SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet eens dronkenI'm just an over-sharer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op zondag 6 september 2009 17:53 schreef Syrena het volgende:
PPP> Oh, dan ben je wel toe aan patat & snacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dacht ik aan patat (van het hoekje) en bedacht me dat ik Viking nog moest feliciteren met haar nieuwe broeken, maat 40!!! Awesome!
![]()
![]()
.
Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus. Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen
.
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch maar onder een spoiler..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 6 september 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
M'n vriendje is naar een rallyquote:Op zondag 6 september 2009 18:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Gefeli PF!
Hoor je niet te feesten nu ipv te fokken?
Hup, aan de drank en de cadeaus jij!
quote:Op zondag 6 september 2009 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo, de lasagne staat weer in de oven. Wat een kutklus om dat klaar te maken zeg.
Alles zit onder de tomatensaus. Maar dat mag Mark gaan schoonmaken. Ik heb ook al afwassen
.
Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoogquote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen
maargoed, ik ben hier om te leren
Voor ons zul je altijd PF'je blijvenquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...
22! WOW!
Heb je mevrouw Corporaal (Korporaal?) al gezien?quote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
hm, diagnostische toets voor 'Grammar end Translation' gedaan, 36 van de 50 vragen goed. Volgens 'normale' schaling is dat een 7,2! Best netjes.. had niet verwacht dat ik 'm foutloos zou maken, maar hoopte dat ik 't wel iets beter zou doen
Ja ging echt heel erg goed!!quote:Op zondag 6 september 2009 18:37 schreef Totziens het volgende:
22 is een mooie leeftijd P.F. niks mis mee.Wilde het pizza bakken wat in je nieuwe oven?
Ik zit de halve finale EK vrouwenvoetbal te kijken, voel me heel erg 'pot' nu.
weet ik ook wel, en ik had ook veel vragen waarbij ik dacht 'voor mijn part kan het allemaalquote:Op zondag 6 september 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Maarrrrr het niveau ligt daar hopelijk wel hoogMiddelbare school engels is natuurlijk niets vergeleken bij Engels-Engels (niet dat ik zeg dat jij dat niveau hebt!!)
Het is tegenover mijn ouders en ik hoorde dat Oboema kwamquote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was vandaag op Manuscripta even extra blij met mijn pers-pas toen ik het tasje met de zes genomineerde boeken voor de NS-publieksprijs kreeg. Sowieso echt een leuk event voor als je van lezen houdt
.
En leren zul je!quote:Op zondag 6 september 2009 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Whehequote:Op zondag 6 september 2009 19:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En leren zul je!Veel plezier bij Inglourious Basterds, gave film!
Gaanquote:Op zondag 6 september 2009 11:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb nu zowaar nog meer last van m'n knieeen, gisteren een hele leuke middag/avond gehad in R'dam, maar in de trein terug kon ik m'n linkerbeen haast niet bewegen, zo'n pijn deed m'n knie. Ik twijfel of ik er mee naar de dokter zal gaan of niet.
quote:Op zondag 6 september 2009 18:06 schreef Syrena het volgende:
PPP> Nee werkt niet. Ja wel tegen de pijn, maar niet tegen de fungusEr moet minimaal een dag tussen zitten, liefst twee.
Syrena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben niet eens dronkenI'm just an over-sharer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook niet dronken, over-sharen doe ik ook gewoon vaak.
Hihi, nogmaals (jij zei het op mijn verjaardagquote:Op zondag 6 september 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een echte P.F!
Geen bolletJE meer...
22! WOW!
Wat is het precies? Ik ken dat helemaal nietquote:Op zondag 6 september 2009 18:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was vandaag op Manuscripta even extra blij met mijn pers-pas toen ik het tasje met de zes genomineerde boeken voor de NS-publieksprijs kreeg. Sowieso echt een leuk event voor als je van lezen houdt
.
Ik neem bij migraine altijd advil liquid caps - die maken het dan nog draaglijk. Bij 'gewone' hoofdpijn helpen ze echt fantastisch. Weet niet of je die in huis hebt?quote:Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog tips tegen hoofdpijn?Ik heb er een naproxen ingemikt zo rond 6 uur, maar het helpt niet
![]()
Misschien moet ik m'n hittepit even opwarmen en in mijn nek leggen, wie weet helpt het
@ MoBlo; sorry ik kan je niet helpen! Ik heb ook geen idee wat voor tekens je bedoelt, eigenlijk
Dubbele dosis paracetamol? Ik mik er altijd eerst ibu in, als het niet werkt meteen 2 paracetamol (omdat mn koppijn dan wel heel hevig moet zijn). Wat ook kan helpen: hoofd koelen (nat washandje oid) en even gaan liggen. Na een halfuurtje zouden pijnstillers wel moeten werken.quote:Op zondag 6 september 2009 19:33 schreef Daph_ het volgende:
Iemand nog tips tegen hoofdpijn?Ik heb er een naproxen ingemikt zo rond 6 uur, maar het helpt niet
![]()
Misschien moet ik m'n hittepit even opwarmen en in mijn nek leggen, wie weet helpt het
@ MoBlo; sorry ik kan je niet helpen! Ik heb ook geen idee wat voor tekens je bedoelt, eigenlijk
Hmm, die hebben we niet. Ik zal morgen gelijk even kijken, want ook naproxen werkt niet bepaald goedquote:Op zondag 6 september 2009 19:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik neem bij migraine altijd advil liquid caps - die maken het dan nog draaglijk. Bij 'gewone' hoofdpijn helpen ze echt fantastisch. Weet niet of je die in huis hebt?
Nope, helaas werkt paracetamol niet (ook niet in dubbele dosis)quote:Op zondag 6 september 2009 19:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dubbele dosis paracetamol? Ik mik er altijd eerst ibu in, als het niet werkt meteen 2 paracetamol (omdat mn koppijn dan wel heel hevig moet zijn). Wat ook kan helpen: hoofd koelen (nat washandje oid) en even gaan liggen. Na een halfuurtje zouden pijnstillers wel moeten werken.
www.manuscripta.nl. Echt een aanraderquote:Op zondag 6 september 2009 19:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat is het precies? Ik ken dat helemaal nieten ik ben echt een lezerd!
quote:Op zondag 6 september 2009 19:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Syrena:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben ook niet dronken, over-sharen doe ik ook gewoon vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik overleef het wel, laatst ook al iets gelezen waarvan ik dacht mweh moet dat nou maar ik ben het alweer vergeten. Zo erg is het dus ook weer niet.quote:Op zondag 6 september 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe niet aan sharen, gaat m'n zus niet leuk vinden hehehehe![]()
Mijn lijstje is crap vandaag, maar wel een lekkere zondag gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |