Dit lijkt een beetje raar.. Is het niet met een BMI van boven de 27 mag je naar de Dieetclub?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:31 schreef mordradead het volgende:
Bij een BMI van boven de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok!Dieetclub, deel 132 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Dat klopt jaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:37 schreef teigan het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje raar.. Is het niet met een BMI van boven de 27 mag je naar de Dieetclub?
we gaan dr voor he!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:25 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve kilo schade dus het valt nog mee bij jou vind ik.
Morgen is het zo ver! Op naar de 65..!
voor mij wel (tot na oud en nieuwquote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Pendri het volgende:
Zo, ik heb me ook maar even aangemeld. Misschien bied dit net dat beetje extra motivatie.
dank je wel! jullie ook allemaal!quote:Op maandag 8 januari 2007 10:17 schreef mordradead het volgende:
1.3 erbij dus![]()
En een goedemorgen allemaal en veel plezier op school/werk
ja, dat moet ik mezelf ook aanleren, om niet teveel in huis te halen, want als ik redelijk wat geld te besteden heb in een maand komen er gelijk allemaal extra lekkere dingen in huisquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:40 schreef Troel het volgende:
Tja, je kan gewoon jezelf in de hand houden door geen koekjes en snoepjes in huis te halen of ze op te laten bergen op een plek die jij niet weet.
Je kunt zelf een profiel aanmaken zodat je op het lijstje komt, zie de OPquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:33 schreef Radiohoofdje het volgende:
Zucht, ik ben ook weer begonnen. Vanaf nieuwjaar.
k had vandaag pas het lef om op de weegschaal te gaan staan. Mag ik ook op het lijstje? 68kg. lengte 1.69 m
en natuurlijk streefgewicht: laten we maar beginnen met 60 kg.
Kheb nu drie dagen op rij minstens 40 minuten op het ding gestaan. Vanavond ben ik niet thuis dus doe ik het niet, maar ik ga me er dan ook niet schuldig over voelen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:18 schreef Guppyfriend het volgende:
in theorie wel! je hebt altijd wel een half uurtje over. maar je moet je ook niet schuldig voelen wanneer het een avond een keertje niet lukt, het moet wel leuk blijven toch? er wordt altijd gezegd dat een half uurtje per dag bewegen goed is, dus dat is net wat jij van plan bent!
Zwaar verkouden ben ik gelukkig niet, maar ik loop wel al een aantal dagen te snotteren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:29 schreef wkraaij het volgende:
ik ga me maar nog niet wegen deze week, dat zal geen zin hebben. Door een stomme middenoorontsteking zit ik aan de antibiotica.en daar is mijn lichaam van slag van.
Ik zal blij zijn als ik van alle symptomen van die rotverkoudheid verlost ben. Zijn er hier ook nog mensen die heel zwaar verkouden zijn geweest? In mijn omgeving hebben heel veel mensen het al gehad.
heb je je plan aangepast? want dan kom je pas in het lijstje geloof ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hallo,
Ja ik snap het niet helemaal. Ik heb mijn gegevens ingevuld. Profiel aangemaakt etc. Gewoon alles ingevuld en ik zie mezelf niet op dit lijstje staan :
Nou goed, ik ga lekker hardlopen nu. Lekker de storm in.
Kun je niet gewoon naar de stad toe lopen/fietsen, dan even wat gaan winkelen, boodschapjes doen of koffie drinken en dan weer teruglopen? Dat doe ik wel eens. Ook al hoef je niet per se in de stad te zijn, als je een doel hebt om naartoe te lopen is het niet zo vervelend.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:24 schreef Sylvana het volgende:
Maarja, om een uur doelloos in de stad te gaan rondwandelen vink ook niks aan en ik kan nog 2 weken niet naar de sportschool toe, maar er moet toch echt wel wat gebeuren, want ik schrok echt vanochtend
Ik woon midden in het centrum, in de winkelstraat, dus als ik naar de stad wil hoef ik alleen de trap af te lopen en de deur open te doen en ik ben erquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon naar de stad toe lopen/fietsen, dan even wat gaan winkelen, boodschapjes doen of koffie drinken en dan weer teruglopen? Dat doe ik wel eens. Ook al hoef je niet per se in de stad te zijn, als je een doel hebt om naartoe te lopen is het niet zo vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |