Badminton is ook leukquote:Op woensdag 6 december 2006 10:52 schreef CherryLips het volgende:
eigenlijk lijkt badmintonnen me wel leuk... (tenminste iets wat ik kan zonder ballen te moeten ontwijken: ben bang voor de bal). maar natuurlijk hebben ze hier alleen zo'n zwaar christelijke vereniging met een gemiddelde leeftijd van 50+
.
een halve kilo tot 1 kg per week is het beste, als je meer tegelijk afvalt dan hou je het minder lang vol meestal. Dus je kunt beter gewoon 0,5-1 kg afvallen per week en het gewoon volhouden. Het ligt eraan hoeveel je wilt afvallen, maar met een gezond eetpatroon en 3 keer per week sporten moet het wel lukken lijkt mequote:Op zondag 10 december 2006 15:17 schreef Cloud_SB het volgende:
Wat is een redelijke verwachting om af te vallen per week?
Als je 10/15 kg wilt afvallen dan moet je dus in het gunstigste geval rekenen op zo'n 3-4 maanden, maar in het begin gaat het vaak harder dan op het eind en het kan ook best zijn dat je een tijdje stil staat. Ik heb ook 5 weken stilstaan dat ik niet afviel, maar ook niet aankwam. En het is dus erg belangrijk dat je wel gewoon doorgaat, ook al sta je dus een tijdje stil of kom je soms zelfs af en toe weer iets aan. Veel succes ermee iigquote:Op zondag 10 december 2006 15:36 schreef Cloud_SB het volgende:
Ok dankje, ja ik hoeft geen 30 kilo af te vallen ofzo, 10/15kilo is al goed genoeg dan is dat buikje al bijna weg of iniedergeval een stuk minder opvallend.
En dan ga ik daarna gewoon rustig door om aan de conditie te werken en mijn gewicht op peil te houden.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:20 schreef Sabinee het volgende:
Ben deze week een halve kg afgvallen (ik zeg het heel voorzichtig, misschien was de weegschaal van slag? Ik geloof het bijna niet) Heb nu dik 2 weken stilgestaan.
Dus ik zit nu op 70,5. Hopelijk nog die andere halve eraf voor de kerst, en dan proberen tot oud en nieuw het op 70 te houden. Dan gaan we voor de laatste 5!!
Ja had ik ook, eerste 3 weken -10kg. Nou gaat het veel langzamer, heb ook wel wat gesnoept enzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 06:42 schreef Beach het volgende:
Ik heb besloten om ook eens af te vallen![]()
Goed ik ben 1.86 en woog 99 kilo![]()
Nu een maand verder al 89, maar nu gaat het niet zo snel meer![]()
Ik doe geen speciale dingen, ik let gewoon op wat ik eet en beweeg veel.
Ik hoop van de zomer ongegeneerd rond te kunnen lopen met strakke shirtjes en het strand ook.
Ik hoop dat de 70 haalbaar is in 6 maanden![]()
Woehoe, gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 december 2006 09:46 schreef Sabinee het volgende:
EINDELIJKIk ben 70 kilo
Dat betekent dat ik nu 15 kg ben afgevallen vanaf 4 september
Na de feestdagen de laatste 5 eraf, en dan ben ik met mijn verjaardag (13 maart) hoogstwaarschijnlijk op sfreefgewicht van 65 kg
Idd, ik ben al blij als ik 300 gram afval per weekquote:Op woensdag 13 december 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
1,5 kilo per week afvallen langzaam noemen
nouja, bij mij gaat het niet goed hoor, afgelopen 2 weken 1 kg aangekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:31 schreef AcidBurner het volgende:
hey hey hey het gaat jullie precies allemaal goed af. kudos from me! ik heb nu mijn winterstop, geen zwemmen meer tot na de feestdagen ... af en toe ook wat rust inbouwen he![]()
ik sta 1 keer in de week op de weegschaal, maar ben aardig door mn geld heen, dus echt goed eten kan ik ook niet kopen helaas. En mn sportschoolabo is gestorneerd, dus kan ook pas weer spoten als stufi er is, dus schiet gewoon ff niet op hierquote:Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef AcidBurner het volgende:
ach Sylvana, die ben je zo weer kwijt joh! ... gewoon niet overdrijven, niet elke dag op die schaal. en goed eten !!!
Of een hobby zoeken!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef Sylvana het volgende:
Thnx, alleen vrienden die wonen net iets te ver weg om te lopenHeb hier in Deventer niet echt vrienden, meesten wonen in Amsterdam, Rotterdam, Groningen enzo, dus das wel erg ver lopen
En woon midden in centrum, dus loop wel alles verder, maarja, das steesd maar paar minuten
En met dit eer heb ik ook geen zin om voor de lol een uur door de regen te gaan lopen ofzo
ik moet gewoon meer sex hebben
dat doe ik al vaak zatquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een hobby zoeken!
Weet je hoeveel vet je verbrandt met huishoudelijke klusjes? Ga gewoon heul je studentenhuis boenen!
Dan ben je die kilo dus vast snel kwijtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat doe ik al vaak zat
bij gebrek aan huisgenoten die het doen
Mja om je echte gewicht te weten moet je wel 2/3 dagen achter elkaar op weegschaal gaan staan. Bij mij wil het wel eens behoorlijk schelen van dag tot dag, soms wel 2kg.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:14 schreef AcidBurner het volgende:
ach Sylvana, die ben je zo weer kwijt joh! ... gewoon niet overdrijven, niet elke dag op die schaal. en goed eten !!!
1x sporten ben ik dat kwijtquote:Op woensdag 13 december 2006 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik ben al blij als ik 300 gram afval per week
mja bij mij gaat het allemaal gewoon niet zo snel, ja, in het begin wel, toen wel paar kg afgevallen, maar die zitten er nu al weer bij en nou moeten ze er dus weer af, maar nou gaat het dus niet meer zo snel als 1e keerquote:
Met geduld moet het lukken !quote:Op woensdag 13 december 2006 20:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mja bij mij gaat het allemaal gewoon niet zo snel, ja, in het begin wel, toen wel paar kg afgevallen, maar die zitten er nu al weer bij en nou moeten ze er dus weer af, maar nou gaat het dus niet meer zo snel als 1e keer
Spruitjes zijn goedkoop hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar ben aardig door mn geld heen, dus echt goed eten kan ik ook niet kopen helaas.
ja, hier dus ook hele week spaghetti, maar das niet echt afwisselend dus, en dat is juist belangrijk toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:35 schreef Quinazoline het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af Sylvana. Wat eet je dan omdat je niet gezond kan eten omdat het te duur is? Als ik echt weinig geld heb dan kook ik juist het gezondste: geen vlees, maar gewoon rijst/pasta met groente. Ik volgens mij het allergoedkoopste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |