abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72475171
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje .
M'n vriendinnetje en ik kregen eens de tafel van Jacques d'Ancona bij het Zwarte Schaap. .

Loveli! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72475666
Het gaat niet zo goed
Ik ben vandaag gezwicht voor een marsepeinstaaf, omdat ie maar 75 ct kostte en ik om 19 uur alleen nog maar m'n ontbijt op had. Ik heb 1 helft op en de andere weggegooid
  zondag 6 september 2009 @ 00:51:46 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72476833
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 21:35 schreef loveli het volgende:
Ik verveel me.

[ afbeelding ]
omg, dat broekje
pi_72479723
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Het gaat niet zo goed
Ik ben vandaag gezwicht voor een marsepeinstaaf, omdat ie maar 75 ct kostte en ik om 19 uur alleen nog maar m'n ontbijt op had. Ik heb 1 helft op en de andere weggegooid
meer eten, mutsje dan hoef je geen marsepein. en je had met zo weinig eten nog bijna beter wél diehele reepkunnen opeten, dankwam je nog aan een beeetje calorietjes

goed voor jezelf zorgen hoor!

allright, ik ben weer weg. vanmiddag 14.30 laatste concert in de Beurs van berlage, a'dam...

doei!
Kwak
pi_72479728
Goedemorgen.

Resultaat van gisteren:
O/L: twee gekookt ei
D: verse pasta met spinaziericottasaus, veldsla met mozarella, kerstomaatjes en zwarte olijf
T: volkoren toastjes met camembert

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei, bak biologische vanilleyoghurt
S: anderhalf uur sporten
T: yoghurtdrink
T: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
D: tortilla's met bonenprut
  zondag 6 september 2009 @ 10:22:55 #206
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_72480036
is het eng als ik over kinderen nadenk icm een rustiger regelmatiger leven?...

Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.

Dames?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_72480165
ja, dat vind ik eng

maar ik ben niet de persoon om antwoord op die vraag te geven

Goedemorgen!
Ja doei.
pi_72480290
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:

Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.

Dames?
Ik begrijp niet zo goed wat er eng aan zou zijn. Je denkt na over de/je toekomst?

Ik denk dat je denkt dat kinderen en een rustiger regelmatiger leven je aanspreken, maar dat je dat wat ouwelijk vind?

Eigenlijk heb ik er maar een ding over te zeggen: wat een onzin. Geniet van je vrijheid, waaronder de vrijheid om op jonge leeftijd rustig en regelmatig te (willen) leven. Of aan kinderen te denken. Desnoods kinderen te nemen, maar begin dan met zoeken naar een vrouwspersoon. En daarna heeft het ook nog wat voeten in aarde, dus voordat er werkelijk koters zijn kon je best een respectabele leeftijd bereikt hebben.
Ik weet overigens niet in hoeverre koters en rustig leven nou echt bij elkaar aansluiten, maar dat terzijde.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72480294
quote:

Dames?
Volledig normaal Je moet je pas zorgen gaan maken als je de hyves** gaat tjekken van mensen van jouw leeftijd en dan denkt: OMG, die hebben er al TWEE en ik heb nog niet eens een plant die ik in leven kan houden WAAAAROOOOMMMMM.

Maar zo ver is het bij jou nog lang niet geloof ik

** Of de geboorteadvertenties in de krant
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 september 2009 @ 10:43:18 #210
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72480311
quote:

Dames?
Is dit een aanzoek?
  zondag 6 september 2009 @ 10:49:22 #211
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72480398
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:42 schreef sigme het volgende:

Eigenlijk heb ik er maar een ding over te zeggen: wat een onzin. Geniet van je vrijheid, waaronder de vrijheid om op jonge leeftijd rustig en regelmatig te (willen) leven. Of aan kinderen te denken. Desnoods kinderen te nemen, maar begin dan met zoeken naar een vrouwspersoon. En daarna heeft het ook nog wat voeten in aarde, dus voordat er werkelijk koters zijn kon je best een respectabele leeftijd bereikt hebben.
Ik weet overigens niet in hoeverre koters en rustig leven nou echt bij elkaar aansluiten, maar dat terzijde.
Zo dacht ik er ook over Relaties moeten groeien voordat je aan kinderen begint. En dat gaat niet zomaar. Ik ken wel stellen die meteen aan kids beginnen na een jaar ofzo. Dat zou niks voor mij zijn.
pi_72480635
Ik heb om 10 uur ontbeten en ga nu alweer lunchen. Lekkere planning. .

Ik zie ook niet helemaal in waarom het eng zou zijn om over kinderen na te denken, maar misschien ben ik net als Mo niet de geschikste persoon om daar iets over te zeggen - al is dat waarschijnlijk juist omdat we een tegengesteld 'standpunt' hebben. .
pi_72480655
Zo! Wat een leuk feest was dat! En net toen we er waren brak de zon door, dus dat was ook prettig. Ik ben nu wel een klein beetje brakkig, dus ik sta mezelf een dagje bed toe. En lekkere hapjes. Zo fijn is dat af en toe: gewoon de hele dag in bed blijven, krantje lezen. DVDtjes kijken!!
pi_72481108
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
Fijne man Hij heeft niets als te erg gedaan bij jou, hoop ik?
pi_72481132
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Zo! Wat een leuk feest was dat! En net toen we er waren brak de zon door, dus dat was ook prettig. Ik ben nu wel een klein beetje brakkig, dus ik sta mezelf een dagje bed toe. En lekkere hapjes. Zo fijn is dat af en toe: gewoon de hele dag in bed blijven, krantje lezen. DVDtjes kijken!!
En mij feliciteren Want ik ben jarig.

Ik rende mijn bed uit voor felicitatiesposts, maar helaas !!
pi_72481142
Maar tof dat het leuk was! Was er een deel overdekt?
  zondag 6 september 2009 @ 11:32:07 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72481208
Loveli omg, sneue menspersonen

Mo: yay, wat grappig dat je XM en Duvel gemeet hebt! Wagingenjulliedoen?

Fijn dat het feest tof was Cootje!

Zwiel: tis alleen eng als je het eng vindt. De algemene opinie verandert daar niks aan

Euhm ben ik nu bij?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72481260
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Euhm ben ik nu bij?
Nee
  zondag 6 september 2009 @ 11:35:00 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72481279
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:

[..]

Of korz!

Gefeliciteerd, PFje!

pi_72481351
Gefeliciteerd, PF! .

Off to work! .
pi_72481357
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

Mo: yay, wat grappig dat je XM en Duvel gemeet hebt! Wagingenjulliedoen?
Fok! 10 jaar meet in Utrecht
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 11:44:17 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72481517
Jaaah, van harte gefeliciteerd P.F. Nog heel veel jaren in gezondheid!!

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72481550
Gefeli PF !
Ja doei.
pi_72481551
Pief!!! Gefeliciteerd!!
pi_72481707
quote:
Maar tof dat het leuk was! Was er een deel overdekt?
Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??

Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Behalve pizza eten?
pi_72481872
Gefeliciteerd PF maak er een leuke dag van .

Ik heb nu zowaar nog meer last van m'n knieeen , gisteren een hele leuke middag/avond gehad in R'dam, maar in de trein terug kon ik m'n linkerbeen haast niet bewegen, zo'n pijn deed m'n knie. Ik twijfel of ik er mee naar de dokter zal gaan of niet.

Vanmorgen stond de weegschaal op 75,6 wat me nog meeviel na het eten van gisteren (appeltaart met slagroom, cappucino's, mosselen met friet en salade en daarna veel wijn , maar hey, 't was gezellig.. )

Lijstje voor vandaag:
O/L: Twee geroosterde boterhammen, 1 met rookvlees/komkommer en 1 met pindakaas/komkommer
T: Kwark met mandarijntjes.
D: Bloemkool met een schnitzel, gebakken aardappeltjes (weinig), sla (veel).
T: Festini ijsje.
pi_72481878
Goedemorgen!

Gisteren uiteindelijk maar heel even op de laatste verjaardag geweest, vriendje en ik waren beiden niet helemaal lekker (waarschijnlijk iets van het gourmetten verkeerd gevallen).

Bij gourmet gegeten: een paar stukjes stokbrood met kruidenboter, een paar vleesjes (niet veel, wat kip en wat worstjes vnml), en vooral veel sla, viel dus best mee.

En geen wijn gedronken want ik was bob ! Later nog twee boterhammen gegeten ivm niet lekker zijn, t ging ook beter daarna.

Lijstje voor vandaag:
O: twee boterhammen gebakken ei
L: flinke bak vanilleyoghurt met quaker balans
T: paprika
D: rijst met kip-kerrie
T: glaasje wijn
pi_72481917
Oh en feli pf !

En ik vind het niet gek om serieus over kinderen na te denken, je hoeft er toch niet meteen aan te beginnen? Er over nadenken kan geen kwaad lijkt me.
pi_72481952
oh, en de weegschaal haat me volgende week hopelijk wel beter
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 12:02:17 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72482009
Lijst:
O: 2 sneetjes waldkorn met osseworst en roomkaas light, beschuit smeerkaas, gekookt ei
L: sneetje waldkorn osseworst, appel
S:2 uur stevig doorwandelen
T: nectarine
T; blokje choco
T: toastjes met gerookte zalm
D: Biefstuk met een pot spinazie
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72482271
quote:
Op zondag 6 september 2009 11:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??

Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Behalve pizza eten?
Bedankt allemaal!

Ik heb gister pizza gegeten met wat vrienden.... En vandaag ga ik een rustig dagje houden Lingerie bon die ik gekregen heb uitgeven bijvoorbeeld
pi_72482284
P.F. Gefeeeeeeeeeeeeeeliciteerd Hoe oud ben je geworden? (volgens mij is dat nog wel veilig om te vragen bij jou, hehe)

mijn lijstje van vandaag:
O: bak yoghurt met banaan
L: tosti met 30+kaas en appel
T: blokje chocolade
T: stuk roggebrood met pindakaas
D: shoarmavlees en sla
  zondag 6 september 2009 @ 12:14:47 #233
331 Merel
Be here now.
pi_72482301
Goeiemorgen! PF, gefeliciteerd! Verder ben ik niet zo bijgelezen, ik zag dat loveli een engerd als collega heeft En Zwahiel wil babies

Ik heb nog steeds last van m'n enkel, die ik blijkbaar verstuikt heb op de avond van de vermiste schoen, dus ik heb al een week niet gerend. Balen! Qua eten gaat het redelijk. Gevolg: gewicht staat stil.

En ik ben denk ik een beetje flieft
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 6 september 2009 @ 12:19:07 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72482392
quote:
Op zondag 6 september 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de weegschaal haat me volgende week hopelijk wel beter
You can tell it the feeling is mutual, ha!

Nee maar gaat vast snel beter Je bent nog bezig met je nieuwe start en zulks!

Lijstje van gisteren:

O: snee brood met chocovlokken
S; Zumba
L: twee sneetjes met kaas, beker melk
T: stuk worst aus dem vuistje
D: relatief klein stuk lasagne, berg sla van sperzies met tomaat en rode ui, en een klein stujkje quiche om te kijken offie goed was
T: twee glazen cola, wat pretzelsticks en een handje M&Ms. Kan erger voor een avond hangen met vrienden

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-09-2009 12:28:55 ]
pi_72482991
quote:

[..]

Gefeliciteerd!

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 6 september 2009 @ 12:56:58 #236
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_72483321
quote:

[..]

Ik wilde even wachten tot je wakker was

Gefeliciteerd hé!

pi_72483603
Happy bursdeej PF!!

"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72486080
@ Totziens

Ik ben 22! 21 klinkt veel leuker..............
  zondag 6 september 2009 @ 15:35:58 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72487684
Rustig hier
Ben terug van 2 uur wandelen, was toch best wel fris.
Nu lekker 2 toastjes met gerookte zalm en een Grolsh kanon, lekker hoor!
pi_72487923
ik ben echt supergoed bezig, vandaar niet aan het posten

Opdrachten maken ftw, zodat ik de rest van de avond en week rustig aan kan doen
Ja doei.
  zondag 6 september 2009 @ 16:23:34 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72488861
Go Mo

Ik ben ook aan het huiswerken, teksten lezen over de crisis of the humanities enzo Twee uit, twee te gaan Althans, voor dinsdag. Voor donderdag komen er nog wat dingetjes bij.
pi_72489020
oh, en teh cuteness Jij en je verkering #11!
Ja doei.
pi_72489794
alle opdrachten zijn af, nu alleen nog lees en leerwerk
Zo even douchen en daarna naar de bioscoop met wat vrienden: Inglorious Basterds

Lijstje van vandaag:

O: twee afbakbroodjes (1 brie, 1 pindakaas) en 1 gekookt eitje
L: afbakbroodje brie
D: pasta met een saus van gegrilde paprika, tomaat, knoflook en een shitload kuiden zoals cayennepeper, bruchettamix, peper, paprikapoeder en wat zout (gestaafmixerd) met wat grove stukjes tomaat, champignon en ui erin.

Ja doei.
pi_72490557
Wat een bluh-dag. Ruzie gehad met vriendje (voor het eerst eigenlijk in ruim 2,5 jaar), ain't pretty. Gelukkig wel weer uitgepraat, maar toch.

O: 2 croissantjes (1 hagelslag, 1 jam), 2 afbakbroodjes (met per stuk 1 plakje voorgesneden gekookte worst), gekookt ei, beker optimel en glas thee
L: 2 plakjes ontbijtkoek met boter
T: glas sap
T: spa en fruit
D: rollade met door m'n moeder zelfgemaakte roerbak

Blugh.
  zondag 6 september 2009 @ 17:48:16 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72491374
MoBlo en Mr.MoBlo

Manuscripta was ook tof! Zes boeken for free .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72491427
Ik kom even hier melden dat wij naar de snackbar gaan.

We hebben een ontzettend luie (en echt heerlijke) zondag gehad vandaag en gaan dat nu afsluiten met patat en snacks.

Morgen weer een kans om slank te worden.

In my defense: ik heb wel al zeker twee maanden geen patat op, en het is wel een half jaar geleden dat we t bij de snackbar hebben gehaald.

En onder de spoiler nog even wat info over mijn geweldige zondag :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72491469
Ik ben ook weer thuis Naar de middagvoorstelling geweest in de bios, eindelijk Harry gezien.
En nu staat het eten in de oven en daarna ga ik ook braaf huiswerk maken
pi_72491563
PPP> Oh, dan ben je wel toe aan patat & snacks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu dacht ik aan patat (van het hoekje ) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
  zondag 6 september 2009 @ 17:56:14 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72491642
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Inglorious Basterds

Inglourious Basterds .

Leuke film btw.
Niet meer actief op Fok!
pi_72491643
Vik: ook van mij nog feli idd!

Syrena:
SPOILER
Edit: verkeerde smiley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')