Missie voor deze week geslaagdquote:
een kilo die er hoogstwaarschijnlijk niet af blijft....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Missie voor deze week geslaagd
Zwahiel
Ik heb sinds donderdag mondontsteking, dus amper wat kunnen eten, en ben die kilo weer kwijt nu
hij is er nog steeds af hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
een kilo die er hoogstwaarschijnlijk niet af blijft....
Die gehele site schijnt niet meer te bestaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:38 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand enig idee waar de eet- en beweegwijzer is gebleven van overgewicht.nl?
Die sjokla is bij mij ook een boosdoener! En dorito's! En BigPan!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb best weinig gegeten met de kerst. Niet meer dan anders in ieder geval. Alleen die verdraaide chocoladekerstmannetjes!! Maar ik zit na een korte tussenstop op de 58,5 weer op de 58 en vorige week (voor kerst
) zat ik zelfs ineens eventjes op de 57,8 ofzo
. Maar dat zal wel een glitsch geweest zijn. Maar ik doe 's avodns weer buikspieroefeningen na een paar weken heel lui te zijn geweest
en ik eet elke avond even een mandarijntje en ik moet en zal van m'n chocoladeverslaving afkomen. Ik weet alleen nog niet wanneer.
same herequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef marleenhoofd- het volgende:
bij mij gaat t slecht, ik ben weer op mijn startgewicht.. ik ga maar weer eens opnieuw beginnen:(
same here!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet aangekomen van kerst en oud & nieuw.
same here, weet ook zeker dat het het goeie wachtwoord is, hij zegt ook niet dat het verkeerd is, alleen als ik wil inloggen dan reageert ie gewoon nergens opquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:57 schreef Guppyfriend het volgende:
ja, maar ik weet 100% dat mn wachtwoord goed is, kheb immers t zelfde aangehouden als dat k bij Fok! ook heb...
nopequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef Sylvana het volgende:
heb je niet per ongeluk je caps lock ofzo aanstaan? dat wil het ook wel es zijn waarom ie het niet doet
wil je wel afvallen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben de laatste tijd zo aangekomen.En de kast ligt nog helemaal vol vreten dus voorlopig gaat er nog niks aan gebeuren.
Ik kan sowieso nooit stoppen met snoepen.
![]()
En mijn moeder maakt de jurk, dus ik hoef ook niet bang te zijn dat de maat niet goed is...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:18 schreef Troel het volgende:
Nouja, met je BMI is niets mis, dus ik zou me er niet al te druk over maken
Ik heb anderhalve kilo schade dus het valt nog mee bij jou vind ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:41 schreef Guppyfriend het volgende:
geupdate... en er is een halve kilo bij *schaam* feestdagen schade...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |