Ik heb er weleens van gehoord, maar schaar dat altijd onder de broodjes aap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik lees net iets over dat eten wat je met je blote handen aanraakt als je ongesteld bent, heel raar kan reageren. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord?. Deeg wat niet rijst, kip die verkeerd wordt, slagroom die niet stijf te kloppen is...
Nog steeds niet ongesteld trouwens, hier.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op een taartendecoreerforum waar ik ook lees merken heel veel vrouwen dat ze met marsepein en fondant niets voor elkaar krijgen, als ze ongesteld zijn.
De laatste keer is intussen 7 weken geleden, maar ik heb nog steeds geen regelmatige cyclus. Ga zo maar even een test halen, denk ik..
wat grappig! nee ik doe nu voor t eerst mee! ik had voor het bells project wel geauditeerd, het jaar ervoor, en toen ging het project niet door. het jaar daarna kon ik niet mee vanwege een congres,jaar daarna zelfde verhaal. ik kende wel heel veel mensen die meededen toen ook, hoe heet je vriendinnetje?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef Laureline het volgende:
Hee Kwak!
Dan ben ik een jaar of wat geleden naar een concert van jullie geweest, in de Beurs van Berlage. Ze deden toen één van mijn lievelingsstukken, The Bells van Rachmaninov. Of zat jij er toen nog niet bij? Een vriendinnetje van mij zong toen voor het eerst mee in het koor. Nu zit ze op het conservatorium voor zang! En ik kwam nog 2 van jullie solisten tegen die ik wel eens in opera's had aangekleed. Kleine wereld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.marieke steenhoek zingt ook dit jaar weer solo - heb jij toevallig de aankleding voor nixon in China gedaan? daar hebben een vriend en wat kennissen van me in t koor gezongen!Kwak
Ik ga zo even naar de apotheek. M'n vriend wordt een beetje zenuwachtig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je 3 weken overtijd bent misschien niet een heel slecht idee!!
omdat we achterlijk zijn natuurlijk! maar gelukkig kunnen wij wel spellenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaaltd(s?) als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
En waarom werk jij niet met een spellingschecker?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
Zodat we kunnen zie wie miss skinny 2009 is, anders kun je niet vergelijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:40 schreef TheVotary het volgende:
Waarom werken jullie hier eigenlijk nog met zoiets achterhaalt als een BMI index? Die totaal geen rekening houdt met variabelen?
Goed begin johquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef P.F het volgende:
yeah vik
Ik ga over 5 minuten roeienGeniaal
Ik ben zooooo brak!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bedoeling was goed, daar twijfelen we niet aan.
ja nou ja, alsof wij hier niet weten dat bmi niet werkt voor hele lange en hele korte mensen. alsof we niet weten dat het niet werkt voor mensen die veelsporten/veelspiermassa hebben. alsof we niet weten dat vetpercentage en tailleomvange betereindicaties zijn. of simpelweg hoe je kleding zit.wat hadje dan gewild?dat we zouden zeggen "oh, thevotary! wat fijn,dankjewel,leg het uit!!"quote:
i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef loveli het volgende:
Je spatiebalk werkt nog steeds niet helemaal goed, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |