Ik wist eigenlijk niet wat die TT betekende.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heuj![]()
Dat zou je niet verwachten als je de TT leest trouwens.![]()
Ik kreeg gisteren te horen dat ik niet lekker meer lig, te weinig 'tiet' meer over om op weg te dromen blijkbaar.
Zie het maar als compliment hé.
Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Cheers voor iedereen hier!
Ik vind die rode schoenen het leukst, maar ik heb maat 39 dus dat gaat m niet worden. Ik ben sowieso fan van zo hoog mogelijke (en zo onpraktisch mogelijke) pumps/laarzen - ik heb iets van 30 paar schoenen, waarvan slechts 1 paar sneakers (en die had ik gekocht omdat ik in Egypte enigszins comfortabel door zand wilde kunnen lopen).
Volgende zomer ga ik naar NYC, en dan ga ik daar een paar Manolo's kopen.
(Voor de leken hier: Manolo Blahnik is een schoenenmerk)
Ga me zo wegen, en even nadenken over een lijstje.
Ja!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?
Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja!!
Wat voor? Heb je een foto? En hoeveel wil je er voor hebben?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje komt straks!but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
cool!! is het aan de letterenfaculteit? anders zin om een keertje een bakkie te doen als je toch in Leiden bent?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Ups: mag meedoen aan een hele gave cursus in Leiden, Interculturality! EN die ga ik volgen met mn zus!Commentaar van mn oom: "Oh nee, de *achternaam*-orkaan wordt losgelaten!
"
![]()
dat heb ik ook: ik red zelden een groene dag, maar ik eet veel nadenkender en gestructureerder met SJS...quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:44 schreef Belana het volgende:
mogge
ben ondanks ongesteldheid toch weer 69 kilo nu na een paar dagen streep je slank. yeah!
het lijkt te werken! ik heb geloof ik nog geen 1 helemaal goeie dag gehad, maar het houdt me iig scherp.
Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
wie is Li? en of je mager wordt of niet hangt er maar net vanaf hoe je bouw is. Misschien wil iemand die niet objectief te zwaar is,wel graag een vetrandje kwijt,of een buikje.
mijn lijstje voor vandaag:
o- 2 boterhammen met kip
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 boterhammen met kip
t- appel
d- 2 haaskarbonades (kleintjes) met oosterse marinade, gegrilld,met wortelsalade
t- uitjes en augurkjes
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Countess het volgende:
Ik heb een vraagje aan Li: met 1.78 meter lengte en 68 kilo kun je toch onmogelijk te zwaar zijn?
Word je niet mager als je 5 kilo kwijtraakt??
(ik ben zelf 1.75 bij 63 kilo, maar als ik af zou vallen dan blijft er niks meer over)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef loveli het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Mijn doel is niet zozeer kilo's kwijt te raken, maar centimeters. Mijn gewicht is de afgelopen 5 jaar maar met een paar kilo gestegen, maar de centimeters vertellen wat anders.
Mezelf kwellen door op een dieet te gaan wil ik niet. Kortom, evenveel blijven eten en meer bewegen.
Wat grappig, ik zie net dat ik er ook voor het eerst was in datzelfde topic!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
[..]
ohjaquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??
En Li is Loveli.
Gezonder gaan leven is altijd een goed streven. En succes!quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |