233
Ik ben weer precies mijn lijstjesgewicht (60,2)! Ik zou graag eindelijk eens onder de 60 geraken, dat lijkt me wel tijd worden na 1 jaar in dit topic heen en weer te jojoën, maar er is altijd nèt een verjaardag (vanavond dus), premiëre, opening, of incidentele vreetbui voordat ik dat punt heb bereikt.

Ik ga maar eens sporten, heb zin om dat tenminste achter de rug te hebben
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:18:16 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72456310
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Het regent hier al vanaf 7 uur non stop...
Hier ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_72456341
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:13 schreef Laureline het volgende:
Ik ben weer precies mijn lijstjesgewicht (60,2)! Ik zou graag eindelijk eens onder de 60 geraken, dat lijkt me wel tijd worden na 1 jaar in dit topic heen en weer te jojoën, maar er is altijd nèt een verjaardag (vanavond dus), premiëre, opening, of incidentele vreetbui voordat ik dat punt heb bereikt.

Ik ga maar eens sporten, heb zin om dat tenminste achter de rug te hebben
Da's toch grote winst ten opzichte van een tijdje terug, toen de 62 het minimum leek te zijn. Het gaat eigenlijk best goed met jou & jouw lijn, nietwaar?
pi_72456343
Okee, ik heb anderhalf topic gemist en kom maar weer binnenvallen , heb het zo druk weer met school, maar nu lekker weekend en straks naar Rotterdam, vriendinnetje opzoeken.

Qua sporten weet ik het even niet . Ben heel erg blut, heb pas over 1,5 maand weer geld, dus kan geen goede schoenen kopen om te rennen. Zelfs wandelen doet nu zeer aan m'n knieeen, ik geloof dat ik echt te ver ben gegaan met rennen op slechte schoenen . Daarom denk ik dat ik het maar even qua beweging bij m'n werk houd, op school maak ik een boel kilometers, ik sta altijd voor de klas (zit nooit achter het bureau), etc. En dan als ik het kan betalen haal ik goede schoenen en begin ik weer met Evy.

Dat houdt in dat ik tussendoor wel weer meer op m'n eten moet letten omdat ik minder beweeg. De lijstjes van de afgelopen dagen waren om te huilen, het lukt me niet om in heel drukke tijden op m'n eten te letten, dat is iets om aan te werken. Lijstje voor vandaag zal nog niet geweldig zijn want ik ga dus weg, maar morgen kan 't alweer beter. Vandaag:

O: Twee geroosterde boterhammen, 1 met ham, 1 met rookvlees, thee.
T: Yoghurt met besjes
L: Twee geroosterde boterhammen, 1 met kalkoenfilet, 1 met rookvlees, thee.
T: Geen idee, in Rotterdam.
D: Geen idee, in Rotterdam.
T: Idem.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2009 11:24:22 ]
pi_72456425
Goedemorgen!

Cheers en sterkte voor degenen die het nodig hebben - heb bijgelezen maar ik doe het even zo anders vergeet ik er vast een paar .

Vandaag 0.5 kilo zwaarder, maar ben ontzettend ongesteld (eindelijk), dus neem aan dat dat er morgen of overmorgen wel weer af is. Gisteren wel flink aan de wijn gezeten met vriendinnen, dat zal ook niet geholpen hebben .

Lijstje voor vandaag:
O: drie crackers met kipfilet (09:00)
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven (12:30 ofzo)
T: paprika met balsamico-dip (16:00)
D: gourmetten met vrienden, ik probeer zoveel mogelijk voor de groentetjes te gaan, maar weet niet wat ze hebben gehaald natuurlijk, ga iig voor mager vlees enzo. (19:00)
T: waarschijnlijk weer veel wijn - na het gourmetten nog door naar een verjaardag (22:00 tot ?)

Als het regent, bied ik wel aan om de Bob te zijn - scheelt alcoholcalorieen .
pi_72456503
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
pi_72457184
goedemiddag! ik was vanochtend weer 7 ons lichter dan gisteren.... ik mag hopen dat ik dus blijkbaar veel vocht vasthield want dit gaat me anders te hard- 2 kilo in 5 dagen

dit weekend ben ik streepjesvrij ik zal niet gaan lopen vreten, maar t is zolastig strepen met een buffet morgen (satebuffet en mexicaans buffet) en vandaag moet ik ook onderweg/in de stad eten... vorige keer deed ik ook 1 a 2 streepvrije dagen in de week en dat werkte prima.

mn huis is aankant (opgeruimd, niet schoon nog ) en ik gaer gauw weervandoor... over drieuurtjes moet ik weer de hort op...

doeiiiiiiiiiii
Kwak
pi_72457451
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:10 schreef Californium het volgende:

[..]

1,5 kilo door borrelnootjes... heb je 2 kilo borrelnootjes weggegeten dan?
Haha nee daarom . Maar het is wel erg zout, begon daarna als een idioot water te drinken, dus ik denk dat het daar wel mee te maken heeft . Vocht vasthouden door zoutoverschot.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:21:21 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72457491
Goed bezig kwak!

Lijstje:

O: kom havermoutpap met rozijntjes (250 ml melk, 6 el havermout)
S: RPM
T: koffie met een Daim
L: salade van rucola, tomaat, komkommer, gerookte kip en mosterdille-dressing
T: handje noten
D: ?
T: drankdrankdrank op de fok!meet
pi_72457514
XM, wat is een Daim? Ik ken het wel als een chocolade vulling (hmmm harde stukjes caramel oid?) en daar is het zoo lekker . Oh en waar haal je het dus .

Goed bezig kwak!
pi_72457558
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Da's toch grote winst ten opzichte van een tijdje terug, toen de 62 het minimum leek te zijn. Het gaat eigenlijk best goed met jou & jouw lijn, nietwaar?
Lau is al superslank.

Ik mag ook maar weer eens op gaan letten; er is bij mij wel iets bijgekomen geloof ik Broeken zitten iig strakker
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:24:10 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72457564
Chico, dat is het, maar dan in een reep-vorm . Je koopt het in Zweden of bij de IKEA .

En 1 zo'n reepje is vrij dun en valt calorisch gezien dus nog wel mee!
pi_72457577
daim bij IKEA en Daimtaart =
Kwak
pi_72457617
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Chico, dat is het, maar dan in een reep-vorm . Je koopt het in Zweden of bij de IKEA .

[ afbeelding ]

En 1 zo'n reepje is vrij dun en valt calorisch gezien dus nog wel mee!
Nóg een reden om naar de ikea te gaan .
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:26:50 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72457628
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
daim bij IKEA en Daimtaart =

Sverige: tack så mycket
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:29:40 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72457695
TAAAAAAAAAAART!

Ikke niet dus
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken

Zumba was weer leuk
pi_72457751
Kloteweer hier ja. . Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
pi_72457798
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sverige: tack så mycket
Oooooooh . Ik wil
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:34:15 #153
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457800
Ik ben weer klaar met 2 uur in de regen en wind postbezorgen, heb mijn sportactiviteiten wel weer gehad voor vandaag dus.
Straks even shoppen geloof ik, "400 euro, is dat teveel schat?" kreeg ik gister te horen, geloof dat ik er nog maar een wijkje bij moet gaan doen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:36:26 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72457846
400 euro? Wat wil ze kopen dan?

Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas in Ik gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
pi_72457886
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mijn gewonnen pakket van dress-for-less was t.w.v. 424 euro, en er zat een sjaaltje, een jurkje en een tas in Ik gok dus dat ik die dingen los nooit zelf zou kopen
Fotoo? En wow duur spul. Wel mooi?
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:38:58 #156
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72457915
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:53:23 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72458282
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:38 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ach die heeft de typische vrouwenneiging om alles buiten proportie te plaatsen.
De schoenen zijn niet goed meer voor de winter, ze heeft geen sweaters (op die 12 na), heeft nieuwe [..] nodig en [...] is ook aan vervanging toe.
De puntjes weet ik niet meer, ik bleef bij het getal hangen zeg maar.
Een gevaarlijk statement in dit topic
Succes he!

Oe ik ga denk ik hartige taarten maken Makkelijk voor de vega en lekker in bulk te produceren.
Chico: ik ga zo eens kijken of het jurkje past! Het sjaaltje is erg multicolour, en de tas is wel lekker groot en praktisch als schoudertas te dragen
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:35:24 #158
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72460757
Ikea eten altijd jumjum!!!

* zwahiel dropt ook weer even binnen na een poosje.

Het is zo krankzinnig druk geweest hiero. Ben d'r nog steeds uitgeput van.
't Festival waarin ik in de organisatie zit is weer voorbij. Een jaartje plannen, vooruitkijken en uitvoeren totaan de vier dagen dat 't plaats vind is weer voorbij. Nu over een maand begint het hele circus weer opnieuw. Omdat we dit jaar een extra dag hadden hebben we eigenlijk vijf dagen festival gehad. Dat hakt er zwaar in! Gelukkig is voor ons bedrijfje het een juiste impuls geweest, onze systemen werkte super en we hebben een mogelijke grote opdracht erbij (duim duim duim).

Buikje is ietsje normaal nu, maag weer normaal formaat maar nog altijd weinig

Moet zeggen zo direct na 't festival waarbij je anderhalve week keihard gebuffeld hebt meteen te beginnen @ nieuwe job is wel even makkelijker gezegd dan gedaan.

* zwahiel is weer docent nu.
Bevalt eigenlijk goed. Las dat de rest hier ook weer begonnen is met 't nieuwe jaar. Lekkere eerste week gehad dames?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72460869
Wat voor docent ben je zwahiel?
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:42:46 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72460935
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor docent ben je zwahiel?
Aan de HU, begrijp ik uit z'n fobo . Werkcolleges geven aan eerstejaars ofzo?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:53:12 #161
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72461245
Snel opgemerkt Vikenator

Ik geef de vakken Crossmediale projecten en Productievaardigheden aan jaar een van 'die nieuwe opleiding waarvoor de HKU bang voor was / is'. Momenteel 30 uur per week en ze willen wat extra taken bij me neerleggen welke voor 16 uur er binnenkort bijkomen. Crossmediale projecten is voor mij maar 4 weken vooralsnog. Wellicht langer (hopelijk!) en zo kom ik straks op drie en 'n halve dag uit als 't goed is, maar fulltime mag van mij ook wel stiekempjes(

* zwahiel bedacht zich net na het bekijken van zijn sig dat ik al meer dan een maand niet meer geboard heb
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72461692
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kloteweer hier ja. . Ik mag me straks voor de derde keer vandaag doorweekt laten regenen.
Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting ).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht . En kousen . En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.

En nu heb ik honger!
pi_72461738
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72461785
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
TAAAAAAAAAAART!

Ikke niet dus
Ik krijg eters vandaag en moet iets verzinnen wat ik makkelijk voor 5 man en een vrouw kan maken

Zumba was weer leuk
Ik heb drie taarten
pi_72461806
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Fijn, ik mag heel veel colleges missen.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar informeel mag je er dus wel bij gaan zitten, in de hoop dat je beroep alsnog wordt toegekend?
pi_72461839
Ja ik heb geen idee?!
pi_72462408
424 euro voor 3 dingen?! Ik gok zo dat ik nooit iets van dat merk zal kopen...

Ik heb vandaag ook weer geshopt: ben 2 jurkjes (tuniekjes) rijker Plus een paar boeken (mijn nieuwe boekenkast begint alweer aardig vol te raken...)
pi_72462425
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:19 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb geen idee?!
Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
pi_72462714
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar je had je toch ook ingeschreven voor bedrijfseconomie? Heb je daar geen aanwezigheidsplicht dan?
Jawel, daar ga ik maandag heen
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:09:04 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72463049

Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:28:10 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72463479
Whehe, die is lief!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:30:24 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463535
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Kwaadaardig katje!

PF: da's balen! Wel stom ook, want als je dan wél door mag gaan heb je meteen een achterstand... Misschien even de studieadviseur hierover aan zn vestje trekken?

Wat voor jurkje Sigme? :3

Het jurkje van de prijsvraag zit wat strak om de boobies Kreeg hem met moeite dicht. Verder staat ie best okee geloof ik, als licht zomerjurkje. Hij is ook een maat kleiner dan de bedoeling was geloof ik; ik had meegedaan omdat de winnaar maat 40 kreeg, en hier staat 'EUR38" op
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:37:26 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463731
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was het Aaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven *handige Harrie*
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:42:26 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72463822
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mutsenmoment: gisteren in de trein ineens bedenken dat er een afspraak met de podoman gepland stond, maar bij god geen idee meer hebben wanneer dat was, in agenda kijken en twee weken geleden was het Aaaagh. Ik heb er ook niks meer van gehoord, en mn agenda had die datum er niet in dus ik had het op een notitieding geschreven *handige Harrie*
Ik kreeg woensdag om 13:20 ook een mailtje van een of andere organisatie waar ik naartoe moest met de vraag waar ik bleef En ik vergeet echt nooooooooit afspraken! (hoef ze niet eens in m'n agenda te zetten. Toch maar wel doen dus )
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 september 2009 @ 16:44:59 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72463877
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
pi_72464037
Jeej mijn turkse lamp hangt eindelijk Hij is alleen wat kleiner dan ik in mn gedachten had.

Ik zou gewoon naar de lessen gaan hoor P.F., ik vind formeel zo overduidelijk toegevoegd dat ze er bijna om vragen.

Lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen pindakaas
L: stuk roggebrood met bacon, gekookt eitje
T: peer en 2 bokkenpootjes
D: Sperziebonen, rode ui, paprika en prei met een hamburger
T: Klein bakje chips
pi_72464044
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja datte! Ik bereid mezelf altijd lang van tevoren mentaal voor op afspraken en vergeet ze dus niet! Maar het afgelopen jaar ofzo ben ik echt een vergiet
Ghehe herkenbaar . Ik vergeet sinds een jaar opeens afspraken die kort tevoren gemaakt zijn, als ik ze niet opschrijf of in mn agenda kijk.

Maar foto!
pi_72464516
Jaa foto!!!!

Ik ben opzoek naar een handleiding van een simpele partytent.. maar met +handleiding +partytent zie ik alleen handleidingen voor een professionele !

Of is het gewoon TE vanzelfsprekend ?!
pi_72465109
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Stad is wel héél erg vandaag. Ik moest de met veel moeite gister opgehaalde auto voor de fokcampingmeet terugbrengen (de afgelaste meet dus, ik kwam gister nádat ik die auto eindelijk thuis uit achter de afgelasting ).
Ben daarna in de stromende regen naar de markt geweest om de kruidenvoorraad aan te vullen (voor 10 euro kruiden gehaald, da's best veel). Daarna naar Simsalabim, jurkje gekocht . En kousen . En daarna in de plenzende bui bij de Blokker langs, en dan naar station. Eenmaal met de bus in het aan mijn dorp grenzende dorp aangekomen hield het op met regenen. Eindelijk. Toen moest ik nog drie kwartier lopen.

En nu heb ik honger!
't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde. .

Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht? . Aan de winkel te horen is het vast een spannende. .

En Mariaaaaaa, wat heb je nu precies gewonnennnnnn? Pics!
pi_72465200
zo! eten maken (gevulde aubergine)

en over 2.5 uur komt en niet die ene die niet met mij wil zoenen... maar die andere En ik hij
en ik ben

lala
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:34:42 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72465326
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Was hier vreselijk ja. Toen ik na m'n pauze terugkwam op m'n werk was ik tot op m'n ondergoed doorweekt. Daarna hield het eindelijk op, zelfs een zonnetje erbij, tot ik om 10 over 5 weer op m'n fiets stapte. Een erg lokale bui die precies de 5 minuten die het mij kostte om thuis te komen duurde. .
En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten . Je bent echt verslaafd .
Niet meer actief op Fok!
pi_72465540
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En toen kwam je thuis, riep "hoooooooooiii" tegen vriendlief en snelde gauw naar de pc om ons te begroeten . Je bent echt verslaafd .
Ja, nou kan ik wel gaan vertellen wat ik allemaal nog heb gedaan voor ik achter de pc ging zitten, maar eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in. .
pi_72465757
Even een snelle post: kom net van de ene verjaardag, doe nu snel even douchen/omkleden en dan door naar een etentje, waarna ik door ga naar de volgende verjaardag.

Heel geren en gevlieg vandaag.

Oh en Maria - foto !
pi_72466560
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wel lekker gewerkt verder? Had jij nou cremerende collega's vandaag?
quote:
Oeh, wat voor jurkje heb je gekocht? . Aan de winkel te horen is het vast een spannende. .
Ken je de winkel?
Ik kan op de site wel een plaatje vinden, maar dan zit er een niet erg mooi gepierced meisje in, en dan vind ik het jurkje niet erg mooi uitkomen .

Een plaatje van dat model in een ander jurkje:
.
Tsja.
pi_72466790
. Sigme! Ik ken de winkel wel, ben er alleen nooit binnen geweest. 't Is niet helemaal mijn stijl. .

En de vrouw van een collega ja. Zichzelf letterlijk doodgedronken. .
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 18:40:41 #186
70532 loveli
N
pi_72467004
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
WTF waarom belt iedereen vandaag de helpdesk terwijl ik aan het werk ben
Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
crap in = crap out
pi_72468472
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Zodat je je niet afvraagt wat je op zaterdag op je werk doet als er toch niemand naar de helpdesk belt.
dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
pi_72470378
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:48:26 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72470574
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dan heb ik tijd zat om relaxed dvd te kijken, te lezen, te twitteren, hier rond te hangen ennnn relaxed geld te verdienen!
Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.

Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
Niet meer actief op Fok!
pi_72471151
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Loveli heeft wel een punt: als er niemand belt zit je weer te klagen dat je voor jan met de korte achternaam op je werk zit.

Pff, wat een kutavond. Ik ben moe, maar het is te vroeg om te gaan slapen en er is ook niks op tv volgens mij...
Bert Visscher
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72471327
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bert Visscher
die is weer lekker ADHD

@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
pi_72471503
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

die is weer lekker ADHD

@ Vik en Loveli dat valt wel mee hoor want kan op mn werk bijna hetzelfde als thuis...........mn tijd hier doorbrengen
Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand belde Vandaar.

Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks (lees maar even over de vergeten afspraken heen )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 21:35:47 #193
70532 loveli
N
pi_72471916
Ik verveel me.

crap in = crap out
pi_72472300
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bert Visscher
Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.

Ja ja, in Groningen gebeurt het!
  zaterdag 5 september 2009 @ 21:59:01 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72472558
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Die zat laatst naast ons, toen we uit eten waren.

Ja ja, in Groningen gebeurt het!
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje .
Niet meer actief op Fok!
pi_72472608
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja, maar een aantal topics geleden heb je je letterlijk afgevraagd wat je op je werk deed als er toch niemand belde Vandaar.

Jaja, vrouwen zijn net olifanten, die vergeten (bijna) niks (lees maar even over de vergeten afspraken heen )
Dat was zeker een dag dat er veel managers waren
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 22:06:14 #197
70532 loveli
N
pi_72472706
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
crap in = crap out
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:12:47 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_72472846
christus loveli, je was dus niet de enige
stormy waters...
sailin'
  Vis een optie? zaterdag 5 september 2009 @ 22:16:11 #199
70532 loveli
N
pi_72472935