SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet eens dronkenI'm just an over-sharer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 6 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
PPP> Oh, dan ben je wel toe aan patat & snacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dacht ik aan patat (van het hoekje) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
![]()
![]()
.
Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus. Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen
.
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch maar onder een spoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
M'n vriendje is naar een rallyquote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli PF!
Hoor je niet te feesten nu ipv te fokken?
Hup, aan de drank en de cadeaus jij!
quote:Op zondag 6 september 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus. Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen
.
Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoogquote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen
maargoed, ik ben hier om te leren
Voor ons zul je altijd PF'je blijvenquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...
22! WOW!
Heb je mevrouw Corporaal (Korporaal?) al gezien?quote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen
maargoed, ik ben hier om te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |