abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72428016
Ik lees net iets over dat eten wat je met je blote handen aanraakt als je ongesteld bent, heel raar kan reageren. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? . Deeg wat niet rijst, kip die verkeerd wordt, slagroom die niet stijf te kloppen is...

Nog steeds niet ongesteld trouwens, hier.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72428119
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lees net iets over dat eten wat je met je blote handen aanraakt als je ongesteld bent, heel raar kan reageren. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? . Deeg wat niet rijst, kip die verkeerd wordt, slagroom die niet stijf te kloppen is...

Nog steeds niet ongesteld trouwens, hier.
Ik heb er weleens van gehoord, maar schaar dat altijd onder de broodjes aap.

Hoeveel overtijd??
pi_72428146
volgens mij is dat een ouwewijvenpraatje DaD...het kan wel dat door de hormonen je haar minder goed wil, of juist beter, dat soort dingen...
Kwak
pi_72428174
Op een taartendecoreerforum waar ik ook lees merken heel veel vrouwen dat ze met marsepein en fondant niets voor elkaar krijgen, als ze ongesteld zijn.

De laatste keer is intussen 7 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus. Ga zo maar even een test halen, denk ik. .
pi_72428362
Hee Kwak!
Dan ben ik een jaar of wat geleden naar een concert van jullie geweest, in de Beurs van Berlage. Ze deden toen één van mijn lievelingsstukken, The Bells van Rachmaninov. Of zat jij er toen nog niet bij? Een vriendinnetje van mij zong toen voor het eerst mee in het koor. Nu zit ze op het conservatorium voor zang! En ik kwam nog 2 van jullie solisten tegen die ik wel eens in opera's had aangekleed. Kleine wereld!
pi_72428397
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op een taartendecoreerforum waar ik ook lees merken heel veel vrouwen dat ze met marsepein en fondant niets voor elkaar krijgen, als ze ongesteld zijn.

De laatste keer is intussen 7 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus. Ga zo maar even een test halen, denk ik. .

Als je 3 weken overtijd bent misschien niet een heel slecht idee!!
pi_72428463
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef Laureline het volgende:
Hee Kwak!
Dan ben ik een jaar of wat geleden naar een concert van jullie geweest, in de Beurs van Berlage. Ze deden toen één van mijn lievelingsstukken, The Bells van Rachmaninov. Of zat jij er toen nog niet bij? Een vriendinnetje van mij zong toen voor het eerst mee in het koor. Nu zit ze op het conservatorium voor zang! En ik kwam nog 2 van jullie solisten tegen die ik wel eens in opera's had aangekleed. Kleine wereld!
wat grappig! nee ik doe nu voor t eerst mee! ik had voor het bells project wel geauditeerd, het jaar ervoor, en toen ging het project niet door. het jaar daarna kon ik niet mee vanwege een congres,jaar daarna zelfde verhaal. ik kende wel heel veel mensen die meededen toen ook, hoe heet je vriendinnetje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marieke steenhoek zingt ook dit jaar weer solo - heb jij toevallig de aankleding voor nixon in China gedaan? daar hebben een vriend en wat kennissen van me in t koor gezongen!
Kwak
pi_72430140
Lijstjestijd!

O: activia, yoghurt, muesli
T: plakje ontbijtkoek
L: 1 boterham speculoos, 1 boterham philadelpia/tomaat, beker optimel, 2 vingers speculoos
T: appel
D: wat de pot schaft op werk
T: biertje(s) met wat nootjes denk ik

Ik heb het lang volgehouden maar ik ben in de supermarkt eindelijk gezwicht voor de speculoos, na al een keer of 10 met dat potje in mn hand gestaan te hebben
pi_72430318
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je 3 weken overtijd bent misschien niet een heel slecht idee!!
Ik ga zo even naar de apotheek. M'n vriend wordt een beetje zenuwachtig. .
pi_72430564
Jeej Vik en Belana!
Vik wat denk je dat je nu veel anders gedaan hebt dan voorheen? (ik heb natuurlijk sinds de laatste keer hier heel lang niet gepost)

Ik ben vandaag vrij en net pas wakker...dus dat wordt gelijk een lunch dan maar. Ik zak een beetje in qua sporten merk ik...morgen! Morgen ga ik weer!
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:40:32 #61
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_72430804
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
pi_72430904
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaaltd(s?) als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
omdat we achterlijk zijn natuurlijk! maar gelukkig kunnen wij wel spellen

als je je ingelezen had zou je zien dat bijna niemand hier trouwens blind vaart op bmi. het is gewoon een makkelijke manier om de twee topics uit elkaar te houden.
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:44:25 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72430925
IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! .

Zo .

Ik ben even naar de stad geweest om eens te kijken of ik nu eindelijk in een maat 40 zou passen. En ja dus . En bij de C&A hadden ze een 3 spijkerbroeken voor de prijs van 2-actie, dus ik heb er 3 spijkerbroeken bij . Zo blij dat ik maat 40 heb. Ik stond voor de spiegel en ik dacht echt: Jezus, skinny bitch! (als je dat van jezelf mag zeggen iig ). Ik wilde ook nog nieuwe laarzen kopen en ik had een prachtig stel gezien, maar die waren er niet meer in mijn maat .

Maar ik ben zo blij: bijna 68 kg en gewoon maat 40! . Whoeoeoeh!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 13:48:12 #64
70532 loveli
N
pi_72431052
quote:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
En waarom werk jij niet met een spellingschecker?

Ik geloof wel in de BMI, want die is prima in orde, dus ik ben helemaal gezond en slank.
crap in = crap out
pi_72431205
quote:
Zodat we kunnen zie wie miss skinny 2009 is, anders kun je niet vergelijken
pi_72431228
yeah vik

Ik ga over 5 minuten roeien

Geniaal

Ik ben zooooo brak!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:01:27 #67
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:05:36 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72431539
Viking

Wil je wat ongesteld van mij DaD? Ben al 7 dagen hevig bloedend
Bah, het gaat daarmee nog steeds helemaal niet goed, moet er eigenlijk nog eens mee heen, heb nou een andere huisarts, nog nooit gezien.. Hoi ik ben Uniek wilt u even wroeten in mijn vagina?? Bah

Maar eigenlijk heb ik een topzin vandaag, fijn even naar moeders toegeweest.

Lijst:
O: sneetje waldkorn met kipfilet
T: appel (heule grote zo uit de boom geplukt)
T: 2 muntdropjes
T: 6 spruitjes (moeders was dat alvast kapot aan het koken )
L: sneetje waldkorn met osseworst, grote kom ossestaartsoep met half/half gehaktballen
T: biertje
T: stukje choco
T: peer
D: stamppot boerenkool met voor mij een tartaar en geen stukje rookworst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72431559
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
yeah vik

Ik ga over 5 minuten roeien

Geniaal

Ik ben zooooo brak!
Goed begin joh . Hoe kom je zo brak dan?

Plakken postzegels eigenlijk ook goed aan plastic? Van die likdingen ... heb shirtje verkocht en moet nu postzegels op het pakje doen ... maarja, plakt dat eigenlijk wel
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 14:06:29 #70
70532 loveli
N
pi_72431565
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:01 schreef TheVotary het volgende:
Ja, laat ook maar.
Je bedoeling was goed, daar twijfelen we niet aan.
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:15:28 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72431845
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoeling was goed, daar twijfelen we niet aan.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72431964
Goedendag! Weekend Tijd om mijn achterstanden voor school weg te werken, whoohoo. Ik hoop dat jullie wel wat leuks gaan doen?!

Lijstje gister:

O: 2 boterhammen kaas
L: 2 stuks roggebrood met bacon en een gekookt ei
T: Peer
D: patat en frikandel
T: 3 bier

Lijstje vandaag:
O: vanille yoghurt met muesli
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen 30+ kaas
T: Peer
T: stukje chocolade
D: Spinazie, aardappels en gekookt ei
T: Handje studentenhaver
pi_72432248
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:01 schreef TheVotary het volgende:
Ja, laat ook maar.
ja nou ja, alsof wij hier niet weten dat bmi niet werkt voor hele lange en hele korte mensen. alsof we niet weten dat het niet werkt voor mensen die veelsporten/veelspiermassa hebben. alsof we niet weten dat vetpercentage en tailleomvange betereindicaties zijn. of simpelweg hoe je kleding zit.wat hadje dan gewild?dat we zouden zeggen "oh, thevotary! wat fijn,dankjewel,leg het uit!!"
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 14:41:05 #74
70532 loveli
N
pi_72432564
Je spatiebalk werkt nog steeds niet helemaal goed, geloof ik.
crap in = crap out
pi_72432677
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef loveli het volgende:
Je spatiebalk werkt nog steeds niet helemaal goed, geloof ik.
i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')