M'n vriendinnetje en ik kregen eens de tafel van Jacques d'Ancona bij het Zwarte Schaap.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen wij een keer bij de Mac waren was Thomas Acda er ook met z'n zoontje.
meer eten, mutsjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Het gaat niet zo goed![]()
Ik ben vandaag gezwicht voor een marsepeinstaaf, omdat ie maar 75 ct kostte en ik om 19 uur alleen nog maar m'n ontbijt op had. Ik heb 1 helft op en de andere weggegooid
Ik begrijp niet zo goed wat er eng aan zou zijn. Je denkt na over de/je toekomst?quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:
is het eng als ik over kinderen nadenk icm een rustiger regelmatiger leven?...
Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.
Dames?
Volledig normaalquote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:
Vind 't eigenlijk een enge constatering zo als vrijgezel zijnde, ook al voel en gedrag ik me niet als mijn echte leeftijd.
Dames?
Is dit een aanzoek?quote:Op zondag 6 september 2009 10:22 schreef zwahiel het volgende:
Dames?
Zo dacht ik er ook overquote:Op zondag 6 september 2009 10:42 schreef sigme het volgende:
Eigenlijk heb ik er maar een ding over te zeggen: wat een onzin. Geniet van je vrijheid, waaronder de vrijheid om op jonge leeftijd rustig en regelmatig te (willen) leven. Of aan kinderen te denken. Desnoods kinderen te nemen, maar begin dan met zoeken naar een vrouwspersoon. En daarna heeft het ook nog wat voeten in aarde, dus voordat er werkelijk koters zijn kon je best een respectabele leeftijd bereikt hebben.
Ik weet overigens niet in hoeverre koters en rustig leven nou echt bij elkaar aansluiten, maar dat terzijde.
Fijne manquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
Mijn leidinggevende heeft na melding van mij een collega aangesproken op seksuele intimidatie zonder mijn naam te noemen. Daarna is 'ie boos naar een andere vrouwelijke collega van me toegegaan om haar te vragen waarom ze dat heeft gedaan. Schuldig geweten?
En mij feliciterenquote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Zo! Wat een leuk feest was dat! En net toen we er waren brak de zon door, dus dat was ook prettig. Ik ben nu wel een klein beetje brakkig, dus ik sta mezelf een dagje bed toe. En lekkere hapjes. Zo fijn is dat af en toe: gewoon de hele dag in bed blijven, krantje lezen. DVDtjes kijken!!
Of korz!quote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
En mij feliciterenWant ik ben jarig.
Ik rende mijn bed uit voor felicitatiesposts, maar helaas!!
Fok! 10 jaar meet in Utrechtquote:Op zondag 6 september 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: yay, wat grappig dat je XM en Duvel gemeet hebt! Wagingenjulliedoen?
Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??quote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
Maar tof dat het leuk was! Was er een deel overdekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |