Minder snoep eten,quote:Op woensdag 29 november 2006 11:53 schreef Sylvana het volgende:
Thnx iedereen weer
[..]
Ja, klinkt idd erg bekened en die 5 kg voor de feestdagen afvallen dat gaat niet meer lukken denk ik, want ik ga ook nog wel een keer of 2 gourmetten in december, en vrijdag nog taart eten met mn familie omdak geslaagd ben. Naja, misschien dka nou ik weer wat meer ga sporten het toch een beejte in balans kan houdenWe shall see
En anders worden het gewoon Slank voor de feestdagen - Pasen ofzo
Das balen ja, hoop voor je dat het niet net als bij mij 5 weken gaat durenquote:Op donderdag 30 november 2006 08:54 schreef Sabinee het volgende:
BahTis nu officieel, ik sta stil. Dacht dat ik nog een halve kg was afgevallen vorige week, maar die is weer terug, terwijl ik deze week meer sport en minder extra eet dan ooit.
Nu al anderhalve week op 71. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
Vooral als ik achter de pc zit of bankhangquote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hebben jullie ook dat het lijnen 's morgens en 's middags uitstekend gaat maar 's avonds gaat het helemaal NIET? Echt ik kan 2 uur na het avondeten alweer trek hebbenDit slaat nergens op natuurlijk, het zal wel psychisch zijn ofzo want overdag lukt het ook de hele dag op een bakje yoghurt, 2 bammetjes en een fruitje ofzo.
Ik ben volgens mij de enige in dit topic die helemaal alleen woont, ik heb daar gelukkig geen last van. Na 20:00 uur gaat het uitstekend, dan is de Appie dicht, en als ik niks te vreten in huis heb kan ik me er ook niet op storten.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat heb ik dus ook!Erg frustrerend, bovendien doet de rest van mijn wereld hier niet mee met lijnen dus dan is het nog moeilijker
Zovan, sta ik fanatiek te steppen pakt de rest van de fam er zakken chips bij
Had ik vroeger last van, ik heb gewoon hele tijd s'avonds niks meer gegeten en nu krijg ik s'avonds helemaal geen hongergevoel meer.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:35 schreef heaven7 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Hebben jullie ook dat het lijnen 's morgens en 's middags uitstekend gaat maar 's avonds gaat het helemaal NIET? Echt ik kan 2 uur na het avondeten alweer trek hebbenDit slaat nergens op natuurlijk, het zal wel psychisch zijn ofzo want overdag lukt het ook de hele dag op een bakje yoghurt, 2 bammetjes en een fruitje ofzo.
Jamaar, jij hebt zo weinig gegeten dat je maag tot het formaat golfbal is gekrompenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Had ik vroeger last van, ik heb gewoon hele tijd s'avonds niks meer gegeten en nu krijg ik s'avonds helemaal geen hongergevoel meer.
Mischien eet je te snel, of drink je te weinig tijdens het eten.
Ik heb ook moeten stoppen met s'avonds eten en in het begin was dat echt niet zo makkelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, jij hebt zo weinig gegeten dat je maag tot het formaat golfbal is gekrompenDat is geen objectief vergelijkingsmateriaal
Moeten?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb ook moeten stoppen met s'avonds eten en in het begin was dat echt niet zo makkelijk.
Naja moeten, ik ben na talloze enkel blessures nogal wat aangekomen en nu wil ik het er weer vanaf.quote:
Het ging erover dat iemand 2 uur NA het avondeten weer trek kreeg. Ik eet echt wel avondeten.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
maar stoppen met eten is echt heel slecht... maar deze discussie hebben we al eens gevoerd geloof ik![]()
Ow, okee. Er stond namelijk dat je niks meer at 's avonds, dus vandaar de verwarring. Sorryquote:Op donderdag 30 november 2006 14:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ging erover dat iemand 2 uur NA het avondeten weer trek kreeg. Ik eet echt wel avondeten.
Ik ben dus gestopt met eten NA het avondeten !
Ja foutje, maar ik had dus zelfde probleem dat ik na het avondeten snel weer honger kreeg en dan weer ging eten.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, okee. Er stond namelijk dat je niks meer at 's avonds, dus vandaar de verwarring. Sorry
goed ontbijten helpt! Als ik niet of slecht ontbijt houd ik altijd de hele dag honger zelfs na het avondeten. 'S ochtends buikje rond eten en je hebt de hele dag veel minder last van honger gevoel!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, je maag went er snel aan, na een paar dagen wordt het al minder, maar voor de meeste mensen is dat 's avonds eten echt psychisch ben ik bang.
Ik woon ook alleen hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige in dit topic die helemaal alleen woont, ik heb daar gelukkig geen last van. Na 20:00 uur gaat het uitstekend, dan is de Appie dicht, en als ik niks te vreten in huis heb kan ik me er ook niet op storten.!!
Thnx, das ook weer zo, maar wat ik dan afval dat zit er weer aan zodra ik wel weer ga eten, dus dat schiet nooit echt op bij mijquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
voordeel, als je ziek bent, eet je niet zoveel (tenminste ik niet) beterschap!
ahum!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige in dit topic die helemaal alleen woont, ik heb daar gelukkig geen last van. Na 20:00 uur gaat het uitstekend, dan is de Appie dicht, en als ik niks te vreten in huis heb kan ik me er ook niet op storten.!!
Ja sorry, hierboven al geconstateerd dat deze post abuisievelijk in het verkeerde topic was geplaatstquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:26 schreef zwahiel het volgende:
[..]
ahum!![]()
![]()
Ik ook, semi dan... Tegenwoordig eten we idd wel eens samen, maar ook niet zoveel hoor.
Sporten hoeft toch niet duur te zijn. Ik betaal 9,75/maand voor 3.5 uur basketbal training per week.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef Quinazoline het volgende:
Ik sport te weinig. Veeeel te weinig. Ik ga eens in de week een uurtje naar steps, en dat is het meestal. Ben te druk met de studie, het is te koud, geen geld om te sporten, de lessen zijn op een verkeerde tijd, ik heb net gegeten: allemaal slecht smoezen.![]()
Maar wat ga ik er aan doen? Ik wil eigenlijk wel een haalbaar doel stellen.
Ik heb overigens sinterklaas al achter de rug, en heb geen enkele pepernoot op. Wel zelf gebakken speculaas, maar niet veel, en daar ben ik dan eigenlijk wel weer trots op.
Kun je ze wel allemaal inmaken met je fitte jonge lijf, en ben je binnen no time clubkampioen en kan je pimpen met je trofeeenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:52 schreef CherryLips het volgende:
eigenlijk lijkt badmintonnen me wel leuk... (tenminste iets wat ik kan zonder ballen te moeten ontwijken: ben bang voor de bal). maar natuurlijk hebben ze hier alleen zo'n zwaar christelijke vereniging met een gemiddelde leeftijd van 50+
.
moet ik wel op m'n taal gaan lettenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je ze wel allemaal inmaken met je fitte jonge lijf, en ben je binnen no time clubkampioen en kan je pimpen met je trofeeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |