Bedankt allemaal!quote:Op zondag 6 september 2009 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Er was echt veel overdekt, met een soort open tenten, dus als het had geregend waren we wel droog gebleven. Maar nu was het geweldig zo met dat zonnetje op je gezicht. Ben wel m'n zonnebril kwijtgeraakt, hoe dat nu weer kan??![]()
Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Behalve pizza eten?
You can tell it the feeling is mutual, ha!quote:Op zondag 6 september 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en de weegschaal haat mevolgende week hopelijk wel beter
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
En mij feliciterenWant ik ben jarig.
Ik rende mijn bed uit voor felicitatiesposts, maar helaas!!
Ik wilde even wachten tot je wakker wasquote:Op zondag 6 september 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
En mij feliciterenWant ik ben jarig.
Ik rende mijn bed uit voor felicitatiesposts, maar helaas!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dacht ik aan patat (van het hoekje) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
![]()
![]()
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: verkeerde smiley![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |