abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72417721
Het vorige deel: Slank #844: Slaap lekker ding jij bent lastig k*u*t

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_72418308
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 23:27:00 #3
70532 loveli
N
pi_72418419
En wij ons maar afvragen waarom de slankreeks niet meer zo hard loopt
crap in = crap out
pi_72418491
Meneer mailde me vanmiddag een link naar een schoenwinkel die deze maand in NY opent. Om even wat tegengas te geven aan de verantwoorde stappers
pi_72418967
Trusten allemaal . Ik zit vast in mn vakantieritme (12/1 uur slapen, 9 uur opstaan), toch jammer dat de wekker 6.45 al gaat .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 23:40:35 #6
70532 loveli
N
pi_72419011
Ik zeg, doen!
crap in = crap out
pi_72419355
OMG die schoenen
Die rode vind ik leuk DaD, maar helaas een maatje te klein.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Heuj
Dat zou je niet verwachten als je de TT leest trouwens.

Ik kreeg gisteren te horen dat ik niet lekker meer lig, te weinig 'tiet' meer over om op weg te dromen blijkbaar.
Zie het maar als compliment hé.
Ik wist eigenlijk niet wat die TT betekende.
En hurray voor de te weinig tiet!
  Vis een optie? donderdag 3 september 2009 @ 23:56:27 #8
70532 loveli
N
pi_72419628
Der Kopf tut weh, die Füße stinken, höchste Zeit ein Bier zu trinken.

Of sap.
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 05:12:16 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72422858
Goedemorgen
Honger
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 4 september 2009 @ 06:44:56 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_72422986
mogge
ben ondanks ongesteldheid toch weer 69 kilo nu na een paar dagen streep je slank. yeah!
het lijkt te werken! ik heb geloof ik nog geen 1 helemaal goeie dag gehad, maar het houdt me iig scherp.
stormy waters...
sailin'
pi_72423232
Goeiemorgen. Moet je eten uniek, dat wil wel eens helpen tegen honger .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:52:58 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72423301
68,4 vanochtend .

Goedemorgen .

Edt: gewoon nog 0,4 kg en ik ben 20 kg afgevallen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72423369
Nice, Viking & Belana

Slecht geslapen!

Geplande lijst voor vandaag:
O: 2 gekookte eitjes, spinazie (veel )
T: stuk lemon poppyseed cake
L: bak noodle soup met veel groente
T: stukje chocolade
T: appeltje of ander fruit
D: waarschijnlijk een hamburger op het vliegveld
T: nog een wijntje ofzo. hoop ik
pi_72423569
Ik zwaai jullie trouwens even gedag Kom niet meer online voordat ik naar Madrid ga. 30 graden, here I come
Tot dinsdag!
pi_72423724
Cheers voor Moblo, Vik en Belana!

CF, heel veel plezier in Madrid!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72423730
Veel plezier CF!
Doe je wel degelijk wandelschoeisel aan
pi_72423882
Cheers voor iedereen hier!

Ik vind die rode schoenen het leukst, maar ik heb maat 39 dus dat gaat m niet worden. Ik ben sowieso fan van zo hoog mogelijke (en zo onpraktisch mogelijke) pumps/laarzen - ik heb iets van 30 paar schoenen, waarvan slechts 1 paar sneakers (en die had ik gekocht omdat ik in Egypte enigszins comfortabel door zand wilde kunnen lopen ).

Volgende zomer ga ik naar NYC, en dan ga ik daar een paar Manolo's kopen.

(Voor de leken hier: Manolo Blahnik is een schoenenmerk )

Ga me zo wegen, en even nadenken over een lijstje.
pi_72423932
Veel plezier, CF!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72424063
Ik was ook een Piedro-slachtoffer Bruine met spekzool en een enkelbandje en later blauwe jongensschoenen met twee van die klitteband banden Want ik had platvoeten ofzo en zo kreeg ik later geen last van mijn rug.

Ik mag van mezelf volgend jaar geen zomerschoenen van de H&M meer kopen, die hebben zo weinig steun dat ik steeds door m'n teen heenzak
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72424073
Ohhh lekker CF! Veel plezier! Smeer je goed in
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 09:43:00 #21
70532 loveli
N
pi_72424879
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Cheers voor iedereen hier!

Ik vind die rode schoenen het leukst, maar ik heb maat 39 dus dat gaat m niet worden. Ik ben sowieso fan van zo hoog mogelijke (en zo onpraktisch mogelijke) pumps/laarzen - ik heb iets van 30 paar schoenen, waarvan slechts 1 paar sneakers (en die had ik gekocht omdat ik in Egypte enigszins comfortabel door zand wilde kunnen lopen ).

Volgende zomer ga ik naar NYC, en dan ga ik daar een paar Manolo's kopen.

(Voor de leken hier: Manolo Blahnik is een schoenenmerk )

Ga me zo wegen, en even nadenken over een lijstje.
Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?
crap in = crap out
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:44:29 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72424914
Whoera voor de mensen die goed gaan!
En veel plezier in Españaaaaaa, CF!

Helleuw
I feel your pain Syrena, ik kan nog steeds niet op hakken lopen Ik ben een beetje skeef en heb de balans van een doperwt. Gympies Al heb ik nu ook een stel ballerina's en laarzen en zulks. But nothing beats my gympies.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72425095
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb een paar Manolo's met een klein hakje in maat 40 dat me toch net wat te klein is. Interesse?
Ja!!

Wat voor? Heb je een foto? En hoeveel wil je er voor hebben?
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:53:20 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_72425123
CH have fun!!!

ik loop nu dagelijsk op hakken omdat ik er tip top netje uit moet zien. ik moet dus ook nodig shoppen voor nieuwe kleren, erg he
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:58:29 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72425226
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Belana het volgende:
CH have fun!!!

Wie? .

Veel plezier, CF! (al lees je dit niet meer)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:06:52 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72425404
Fijne vakantie CF!

voor Vik

en voor uitslapen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 10:09:27 #27
70532 loveli
N
pi_72425453
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja!!

Wat voor? Heb je een foto? En hoeveel wil je er voor hebben?
Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.
crap in = crap out
pi_72425488
Echt goed Vik!!
pi_72425546
Ik open nog maar even een V&A-topic voor m'n schoenen, geloof ik.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:16:22 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72425606
Sorry, maat slagschip hier, dus ik kan je er ook niet vanaf helpen DaD.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72425674
En nog een voor Vik! 20 kilo Met dank aan de rosé-biertjes en citroenkwark!
pi_72425785
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Camera is blijkbaar zoek, momentje. En de prijs... ze waren in de uitverkoop en ik heb ze alleen binnen aangehad. Moet er even over nadenken, maar meer dan 100 euro hoef ik er iig niet voor.
Das een leuk prijsje.

Woon je ergens in de buurt? Wil ze wel even passen eigenlijk. Doe maar even pm ofzo anders .
pi_72425853
Fijne vakantie CF!

yay voor positiviteit alom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijstje komt straks!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:29:40 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72425883
DaD: ik vind die bruine vooral erg leuk, maar ik durf de hakken niet Ik ben al een aantal voluit op mn plaat gegaan omdat ik dacht dat hakken wel konden, en die waren minder hoog dan deze
pi_72425927
Maria:

Ik heb dat dus met sneakers . Ik draag echt vrijwel alleen maar hakken, anders loop ik niet lekker - als ik dat ene paar sneakers aan heb, loop ik op mijn tenen de hele tijd .

En het liefst zo hoog mogelijk, ik heb 1 paar van 14 cm , uit San Marino.
pi_72426037
Schoenen

Die bruine van DaD zijn idd leuk, maar helaas te klein voor mij.

Ik heb best veel schoenen met hoge hak maar ik draag ze bijna nooit
Ik voel me dan meteen zo overdressed op een of andere manier.. en voor uitgaan vind ik ze heel leuk alleen ben ik dan bang dat ze vies worden en drinken + dansen is veiliger op platte schoenen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:37:21 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72426068
Holy moly, 14 cm!

Ik ga trouwens (op mn gympies ) naar het introprogramma. Joechei ende whoera. Bis später!
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:37:49 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72426080
Ik ga zo op mijn sneakers naar de IKEA

Reliving Sweden enzo
pi_72426291
morning!! het concert gisteren was fantastisch! echt zó gaaf!! er zijn nog herkansingen:zaterdagavond in de Jacobikerk in Utrecht, Zondagmiddag Beurs van Berlage in Amsterdam... www.iromantici.nl (sorry voor de spam maar ik gun iedereen een kennismaking met dit prachtige stuk )

vandaag een dagje vrij om even bij te komen....

Mo!wat fijn dat je docenten zo meewerken!! jeej!!en fijn dat jede studiezoleukvindt!
Kwak
pi_72426314
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!

Ups: mag meedoen aan een hele gave cursus in Leiden, Interculturality! EN die ga ik volgen met mn zus! Commentaar van mn oom: "Oh nee, de *achternaam*-orkaan wordt losgelaten! "
cool!! is het aan de letterenfaculteit? anders zin om een keertje een bakkie te doen als je toch in Leiden bent?
Kwak
pi_72426339
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 06:44 schreef Belana het volgende:
mogge
ben ondanks ongesteldheid toch weer 69 kilo nu na een paar dagen streep je slank. yeah!
het lijkt te werken! ik heb geloof ik nog geen 1 helemaal goeie dag gehad, maar het houdt me iig scherp.
dat heb ik ook: ik red zelden een groene dag, maar ik eet veel nadenkender en gestructureerder met SJS...

weet nu weer waarom het werkte...
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:05:35 #42
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_72426675
Ik heb een vraagje aan Li: met 1.78 meter lengte en 68 kilo kun je toch onmogelijk te zwaar zijn?
Word je niet mager als je 5 kilo kwijtraakt??

(ik ben zelf 1.75 bij 63 kilo, maar als ik af zou vallen dan blijft er niks meer over )
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_72426887
wie is Li? en of je mager wordt of niet hangt er maar net vanaf hoe je bouw is. Misschien wil iemand die niet objectief te zwaar is,wel graag een vetrandje kwijt,of een buikje.

mijn lijstje voor vandaag:

o- 2 boterhammen met kip
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 boterhammen met kip
t- appel
d- 2 haaskarbonades (kleintjes) met oosterse marinade, gegrilld,met wortelsalade
t- uitjes en augurkjes
Kwak
pi_72426942
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
wie is Li? en of je mager wordt of niet hangt er maar net vanaf hoe je bouw is. Misschien wil iemand die niet objectief te zwaar is,wel graag een vetrandje kwijt,of een buikje.

mijn lijstje voor vandaag:

o- 2 boterhammen met kip
l- 2 boterhammen met kip
t- 2 boterhammen met kip
t- appel
d- 2 haaskarbonades (kleintjes) met oosterse marinade, gegrilld,met wortelsalade
t- uitjes en augurkjes
Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??

En Li is Loveli.
pi_72427106
O en om bij te dragen aan de algehele feestvreugde: Morgen feest......Maandag vertrek ik voor een ruim weekje Frankrijk....en bij thuiskomst een concert waar ik zin in heb, die week daarop een lang weekend Praag en dan begin oktober naar Egypte. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht dus. Ik vind mijn leven best leuk op het moment!!

Lijstje:

O: eitje plakje rollade.
L: da's dus wel een beetje kut, want ik heb dat op het aanrecht laten liggen. Zal ik toch een boterham moeten nemen.
S:hardlopen of terras.
T: wodka met wat gemengde nootjes of niet indien terras.
D: sla, kiprollade en witlofrolletjes uit de oven of in de stad eten.
  Vis een optie? vrijdag 4 september 2009 @ 11:23:17 #46
70532 loveli
N
pi_72427110
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:05 schreef Countess het volgende:
Ik heb een vraagje aan Li: met 1.78 meter lengte en 68 kilo kun je toch onmogelijk te zwaar zijn?
Word je niet mager als je 5 kilo kwijtraakt??

(ik ben zelf 1.75 bij 63 kilo, maar als ik af zou vallen dan blijft er niks meer over )
Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef loveli het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Mijn doel is niet zozeer kilo's kwijt te raken, maar centimeters. Mijn gewicht is de afgelopen 5 jaar maar met een paar kilo gestegen, maar de centimeters vertellen wat anders.
Mezelf kwellen door op een dieet te gaan wil ik niet. Kortom, evenveel blijven eten en meer bewegen.
crap in = crap out
pi_72427276
Hmm. Ik zou van alles doen vanochtend, maar ik had moeten weten dat als m'n zus belt, we zo weer een uur verder zijn. .
pi_72427312
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben jarenlang rond de 63 kilo geweest, in die tijd gebruikte ik de fiets en sportte ik wekelijks. Door een dieet van Guylian, B&J en nog meer troep ging ik geleidelijk naar de 68, waarbij alles op m'nm buik ging zitten. In die periode ben ik dus langzaam spieren kwijtgeraakt en kreeg ik er vet bij.
Met een familiegeschiedenis van diabetes en dergelijke ellende in het achterhoofd wilde ik vooral gezonder gaan leven. En wat betreft die 63 kilo, eerst woog ik me met kleren aan, op het laatst spierpoedelnaakt. Gewicht zegt niets, vetpercentage en centimeters zeggen veel meer.
[..]

Wat grappig, ik zie net dat ik er ook voor het eerst was in datzelfde topic!!
pi_72427328
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan je niet ook wat rauwkost nog in je kipboterhammen frotten??

En Li is Loveli.
ohja ik ben een beetje uitgerauwkost momenteel.... heb zóveel rauwkost gegeten afgelopen dagen dat ik er eigenlijk geen trek meer in heb...maar ik probeer nog wel wat meer te eten (al vind ik 300 gram rauwe wortel al best veel...) ik gooi er nog wel een paprika of twee tegenaan
Kwak
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:39:52 #50
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_72427582
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:23 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Gezonder gaan leven is altijd een goed streven. En succes!
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')